Opinie o samochodach Honda Prelude
benzyna
Liczba ocen: 23
Średnia ocena: 9.61/10
Honda Prelude spalanie (l/100km)
Oceny HONDY PRELUDE
Honda Prelude BA4 / BA5 2.0 16V 135KM 1989r. 200 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność bdb, spokojnie można poruszać się i przyspieszać nawet z niskich obrotów, niestety to honda dlatego maksymalny moment jest trochę wysoko, za to kręci się do 7.2 tys obr/min. Skrzynia jak dla mnie rewelacja, nie miałem z nią nigdy problemów, a traktowałem ją raczej po cham...
Opinia o komforcie:
Resorowanie z jak i bez obciążenia nie ma wielkiej różnicy ze względu na dość twarde zawieszenie, fotele przednie świetnie profilowane jak na te lata, tylna kanapa mimo że dwu osobowa też dobrze profilowana i niewielkim osobom jeździ się tam wygodnie, niestety dla osób powyżej 1.60m mi...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu jest miejsca na słonia, z tyłu zaledwie na psa. Ergonomia zdecydowanie 10 przeprowadzałem ankietę w ramach badań na uczelni i wyszła rewelacyjnie, wszystko na swoim miejscu, występowały wersje z klimą, podgrzewanymi siedzeniami, każda ma podświetlaną pierścieniem stacyjkę, wid...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód ma dość twarde zawieszenie, ale jest dobrze zestrojone, nie przechyla się bardzo na zakrętach, nie unosi na wzniesieniach, na nierównościach trochę mocno dobija, ale w końcu to coupe więc sport pełną gębą. Układ kierowniczy jest dość precyzyjny, ale nie aż tak precyzyjny j...
Honda Prelude 2.3 160KM 1995r. 190 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
elastyczność i skrzynia - jak najbardziej ok. silnik- no właśnie. silnik o poj.2,3. trzeba uważać na olej. i to bardzo! przyśpieszenie bardzo ładne :)
Opinia o komforcie:
resorowanie bez obciążenia- bardzo dobre z obciążeniem już ciut mniej pozytywne bo zawieszenie jest sztywne :) fotele przednie - kubełki, nawet wygodne, choć mi brakowało podparcia dłuższego pod udami. tylne fotele w mojej Preludzie.. hmm to były raczej foteliki dla dzieci :P jazda z ...
Opinia o nadwoziu:
z przodu dużo miejsca dla kierowcy i pasażera, czego nie można powiedzieć o tyle :P ergonomia bardzo dobra - wszystko pod ręką. jakość materiałów bardzo dobra jak na tamte lata produkcji- w mojej nic nie skrzypiało ani nie piszczało. aranżacja? hmm - można z tylu przewieźć choink...
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo dobrze się prowadzi, pięknie bierze zakręty. układ kierowniczy na 5+ hamulce- tarcze przód i tył. dobre klocki i nie ma takiej opcji żeby źle hamowało. parkowanie - miałem Prelude z systemem 4WS. tylne koła są skrętne- parkuje się jak sztaplarką po prostu bajka.
Honda Prelude SPORT 2.0 DOHC 157KM 1992r. 240 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
AUTO NAPRAWDĘ BARDZO DYNAMICZNE WSZYSTKO W UKŁADZIE NAPĘDOWYM GRA JAK SUPER MASZYNCE
Opinia o komforcie:
HONDA Z ZASADY JEST NISKA TWARDA NIEZBYT CICHA TYLNE KANAPY TYLKO DLA DWUCH OSÓB I NA TYLE JEST ZAREJESTROWANA CZYLI 4 OSOBY ZAŚPRZEDIE FOTELE SUPER TRZYMAJĄ W ZAKRĘTACH I SĄ BARDZO WYGODNE CHOĆ KIEROWCY O DUŻYCH GABARYTACH MOGĄ NARZEKAĆ
Opinia o nadwoziu:
JAKO SPORTOWE AUTO MOŻE SIĘ PODOBAĆ OTWIERANE LAMPY ,NISKA SZEROKA I SMUKŁA SYLWETKA ALE TO RZECZ GUSTU MI PODOBA SIĘ DO DZIŚ CHOĆ ŻONA MI JĄ ZABRAŁA JA MUSIAŁEM SIĘ PRZESIĄŚĆ DO AUDI LECZ NIERAZ JESZCZE MAM OKAZJĘ SIĘ NIĄ PRZEJECHAĆ
Opinia o układzie jezdnym:
WSZYSTKO BEZ ZASTRZEŻEŃ
Honda Prelude SRV 2.2 VTEC,16V, JDM 200KM 1994r. 230 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Wysoki stosunek mocy do pojemnośći dzieki technologi VTEC. Silnik daje dużo mocy wynikającej z wysokich obrotów nawet do 8000RPM i dużego momentu jak na silnik bez turbo doładowania. Przyspieszanie na wszystkich predkosciach jest duże pod warunkiem umiejetnego dostosowania przełożenia. ...
Opinia o komforcie:
Fotele za kierowcą są bardziej symboliczne niż praktyczne. Może i wygodne ale dla małych dzieci. Tylko jakie to ma znaczenie dla tego typu auta? To nie Van.
Opinia o nadwoziu:
Normą jest rdza na tylnych nadkolach, jeśli się ich nie zabezpieczy samemu. Dostęp do bagażnika z kabiny ułatwia przewożenie długiego bagażu.
Opinia o układzie jezdnym:
Wersja z 4WS znacząco zmniejsza promień zawracania, przez co manewry na parkingu są ułatwione. Fabryczne tarcze hamulcowe mają skłonności do tzw. bicia przy bardzo częstym hamowaniu i sportowej jeździe.
Honda Prelude sport 2.2 VTI 185KM 1998r. 85km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
co do wynikow to tylko w papierach sie zgadza, w rzeczywistosci jest wolniejsza niz ja pisza, lecz reszta: komfort, dzwiek zwinnosc jest ok. jestem bardzo wymagajaca o chcialam szybkie auto, to nie jest bardzo szybkie jest troszke ponad polski standard
Opinia o komforcie:
zawieszenie fabryczne jest idealne ani nie za twarde ani nie miekkie czyli takie jak powinno byc. fotele sa dla szczuplych, to male w srodku auto, dla kobiety sa wygodne nawet na dluzsze trasy, jest cicha, dobrze trzyma sie drogi a nierownosci niemal nie czuc przy dobrym stanie zawieszenia!
Opinia o nadwoziu:
bardzo nie pojemny bagaznik, zle uksztaltowany, nie ma co myslec o lezakach czy wuzkach dla dzieci, napoje sie zmieszcza
Opinia o układzie jezdnym:
Prawie ideal, minimalnie plywa przy duzych predksciach
Średnie oceny HONDA PRELUDE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Honda Prelude brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Inny.
Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Prelude
użytkownik:
liczba głosów: 113
Honda Prelude SRV 2200 VTEC,16V, JDM 200KM 1994r. coupe
Ocena ogólna
Jak na tamte lata to super auto ze sportowym charakterem. Duza moc i relatywnie male spalanie bez tzw. turbo. Jednakze wymaga dbałości, jesli auto ma długo służyc. To na pewno nie jest auto do codziennej jazdy,
Układ napędowy
Wysoki stosunek mocy do pojemnośći dzieki technologi VTEC. Silnik daje dużo mocy wynikającej z wysokich obrotów nawet do 8000RPM i dużego momentu jak na silnik bez turbo doładowania. Przyspieszanie na wszystkich predkosciach jest duże pod warunkiem umiejetnego dostosowania przełożenia. Zużycie oleju przy sportowej jeździe norma fabryczna do 1litra na 1000km.
Widoczność
Długa maska z przodu i bardzo skośna szyba tylna nieco ograniczają widoczność, ale to wynika charakteru auta.
Komfort
Fotele za kierowcą są bardziej symboliczne niż praktyczne. Może i wygodne ale dla małych dzieci. Tylko jakie to ma znaczenie dla tego typu auta? To nie Van.
Nadwozie
Normą jest rdza na tylnych nadkolach, jeśli się ich nie zabezpieczy samemu. Dostęp do bagażnika z kabiny ułatwia przewożenie długiego bagażu.
Układ jezdny
Wersja z 4WS znacząco zmniejsza promień zawracania, przez co manewry na parkingu są ułatwione. Fabryczne tarcze hamulcowe mają skłonności do tzw. bicia przy bardzo częstym hamowaniu i sportowej jeździe.
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik "robi wszystko sam", jesli jest.
Zobacz również opinie:
Honda Prelude: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)
Honda Prelude: benzyna, benzyna+gaz
Honda Prelude: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3
Honda Prelude: 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987, 1986, 1985
Sprawdź także:
Honda Prelude - ogłoszenia , Honda - forum użytkowników, Honda Prelude - średnie ceny
Honda - tapety na pulpit, Honda - konfigurator felg, Honda - tanie opony,
Używane auto części, Honda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie