Honda Prelude opinie, oceny użytkowników, Honda Prelude spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Honda Prelude

benzyna+gaz

Liczba ocen: 10

Średnia ocena: 7.70/10

Honda Prelude spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.55/12.95
-.--
trasa
8.89/9.29
-.--
cykl mieszany
10.41/10.78
-.--

Oceny HONDY PRELUDE

2008-02-11

Ogólna ocena:

9/10

Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodz...
Opinia o komforcie:
Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż n...
Opinia o nadwoziu:
Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Sk...
Opinia o układzie jezdnym:
4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą ...

2008-02-11

Ogólna ocena:

8/10

Bardzo dobre autko, w brew pozorom wcale nie jest drogie w utrzymaniu, mimo sporego apetytu całokształt wychodzi zupełnie nieźle. Mechanikowi na pewno nie pozwoli się wzbogacić. Oczywiście ma swoje wady jak każde, ale godne polecenia. Montując instalację gazową radzę się dobrze zastanow...
Opinia o układzie napędowym:
Automatyczna skrzynia biegów - trzeba się przyzwyczaić, nie jest źle ale niema jak ręczna.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie twarde (coś kosztem czegoś) "klei się do drogi" ale na nierównościach komfort średni. Auto raczej sportowe niż rodzinne z tyłu można wozić ale dzieci (dla dorosłego miejsca bardzo mało)
Opinia o nadwoziu:
Autko bardzo solidne mimo wieku nie zniszczone zero jakichkolwiek oznak zniszczenia. Bagażnik spory kosztem miejsca z tyłu dodatkowo składana tylna kanapa. Karoseria i lakier super.
Opinia o układzie jezdnym:
Co tu komentować prowadzi się pewnie jak każde dobre sportowe autko.

2009-07-12

Ogólna ocena:

8/10

jedyna słabość to silnik który wymaga dbałości i jest za słaby. przyspieszenie do 100 powyżej 8s nie powala. jednak zawieszenie i komfort to rekompensują.
Opinia o układzie napędowym:
NA MIASTO WYSTARCZA ŚMIAŁO NAJSŁABSZA 109. KONNA WERSJA, NA TOR CZY SZYBSZE TRASY RACZEJ 16V, 12V POWYŻEJ 150 TROCHĘ SIĘ MĘCZY... 12V JEST ELASTYCZNIEJSZE, 16 OCZYWIŚCIE LEPIEJ SIĘ KRĘCI I JEST SZYBSZE.
Opinia o komforcie:
AUTO RACZEJ DLA 2 OSÓB. ŚWIETNE W DŁUGIE TRASY, BARDZO WYGODNE FOTELE, IDEALNE WYWAŻENIE ZAWIESZENIA POMIĘDZY KOMFORTEM A PROWADZENIEM...
Opinia o nadwoziu:
NIE JEST TO VAN... AUTO JAKBY NIE PATRZEĆ POGRANICZA SEGMENTÓW SPORT I KOMFORT COUPE...BAGAŻNIK SPORY CHOĆ NISKI. WÓZEK NIE WEJDZIE... ZA TO WEJDĄ 3 DUŻE TORBY PODRÓŻNE, JAKAŚ MUZYKA ITD.
Opinia o układzie jezdnym:
IDEALNE PROWADZENIE, ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY GENIALNY, 4WS- 4 KOŁA SKRĘTNE OTWIERAJĄ NOWE MOŻLIWOŚCI JAZDY I POMAGAJĄ PARKOWAĆ NIEMAŁY SAMOCHÓD. PRZY OSTREJ JEŹDZIE HAMULCE MOGŁYBY BYĆ LEPSZE. NA KRĘTEJ DRODZE 250 KONNE AUTA NIE DAJĄ RADY HONDZIE,

2011-02-16

Ogólna ocena:

8/10

wady: zawieszenie podatne na degradacje, za slabe hamulce, zalety: prowadzenie, trzymanie sie drogi, osiagi w stosunku do wieku auta, silnik, jakosc materialow, odpala na dotyk przy -27*C. Ogolem swietne auto dla milosnika coupe o sportowym charakterze.
Opinia o układzie napędowym:
świetna skrzynia biegow, silnik, no cóż jezeli ktos jezdzi tylko na benzynie to niech tak zostanie z gazem bywa roznie, ale to mimo wszystko bardzo żwawy i elastyczny silnik
Opinia o komforcie:
kazdy kto widzial prelude wie ze z tylu choc sa 2 miejsca raczej nie powinni jezdzic pasazerowie z przodu po prostu super, co do zawieszenia polskie drogi i uplyw czasu robia swoje, kiedys bylo duzo lepiej, teraz jest duzo gorzej
Opinia o nadwoziu:
Honda prelude to sportowe coupe a nie dostawczak, wiec kwestia skladanych foteli czy aranzacji schowkow w ogole nie dotyczy tego samochodu, ogniska rdzy klasycznie na tylnych blotnikach, z przodu miejsca bardzo duzo
Opinia o układzie jezdnym:
mały promien skretu, kwestia przyzwyczajenia, hamulce mogłyby byc znacznie lepsze,

2008-02-14

Ogólna ocena:

7/10

Fajne autko lecz dla niektórych zabronione- o te auto należy dbać to się odwdzięczy podczas ekploatacji.
Opinia o układzie napędowym:
Prosze do końca nie brać pod uwage tych opini gdyż jest "zmęczony" silnik i zawieszenie, więc ocena dotyczy auta nieco zużytego...
Opinia o nadwoziu:
Jak na auto sportowe za niewielkie pieniądze to ok, ale prosze pamiętać jest to auto 2+2
Opinia o układzie jezdnym:
Autko kupiłem zaniedbane więc trudno wyrazić obiektywną opinie, bynajmniej biorąc pod uwage stan tego egzemplarza śmiem twierdzić że jest rewelacyjnym sportowym autem( o ile nie jest tak samo zaniedbane). Co moge jeszcze dodać , to to by nigdy nie montować do sportowych aut gazu!!!!

Średnie oceny HONDA PRELUDE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
90.00%
głosów 9
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
10.00%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.9/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
6.6/10
Parkowanie
7.1/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
7.2/10
Silnik
8.3/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
8.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
7.7/10
Fotele przednie
9.4/10
Fotele tylne
4.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
4.1/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.9/10
Przestrzeń z tyłu
2.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.1/10
Bagażnik
5.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.6/10
Możliwość aranżacji
5.0/10
Karoseria
8.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
6.7/10
Widoczność w lusterkach
8.4/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
2.2/10
Elektronika
2.2/10
Naprawy
Niezawodność
1.8/10
Koszty napraw
2.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
5
Napęd
2
Niezawodność
2
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność
2
Układ jezdny
2
Nadwozie
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Napęd
1
Spalanie
1
Inne
1
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Honda Prelude brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Porsche 924.

Honda Prelude

Honda Prelude

Porsche 924

Porsche 924

Najciekawsza opinia użytkownika o Hondzie Prelude

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 124

Honda Prelude 2.0 i16V 2000 137KM 1991r. coupe

Ocena ogólna

Auto nie jest nowe i zaczyna to być widać, ale niewiele jest aut, na które chciałbym się zamienić.

Układ napędowy

Bardzo elastyczny i dynamiczny silnik, lubiący wysokie obroty, choć niezbyt przy tym głośny. 100km/h osiąga się w czasie poniżej 9s już na drugim biegu, na trzecim auto dochodzi do 140 km/h, żywo reagując na otwarcie przepustnicy. Mimo 300000km przebiegu wciąż tzyma formę. Biegi wchodzą pewnie, z miłym kliknięciem, krótki lewarek pozwala uniknąć machania ręką podczas zmiany biegów. Niestey, czasem dwójka wchodzi niezbyt chętnie. Także jedynka i wsteczny podczas postoju miewać \'zacięcia\'.

Widoczność

Doskonałą widoczność zapewnia nisko położona przednia maska, wąskie specjalnie wzmiacniane wewnątrz słupki oraz niezby wysoki bagażnik. Doskonale przeszklona kabina pozwala nie tylko widzieć, co się dzieje na zewnątrz, daje wręcz poczucie wolności i lekkości pojazdu.

Komfort

Auto z racji niskiego zawieszenia jest dość sztywne i z pewnością nie służy do jazdy terenowej. Głębokie przednie fotele dają sporo komfortu. Pozwalają na regulację podparcia odcinka lędźwiowego. Z tyłu sportowe coupe nie zapewnia tyle miejsca, co rodzinna limuzyna, ale i tu podróż nie powinna być torturą. Auto pełne ludzi wciąż prowadzi się znakomicie. Powyżej 140km/h wiatr gwiżdże w drwiach - zapewne z racji wieku. Silnik też staje się słyszalny.

Nadwozie

Jeżlei auto w tym wieku ma niewielkie problemy z korozją, to mogę dać tylko 10. Tylko jedo podkorodowane nadkole to przecież dobry wynik po 17 latach. Auto jest bardzo wygodne, nie tylko dając kierowcy sporo miejsca, ale też zapewniając bardzo dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Składana, niedzielona, tylna kanapa pozwala zwiększyć przestrzeń bagażnika, zmniejszoną poprzez zainstalowanie we wnęce koła zapasowego zbiornika na gaz. Bagażnik jak na sportowe auto całkiem spory, choć projektancji nie poświęcili urody samochodu na rzecz pakowności. Przestrzeń dla pasażerów z tyłu zależy od pozycji przednich foteli i nie pozostawia miejsca na taniec, ale przestronne przesklenie kabiny pozwala uniknąć wrażeń klaustrofobicznych. Wynończenie zdecydowanie trwałe, główni oparte o skóropodobną piankę, zdecydowanie milszą w dotyku od wszechobecnego w innych samochodach szorstkiego, twardego plastiku.

Układ jezdny

4WS (4 wheel steering) to genialny wynalazek, który nie tylko wspaniale ułatwia parkowanie, ale też likwiduje podsterowność, sprawiając, że auto doskonale prowadzi się w ciasnych zakrętach i na śliskiej nawierzchni. Obniżone zawieszenia na sprężynach Eibach czyni z tego auta prawdziwą płaszczkę. Brak przechyłów na zakrętach kosztuje niestety pogorszeniem komforu jazdy na polskich drogach. Mankamentem hamulców jest powolny modulator ABS starego typu - nie skraca drogi hamowania, ale pozwala zachować sterowność.

Wentylacja i ogrzewanie

Dość dobrze opracowany system wentylacji o ogrzewania pozwala utrzymać przejrzystość zarówno przedniej, jak i bocznych szyb. Tylna szyba oczywiście ogrzewana elektrycznie. Własnoręcznie dodane ogrzewanie elektrycznych lusterek dodaje dodatkowego smaku.

Zobacz również opinie:

Honda Prelude: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)

Honda Prelude: benzyna, benzyna+gaz

Honda Prelude: 1.8, 2.0, 2.2, 2.3

Honda Prelude: 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987, 1986, 1985