Jeep Cherokee opinie, oceny użytkowników, Jeep Cherokee spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Jeep Cherokee

Liczba ocen: 29

Średnia ocena:

8.55/10

Jeep Cherokee spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 14.43/20.75 10.95
trasa 10.13/15.74 8.50
cykl mieszany 12.50/18.28 10.00

Cherokee

OCENY JEEPA CHEROKEE


Ogólna ocena:  

5/10


DAL BYM 9 ALE TEN SILNIK PSUJE STATYSTYKE
Opinia o układzie napędowym:
JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ...
Opinia o komforcie:
JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA
Opinia o nadwoziu:
BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...
Opinia o układzie jezdnym:
AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort prz...
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.
Opinia o komforcie:
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, al...
Opinia o nadwoziu:
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - ...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Ocena pomimo krytycznych uwag powyżej doskonała. Super fajny SUV z gabarytami umożliwiającymi sprawne poruszanie się po europejskich miastach. No i najważniejsze - prawdziwe terenowe auto - nawet mając normalne opony jest nim bardzo fajnie pobawić się w terenie. Prawdziwa terenówka w odró...
Opinia o układzie napędowym:
Generalnie pracuje bez zastrzeżeń. Przetestowany w granicach -20 C do + 35 C. Moc całkowicie wystarczająca do masy pojazdu chyba, że ktoś chce jeździć powyżej 180 h/km - ale wtedy chyba pomylił samochody.
Opinia o komforcie:
Brak oceny doskonałej wyłącznie ze względu na głośność przy dużych prędkościach jazdy na autostradach - ale jeep to nie samochód na takie drogi. Mam za sobą kilka bardzo długich podróży (powyżej 10 h godzin jazdy dziennie), które zniosłem bardzo dobrze - brak jakiegokolwiek bólu ...
Opinia o nadwoziu:
Paradoksalnie w środku samochód jest jeszcze większy jak na zewnątrz. Jeden z nielicznych samochodów gdzie fotelu kierowcy nie mam odsuniętego na max pomimo 1,9 m wzrostu.
Opinia o układzie jezdnym:
W warunkach pogorszonej przyczepności (śnieg, deszcz) ma tendencję do zarzucania tyłu - stąd na każdej nawierzchni prócz suchego asfaltu najlepiej jeździć w trybie 4x4 - wtedy idzie jak mucha po stole. Ogólnie układ jezdny jest fantastyczny - szczególnie na nasze drogi. Duży atut to par...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Jeśli kiedyś przyjdzie mi ochota go sprzedać to tylko zamienię rocznik na młodszy
Opinia o układzie napędowym:
Auto fajnie jeździ do 120 km/h. Wyżej też daje radę ale to terenowe a nie SUV więc szkoda go. Przy jego wysokości nie polecam jeździć z dużą prędkością szczególnie na zakrętach
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy to już bajka
Opinia o nadwoziu:
Bagażnik duży ale nie jedna limuzyna ma większy. Plastyki nawet ładne ale trochę trącają tandetą (zbyt twarde)
Opinia o układzie jezdnym:
przydała by się firmowa kamera z tyłu bo koło zapasowe utrudnia parkowanie ale jak ktoś wyczuje auto to można przyzwyczaić się
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Jeżdżę tym autem rok, wersja limited (pełne wyposażenie) i nie ma do czego się przyczepić, na razie bez żadnych problemów. Byłem również w serwisie dowiedzieć się ile kosztuje wymiana rozrządu, cena całkiem przystępna.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik duży plus na razie bez zastrzeżeń, skrzynia biegów działa ok choć trochę ciężko wchodzą biegi ale z czasem dochodzi się do wprawy, że jest to nie zauważalne.
Opinia o komforcie:
Jak na pseudo terenowy to komfort jest bardzo dobry z obciążeniem lub bez, fotele wygodne duże możliwości regulacj. Zawieszenie bez zarzutów.
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bardzo dobrze, troche słaba widoczność do cofania ale to drobnostka.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 6


ŚREDNIE OCENY JEEP CHEROKEE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 79.31% głosów 23
Raczej tak 13.79% głosów 4
Trudno powiedzieć 6.90% głosów 2
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
7.6/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
8.6/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.5/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
8.1/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
7.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
6.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
7.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.1/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.6/10
Możliwość aranżacji
7.1/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.2/10
Widocznośc do tyłu
8.4/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.1/10
Elektronika
7.0/10
Naprawy
Niezawodność
6.9/10
Koszty napraw
5.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 6
Napęd 5
Komfort jazdy 4
Nadwozie 2
Inne 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 11
Awaryjność 3
Inne 2
Spalanie 2
Układ jezdny 1
Komfort jazdy 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Jeep Cherokee brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Land Rover Discovery.

  Jeep

  Cherokee

  Land Rover

  Discovery

Najciekawsza opinia użytkownika o Jeepie Cherokee

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Sebastian

liczba głosów: 66

Jeep Cherokee 4000 HO 185KM 1991r. terenowy

Ocena ogólna
Za te pieniądze (zakup 7-10 tys) to naprawdę porządny samochód. Posiada napęd na jedną oś, 4x4, reduktor więc w terenie też sobie poradzi (kwestia właściwych opon). Wyposażenie bdb: skóry, klima, tempomat, el. fotele, el. szyby, el. lusterka. Stosunek ceny do jakości dobry. Komfort przyzwoity, choć w osobówce (chyba jakiejkolwiek) będzie na pewno lepszy. Moim zdaniem warto jeśli tylko czasem potrzebujesz zjechać z asfaltu.

Układ napędowy
Skrzynia biegów - japoński automat - działa super: żadnego szarpania, płynnie zmienia biegi w górę i w dół. Silnik pracuje cicho, miękko i bez problemów. Pomimo poj. 4.0 nie jest to rakieta, ale jeśli nie oczekujesz rajdówki to w zupełności wystarczy do sprawnego wyprzedzania.

Widoczność
Widoczność dobra. Lusterka duże.

Komfort
Samochód jest dosyć twardy, ale bez obaw - plomby nie wypadają. Fotele przednie - takie niby kapitańskie - miękkie ale wygodne (kręgosłup nie boli po dłuższej jeździe). Tylna kanapa prosta, bez zagłówków. Wyciszenie niestety słabe - zwłaszcza bardzo mocno słychać szum powietrza, ale ten model jest aerodymaniczny jak budka telefoniczna...

Nadwozie
Miejsce z przodu i z tyłu bez rewelacji ale dla osób do 180 cm wzrostu bez problemów wystarczy (z zapasem). Ergonomia - projektanci chyba nie znali tego pojęcia. Bagażnik OK, ale jak włożysz butlę z gazem i obok położysz koło robi się bardzo mało miejsca. Wtedy najlepiej koło przenieść na dach. Karoseria - ponoć najszybciej zaczynają rdzewieć progi. U mnie rdzy nie widać.

Układ jezdny
Prowadzenie auta wymaga przyzwyczajenia nawet jeśli wymienisz całe zawieszenie na nowe. Jeśli dotąd jeździłeś osobówką to Jeep bedzie "pływał" po szosie. Układ kierowniczy - super wspomaganie, całość umiarkowanie precyzyjna, mały promień skrętu. Hamulce bardzo słabe - to nie wada mojego egzemplarza tylko ten typ tak ma.

Naprawy
Jeśli się o samochód dba to awaryjność nie jest większa niż w każdym innym samochodzie. Ja robię rocznie ok 15-20 tys km i do warsztatu jeżdżę raz na pół roku i zazwyczaj zostawiam od 1000 do 2000 zł.

Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie bez rewelacji ale wystarczające. U mnie jest klima ale nie działa - niestety układ jest przystosowany do starego (już nielegalnego) czynnika którym bez znajomości nikt nie nabije. Można to przerobić na nowy czynnik - 3 lata temu chcieli za to 800-1000 zł.

Elektryka/elektronika
Po kupnie miałem jakieś problemy z niedziałającymi różnymi czujnikami - okazało się że coś padło w głównej wiązce. Nie wymieniłem jej tylko zostały porobione jakieś obejścia i na razie działa. Przez 3 lata wymieniłem chyba ze 3 razy jakąś żarówkę.

Pełna opinia o Jeep Cherokee 4000 HO 185KM 1991r. terenowy »

Zobacz również opinie:

Jeep Cherokee: kombi, pick-up, terenowy

Jeep Cherokee: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Jeep Cherokee: 2.1, 2.5, 2.8, 3.0, 4.0, 4.4

Jeep Cherokee: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 1999, 1998, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989