Opinie o samochodach Jeep Cherokee
1999r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 5.00/10
Jeep Cherokee spalanie (l/100km)
Oceny JEEPA CHEROKEE
Jeep Cherokee xj 2.5 vm td2.5 115KM 1999r. 203 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ...
Opinia o komforcie:
JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA
Opinia o nadwoziu:
BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...
Opinia o układzie jezdnym:
AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE...
Średnie oceny JEEP CHEROKEE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Jeep Cherokee brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Jeep Grand Cherokee.
Najciekawsza opinia użytkownika o Jeepie Cherokee
użytkownik:
liczba głosów: 79
Jeep Cherokee xj 2500 vm td2.5 115KM 1999r. terenowy
Ocena ogólna
DAL BYM 9 ALE TEN SILNIK PSUJE STATYSTYKE
Układ napędowy
JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ROZRUSZNIKA GRANICZY Z CUUUUDEM A ZAMATOWANIE TO APOKALIPSA JEDNEJ SRUBY NIE WKRECIA NAWET NIEMOWLAK ....KOSTRUKTOR MIAL LEKKO NA GLOWIE COS Z GAREM..........
Widoczność
JEST OK
Komfort
JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA
Nadwozie
BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...
Układ jezdny
AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE ZE JUZ NIE DA RADY ...A ON NAPRAWDE WYJEDZIE.SILNIK DIESEL MA LADNEGO KOPA ALE KONSTRUKTOR TEGO SILNIKA MIAL LEKKO NIE POKOLEJI W GLOWIE STRASZENIE AWARYJNY SILNIKIE TE SA WLOSKIE I BYLY PRODUKOWANE NA LICENCJI ANGIELSKIEJ DO KUTROW RYBACKICH .... STRASZNA KICHA KIBEL W NAPRAWIE 4 GLOWICE KTORE TRZEBA PILNOWAC NIE PRZEGRZEWAC BO PEKAJA W OCZACH ZADEN MECHANIK TYPU PAN KAZIU OD VW GOLFA NIC W NIM NIE ZROBI .MOJ JEEP AKURAT CHODZIL IDEALNIE ZROBILEM NIM 30 TYS KM I NIC ALE SZUKALEM KUPCA AZ GO SPRZEDALEM TEN SILNIK WYPRUJE Z WAS KASE I TYLE .KOLEDZE SIEPSUL BARDZO CZESTO GRONO ZNAJOMYCH NIE RAZ ROBILO KAPITEALNE REMONTY JEDYNIE MOJ SIE UCHOWAL ALE TO PRZYPADEK NAJLEPSZA JEDNOSTKA W JEEP CHEROKEE TO 4,0 BENZYNA W AUTOMACIE SKRZYNIE TE SA JAPONSKIE NIE DO ZDARCIA LECZ W JEEP GRAND CHEROKKE SA JUZ KIBLE AMERYKANSKIE NIE RAZ NA OGLOSZENIACH INTERNETOWYCH SA DO SPRZEDANIA GRANDY Z PADNIETA SKRZYNIA JEEPA CHEROKEE NIGDY NIE ZNAJDZIECIE Z WALNIETA SKRZYNIA BO ONE POPROSY SIE NIE PSUJA .ODRADZAM KUPNO JEEPA CHEROKKE XJ W DIESLU TE SILNIK TO SKARBONA BEZ DNA W GOOGLE WBIJCIE SLOWO VM WYNALAZEKA JAKICH MALO TO ZOBACZYCIE JAK GOSC LADNIE OPISAL TE AUTA I MA RACJE SILNIK 2,5 TD VM BYL MONTOWANY W ALFACH ROMEO ROVERACH I INNYCH KIBLACH JAK JEEP TO TYLKO BENZYNA LUB NOWSZE Z SILNIKAMI CRD OD MERCEDESA TRZEBA TEZ BRAC POD UWAGE ZE NOWSZE O NAZWIE CRD TEZ SIE KRYJA KIBLE VM ODRADZAM SILNIK VM NIE LUBI OBROTOW WIEKSZYCH JAK 2000-2300 TO MAX PO TYM ZAKRESIE ISTNIEJE RYZYKO WYPADNIECIA LASEK POPYCHACZY NIE RAZ NAPRAWIALEMTO GOSCIA KTORZY PLAKALI Z ROSPACZY......
Naprawy
KOSZTY NAPRAWY SILNIKA TO POLOWA WARTOSCI AUTA ODRADZAM SILKI 2,5 TD ROBILEM ICH JUZ ZE 20 ZAWSZE SA TE SAME PRZYCZYNY PO NIE WIELKICH PRZEBIEGACH 150-200 TYS POPYCHACZE USZCZELKI .JEDYNY PLUS TEGO SILNIKA TO ROZRZAD NA ZEBATKI NIC SIE NIE ROBI PRZEZ CALE ZYCE
Wentylacja i ogrzewanie
CZESTO XJ MA ZAKAMIENIANA NAGRZEWNICE I ZIMA JEST POPROSTU ZIMNO TRZEBA JA WYPLUKAC ODKAMIENIC BO INACZEJ ZAMARZNIECIE MOJA TEZ BYLA ZAMULONA JEDEN DZIN I W AUCIE UKROP PRZY - 20 STOPNIACH W KOSZULI SIE POCILEM
Elektryka/elektronika
SZESTE AWARIE EL.SZYB ZAMOKW I LESTEREK TO PRZELAMANE KABLE W DRZWIACH PRZEDNICH POPROSTU PEKAJA W TEJ GUMIE CO JEST WE WNECE .PO NAPRAWIE JEST OK
Zobacz również opinie:
Jeep Cherokee: kombi, pick-up, terenowy
Jeep Cherokee: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Jeep Cherokee: 2.1, 2.5, 2.8, 3.0, 4.0, 4.4
Jeep Cherokee: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 1999, 1998, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989
Sprawdź także:
Jeep Cherokee - ogłoszenia , Jeep - forum użytkowników, Jeep Cherokee - średnie ceny
Jeep - tapety na pulpit, Jeep - konfigurator felg, Jeep - tanie opony,