Jeep Cherokee opinie, oceny użytkowników, Jeep Cherokee spalanie diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Jeep Cherokee

diesel

Liczba ocen: 11

Średnia ocena: 8.09/10

Jeep Cherokee spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
10.88
trasa
-.--/-.--
8.62
cykl mieszany
-.--/-.--
9.80

Oceny JEEPA CHEROKEE

2011-02-14

Ogólna ocena:

5/10

DAL BYM 9 ALE TEN SILNIK PSUJE STATYSTYKE
Opinia o układzie napędowym:
JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ...
Opinia o komforcie:
JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA
Opinia o nadwoziu:
BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...
Opinia o układzie jezdnym:
AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE...

Maciek2011-07-18

Ogólna ocena:

10/10

Ocena pomimo krytycznych uwag powyżej doskonała. Super fajny SUV z gabarytami umożliwiającymi sprawne poruszanie się po europejskich miastach. No i najważniejsze - prawdziwe terenowe auto - nawet mając normalne opony jest nim bardzo fajnie pobawić się w terenie. Prawdziwa terenówka w odró...
Opinia o układzie napędowym:
Generalnie pracuje bez zastrzeżeń. Przetestowany w granicach -20 C do + 35 C. Moc całkowicie wystarczająca do masy pojazdu chyba, że ktoś chce jeździć powyżej 180 h/km - ale wtedy chyba pomylił samochody.
Opinia o komforcie:
Brak oceny doskonałej wyłącznie ze względu na głośność przy dużych prędkościach jazdy na autostradach - ale jeep to nie samochód na takie drogi. Mam za sobą kilka bardzo długich podróży (powyżej 10 h godzin jazdy dziennie), które zniosłem bardzo dobrze - brak jakiegokolwiek bólu ...
Opinia o nadwoziu:
Paradoksalnie w środku samochód jest jeszcze większy jak na zewnątrz. Jeden z nielicznych samochodów gdzie fotelu kierowcy nie mam odsuniętego na max pomimo 1,9 m wzrostu.
Opinia o układzie jezdnym:
W warunkach pogorszonej przyczepności (śnieg, deszcz) ma tendencję do zarzucania tyłu - stąd na każdej nawierzchni prócz suchego asfaltu najlepiej jeździć w trybie 4x4 - wtedy idzie jak mucha po stole. Ogólnie układ jezdny jest fantastyczny - szczególnie na nasze drogi. Duży atut to par...

2008-08-15

Ogólna ocena:

9/10

Jeżdżę tym autem rok, wersja limited (pełne wyposażenie) i nie ma do czego się przyczepić, na razie bez żadnych problemów. Byłem również w serwisie dowiedzieć się ile kosztuje wymiana rozrządu, cena całkiem przystępna.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik duży plus na razie bez zastrzeżeń, skrzynia biegów działa ok choć trochę ciężko wchodzą biegi ale z czasem dochodzi się do wprawy, że jest to nie zauważalne.
Opinia o komforcie:
Jak na pseudo terenowy to komfort jest bardzo dobry z obciążeniem lub bez, fotele wygodne duże możliwości regulacj. Zawieszenie bez zarzutów.
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bardzo dobrze, troche słaba widoczność do cofania ale to drobnostka.

2008-02-11

Ogólna ocena:

4/10


Opinia o układzie napędowym:
silnik średnio elastyczny,klekoczący z całkiem niezłym przyspieszeniem. w biegach dziury-trzeba ciągnąć po obrotach. trochę strach ostro przyspieszać bo mogą puścić uszczelki pod głowicą ,chyba, że są dociągane co pół roku.poza tym,niezły.
Opinia o komforcie:
Fotele wygodne, poza tym ciężarówka.
Opinia o układzie jezdnym:
dobrze trzyma się drogi , a po polnych z 4x4 super. układ kierowniczy amerykański-dużo kręcisz mało skręca - można się przyzwyczaić. tu w zasadzie bez zastrzeżeń.

2008-05-02

Ogólna ocena:

10/10

nic do zarzucenia.
Opinia o układzie napędowym:
nic do zarzucenia.
Opinia o komforcie:
nic do zarzucenia.
Opinia o nadwoziu:
nic do zarzucenia.
Opinia o układzie jezdnym:
nie chce innego auta jak na terenowy zurzycie paliwa w miwście:9.L na trasie niecałe:8.L

Średnie oceny JEEP CHEROKEE

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
63.64%
głosów 7
Raczej tak
18.18%
głosów 2
Trudno powiedzieć
18.18%
głosów 2
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
8.3/10
Parkowanie
8.6/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
8.1/10
Silnik
7.2/10
Przyspieszenie 0-100km
8.1/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
7.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.1/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
8.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.7/10
Wyciszenie
6.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.3/10
Przestrzeń z tyłu
7.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.4/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.8/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.1/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.1/10
Elektronika
7.1/10
Naprawy
Niezawodność
6.8/10
Koszty napraw
5.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
2
Napęd
2
Inne
1
Komfort jazdy
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Awaryjność
2
Spalanie
1
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Jeep Cherokee brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Jeep Grand Cherokee.

Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Najciekawsza opinia użytkownika o Jeepie Cherokee

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 80

Jeep Cherokee xj 2500 vm td2.5 115KM 1999r. terenowy

Ocena ogólna

DAL BYM 9 ALE TEN SILNIK PSUJE STATYSTYKE

Układ napędowy

JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ROZRUSZNIKA GRANICZY Z CUUUUDEM A ZAMATOWANIE TO APOKALIPSA JEDNEJ SRUBY NIE WKRECIA NAWET NIEMOWLAK ....KOSTRUKTOR MIAL LEKKO NA GLOWIE COS Z GAREM..........

Widoczność

JEST OK

Komfort

JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA

Nadwozie

BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...

Układ jezdny

AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE ZE JUZ NIE DA RADY ...A ON NAPRAWDE WYJEDZIE.SILNIK DIESEL MA LADNEGO KOPA ALE KONSTRUKTOR TEGO SILNIKA MIAL LEKKO NIE POKOLEJI W GLOWIE STRASZENIE AWARYJNY SILNIKIE TE SA WLOSKIE I BYLY PRODUKOWANE NA LICENCJI ANGIELSKIEJ DO KUTROW RYBACKICH .... STRASZNA KICHA KIBEL W NAPRAWIE 4 GLOWICE KTORE TRZEBA PILNOWAC NIE PRZEGRZEWAC BO PEKAJA W OCZACH ZADEN MECHANIK TYPU PAN KAZIU OD VW GOLFA NIC W NIM NIE ZROBI .MOJ JEEP AKURAT CHODZIL IDEALNIE ZROBILEM NIM 30 TYS KM I NIC ALE SZUKALEM KUPCA AZ GO SPRZEDALEM TEN SILNIK WYPRUJE Z WAS KASE I TYLE .KOLEDZE SIEPSUL BARDZO CZESTO GRONO ZNAJOMYCH NIE RAZ ROBILO KAPITEALNE REMONTY JEDYNIE MOJ SIE UCHOWAL ALE TO PRZYPADEK NAJLEPSZA JEDNOSTKA W JEEP CHEROKEE TO 4,0 BENZYNA W AUTOMACIE SKRZYNIE TE SA JAPONSKIE NIE DO ZDARCIA LECZ W JEEP GRAND CHEROKKE SA JUZ KIBLE AMERYKANSKIE NIE RAZ NA OGLOSZENIACH INTERNETOWYCH SA DO SPRZEDANIA GRANDY Z PADNIETA SKRZYNIA JEEPA CHEROKEE NIGDY NIE ZNAJDZIECIE Z WALNIETA SKRZYNIA BO ONE POPROSY SIE NIE PSUJA .ODRADZAM KUPNO JEEPA CHEROKKE XJ W DIESLU TE SILNIK TO SKARBONA BEZ DNA W GOOGLE WBIJCIE SLOWO VM WYNALAZEKA JAKICH MALO TO ZOBACZYCIE JAK GOSC LADNIE OPISAL TE AUTA I MA RACJE SILNIK 2,5 TD VM BYL MONTOWANY W ALFACH ROMEO ROVERACH I INNYCH KIBLACH JAK JEEP TO TYLKO BENZYNA LUB NOWSZE Z SILNIKAMI CRD OD MERCEDESA TRZEBA TEZ BRAC POD UWAGE ZE NOWSZE O NAZWIE CRD TEZ SIE KRYJA KIBLE VM ODRADZAM SILNIK VM NIE LUBI OBROTOW WIEKSZYCH JAK 2000-2300 TO MAX PO TYM ZAKRESIE ISTNIEJE RYZYKO WYPADNIECIA LASEK POPYCHACZY NIE RAZ NAPRAWIALEMTO GOSCIA KTORZY PLAKALI Z ROSPACZY......

Naprawy

KOSZTY NAPRAWY SILNIKA TO POLOWA WARTOSCI AUTA ODRADZAM SILKI 2,5 TD ROBILEM ICH JUZ ZE 20 ZAWSZE SA TE SAME PRZYCZYNY PO NIE WIELKICH PRZEBIEGACH 150-200 TYS POPYCHACZE USZCZELKI .JEDYNY PLUS TEGO SILNIKA TO ROZRZAD NA ZEBATKI NIC SIE NIE ROBI PRZEZ CALE ZYCE

Wentylacja i ogrzewanie

CZESTO XJ MA ZAKAMIENIANA NAGRZEWNICE I ZIMA JEST POPROSTU ZIMNO TRZEBA JA WYPLUKAC ODKAMIENIC BO INACZEJ ZAMARZNIECIE MOJA TEZ BYLA ZAMULONA JEDEN DZIN I W AUCIE UKROP PRZY - 20 STOPNIACH W KOSZULI SIE POCILEM

Elektryka/elektronika

SZESTE AWARIE EL.SZYB ZAMOKW I LESTEREK TO PRZELAMANE KABLE W DRZWIACH PRZEDNICH POPROSTU PEKAJA W TEJ GUMIE CO JEST WE WNECE .PO NAPRAWIE JEST OK

Zobacz również opinie:

Jeep Cherokee: kombi, pick-up, terenowy

Jeep Cherokee: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Jeep Cherokee: 2.1, 2.5, 2.8, 3.0, 4.0, 4.4

Jeep Cherokee: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 1999, 1998, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989