Lada Samara opinie, oceny użytkowników, Lada Samara spalanie 1.3 (strona 1)

Opinie o samochodach Lada Samara

1.3

Liczba ocen: 6

Średnia ocena: 6.33/10

Lada Samara spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
8.35/9.23
-.--
trasa
6.40/7.90
-.--
cykl mieszany
7.70/8.15
-.--

Oceny LADY SAMARA

2008-03-21

Ogólna ocena:

4/10

Jesli ktos nie ma kompleksow i nie obawia sie o swoj prestiz - idealne auto do codziennej walki na ulicach miast. Potezne i b. mocne zderzaki. Swietne auto. (wiem co pisze bo jezdze jeszcze avensisem i micra) Szkoda ze moje juz sie konczy. Niestety coraz trudniej o dobry serwis (lekcewazenie mech...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik b.elastyczny (po 2 zawory).Dosc dynamiczny. Niezawodny. Pali w kazdych warunkach. Wbrew obiegowej opini oszczedny. Bardzo szybko sie rozgrzewa. Skrzynia biegow chodzi lekko i precyzyjnie. Jedyna wada to wsteczny blisko jedynki - mozna sie pomylic no i tylko 4 biegi.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie dosc miekkie - idealne na miejskie dziury. Na szosie troszke gorzej ale do 100km/h OK. Swietnie wybiera nierownosci. Trwale i tanie w serwisowaniu. Fotele wygodne i cale pomimo 19 lat eksploatacji. Spory halas we wnetrzu. (Pow. 100km/h jak w bombowcu)
Opinia o nadwoziu:
Z tylu dosyc miejsca. Ergonomia w normie. Bagaznik nie za duzy. Tapicerka lubi pekac, - twarde plastiki ale fotele super.(jak na swoje lata) Karoseria wytrzymala 19 lat na powietrzu bez konserwacji. Stal czolgowa. A ze wyglad nienowoczesny? Kalasznikow tez nie wyglada ladnie...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie dosc precyzyjne i do 100km/h pewne. Powyzej zawieszenie za miekkie. Ze hamulce moga byc lepsze przekonalem sie dopiero jezdzac nowym autem zachodnim. Brak wspomagania ukl. kier. troche utrudnia parkowanie.

2008-04-05

Ogólna ocena:

8/10

Ogólnie Łada Samara jest samochodem godnym polecenia- szkoda, że wiele egzemplarzy dostępnych dzisiaj jest już zniszczona i zaniedbana. Kupując Samarę warto poszukać zadbanego auta- a na pewno jeszcze długo pojeździ.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 1.3 jest wystarczająco dynamiczny zarówno w miejskiej dżungli jak i na trasie.
Opinia o komforcie:
Samochód jest wygodny. Fotele są duże -wręcz kanapowe (bez trzymania bocznego) Przy większych prędkościach jest głośno- słychać też szumy wiatru. Ogólnie nawet dalsze trasy nie są męczące
Opinia o nadwoziu:
Wnętrze jest obszerne. Materiały nie są najwyższej jakości i lubią trzeszczeć. Deska rozdzielcza nie jest piękna ale za to wygodna. Oparcie tylnej Kanapy kładzie się w całości.Zegary są czytelne, brakuje jedynie obrotomierza (ale wzamian mamy ekomomizer:)
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód miękki, bardzo wygodny. Szybka jazda powoduje bujanie się na nierównościach i pochgylanie w zakrętach. Raczej stworzony do wolniejszego, wygodnego przemieszczania. Brakuje wspomagania kierownicy. Hamulce dobre- nie można nic zarzucić.

Lukas2011-01-27

Ogólna ocena:

6/10

Jestem zadowolony, trzeba jednak o auto dbać
Opinia o układzie napędowym:
zaskakująco dynamiczny silnik jak na pojemność 1,3, ale słaba elastycznośc powyżej 70 km/h. Skrzynia biegów bez większych zastrzeżeń, czasem haczy.
Opinia o komforcie:
siedzenia bez trzymania bocznego, męczące na trasie powyżej 100 km. Komfort jazdy sredni, wysoki hała s we wnętrzu
Opinia o nadwoziu:
przestrzeni jest adekwatnie dużo/mało do wielkości auta. Stosunkowo pojemny bagażnik, który łatwo można powiększyć. Przeszkadza wysoki próg, słabe spasowania materiałów (trzeba co jakiś czas poprawiać wkręty) i podatność na korozję (trzeba regularnie konserwować)
Opinia o układzie jezdnym:
Auto jest mało stabilne powyżej 100 km/h. Dobra trakcja na gorszych drogach, gorsza na nawierzchniach utwardzonych.

2009-08-22

Ogólna ocena:

3/10

moim zdaniem jest to samochód z którym przeciętny człowiek przy większości napraw poradzi sobie sam,tym bardziej że jest tego trochę
Opinia o układzie napędowym:
nagminne wycieki oleju przez co pękł pasek rozrządu i głowica była do naprawy sprzęgło było wymieniane po 70000 tyś.km a w skrzyni biegów słychać łożyska
Opinia o komforcie:
wyciszenie-co rok maks dwa tłumiki do wymiany
Opinia o nadwoziu:
z przodu miejsca pod dostatkiem wadą jest rdza
Opinia o układzie jezdnym:
szybko wybijają się łożyska,sprężyny tylne siadła listwa układu kierowniczego o ile to może być wina naszych dróg to pękające gumy przegubów już nie

2010-07-15

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie jezdnym:
szkoda, że nie ma już takich aut. Co roku wymieniałem pompkę paliwa i tłumik ostatni koszt około 150 zł razem. bezawaryjna

Średnie oceny LADA SAMARA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
66.67%
głosów 4
Raczej tak
16.67%
głosów 1
Trudno powiedzieć
16.67%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
6.2/10
Układ kierowniczy
5.5/10
Hamulce
6.2/10
Parkowanie
6.8/10
Napęd
Elastyczność
6.5/10
Skrzynia biegów
6.8/10
Silnik
7.2/10
Przyspieszenie 0-100km
6.7/10
Przyspieszenie 60-120km
5.5/10
Przyspieszenie 80-120km
5.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.5/10
Resorowanie z obciążeniem
6.3/10
Fotele przednie
6.2/10
Fotele tylne
6.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.3/10
Wyciszenie
4.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.8/10
Przestrzeń z tyłu
6.7/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
5.8/10
Bagażnik
6.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
3.8/10
Możliwość aranżacji
5.8/10
Karoseria
6.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
7.3/10
Widoczność w lusterkach
6.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
2.7/10
Elektronika
4.0/10
Naprawy
Niezawodność
3.8/10
Koszty napraw
5.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Lada Samara brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Warszawa 223.

Lada Samara

Lada Samara

Warszawa 223

Najciekawsza opinia użytkownika o Ladzie Samara

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 122

Lada Samara samara 1300 0KM 1989r. hatchback

Ocena ogólna

Jesli ktos nie ma kompleksow i nie obawia sie o swoj prestiz - idealne auto do codziennej walki na ulicach miast. Potezne i b. mocne zderzaki. Swietne auto. (wiem co pisze bo jezdze jeszcze avensisem i micra) Szkoda ze moje juz sie konczy. Niestety coraz trudniej o dobry serwis (lekcewazenie mechanikow)i dobrej jakosci czesci.

Układ napędowy

Silnik b.elastyczny (po 2 zawory).Dosc dynamiczny. Niezawodny. Pali w kazdych warunkach. Wbrew obiegowej opini oszczedny. Bardzo szybko sie rozgrzewa. Skrzynia biegow chodzi lekko i precyzyjnie. Jedyna wada to wsteczny blisko jedynki - mozna sie pomylic no i tylko 4 biegi.

Widoczność

Widocznosc swietna w kazdym kierunku. Lusterka slabe.

Komfort

Zawieszenie dosc miekkie - idealne na miejskie dziury. Na szosie troszke gorzej ale do 100km/h OK. Swietnie wybiera nierownosci. Trwale i tanie w serwisowaniu. Fotele wygodne i cale pomimo 19 lat eksploatacji. Spory halas we wnetrzu. (Pow. 100km/h jak w bombowcu)

Nadwozie

Z tylu dosyc miejsca. Ergonomia w normie. Bagaznik nie za duzy. Tapicerka lubi pekac, - twarde plastiki ale fotele super.(jak na swoje lata) Karoseria wytrzymala 19 lat na powietrzu bez konserwacji. Stal czolgowa. A ze wyglad nienowoczesny? Kalasznikow tez nie wyglada ladnie...

Układ jezdny

Prowadzenie dosc precyzyjne i do 100km/h pewne. Powyzej zawieszenie za miekkie. Ze hamulce moga byc lepsze przekonalem sie dopiero jezdzac nowym autem zachodnim. Brak wspomagania ukl. kier. troche utrudnia parkowanie.

Wentylacja i ogrzewanie

Kiepski nadmuch na szybe przed kierowca. Brak filtra kabinowego powoduje ,ze z kratek czsem sypnie suchymi liscmi. Ogrzewanie OK.

Zobacz również opinie:

Lada Samara: hatchback

Lada Samara: benzyna, benzyna+gaz

Lada Samara: 1.2, 1.3, 1.5

Lada Samara: 1999, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988