Opinie o samochodach Mazda 3
turbo diesel
Liczba ocen: 5
Średnia ocena: 9.60/10
Mazda 3 spalanie (l/100km)
Oceny MAZDY 3
Mazda 3 Sport Diesel TOP 1.6 MZ-CD 110KM 2005r. 54 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Świetny i elastyczny silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek i funkcją overboost-zwiększa moment obrotowy do 260 Nm. Silnik jet cichy i elastyczny. Przyspiesza bez oporów.Skrzynia działa perfekcyjnie.
Opinia o komforcie:
mazda 3 ma świetne, wielowachaczowe zawieszenie i dużą dopuszczalną ładowność. Fotele świetnie podpierają ciało, funkcja regulacji odcinka lędzwiowego. Kabina Mazdy 3 jest świetnie wyciszona.
Opinia o nadwoziu:
Auto ma duży rozstaw osi-1755 mm. Miejsca z przodu i z tyłu jest pod dostatkiem-mam 187 cm wzrostu.Wszystkie przełączniki są na swoim miejscu, no i piękne zegary w stylu Alfa Romeo.Materiały w Mazdzie 3 są z najwyższej pólki.Auto ma niepospolity i sportowy design.Bagażnik ma regularne ksz...
Opinia o układzie jezdnym:
Znakomite w całości oryginalne autko Made in Japan o wielowachaczowym zawieszeniu tylnym. Świetnie trzyma się drogi, świetne hamulce-4 tarcze, czujniki cofania ułatwiają parkowanie auta.
Mazda 3 1.6 110KM 2008r. 18 000km
Ogólna ocena:
10/10
Średnie oceny MAZDA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Mazda 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 6.
Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 3
użytkownik: Julek
liczba głosów: 75
Mazda 3 Sport Diesel TOP 1600 MZ-CD 110KM 2005r. hatchback
Ocena ogólna
Znakomite autko w całości wyprodukowane w japonii, o niepospolitym designie, jakości wykonania i komforcie jazdy.
Układ napędowy
Świetny i elastyczny silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek i funkcją overboost-zwiększa moment obrotowy do 260 Nm. Silnik jet cichy i elastyczny. Przyspiesza bez oporów.Skrzynia działa perfekcyjnie.
Widoczność
manewrowanie tym autem to czysta przyjemność. W jezdzie do tyłu pomagają czujnki cofania.
Komfort
mazda 3 ma świetne, wielowachaczowe zawieszenie i dużą dopuszczalną ładowność. Fotele świetnie podpierają ciało, funkcja regulacji odcinka lędzwiowego. Kabina Mazdy 3 jest świetnie wyciszona.
Nadwozie
Auto ma duży rozstaw osi-1755 mm. Miejsca z przodu i z tyłu jest pod dostatkiem-mam 187 cm wzrostu.Wszystkie przełączniki są na swoim miejscu, no i piękne zegary w stylu Alfa Romeo.Materiały w Mazdzie 3 są z najwyższej pólki.Auto ma niepospolity i sportowy design.Bagażnik ma regularne kształty.
Układ jezdny
Znakomite w całości oryginalne autko Made in Japan o wielowachaczowym zawieszeniu tylnym. Świetnie trzyma się drogi, świetne hamulce-4 tarcze, czujniki cofania ułatwiają parkowanie auta.
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa szybko i sprawnie, podobnie jak świetna klimatyzacja auomatyczna.
Zobacz również opinie:
Mazda 3: hatchback, sedan (limuzyna)
Mazda 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Mazda 3: 1.4, 1.6, 2.0, 2.3, 2.5
Mazda 3: 2015, 2011, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003
Sprawdź także:
Mazda 3 - ogłoszenia , Mazda - forum użytkowników, Mazda 3 - średnie ceny
Mazda - tapety na pulpit, Mazda - konfigurator felg, Mazda - tanie opony,
Używane auto części, Mazda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie