Mazda 6 opinie, oceny użytkowników, Mazda 6 spalanie 2.3 (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda 6

2.3

Liczba ocen: 10

Średnia ocena: 8.40/10

Mazda 6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.64/13.43
-.--
trasa
9.26/10.73
-.--
cykl mieszany
11.20/12.23
-.--

Oceny MAZDY 6

2009-07-13

Ogólna ocena:

10/10

Polecam samochód każdemu, kto chce trochę poszaleć, jest to ciekawa i tańsza alternatywa dla np Audi czy Bmw. Mazda 6 MPS jest mało znana na polskim rynku. Samochód pochodzi z Japonii, konkretnie z Hiroszimy więc w raz z Mazdą dostajemy legendarną bezawaryjność. Denerwuje serwis mazdy w ...
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność to kwestia gustu, ale w tym samochodzie, aż się prosi, żeby zmienić bieg - skrzynia jest po prostu jak marzenie, krótka, bardzo precyzyjna, biegi wskakują bardzo ciasno. Super uczucie :) Silnik... 260km mówi samo za siebie, szkoda, że moc pojawia się dopiero przy 3000rpm, tur...
Opinia o komforcie:
Resorowanie? Twardo jest. Z obciążeniem czy bez jeździ się tak samo, przednie fotele są trochę za krótki i daleko im do tych z Audi czy Mercedesa. Chociaż to kwestia gustu i przyzwyczajenia. W każdym razie po zrobieniu 1000km po autostradach nie byłem zmęczony. Wyciszenie mogło by być l...
Opinia o nadwoziu:
Uważam, że z przodu jest wystarczająco miejsca, ale dużo mniej niż w SUVach, z tyłu podobnie. Najlepiej podróżuje się w dwie osoby, w tedy miejsca jest wystarczająco, ale pasażerowie tylnych siedzeń nigdy nie narzekali na brak miejsca. Ergonomia jest na bardzo wysokim poziomie nic nie pr...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się jak przyklejony, układ kierowniczy jest precyzyjny. Autem można z powodzeniem jeździć na co dzień. Zawieszenie jest kompromisem pomiędzy komfortem, a trakcją. Zęby nie wypadają, MPS 6 jest bardziej miękki niż np Opel Vectra w wersji GTS. Rozmiar felg na początku p...

2009-12-24

Ogólna ocena:

9/10

Ogólnie auto bardzo porządnie wykonane, starannie i z dbałością o szczegóły. Na długie lata.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik mocny, ale nieco mało elastyczny na V biegu przy przyspieszeniu od ok 80km/h wzwyż. Na niższych biegach zakładając, że piątki nie uzywamy do wyprzedzania, to jest ok - pelna moc i przed siebie. Ciężko stawić mu opór przez wyprzedzanego :) Zmiana biegów wymaga pewnego prowadze...
Opinia o komforcie:
Jak się chce jechać dostojnie, to silnik daje tą możliwość - pracuje cicho, równo i spokojnie. W środku panuje spokój, a pasażerom daje poczucie bezpieczeństwa. Jeśli natomiast są chętni sprawdzić co auto potrafi, dzwięk silnika nie zawiedzie odegra jakże przyjemny dzwięk, pokazuj...
Opinia o nadwoziu:
Pasażerowie z przodu, szczególnie kierowca narzekać nie mogą. Mniej wygody będą miały 3 dorosłe osoby. Idealnie dla kompletu 4-ech pasażerów. Wówczas każdy cieszy się wygodą i komfortem. Nieco skrzecząca tapicerka na nierównej nawierzchni lub przy głośniejszym słuchaniu muzyki ...
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie nieco twarde przy 17" kołach, ale za to pokonuje zakręty naprawde pewnie i zdecydowanie. ESP ma jeszcze sporą rezerwę, aby ingerować. Auto nie skacze przy hamowaniu na zakrętach lub przy zdecydowanym przyspieszaniu. Na polskich drogach nie ujdzie uwadze zadna mniejsza czy w...

Stasiek2014-01-20

Ogólna ocena:

1/10

Czy tylko ja mam problemy z tym autem? mają ponad rok a użytkowałem w sumie 3-4 miesiące, reszta czasu to wizyty u mechaników i kolosalne koszty ze względu na AMERYKAŃSKIE pochodzenie auta. 1. wymiana silnika przy 130 tyś (olej wsiąkał w powietrze) dodam że poszła panewka na wale(koszt...
Opinia o układzie jezdnym:
Czy tylko ja mam problemy z tym autem? mają ponad rok a użytkowałem w sumie 3-4 miesiące, reszta czasu to wizyty u mechaników i kolosalne koszty ze względu na AMERYKAŃSKIE pochodzenie auta. 1. wymiana silnika przy 130 tyś (olej wsiąkał w powietrze) dodam że poszła panewka na wale(koszt...

Andrzej2012-07-23

Ogólna ocena:

7/10

auto za swą cenę godne uwagi bardzo dobrze wyposażone i produkowane w Japonii nagłośnienie bosse mistrzostwo świata (subwoofer). Następne pewnie diesel bo lepiej się jeździ i przyspiesza MAZDA 6 II po 2009 MZR 180KM LUB AVENSIS 2.2 150KM EWENTUALNIE honda accord 2.2 i-tec bo(BRAK HATCHACK...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik wysokoobrotowy ze zmienną fazą rozrządu albo jak ktoś woli vvt-i (toyota) do 3000 obr/min nie reaguje ale tio przez fakt ze moment obrotowy ma ponad 4500 obr/min
Opinia o komforcie:
opony nisko profilowe 215/45/17 (continental conti contact 3 głośne) wiec wszystko czuć i słychać z zewnątrz sinik pięknie mruczy
Opinia o nadwoziu:
rdzewiejące błotniki i karoseria tył nadkola chyba wykonane z filcu czy coś biorą wodę i w zimę zamarzają ale koszt nowych plastik to koło 70 pln komplet
Opinia o układzie jezdnym:
brak czujników cofania ale koszt zakupu to koło 60 pln

2008-02-12

Ogólna ocena:

9/10

Samochód godny polecenia osobom. Należy zdawać sobie sprawę, że ta wersja ma znaczne zużycie paliwa. Poza tym wszystko OK!
Opinia o układzie napędowym:
Samochód ciągnie praktycznie bez względu na obroty, chociaż pokazuje swoją prawdziwą naturę, gdy turbina zaczyna pompować powietrze, wtedy odlot!!! Przyspieszenia na 5 i 6 biegu świetne. Agresywna jazda odbija się na szybszym zużyciu opon.
Opinia o komforcie:
B.dobre resorowanie, kompromis pomiędzy komfortem a sportowym zawieszeniu. Fotele przednie mogłyby mieć lepsze trzymanie boczne (dot. siedziska)
Opinia o nadwoziu:
Kto decyduje się na tą wersję Mazdy 6 liczy się z pewnymi niedogodnościami.
Opinia o układzie jezdnym:
Jedynie promień skrętu może przeszkadzać w parkowaniu.

Średnie oceny MAZDA 6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
70.00%
głosów 7
Raczej tak
20.00%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
10.00%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
9.3/10
Hamulce
8.9/10
Parkowanie
6.2/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
8.3/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.7/10
Przyspieszenie 80-120km
8.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.7/10
Resorowanie z obciążeniem
8.7/10
Fotele przednie
9.1/10
Fotele tylne
8.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
7.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.1/10
Przestrzeń z tyłu
7.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
8.4/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.9/10
Możliwość aranżacji
7.4/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
7.1/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.8/10
Elektronika
7.6/10
Naprawy
Niezawodność
7.4/10
Koszty napraw
4.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
3
Napęd
3
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
2
Awaryjność
2
Nic
2
Nadwozie
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508 SW.

Mazda 6

Mazda 6

Peugeot 508 SW

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 114

Mazda 6 MPS 2300 MZR DISI 260KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Polecam samochód każdemu, kto chce trochę poszaleć, jest to ciekawa i tańsza alternatywa dla np Audi czy Bmw. Mazda 6 MPS jest mało znana na polskim rynku. Samochód pochodzi z Japonii, konkretnie z Hiroszimy więc w raz z Mazdą dostajemy legendarną bezawaryjność. Denerwuje serwis mazdy w Polsce, na niektóre części trzeba czekać do 7 dni. Klocki przód to koszt ~250zł, tarcze przód ~370zł sztuka. Klocki padają koło 45000km. Samochód póki co jest bezawaryjny, jeździ się bardzo fajnie. Czy kupiłbym drugi raz MPS'a? Tak, ale Audi cenie bardziej :) ps: Samochód fatalnie znosi korki, podobnie jak właściciel...

Układ napędowy

Elastyczność to kwestia gustu, ale w tym samochodzie, aż się prosi, żeby zmienić bieg - skrzynia jest po prostu jak marzenie, krótka, bardzo precyzyjna, biegi wskakują bardzo ciasno. Super uczucie :) Silnik... 260km mówi samo za siebie, szkoda, że moc pojawia się dopiero przy 3000rpm, turbo dziura czasami przeszkadza. Przyśpieszenie 0-100km/h 6,6 sekundy - uważam, że spokojnie wystarczy :)

Widoczność

Widoczność do tyłu fatalna, zalecam czujniki parkowania.

Komfort

Resorowanie? Twardo jest. Z obciążeniem czy bez jeździ się tak samo, przednie fotele są trochę za krótki i daleko im do tych z Audi czy Mercedesa. Chociaż to kwestia gustu i przyzwyczajenia. W każdym razie po zrobieniu 1000km po autostradach nie byłem zmęczony. Wyciszenie mogło by być lepsze, słychać nadkola podczas deszczu.

Nadwozie

Uważam, że z przodu jest wystarczająco miejsca, ale dużo mniej niż w SUVach, z tyłu podobnie. Najlepiej podróżuje się w dwie osoby, w tedy miejsca jest wystarczająco, ale pasażerowie tylnych siedzeń nigdy nie narzekali na brak miejsca. Ergonomia jest na bardzo wysokim poziomie nic nie przeszkadza. Jakość materiałów jest wysoka, ale nie porównywalna np. z Audi. Za to dużo lepiej niż w Oplu. Bagażnik to największy minus. 450 litrów jest OK, ale w wersji MPS tylne siedzenie nie składają się, nie ma nawet dziury na narty.

Układ jezdny

Samochód prowadzi się jak przyklejony, układ kierowniczy jest precyzyjny. Autem można z powodzeniem jeździć na co dzień. Zawieszenie jest kompromisem pomiędzy komfortem, a trakcją. Zęby nie wypadają, MPS 6 jest bardziej miękki niż np Opel Vectra w wersji GTS. Rozmiar felg na początku przerażał, okazało się jednak, że nie potrzebnie. Problem tkwi jedynie w przypadku wymiany klocków lub tarcz, bo Mazda 6 MPS ma z przodu tarcze 320mm i większe niż standardowo klocki. Widoczność do tyłu jest ograniczona, zalecam czujnik parkowania.

Naprawy

Części są drogie, ale przynajmniej auto się nie psuje.

Wentylacja i ogrzewanie

Klima mogłaby chodzić ciszej, ale jest wydajna, ogrzewanie jest ok, samochód bardzo szybko się nagrzewa.

Elektryka/elektronika

Póki co żadnych usterek.

Zobacz również opinie:

Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0

Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002