Mazda 6 opinie, oceny użytkowników, Mazda 6 spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda 6

benzyna+gaz

Liczba ocen: 6

Średnia ocena: 8.67/10

Mazda 6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.95/11.55
-.--
trasa
8.22/9.45
-.--
cykl mieszany
9.00/10.67
-.--

Oceny MAZDY 6

2010-02-19

Ogólna ocena:

9/10

Zbyt twarde zawieszenie jednakże wpływa to pozytywnie na prowadzenie, brak kompromisu jak np. w Fordzie Focusie. Samochód inny niż wszystkie, niskie koszty eksploatacyjne z uwagi na łańcuch rozrządu i konieczność wymiany jedynie oleju, filtra powietrza i filtra kabiny (co 15tys, koszt max.3...
Opinia o układzie napędowym:
Jak każdy rasowy japończyk lubi wysokie obroty i tylko wtedy daje szybką reakcję na wciśnięty pedał gazu. Poza tym można sprawnie wyprzedzać. Spod świateł mazda rusza pierwsza.
Opinia o komforcie:
Generalnie zawieszenie jak w sportowym aucie twarde, czuć nierówności ale bez stukania. Fotele przednie mogłyby mieć lepiej wyprofilowane oparcie. Wyciszenie przestaje istnieć powyżej 130km/h z uwagi na wysokie obroty ale silnik to muzyka dla uszu.
Opinia o nadwoziu:
Duży, obszerny samochód z potężnym bagażnikiem. Materiały dobre, welurowe fotele odporne na zanieczyszczenia i łatwo się czyszczą. Karoseria - wygląd ponadczasowa i dynamiczny.
Opinia o układzie jezdnym:
Kontrola trakcji świetnie pomaga w prowadzeniu samochodu. Układ kierowniczy szybko reaguje na zmianę toru jazdy. Jedyny mankament to skrzypiące tylne hamulce, regenerowałem zaciski i brak poprawy. Parkowanie utrudnione, wymaga nabrania wprawy, brak możliwości wyczucia tyłu samochodu z uwagi ...

Andrzej2012-07-23

Ogólna ocena:

7/10

auto za swą cenę godne uwagi bardzo dobrze wyposażone i produkowane w Japonii nagłośnienie bosse mistrzostwo świata (subwoofer). Następne pewnie diesel bo lepiej się jeździ i przyspiesza MAZDA 6 II po 2009 MZR 180KM LUB AVENSIS 2.2 150KM EWENTUALNIE honda accord 2.2 i-tec bo(BRAK HATCHACK...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik wysokoobrotowy ze zmienną fazą rozrządu albo jak ktoś woli vvt-i (toyota) do 3000 obr/min nie reaguje ale tio przez fakt ze moment obrotowy ma ponad 4500 obr/min
Opinia o komforcie:
opony nisko profilowe 215/45/17 (continental conti contact 3 głośne) wiec wszystko czuć i słychać z zewnątrz sinik pięknie mruczy
Opinia o nadwoziu:
rdzewiejące błotniki i karoseria tył nadkola chyba wykonane z filcu czy coś biorą wodę i w zimę zamarzają ale koszt nowych plastik to koło 70 pln komplet
Opinia o układzie jezdnym:
brak czujników cofania ale koszt zakupu to koło 60 pln

2010-05-15

Ogólna ocena:

10/10

Auto godne polecenia. Mocne, szybkie, wygodne i BEZAWARYJNE!!!
Opinia o układzie napędowym:
Silnik i skrzynia biegów (automat) "cacuszko".
Opinia o komforcie:
Po mocnym dodaniu gazu ryczy niemal bolid F1, przy stałej prędkości cisza! Trochę mało miejsca z tyłu.
Opinia o nadwoziu:
Samochód z USA, więc wykończenie wnętrza daleko odbiegające od "europejczyków", z tyłu ciasnawo, bagażnik taki sobie.
Opinia o układzie jezdnym:
Promień skrętu jak w autobusie, kiepska widoczność do przodu i do tyłu w trakcie parkowania (czujniki parkowania załatwiają sprawę)

2010-07-16

Ogólna ocena:

10/10

Jak już pisałem mała wada to duży promień skrętu,ogólnie kocham to auto.
Opinia o układzie napędowym:
160 KM. to przy tej skrzyni nie wbija w siedzenie ,przy redukcji ze 100km/h na 2 bieg ciągnie aż miło.
Opinia o komforcie:
Troszkę przy pełnym obciążeniu dobija,ale na głębokich dołach, a to raczej nie wada.
Opinia o nadwoziu:
Piękna linia nadwozia u mnie skóry i dobre trzymanie boczne.Zero rdzy.
Opinia o układzie jezdnym:
Cichy dobrze trzyma zakręty,dość komfortowy.

2010-02-20

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Na gałce zmiany bieów odłazi metalowa nakładka z opisem biegów
Opinia o komforcie:
Przy komplecie pasażerów silnik mógłby być mocniejszy, bo tak to śmiga.
Opinia o nadwoziu:
Za te pieiądze to rewelacja
Opinia o układzie jezdnym:
Mogła by być lepsza widoczność do tyłu

Średnie oceny MAZDA 6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
66.67%
głosów 4
Raczej tak
16.67%
głosów 1
Trudno powiedzieć
16.67%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
9.7/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
6.8/10
Napęd
Elastyczność
9.0/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.8/10
Przyspieszenie 80-120km
8.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.8/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
8.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.7/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.7/10
Przestrzeń z tyłu
8.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.2/10
Bagażnik
9.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.3/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
7.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.5/10
Widocznośc do tyłu
7.7/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.5/10
Elektronika
9.2/10
Naprawy
Niezawodność
9.2/10
Koszty napraw
7.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
2
Napęd
1
Komfort jazdy
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
2
Widoczność
1
Spalanie
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508 SW.

Mazda 6

Mazda 6

Peugeot 508 SW

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 47

Mazda 6 2000 141KM 2003r. liftback

Ocena ogólna

Zbyt twarde zawieszenie jednakże wpływa to pozytywnie na prowadzenie, brak kompromisu jak np. w Fordzie Focusie. Samochód inny niż wszystkie, niskie koszty eksploatacyjne z uwagi na łańcuch rozrządu i konieczność wymiany jedynie oleju, filtra powietrza i filtra kabiny (co 15tys, koszt max.300PLN). Poza tym dwa filtry gazu (1 - co 15tys i 2 - co 30tys). Duże przeglądy co 100tys. Poza tym brak zapala za pierwszym razem i jeździ bez awaryjnie i sportowo. Mógłby trochę mniej palić ale przy utrzymaniu auta na wysokich obrotach jest to mało realne.Duży, elegancki samochód dla indywidualistów.

Układ napędowy

Jak każdy rasowy japończyk lubi wysokie obroty i tylko wtedy daje szybką reakcję na wciśnięty pedał gazu. Poza tym można sprawnie wyprzedzać. Spod świateł mazda rusza pierwsza.

Widoczność

Wysoki tył pogarsza widoczność przy parkowaniu. Poza tym wszystko widać.

Komfort

Generalnie zawieszenie jak w sportowym aucie twarde, czuć nierówności ale bez stukania. Fotele przednie mogłyby mieć lepiej wyprofilowane oparcie. Wyciszenie przestaje istnieć powyżej 130km/h z uwagi na wysokie obroty ale silnik to muzyka dla uszu.

Nadwozie

Duży, obszerny samochód z potężnym bagażnikiem. Materiały dobre, welurowe fotele odporne na zanieczyszczenia i łatwo się czyszczą. Karoseria - wygląd ponadczasowa i dynamiczny.

Układ jezdny

Kontrola trakcji świetnie pomaga w prowadzeniu samochodu. Układ kierowniczy szybko reaguje na zmianę toru jazdy. Jedyny mankament to skrzypiące tylne hamulce, regenerowałem zaciski i brak poprawy. Parkowanie utrudnione, wymaga nabrania wprawy, brak możliwości wyczucia tyłu samochodu z uwagi na wysoki tył i niska pozycja kierowcy.

Naprawy

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy - części + robocizna 600PLN. Akumulator jednej z wiodących firm - 500PLN. Zamek używany - 200PLN + awaryjne otwarcie drzwi 140PLN.

Wentylacja i ogrzewanie

Szybkie odmrażanie przedniej szyby w opcji turbo nawiewu. Automatyczna klimatyzacja pozwala utrzymać w kabinie stałą temperaturę zarówno w zimie jak i latem.

Elektryka/elektronika

Świetne fabryczne nagłośnienie Bose.

Zobacz również opinie:

Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0

Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002