Mazda 6 opinie, oceny użytkowników, Mazda 6 spalanie turbo diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda 6

turbo diesel

Liczba ocen: 15

Średnia ocena: 9.00/10

Mazda 6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
7.41
trasa
-.--/-.--
5.65
cykl mieszany
-.--/-.--
6.51

Oceny MAZDY 6

2013-04-21

Ogólna ocena:

9/10

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.
Opinia o układzie napędowym:
SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘC...
Opinia o komforcie:
ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZI...
Opinia o nadwoziu:
PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRW...
Opinia o układzie jezdnym:
ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO ...

2008-02-14

Ogólna ocena:

9/10

To naprawde bardzo fajne, super wygodne, ekonomiczne, dynamiczne i przy tym bardzo ładne a pozatem absolutnie bezawaryjne.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik w 6 to absolutna rewelacja, elastyczny, zrwywny, bardzo szybki i dynamiczny. Jedyna wada to głosnośc - ta est wyczuwalna i burzy obraz ideału.
Opinia o komforcie:
Fotele są poprostu nie porównywalne w żadnym modelu konkurencji, długie siedziska, dośc twarde i sprężyste, wygodne i dobrze trzymające na boki. Mazda nie "widzi" róznicy w prowadzeniu czy jedziemy sami czy z kpl. pasażerów jedynie podczas szybkiego pokonywania poprzecznych ga...
Opinia o nadwoziu:
Karoseria czyli kształt, styl, linia sa jedne z najpiększych w swojej klasie. Auto jest wyjątkowo ładne i robi wrażenie. Ergonomia bez zarzutu, miesjca z tyłu mogło by byc troche więcej z przodu absolutnie rewelacja. Jakośc materiałów - japońska czyli raczej dalej do Golfa bliżej do res...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie modelu 6 jest bardzo precyzyjne aczkolwiek, ten model jest troszkę zbyt miekki na naszych dziurawych drogach. Układ kierowniczy bardzo bezpośredni. Hamulce podatne na fading lecz raczej w sytuacjach ektremalnych niz podczas normalnej eksploatacji.

2010-02-22

Ogólna ocena:

8/10

jesli cenisz sobie wygode idace bezawaryjnoscia to jest to samochod dla ciebie super osiagi spalania i swietne własciwosci jezdne nic dodac nic ujac
Opinia o układzie napędowym:
silnik jest bardzo dynamiczny i zapewnia znakomite osiagi a przy tym jest cichy ma w miare duza elastycznosc wiec nie trzeba wajchowac biegami dla mnie silnik rewelacjaa
Opinia o komforcie:
wygoda na przednich fotelach jest duza podczas długich tras nie czujemy zmeczenia resorowanie jest dosc twarde ale nie czuc nierównosci w aucie jest na pograniczu twardego z miekkim
Opinia o nadwoziu:
miejsca w aucie jest bardzo duuuzo z tyłu jak i z przodu auto bardzo obszerne jakosc materiałow i wykonczenia bardzo dobra nic nie skrzypi nic nie stuka wszystko zestrojone fotele skorzane swietnie sie prezentuja duzy bagaznik i funkcjonalny rzecz warta uwagi siedzenia tylne przewraca sie wajchami...
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie mazdy to czysta przyjemnosc swietnie trzyma sie drogi dzieki dobrze zestrojonemu zawieszeniu ktore jest dosc sztywne zakrety mozna pokonywac z duza predkoscia bez obaw ze wpadniemy w jakies turbulencje czy przechylenia super sprawa hamulce takie sobie mogły by byc lepsze wspomaganie bar...

ARTUR2013-01-30

Ogólna ocena:

9/10

SŁABE WYGŁUSZENIE NADKOLI, SILNIK KOCHA WYSOKIE OBROTY.
Opinia o układzie jezdnym:
CO TU PISAC JESTEM ZADOWOLONY Z AUTA I NASTĘPNE AUTO KTÓRE KUPIE TO NAPEWNO BEDZIE MAZDA 6, A MIAŁEM JUŻ WIELE AUT NIEMIECKICH KTÓRE NAGMINNIE SIE PSUŁY NAJGORSZY BYŁ VW KOSZMAR PSUJĄCEJ SIE ELEKTRONIKI TAK SAMO OPEL I ZNOWU PSUJĄCE SIĘ CZUJNIKI I INNE PIERDUŁKI MAZDE MAM 3 LATA I JEZDZE ...

2008-02-12

Ogólna ocena:

8/10

Bardzo dobry samochód. Gdyby dopracować pare szczegółów byłby idealny.
Opinia o układzie napędowym:
Pare koni więcej i troszkę lepszy moment by sie jednak przydał do tej masy samochodu
Opinia o komforcie:
Zdecydowanie za głośny jak na te klasę samochodu
Opinia o nadwoziu:
Przydałyby sie lepsze materiały wykończeniowe w niektórych detalach
Opinia o układzie jezdnym:
trochę słaba widoczność do tyłu no ale to kombi, reszta bez zarzutu.

Średnie oceny MAZDA 6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
86.67%
głosów 13
Raczej tak
13.33%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.4/10
Układ kierowniczy
9.1/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
7.8/10
Napęd
Elastyczność
8.8/10
Skrzynia biegów
8.7/10
Silnik
9.2/10
Przyspieszenie 0-100km
8.9/10
Przyspieszenie 60-120km
9.1/10
Przyspieszenie 80-120km
9.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.2/10
Resorowanie z obciążeniem
9.1/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
9.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.5/10
Bagażnik
9.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.4/10
Możliwość aranżacji
8.9/10
Karoseria
8.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.1/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
7.7/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.8/10
Elektronika
6.7/10
Naprawy
Niezawodność
6.5/10
Koszty napraw
4.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
5
Komfort jazdy
2
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Układ jezdny
1
Napęd
1
Spalanie
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
3
Nic
3
Nadwozie
2
Widoczność
2
Spalanie
1
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508 SW.

Mazda 6

Mazda 6

Peugeot 508 SW

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 141

Mazda 6 IMPRESION 2000 CITD 16V 136KM 2004r. kombi

Ocena ogólna

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.

Układ napędowy

SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘCĘ BO UWAŻAM TO ZA KATOWANIE SILNIKA O TAK PIĘKNYM BRZMIENIU I CHCIAŁBYM TEN DŹWIĘK SŁYSZEĆ JAK NAJDŁUŻEJ.PRZYSPIESZENIA BARDZO DOBRE ZWŁASZCZA GDY MAMY JUŻ NA OBROTOMIERZU 1500r/min SĄ JESZCZE BARDZIEJ ODCZUWALNE.JEŻELI KTOŚ OCZEKUJE ABY PRZYSPIESZENIE POWODOWAŁO UCZUCIE PRZEMIESZCZENIE KIEROWCY Z PRZEDNICH SIEDZEŃ NA TYLNE TO MUSI JEDNAK POSZUKAĆ CZEGOŚ W DZIALE SAMOLOTY.

Widoczność

Z RACJI ŻE NA CO DZIEŃ MAM ZA PLECAMI 17m TO NIE UMIEM COFAĆ INACZEJ JAK NA LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH WIĘC MOGĘ POSIADAĆ MAZDĘ W WERSJI BEZ LUSTERKA WSTECZNEGO I WIDOCZNOŚĆ 4m DO TYŁU JEST DUŻO LEPSZA NIŻ 17m WIĘC CAŁKOWITĄ WIDOCZNOŚĆ OCENIAM NA 10.

Komfort

ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZINIE JAZDY PASSATEM.FOTELE KOMFORTEM ZBLIŻONE DO TEGO KTÓRY MAM W CIĘŻARÓWCE.W MOIM MODELU ZASTOSOWANO PÓŁ SKÓRĘ BO ŚRODKI SIEDZEŃ SĄ WYKONANE Z DOSYĆ ODPORNEJ NA WYCIERANIE TKANINY A ZEWNĘTRZNE CZĘŚCI FOTELI TO SKÓRA.W TYLNEJ KANAPIE PRZEMYŚLANE ROZWIĄZANIE MOŻLIWOŚCI SCHOWANIA WE WGŁĘBIENIA SIEDZISKA NIEUŻYWANYCH ZATRZASKÓW PASA A PAS DLA ŚRODKOWEGO PASAŻERA WYSUWANY Z PODSUFITKI POSIADAJĄCY BLOKADĘ GDY JEST NIEUŻYWANY.I TU ZNOWU PASSAT MUSI SIĘ POCHYLIĆ.WYCISZENIE PRZY 150km/h W NORMIE PEWNIE POWYŻEJ JEST JUŻ DUŻO GŁOŚNIEJ.

Nadwozie

PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRWAJĄCEJ NAWET WIELE GODZIN GDYŻ NIE MA TAM UCZUCIA CIASNOTY Z RACJI NP.POWIĘKSZONEGO BAGAŻNIKA O KOLEJNE 20L. JAK TO BYWA W INNYCH MARKACH A ODBYWA SIĘ TO KOSZTEM KOMFORTU TYLNYCH PASAŻERÓW.MAZDA GWARANTUJE PRZESTRZEŃ NA NOGI Z TYŁU OKOŁO 40cm I UWAŻAM TO ZA WYNIK GODNY NAŚLADOWANIA.BAGAŻNIK W KOMBI POTRAFI ZMIEŚCIC BARDZO WIELE GDY KIEROWCA ROZŁOŻY PRZEMYŚLANIE ŁADUNEK.W BAGAŻNIKU MAMY GNIAZDO ZAPALNICZKI STEROWANE STACYJKĄ WIĘC BEZ OBAW NIE MUSIMY PAMIĘTAC O WŁĄCZONEJ LODÓWCE KTÓRA WYCZERPIE NAM AKUMULATOR.WSZYSTKIE INSTRUMENTY POSIADAJĄ WŁĄCZNIKI W ODPOWIEDNIM I MIEJSCU I NIE WYMAGA TO ODRYWANIA WZROKU OD TORU JAZDY.Z SAMYCH ZALET JAKIE POSIADA MAZDA 6 JEST NIESTETY TEŻ JEDEN MINUS I TO BARDZO BOLESNY-TAKA PIĘKNA BRYŁA NADWOZIA KTÓRA JEST NA CZASIE PO MIMO WIEKU AUTA ZACZYNA UMIERAC W POSTACI KOROZJI PODWOZIA JAK I RANTÓW NADKOLI CZY DOLNYCH KRAWĘDZI DRZWI ORAZ CZARNYCH RAMEK WOKÓŁ SZYB.JEST TO BARDZO PRZYKRE I JAK W PORE NIE ZAREAGUJEMY TO ROZSTANIE Z MAZDĄ BĘDZIE SZYBKIE.

Układ jezdny

ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO PRACY PO 800KM NA 3-4 TYGODNIE WIĘC BAGAŻU OKOŁO 200KG ROZŁOŻONEGO W BAGAŻNIKU I NA TYLNYCH SIEDZENIACH NIE ODCZUWAM MANKAMENTÓW UKŁADU KIEROWNICZEGO JAK I DOBIJANIA NA NIERÓWNOŚCIACH.WSPOMAGANIE REWELACJA W PORÓWNANIU Z PASSATEM.

Naprawy

CO DO KOSZTÓW NAPRAW NIE MOGĘ SIĘ JESZCZE WYPOWIEDZIEĆ GDYŻ RURKĘ ALUMINIOWĄ OD WSPOMAGANIA ZASPAWAŁEM(KOSZT 30ZŁ)DEMONTAŻ I MONTAŻ WE WŁASNYM ZAKRESIE.JEDYNIE TO MOGĘ OKREŚLIĆ SIĘ CO DO CENY ROZRZĄDU W ZAMIENNIKU-PASEK INTERCONTI,ROLKI NAPINAJĄCE ROUVILLE+HYDRAULICZNY NAPINACZ A POMPA WODY ORYGINAŁ MAZDA I TO WSZYSTKO W CENIE 800ZŁ.BEZ PROBLEMU JEST NA TYM ZESTAWIE DO OBJECHANIA 90000KM BO ORYGINAŁ OBLICZONO NA 120000.OCZYWIŚCIE DEMONTAŻ I MONTAŻ ROZRZĄDU WE WŁASNYM ZAKRESIE.

Wentylacja i ogrzewanie

WENTYLACJA W POSTACI KLIMATRONIKA TO CZYSTA POEZJA GDYŻ NAWIEW USŁYSZYMY DOPIERO PRZY 5,6,7 BIEGU WENTYLATORA-PONIŻEJ BEZSZELESTNY.Z OGRZEWANIEM TEŻ NIE WYPADA NAJGORZEJ CHOCIAŻ PROPONUJĘ PRZY PRZEBIEGU 200000km WYCZYŚCIĆ NAGRZEWNICĘ WNĘTRZA ŚRODKIEM ODKAMIENIAJĄCYM GDYŻ LUBI SIĘ ZATYKAĆ I ZIMĄ MAMY CHŁODNO NA BIEGU JAŁOWYM-TAK BYŁO W MOIM PRZYPADKU.CO DO WEBASTA KTÓRE U MNIE MA SŁUŻYĆ JAKO DOGRZEWANIE SILNIKA NIESTETY NIE DZIAŁA(PRZYCZYNE ZNAJDĘ JAK BĘDZIE CIEPLEJ)TO I TAK PO PRZECZYSZCZENIU NAGRZEWNICY CIEPEŁKO JUŻ BYŁO CZUĆ Z NAWIEWÓW PO OKOŁO 5min.PRZY TEMP ZEWN.-12st.

Elektryka/elektronika

TOTALNIE BEZAWARYJNA.ŻADNYCH BŁĘDÓW ALE NIE MAM FILTRA DPF BO TO MODEL Z PRZED LIFTU I CHWAŁA ZA TO.

Zobacz również opinie:

Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0

Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002