Opinie o samochodach Mazda 6
hatchback
Liczba ocen: 26
Średnia ocena: 8.77/10
Mazda 6 spalanie (l/100km)
Oceny MAZDY 6
Mazda 6 touring 2.0 136KM 2003r. 115 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
elastyczność - super skrzynia biegów - trochę ciężko wchodzą biegi przyspieszenie lepsze niż w wielu benzynowych
Opinia o komforcie:
wszystko super; ocena 8 dlatego, ze porównywałem z Mercedesem C, który niestety jest bezkonkurencyjny
Opinia o układzie jezdnym:
Mazda 6, 2,0 Diesel 2003 to samochod nie do zajeżdżenia. Jeżeli się o niego dba to wręcz odwdzięcza się tym samym. Z drugiej strony, jeżeli sie o niego nie dba to nie obraża sie. Zdecydowanie najbardziej konkurencyjne auto z 7 jakie miałem. Nic nie skrzypi, materiały wysokiej jakości. Ko...
Mazda 6 TS2 2.0 142KM 2005r. 240 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Jak wiemy, japonskie auta lubia wysokie obroty, tak ze ponizej 3000 obrotow szalu nie ma, ale jak sie wcisie pedal gazu na biegu 3 przy 3500 obrotow i przytrzyma sie do 5000-5500... Oczywiscie spalanie jest wieksze ale warto. Skrzynia dziala bez zarzutu, biegi wskakuja same mimo iz mam auto ktore na...
Opinia o komforcie:
Auto prowadzi sie swietnie nawet z obciazeniem. Gorzej z wyciszeniem - jedynie system BOSE umila podroz :)
Opinia o nadwoziu:
Miejsca w aucie jest wystarczajaco dla czterech osob - 5-ta osoba to jak to 5 kolo u wozu. Karoseryja niestety ale jest bardzo podatna na korozje i trzeba naprawde szybko reagowac na kazde ognisko rdzy gdyz potrafi sie rozprzestrzenic bardzo szybko - zwlasza po sezonie zimowym.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo poprawnie zwlaszcza po tym jak zmienilem kola ze standardowych na 225/45R17 - zaden zakret nie jest straszny.
Mazda 6 TOP 2.3 166KM 2003r. 160 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik wysokoobrotowy ze zmienną fazą rozrządu albo jak ktoś woli vvt-i (toyota) do 3000 obr/min nie reaguje ale tio przez fakt ze moment obrotowy ma ponad 4500 obr/min
Opinia o komforcie:
opony nisko profilowe 215/45/17 (continental conti contact 3 głośne) wiec wszystko czuć i słychać z zewnątrz sinik pięknie mruczy
Opinia o nadwoziu:
rdzewiejące błotniki i karoseria tył nadkola chyba wykonane z filcu czy coś biorą wodę i w zimę zamarzają ale koszt nowych plastik to koło 70 pln komplet
Opinia o układzie jezdnym:
brak czujników cofania ale koszt zakupu to koło 60 pln
Mazda 6 sport 1.9 147KM 2007r. 25 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Układ napędowy Ok może maleńkie zastrzeżenia do elastyczności silnika
Opinia o komforcie:
Niezła amortyzacja . Wyciszenie mogłoby być nieco lepsze ale nie jest źle.
Opinia o nadwoziu:
Miejsca z przodu dużo z tyłu mogło by być nieco lepiej.Dosyć różnych schowków w odpowiednich miejscach.Obszerność wnetrza nie pozwoli na klaustrofobie:). Materiały wykończeniowe OK.
Opinia o układzie jezdnym:
Jeżdzę Madzią 2,5 roku, Przebieg 25 tys. Najmniejszych problemów.Naprawde dobry samochód ze rozsądną cene w stosunku do wyposażenia. FULL opcja.Układ jezdny z ABS ok
Mazda 6 TS 2.0 CD 136KM 2004r. 132 800km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Bierze olej, coś tam piszczy jęczy ale jedzie... nie jest tak elastyczny jakby się chciało
Opinia o komforcie:
Zawieszenie bardzo dobre nie mam większych zastrzezen
Opinia o nadwoziu:
Plastyki nie najlepszej jakości trzeszcza cały czas wszędzie; z tylu z przodu po bo bokach a jak się uchyli okno to tez drży
Opinia o układzie jezdnym:
Auto zawraca jak tankowiec kiepsko z parkowaniem. Ściąga na lewo trzeba cały czas kontrolować kurs jazdy.
Średnie oceny MAZDA 6
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota Avensis.
Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6
użytkownik:
liczba głosów: 93
Mazda 6 touring 2000 136KM 2003r. hatchback
Ocena ogólna
Zastanawiałem się nad ponownym zakupem VW Passata. Wybrałem Mazdę 6 i to był strzał w 10. Jak to w Passacie 1,9 TDI ok 150 tys km pada turbina w 80% samochodów. Nie ma znaczenia, ze wszystkie przeglądy były robione w serwisie. Mazda jest ładniejsza, sprytniejsza, wygodniejsza i wogóle sama naj w przeciwieństwie do topornego Passata.
Układ napędowy
elastyczność - super skrzynia biegów - trochę ciężko wchodzą biegi przyspieszenie lepsze niż w wielu benzynowych
Widoczność
jeżeli chodzi o widoczność do tyłu, to najlepiej zamontować kamerę na zderzaku
Komfort
wszystko super; ocena 8 dlatego, ze porównywałem z Mercedesem C, który niestety jest bezkonkurencyjny
Układ jezdny
Mazda 6, 2,0 Diesel 2003 to samochod nie do zajeżdżenia. Jeżeli się o niego dba to wręcz odwdzięcza się tym samym. Z drugiej strony, jeżeli sie o niego nie dba to nie obraża sie. Zdecydowanie najbardziej konkurencyjne auto z 7 jakie miałem. Nic nie skrzypi, materiały wysokiej jakości. Komfort jazdy bardzo wysoki. Moja Mazda ma 5 lat, u mnie 2 lata i jedyne co było wymieniane to 2 wahacze przednie co spowodowane było uderzeniem (otarciem) w krawęznik przy ok 40km/h. Mazda 6 to zdecydowanie najlepszy samochód służbowy. Łączy wszystko, co potrzebuje kierowca: komfort, ładną sylwetkę, bogate wyposazenie, materiały wykończenia wnętrz wysokiej jakości, zdecydowanie jeden z najładnieszych samochodów w środku, na zewnątrz z resztą też, dynamikę, niskie zuzycie paliwa jak na tę klasę. Silnik bardzo dynamiczny! 16 wentyli na Common Rail\'u - super sprawa. 200km na h uzyskuje się w mgnienu oka. Jednakże 6 litrów średnio na 100 to mit. No chyba, że non stop się jeżdzi 90km/h. Wtedy można zejść poniżej 5 litrów. Rzeczywiste spalanie średnie to 7,1l/100 km. Przy tej mocy auta (136km z powerboxem 156km) nikt o zdrowych zmysłach nie bedzie marudził 15 sekund by dojść do 100km/h... Nisko położony maksymalny moment obrotowy (320Nm z powerboxem 360Nm przy ok 2000 obr) wciska w siedzenie!!! Należy uważac na olej! Z racji posiadanej turbosprężarki silnik "bierze olej". Napewno nie tyle co Diesle Volkswagena... Ale raz na 2-3 tyg należy go sprawdzać. Najlepiej wozic ze sobą literka oleju (najlepszy to 5W 30 - w instrukcji 10W 40, ale za gęsty) to nic Was nie zaskoczy. Najlepiej poziom oleju trzymać na max. Jeżeli ktoś zapomni o oleju to koszt turbosprężarki może zniechęcić (2,5 tys Euro + VAt + robocizna). Spotkało to poprzedniego właściciela stąd wiem. Powód- nie sprawdzał oleju. Reasumujac zdecydowanie polecam Mazde 6 Diesel. Do niczego nie można się tu przyczepić. Nic dziwnego, że w rankingach zajmuje 1 miejsce jezeli chodzi o bezawaryjność. Tego samochodu nie da się zajezdzic!!!
Naprawy
na szczęscie nie ma ich dużo
Elektryka/elektronika
nigdy nie było problemu
Zobacz również opinie:
Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0
Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002
Sprawdź także:
Mazda 6 - ogłoszenia , Mazda - forum użytkowników, Mazda 6 - średnie ceny
Mazda - tapety na pulpit, Mazda - konfigurator felg, Mazda - tanie opony,
Używane auto części, Mazda - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie