Mazda 6 opinie, oceny użytkowników, Mazda 6 spalanie kombi (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda 6

kombi

Liczba ocen: 74

Średnia ocena: 8.64/10

Mazda 6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.08/9.00
7.45
trasa
7.20/7.50
5.71
cykl mieszany
8.33/8.30
6.61

Oceny MAZDY 6

2013-04-21

Ogólna ocena:

9/10

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.
Opinia o układzie napędowym:
SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘC...
Opinia o komforcie:
ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZI...
Opinia o nadwoziu:
PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRW...
Opinia o układzie jezdnym:
ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO ...

Marian2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

W ciagu 2 lat przejechałem 65tys/km (110.000km obecnie) zawsze dojechałem tam gdzie założyłem i mam nadzieje na kilku letnią bezawaryjna eksploatację,jedynym mankamentem na który sie można uskarżać to wszechobecne ogniska rdzy ! Ogólnie polecam i zachwalam, jeśli będę zmieniac to na M...
Opinia o układzie napędowym:
jak na diesla to spodziewałem sie lepszej elastyczności,czuje się jak by miał problem z ruszaniem(1,5 tony?)moze waga ma z tym związek,rzeczywiście trzeba często sięgać po lewarek zmiany biegów,gdy sie rozgrzeje klekot ginie i ciężko odróżnić go od benzyny,moja Mazda posiada skrzynię...
Opinia o komforcie:
resorowanie jest ustawione ze wskazaniem na sportowe (dla mnie rewelacja) ale moje dziewczyny nie narzekają na komfort, po obciążeniu(max) może być trochę nadsterowny ale nie można przesadzać z prędkością i będzie oki,przy obciążeniu 3 osób i bagażu nie odczujesz różnicy,fotele pr...
Opinia o nadwoziu:
zaczne od negatywów - korozja ! a reszta jest poezją,no może materiały mogły by mieć lepszą jakość ale i tak nie jest źle,miejsca full,bagażnik wystarczający(505l)schowki pod ręką (na telefon,okulary,napoje,mapy,drobiazgi,rękawiczni,dokumenty,gąbki itp...,aranżacja i zagospodarowani...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto dość duże ale promień skrętu zadowalajacy więc trzeba sie przyzwyczaić do parkowania tyłem,na prostej myszkuje zwłaszcza na oponach 205, ponoć to wada fabryczna i można wymienić gumy na Mcpersonem od 2005 zmieniono i jeżdżą prosto, na zakrętach rewelacja,min 205 niski profil i t...

2010-02-28

Ogólna ocena:

7/10

Duże auto. Trochę tańsze niż inne japońskie podobnej klasy. Przyjemnie jeździ, ale sporo małych niedopracowanych rozwiązań. Za te pieniądze mimo wszystko nie uchodzi. Jakoś nie mam serca do tego samochodu. Ale wygląda świetnie.
Opinia o układzie napędowym:
Fatalnie zestopniowana skrzynia biegów. Pomiędzy 3 a 4 martwy obszar. 6 bieg chyba wg konstruktorów jest niepotrzebny i w zasadzie nie ma jak go używać. Skrzynia biegów chodzi bardzo ciężko. Kobieta raczej nie da rady dłużej w mieście jeździć tym autem. Z drugiej strony przyzwyczajony...
Opinia o komforcie:
Trochę za twardy. Nie wiedzieć czemu, oryginalnie zastosowane opony są niezgodne z zaleceniami instrukcji. Fotele owszem, mogą być, ale regulacja na poziomie lędźwi mikro i tylko po to aby zaliczyć,że jest. NIE MA GDZIE PODEPRZEĆ LEWEJ RĘKI! Zgroza. Po kilkuset kilometrach naprawdę to do...
Opinia o nadwoziu:
Dużo miejsca. Z przodu i z tylu. Sterowanie radiem z kierownicy tak absorbujące, że lepiej próbować z panelu na desce rozdzielczej, ale uwaga, przy odtwarzaniu mp3 nie da się przełączyć na kolejną płytę inaczej jak tylko z kierownicy. Przypadkowe rozłożenie lampek kontrolnych, no i aut...
Opinia o układzie jezdnym:
Przy 15 tysiącach pojawiały się nieregularnie przeskoki przy skręcie. Serwis wyjaśnił, że "tuleje się muszą ułożyć". Zjawisko pojawia się to rzadko ale zniechęcony postawą serwisu, odpuściłem.

Lechoslaw Pustowaruk2011-06-20

Ogólna ocena:

9/10

Genialnie się prowadzi. Bardzo miło słucha muzyki z głośników bose.
Opinia o układzie napędowym:
Jak na silnik benzynowy elastyczność jest wystarczająca. Redukcja biegu z piątego na czwarty w czasie wyprzedzania wystarcza w 90% wypadków, trójka jest potrzebna gdy mamy mało miejsca na wyprzedzenie - wtedy śmiga jak rakieta. Pracy silnika dobrze współgra ze skrzynią biegów (optymalnie...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie przyjemnie twarde, bardzo dobrze tłumi nierówności, nie zauważyłem dobijania na nierównościach, nic nie stuka i nie trzeszczy. Wnętrze dobrze wyciszone, wystarcza do prędkości 130Km/h, powyżej silnik staje się głośny i szumy powietrza zmniejszają komfort podróżowania. Fo...
Opinia o nadwoziu:
Ilość miejsca dla podróżnych wydaje się być wystarczająca, jeżeli żaden nie jest wyższy niż 195cm. Wysoki kierowca również się wpasuje w swoje miejsce pracy, ale odbywa się to kosztem pasażera siedzącego za nim. Schowki ok, rozmieszczone ergonomicznie. Jakość materiałów wykończ...
Opinia o układzie jezdnym:
To bardzo zwinne auto, jeździłem nim po górskich krętych drogach, doskonale trzyma się drogi, wiele wybacza (gdy jest włączony ESP). Układ kierowniczy precyzyjny. Wspomaganie przyjemnie lekkie w czasie manewrów, daje poczucie kontroli nad samochodem w czasie jazdy.

2010-02-23

Ogólna ocena:

9/10

Według mnie super samochód z bardzo bogatym wyposarzeniem. Przy takim wyposażeniu cena jest dość atrakcyjna. Ja kupowałem w 2009 rocznik 2008 dałem 10000 mniej od ceny cennikowej. Jeden punkt zostawiam sobie na dizla z silnikiem 185 KM w wersji TOP.
Opinia o układzie napędowym:
W silniku wyczuwalna turbo-dziura przy obrotach poniżej 1500/min. Moc wyraźnie wzrasta powyżej tej wartości. Nie jest to jednak tak brutalne jak w Passacie B6 z silnikiem TDI o mocy 140 KM . Słabe przyspieszenie na 6-tym biegu. Skrzynia manualna super krótkie i precyzyjne przełożenia.
Opinia o komforcie:
Zawierzszenie dosyć twarde, ale przez to bardzo dobrze trzyma się drogi, pomino tego nie odczuwa się zmęczenia przy dłuższych trasach (Zrobiłem nim wakacyjny kurs do Bułgarii), poprzeczne przeszkoby trochę za bardzo doją się we znaki. Fotele magły by być lepiej wyprofilowane. Wyciszenie...
Opinia o nadwoziu:
Dużo miejsca z przodu i z tyłu. Trzeba się trochę przyzwyczaić do obsługi konsoli środkowej nie jest do końca intuicyjna. Przy odsuwaniu klapki przeciwsłonecznej w bok trzeba odchylić głowę aby o nią nie zawadzić (nawet przy moich 173 cm wzrostu). Bogażnik jest olbrzymi, kanapa dzielo...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie wzorowe, doskonały układ kierowniczy bardzo mała średnica zawracania jak na tej długości auto. Hamulce trochę za słabe. Z uwagi na długość auta (4,75 m) utrudnione parkowanie, zwłaszacza w zatłoczonym dużym mieście

Średnie oceny MAZDA 6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
71.62%
głosów 53
Raczej tak
17.57%
głosów 13
Trudno powiedzieć
1.35%
głosów 1
Raczej nie
6.76%
głosów 5
Nie
2.70%
głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
7.7/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.6/10
Silnik
8.9/10
Przyspieszenie 0-100km
8.5/10
Przyspieszenie 60-120km
8.7/10
Przyspieszenie 80-120km
8.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.1/10
Fotele tylne
8.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.4/10
Możliwość aranżacji
8.4/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.2/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.1/10
Elektronika
8.0/10
Naprawy
Niezawodność
7.7/10
Koszty napraw
5.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
24
Niezawodność
14
Układ jezdny
5
Spalanie
5
Wnętrze
2
Nadwozie
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Inne
1
Nic
1
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
15
Inne
9
Nadwozie
7
Napęd
5
Widoczność
4
Spalanie
4
Wnętrze
3
Awaryjność
3
Wentylacja i ogrzewanie
2
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 508 SW.

Mazda 6

Mazda 6

Peugeot 508 SW

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 141

Mazda 6 IMPRESION 2000 CITD 16V 136KM 2004r. kombi

Ocena ogólna

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.

Układ napędowy

SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘCĘ BO UWAŻAM TO ZA KATOWANIE SILNIKA O TAK PIĘKNYM BRZMIENIU I CHCIAŁBYM TEN DŹWIĘK SŁYSZEĆ JAK NAJDŁUŻEJ.PRZYSPIESZENIA BARDZO DOBRE ZWŁASZCZA GDY MAMY JUŻ NA OBROTOMIERZU 1500r/min SĄ JESZCZE BARDZIEJ ODCZUWALNE.JEŻELI KTOŚ OCZEKUJE ABY PRZYSPIESZENIE POWODOWAŁO UCZUCIE PRZEMIESZCZENIE KIEROWCY Z PRZEDNICH SIEDZEŃ NA TYLNE TO MUSI JEDNAK POSZUKAĆ CZEGOŚ W DZIALE SAMOLOTY.

Widoczność

Z RACJI ŻE NA CO DZIEŃ MAM ZA PLECAMI 17m TO NIE UMIEM COFAĆ INACZEJ JAK NA LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH WIĘC MOGĘ POSIADAĆ MAZDĘ W WERSJI BEZ LUSTERKA WSTECZNEGO I WIDOCZNOŚĆ 4m DO TYŁU JEST DUŻO LEPSZA NIŻ 17m WIĘC CAŁKOWITĄ WIDOCZNOŚĆ OCENIAM NA 10.

Komfort

ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZINIE JAZDY PASSATEM.FOTELE KOMFORTEM ZBLIŻONE DO TEGO KTÓRY MAM W CIĘŻARÓWCE.W MOIM MODELU ZASTOSOWANO PÓŁ SKÓRĘ BO ŚRODKI SIEDZEŃ SĄ WYKONANE Z DOSYĆ ODPORNEJ NA WYCIERANIE TKANINY A ZEWNĘTRZNE CZĘŚCI FOTELI TO SKÓRA.W TYLNEJ KANAPIE PRZEMYŚLANE ROZWIĄZANIE MOŻLIWOŚCI SCHOWANIA WE WGŁĘBIENIA SIEDZISKA NIEUŻYWANYCH ZATRZASKÓW PASA A PAS DLA ŚRODKOWEGO PASAŻERA WYSUWANY Z PODSUFITKI POSIADAJĄCY BLOKADĘ GDY JEST NIEUŻYWANY.I TU ZNOWU PASSAT MUSI SIĘ POCHYLIĆ.WYCISZENIE PRZY 150km/h W NORMIE PEWNIE POWYŻEJ JEST JUŻ DUŻO GŁOŚNIEJ.

Nadwozie

PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRWAJĄCEJ NAWET WIELE GODZIN GDYŻ NIE MA TAM UCZUCIA CIASNOTY Z RACJI NP.POWIĘKSZONEGO BAGAŻNIKA O KOLEJNE 20L. JAK TO BYWA W INNYCH MARKACH A ODBYWA SIĘ TO KOSZTEM KOMFORTU TYLNYCH PASAŻERÓW.MAZDA GWARANTUJE PRZESTRZEŃ NA NOGI Z TYŁU OKOŁO 40cm I UWAŻAM TO ZA WYNIK GODNY NAŚLADOWANIA.BAGAŻNIK W KOMBI POTRAFI ZMIEŚCIC BARDZO WIELE GDY KIEROWCA ROZŁOŻY PRZEMYŚLANIE ŁADUNEK.W BAGAŻNIKU MAMY GNIAZDO ZAPALNICZKI STEROWANE STACYJKĄ WIĘC BEZ OBAW NIE MUSIMY PAMIĘTAC O WŁĄCZONEJ LODÓWCE KTÓRA WYCZERPIE NAM AKUMULATOR.WSZYSTKIE INSTRUMENTY POSIADAJĄ WŁĄCZNIKI W ODPOWIEDNIM I MIEJSCU I NIE WYMAGA TO ODRYWANIA WZROKU OD TORU JAZDY.Z SAMYCH ZALET JAKIE POSIADA MAZDA 6 JEST NIESTETY TEŻ JEDEN MINUS I TO BARDZO BOLESNY-TAKA PIĘKNA BRYŁA NADWOZIA KTÓRA JEST NA CZASIE PO MIMO WIEKU AUTA ZACZYNA UMIERAC W POSTACI KOROZJI PODWOZIA JAK I RANTÓW NADKOLI CZY DOLNYCH KRAWĘDZI DRZWI ORAZ CZARNYCH RAMEK WOKÓŁ SZYB.JEST TO BARDZO PRZYKRE I JAK W PORE NIE ZAREAGUJEMY TO ROZSTANIE Z MAZDĄ BĘDZIE SZYBKIE.

Układ jezdny

ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO PRACY PO 800KM NA 3-4 TYGODNIE WIĘC BAGAŻU OKOŁO 200KG ROZŁOŻONEGO W BAGAŻNIKU I NA TYLNYCH SIEDZENIACH NIE ODCZUWAM MANKAMENTÓW UKŁADU KIEROWNICZEGO JAK I DOBIJANIA NA NIERÓWNOŚCIACH.WSPOMAGANIE REWELACJA W PORÓWNANIU Z PASSATEM.

Naprawy

CO DO KOSZTÓW NAPRAW NIE MOGĘ SIĘ JESZCZE WYPOWIEDZIEĆ GDYŻ RURKĘ ALUMINIOWĄ OD WSPOMAGANIA ZASPAWAŁEM(KOSZT 30ZŁ)DEMONTAŻ I MONTAŻ WE WŁASNYM ZAKRESIE.JEDYNIE TO MOGĘ OKREŚLIĆ SIĘ CO DO CENY ROZRZĄDU W ZAMIENNIKU-PASEK INTERCONTI,ROLKI NAPINAJĄCE ROUVILLE+HYDRAULICZNY NAPINACZ A POMPA WODY ORYGINAŁ MAZDA I TO WSZYSTKO W CENIE 800ZŁ.BEZ PROBLEMU JEST NA TYM ZESTAWIE DO OBJECHANIA 90000KM BO ORYGINAŁ OBLICZONO NA 120000.OCZYWIŚCIE DEMONTAŻ I MONTAŻ ROZRZĄDU WE WŁASNYM ZAKRESIE.

Wentylacja i ogrzewanie

WENTYLACJA W POSTACI KLIMATRONIKA TO CZYSTA POEZJA GDYŻ NAWIEW USŁYSZYMY DOPIERO PRZY 5,6,7 BIEGU WENTYLATORA-PONIŻEJ BEZSZELESTNY.Z OGRZEWANIEM TEŻ NIE WYPADA NAJGORZEJ CHOCIAŻ PROPONUJĘ PRZY PRZEBIEGU 200000km WYCZYŚCIĆ NAGRZEWNICĘ WNĘTRZA ŚRODKIEM ODKAMIENIAJĄCYM GDYŻ LUBI SIĘ ZATYKAĆ I ZIMĄ MAMY CHŁODNO NA BIEGU JAŁOWYM-TAK BYŁO W MOIM PRZYPADKU.CO DO WEBASTA KTÓRE U MNIE MA SŁUŻYĆ JAKO DOGRZEWANIE SILNIKA NIESTETY NIE DZIAŁA(PRZYCZYNE ZNAJDĘ JAK BĘDZIE CIEPLEJ)TO I TAK PO PRZECZYSZCZENIU NAGRZEWNICY CIEPEŁKO JUŻ BYŁO CZUĆ Z NAWIEWÓW PO OKOŁO 5min.PRZY TEMP ZEWN.-12st.

Elektryka/elektronika

TOTALNIE BEZAWARYJNA.ŻADNYCH BŁĘDÓW ALE NIE MAM FILTRA DPF BO TO MODEL Z PRZED LIFTU I CHWAŁA ZA TO.

Zobacz również opinie:

Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0

Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002