Mazda CX-7 opinie, oceny użytkowników, Mazda CX-7 spalanie 2008r. (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda CX-7

2008r.

Liczba ocen: 4

Średnia ocena: 8.75/10

Mazda CX-7 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.88/-.--
-.--
trasa
10.75/-.--
-.--
cykl mieszany
12.60/-.--
-.--

Oceny MAZDY CX-7

Jacek2011-01-26

Ogólna ocena:

7/10

Auto szczególnie daje frajde jazdy w zimie. Po mieście nie zwracamy uwagi na krawężniki i klomby. Dobrze się jeździ , dynamicznie przyśpiesza szczególnie z miejsca.
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo często miesza biegami jeśli się chce dynamicznie ze zmienną predkością jechać. Silnik niepotrzebnie wchodzi na maksymalne obroty (np z 6 na 5 przy prędkości 14okm/h) Jesli jeżdzi się spokojniutko to szkrzynia współpracuje z silnikiem świetnie. Bardzo czuły gaz na starcie - ostr...
Opinia o komforcie:
Srednio wyciszony samochód , silnik na wolnych obrrotach odgłosem lekko przypomina diesel, potem trochę słychąc wycie silnika przy obciązeniu. Przyłagodnej jeżdzie wyciszenie jest ok. tylne siedzienia niezbyt wygodne bo siedzi się bardzo pionowo i miejsca niezbyt wiele. Z przodu jest dobrz...
Opinia o nadwoziu:
Jakośc wykonania - pod spodem po trzech latach jazdy jest trochę elementów podrdzewiałych. Cała karosieria jest po wierzchu perfekt. Nic się nie psuło po 40tys km Nawet najmniejszego defektu nie było. Jestem zadowolony bo w porównaniu do pooprzedniego Jaguar Xtype 3,o benzyna automat ciągl...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobre prowadzenie jak na średniej klasy SUVA, chociaz troszkę za dużo uwago trzeba poświęcać na trzymanie linii jazdy. Zawieszenie sztywne ale nie tłucze bardzo na dziurach, nie dobija. Lusterka boczne ma beznadziejne - bardzo słaba widoczności i koszmarnie długi martwy punkt.

Artur2013-03-29

Ogólna ocena:

8/10

Piekna linia nadwozia w połączeniu z dobrym silnikiem i właściwościami jezdnymi rekompensuje wady tego auta
Opinia o układzie napędowym:
Charakterystyczne falowanie obrotów i odczucie turbo dziury. Trzeba często zmieniać biegi przy dynamicznej jeździe.
Opinia o komforcie:
Medal za wyciszenie auta. Silnika prawie nie słychać. Komfort jazdy znakomity, szczególnie na drogach szybkiego ruchu i autostradach. Jazda po nierównościach do wytrzymania
Opinia o nadwoziu:
Fajna linia nadwozia. Wygląda jak większy brat RX-8. Wyraźnie zarysowane błotniki i opływowa karoseria nadają autu sportowy charakter. Dobry i szybki system składania tylnych oparć foteli.
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie rewelacyjne, szczególnie w zakrętach. Zawieszenie sztywne ale komfortowe, hamulce raczej średnie, problemy z wichrowaniem tarcz, parkowanie utrudnione ze względu na duży promień skrętu.

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

Przy Japończykach, obecna Niemiecka produkcja to epoka kamienia łupanego - propagandą...
Opinia o układzie napędowym:
Wgniata w fotel, przyśpieszenie rewelacja, automat po mocnym dodaniu gazu na 6 biegu potrafi zredukować nawet na 3 bieg w połączeniu z napędem 4x4 daje sportowy sprint.
Opinia o komforcie:
Silnik na wysokich obr. cichy, przyjemnie mruczy, nagłośnienie BOSSE - poezja Koncern Mazda jako jedyny Japoński producent produkuje i montuje w Japonii a trwałość pojazdów tej marki jest bezkonkurencyjna.
Opinia o nadwoziu:
Legendarna niezawodność i trwałość Mazdy, mogłoby być jeszcze kilka schowków na drobiazgi
Opinia o układzie jezdnym:
Wersja USA: miękko amortyzuje, trzyma się drogi jak "przyklejony" lepiej od niejednej limuzyny

2009-07-14

Ogólna ocena:

10/10

do wysokiej oceny jw. dodam jeszcze "10" za walory estetyczne płynące z maksymalnie dla tego modelu wyposażonego auta.
Opinia o układzie napędowym:
silnik-duży zapas mocy,przyjemne lekkie mruczenie przy dodawaniu gazu
Opinia o komforcie:
auto (z uwagi na przeznaczenie) o nieco sztywniejszym zawieszeniu w porównaniu do limuzyn ale coś za coś przy szybkim pokonywaniu łuków jedzie jak po szynach.
Opinia o nadwoziu:
auto wozi do 3 osób dorosłych o wzroście ok.180cm -nie narzekamy na brak miejsca
Opinia o układzie jezdnym:
trochę doskwiera brak parkometru lub kamery z przodu auta (z tyłu fabrycznie zamontowana kamera)

Średnie oceny MAZDA CX-7

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 4
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
9.3/10
Hamulce
8.3/10
Parkowanie
7.5/10
Napęd
Elastyczność
7.8/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
9.3/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.3/10
Resorowanie z obciążeniem
8.3/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
7.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
8.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.5/10
Przestrzeń z tyłu
7.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.5/10
Bagażnik
8.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
8.5/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
6.8/10
Widoczność w lusterkach
7.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.5/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
9.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda CX-7 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda CR-V.

Mazda CX-7

Mazda CX-7

Honda CR-V

Honda CR-V

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie CX-7

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Jacek

liczba głosów: 80

Mazda CX-7 Grand Touring 2300 250KM 2008r. terenowy

Ocena ogólna

Auto szczególnie daje frajde jazdy w zimie. Po mieście nie zwracamy uwagi na krawężniki i klomby. Dobrze się jeździ , dynamicznie przyśpiesza szczególnie z miejsca.

Układ napędowy

Bardzo często miesza biegami jeśli się chce dynamicznie ze zmienną predkością jechać. Silnik niepotrzebnie wchodzi na maksymalne obroty (np z 6 na 5 przy prędkości 14okm/h) Jesli jeżdzi się spokojniutko to szkrzynia współpracuje z silnikiem świetnie. Bardzo czuły gaz na starcie - ostro zrywa , a potem nawet jak się bardziej przycieśnie to niewielka już jest różnica

Widoczność

martwy punkt! najgorszy mankament tego auta

Komfort

Srednio wyciszony samochód , silnik na wolnych obrrotach odgłosem lekko przypomina diesel, potem trochę słychąc wycie silnika przy obciązeniu. Przyłagodnej jeżdzie wyciszenie jest ok. tylne siedzienia niezbyt wygodne bo siedzi się bardzo pionowo i miejsca niezbyt wiele. Z przodu jest dobrze.

Nadwozie

Jakośc wykonania - pod spodem po trzech latach jazdy jest trochę elementów podrdzewiałych. Cała karosieria jest po wierzchu perfekt. Nic się nie psuło po 40tys km Nawet najmniejszego defektu nie było. Jestem zadowolony bo w porównaniu do pooprzedniego Jaguar Xtype 3,o benzyna automat ciągle coś się psuło i przy 35tys km klękła cała skrzynia biegów.

Układ jezdny

Bardzo dobre prowadzenie jak na średniej klasy SUVA, chociaz troszkę za dużo uwago trzeba poświęcać na trzymanie linii jazdy. Zawieszenie sztywne ale nie tłucze bardzo na dziurach, nie dobija. Lusterka boczne ma beznadziejne - bardzo słaba widoczności i koszmarnie długi martwy punkt.

Naprawy

nie było napraw od nowości 3lata -40tykm

Wentylacja i ogrzewanie

Grzeje , chłodzi i już. W trybie AUTO czasem strasznie hałasuje bo wrzuca na max obroty wentylatorów.

Elektryka/elektronika

w werski amerykańskiej elektronika nie w pełni do wykorzystania (radio satelitarne, navigacja) Bardzo fajny ekran dotykowy - mogłobybyć więcej funkcji

Zobacz również opinie:

Mazda CX-7: coupe, hatchback, kombi, terenowy

Mazda CX-7: benzyna, olej napędowy, turbo diesel

Mazda CX-7: 2.2, 2.3

Mazda CX-7: 2010, 2009, 2008, 2007