Mazda RX-8 opinie, oceny użytkowników, Mazda RX-8 spalanie 2008r. (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda RX-8

2008r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 10.00/10

Mazda RX-8 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
17.00/-.--
-.--
trasa
9.35/-.--
-.--
cykl mieszany
13.75/-.--
-.--

Oceny MAZDY RX-8

Robert2012-01-14

Ogólna ocena:

10/10

Mazda RX-8 40'th Anniversary Edition - Świetny samochód. Prowadzenie jest doskonałe - jeździ niemal tak samo idealnie jak smart roadster (prawie gokart). Wyważony BOSKO! Silnik bardzo wysoko kręci (do 9500 rpm) przy niezrównanych wrażeniach dźwiękowych, bardzo elastyczny pomimo śladowego ...
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczności trochę brakuje (tylko 211 Nm momentu), ale skrzynia jest tak przyjemna, że oprócz miasta sprawia ogromną przyjemność podczas zmiany przełożeń. Silnik jest DOSKONAŁY! Cichy, rasowy gang - no i można go kręcić do 9500 RPM! Przyśpieszenie - baaardzo dobre (6,4s do 100).
Opinia o komforcie:
W mojej wersji dość twarde (bilstein B-6 na obu osiach), ale nie przesadnie, za to margines bezpieczeństwa i radość z zakrętów- ogromna. Wyciszenie bardzo dobre, do 5500 silnik cichutki, potem pracuje z rasowym gangiem, a blisko odcięcia... Bajeczka.
Opinia o układzie jezdnym:
Wszystko oprócz parkowania - wspaniałe!

2011-01-17

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
przyspieszenie do 100 ok 7s. przy wyprzedzaniu trzeba dobrać odpowiedni bieg.
Opinia o komforcie:
Nie polecam zabierac kompletu dorosłych ciężkich osób na polskich dziurawych drogach.
Opinia o nadwoziu:
Problem mogą mieć osoby wysokie powyżej 190cm.
Opinia o układzie jezdnym:
problem z widocznością do tyłu. strefa cienia za słupkiem przednim lewym.

Średnie oceny MAZDA RX-8

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
6.5/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.5/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
10.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
8.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.5/10
Wyciszenie
10.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.5/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10.0/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
5.5/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
5.5/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
4.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda RX-8 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen Fox.

Mazda RX-8

Mazda RX-8

Volkswagen Fox

Volkswagen Fox

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie RX-8

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Robert

liczba głosów: 125

Mazda RX-8 40'th Anniversary edition 1300 silnik wankla z wirującymi tłokami. 231KM 2008r. coupe

Ocena ogólna

Mazda RX-8 40'th Anniversary Edition - Świetny samochód. Prowadzenie jest doskonałe - jeździ niemal tak samo idealnie jak smart roadster (prawie gokart). Wyważony BOSKO! Silnik bardzo wysoko kręci (do 9500 rpm) przy niezrównanych wrażeniach dźwiękowych, bardzo elastyczny pomimo śladowego momentu obrotowego - 211Nm. W zakresie wysokich obrotów bardzo dynamiczny; skrzynia biegów jak masełko - IDEALNA!. Bardzo dużo pali, mało ekonomiczny - w trasie od 9,5 w górę, w mieście od 13 litrów w górę do nawet 30tu, ale te 13 to stylem emeryta z jednym okiem:). Poza tym wrażliwy na olej - musi być często dolewany i co tydzień sprawdzany (uwaga - drogi!). Wewnątrz stosunkowo dużo miejsca, świetne fotele, bardzo dobre materiały (o kilka klas lepsze niż np. w 350 Z), nienaganna ergonomia, super rozwiązane tylne drzwi - no i auto praktycznie bezawaryjne. Dość drogie w eksploatacji, ale warte każdej wydanej złotówki - radość z jazdy rekompensuje wszystko

Układ napędowy

Elastyczności trochę brakuje (tylko 211 Nm momentu), ale skrzynia jest tak przyjemna, że oprócz miasta sprawia ogromną przyjemność podczas zmiany przełożeń. Silnik jest DOSKONAŁY! Cichy, rasowy gang - no i można go kręcić do 9500 RPM! Przyśpieszenie - baaardzo dobre (6,4s do 100).

Komfort

W mojej wersji dość twarde (bilstein B-6 na obu osiach), ale nie przesadnie, za to margines bezpieczeństwa i radość z zakrętów- ogromna. Wyciszenie bardzo dobre, do 5500 silnik cichutki, potem pracuje z rasowym gangiem, a blisko odcięcia... Bajeczka.

Układ jezdny

Wszystko oprócz parkowania - wspaniałe!

Naprawy

Auto jest kosztowne w utrzymaniu, ale jeżeli jest w dobrych rękach to odpłaca bezawaryjnością.

Elektryka/elektronika

Nigdy nic nie zawiodło.

Zobacz również opinie:

Mazda RX-8: coupe

Mazda RX-8: benzyna

Mazda RX-8: 1.3, 2.6

Mazda RX-8: 2008, 2007, 2005, 2004