Mercury mountaineer opinie, oceny użytkowników, Mercury mountaineer spalanie 2006r. (strona 1)

Opinie o samochodach Mercury mountaineer

2006r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 9.00/10

Mercury mountaineer spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
17.90/-.--
-.--
trasa
11.50/-.--
-.--
cykl mieszany
14.90/-.--
-.--

Oceny MERCUREGO MOUNTAINEER

2010-02-19

Ogólna ocena:

9/10

Wysokie koszty paliwa są w pełni rekompensowane niezawodnością i niską ceną zakupu (znacznie taniej niż porównywalny Touareg czy X5).
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo sprawny napęd. V8 jest cichy (nawet przy mocnym wciśnięciu gazu), przyspiesza błyskawicznie. Skrzynia automatyczna ma 6 biegów i pozwala łatwo soba sterować (delikatne zdjęcie nogi z gazu powoduje zmianę biegu na wyższy, mocne wciśnięcie redukcje, nawet o dwa biegi jeśli trzeba).
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy jest bardzo dobry jak na tak wielki samochód. Nie buja, jak wiele amerykańskich SUVów, wszystkie fotele są wygodne, trzeci rząd siedzeń składany elektrycznie. Hektar bagażnika, jeśli jedzie 5 osób lub mniej. Łatwe składanie i rozkładanie foteli. Przy silniku V8 - cisza j...
Opinia o nadwoziu:
Wielkie auto, pozwala na przewiezienie pasażerów i bagażu w dowolnej konfiguracji. Np. 4 osoby, bagaże i kilka par nart (np. 167 cm) wewnątrz samochodu - podczas wyjazdu zimowego. Pełen komfort dla pasażerów.
Opinia o układzie jezdnym:
Kierowca siedzi wysoko (wyżej niż Q7 czy Touaregu - zabawnie jest patrzeć z góry na tak wielkie samochody). Dzięku temu - doskonała widoczność pozwala na sprawne poruszanie sie po polskich, zakorkowanych drogach. Prześwit jest większy, niż w wielu SUVach po lifcie (wymiana spreżyn na te...

Średnie oceny MERCURY MOUNTAINEER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
10.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
10.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
10.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
10.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
9.0/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
8.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mercury mountaineer brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi 100.

Mercury mountaineer

Mercury mountaineer

Audi 100

Audi 100

Najciekawsza opinia użytkownika o Mercurym mountaineer

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 48

Mercury mountaineer 4600 V8 292KM 2006r. terenowy

Ocena ogólna

Wysokie koszty paliwa są w pełni rekompensowane niezawodnością i niską ceną zakupu (znacznie taniej niż porównywalny Touareg czy X5).

Układ napędowy

Bardzo sprawny napęd. V8 jest cichy (nawet przy mocnym wciśnięciu gazu), przyspiesza błyskawicznie. Skrzynia automatyczna ma 6 biegów i pozwala łatwo soba sterować (delikatne zdjęcie nogi z gazu powoduje zmianę biegu na wyższy, mocne wciśnięcie redukcje, nawet o dwa biegi jeśli trzeba).

Widoczność

Bardzo dobra widoczność, żadnych zastrzeżeń.

Komfort

Komfort jazdy jest bardzo dobry jak na tak wielki samochód. Nie buja, jak wiele amerykańskich SUVów, wszystkie fotele są wygodne, trzeci rząd siedzeń składany elektrycznie. Hektar bagażnika, jeśli jedzie 5 osób lub mniej. Łatwe składanie i rozkładanie foteli. Przy silniku V8 - cisza jest zaskakująca. Układ wydechowy nie eksponuje brzmienia V8 tylko przyjemnie mruczy.

Nadwozie

Wielkie auto, pozwala na przewiezienie pasażerów i bagażu w dowolnej konfiguracji. Np. 4 osoby, bagaże i kilka par nart (np. 167 cm) wewnątrz samochodu - podczas wyjazdu zimowego. Pełen komfort dla pasażerów.

Układ jezdny

Kierowca siedzi wysoko (wyżej niż Q7 czy Touaregu - zabawnie jest patrzeć z góry na tak wielkie samochody). Dzięku temu - doskonała widoczność pozwala na sprawne poruszanie sie po polskich, zakorkowanych drogach. Prześwit jest większy, niż w wielu SUVach po lifcie (wymiana spreżyn na terenowe). Napęd 4x4 sprawnie wyciąga samochód ze śniegu w każdej sytuacji (w błocie nie był testowany). Duży samochód, wiec parkowanie jest trudniejsze niż Cinquecento. Ale promień skrętu, widoczność i fabryczne czujniki parkowania pozwalają na sprawne manewry. Dobre wspomaganie pozwala na manewry bez wysiłku. Zawieszenie różni się znacznie od bliźniaczego Explorera (zamiast mostu sztywnego - niezależne tylne zwieszenie) co znacznie poprawia zachowanie na drodze.

Naprawy

Części sprowadzane z USA - relatywnie tanie (zwłaszcza eksploatacyjne). Jedynie transport podnosi koszt - warto planować zakupy i wysyłać wszystko razem.

Wentylacja i ogrzewanie

Ideał. Automatyczna klimatyzacja i ogrzewanie działają bardzo sprawnie. Szybko się nagrzewa. Z przodu dwie strefy wentylacji, drugi rząd to oddzielna strefa (temperatura i nawiew regulowana przez pasażerów), trzeci rząd to kolejna strefa (regulowana przez kierowcę - zakładamy, że tam podróżują dzieci).

Elektryka/elektronika

Żadnych problemów z układem elektrycznym. Na zimowych wakacjach zapalał przy -20C po tygodniu stania - bez najmniejszych problemów.

Zobacz również opinie:

Mercury mountaineer: terenowy

Mercury mountaineer: benzyna

Mercury mountaineer: 4.6

Mercury mountaineer: 2006