Mitsubishi Carisma opinie, oceny użytkowników, Mitsubishi Carisma spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Mitsubishi Carisma

Liczba ocen: 111

Średnia ocena:

8.69/10

Mitsubishi Carisma spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 8.78/10.07 7.07
trasa 6.48/7.84 5.23
cykl mieszany 7.59/8.48 6.00

Carisma

OCENY MITSUBISHI CARISMA


Ogólna ocena:  

8/10


Zalety: niskie spalanie, w miarę duży komfort podróżowania, w środku dużo miejsca dla czterech osób choć pięć też nie będzie miało na co narzekać, niska cena zakupu auta. Wady: widoczność do tyłu ograniczona, poza tym raczej nie mam powodu do narzekań.
Opinia o układzie napędowym:
Napęd nie jest najgorszy ale zważywszy iż jest to silnik diesla z pośrednim wtryskiem i pompą wtryskową rotacyjną to jest trochę głośny. Ale można się z tym pogodzić.Jeśli chodzi o przyspieszenie to jest do przyjęcia.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy w mojej ocenie wypada powyżej średniej, miejsca jest pod dostatkiem tak na przednich jak i na tylnych fotelach. Oczywiście są wygodne. Ocena- 5-.
Opinia o nadwoziu:
Wszystkie elementy sterowania w zasięgu ręki , bagażnik duży i pakowny, materiały wykończeniowe troszkę gorzej ale w zadbanych egzemplarzach można spotkać materiały prawie niczym nie różniące się od nowych. Karoseria funkcjonalna,bagażnik można powiększyć w każdej chwili składaj...
Opinia o układzie jezdnym:
Układ jezdny w mojej ocenie nie jest zły, być może w moim egzemplarzu, zawieszenie w miarę sztywne ale nie wpływa na komfort jazdy, hamulce mogły by być trochę lepsze, w zakrętach trzyma się pewnie ale to chyba też zależy od jakości opon które są założone.moja ocena- 4+
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Mam 31 lat prawo jazdy.Zaczynalem od Syrenki.Miałem dużo różnych aut. Tego "Miśka" kupiłem awaryjnie (miał 8 lat - choć wyglądał super)Przedtem tylko solidne - niemieckie i najlepiej na ropę. A teraz jestem zachwycony - takiego auto jeszcze nie miałem. Eleganckie, piękne, cich...
Opinia o układzie napędowym:
To wspaniały silnik. Elastyczny. Przy obrotach do 3-3,5 tys. to w miarę dynamiczny ale i oszczędny silnik. Jeżeli chcemy mu dać kopa - to przekraczamy 4-4,5 tys. obrotów. Proszę wierzyć - silnik to znosi bez protestów a samochód nagle z cichutkiego eleganckiego auta staje się niezłym spo...
Opinia o komforcie:
Tym autkiem lecimy 100-120 po bardzo ciasnych zakrętach. Więc nie może być zbyt miękie. Ale uważam dobry kompromis pomiędzy komfortem a przyczepnością. Do 80-100 km/godz trzeba dobże wytężyć słuch aby usłyszeć pracę silnika. Deczko za miękkie przednie fotele co skutkuje po dłuzsze...
Opinia o nadwoziu:
To jest kawał auta.Bardzo duży bagaznik. Deska, koło kierownicy wygląda po latach jak nowe.W moim egzemplarzu - blachy ocynk (chyba wszystkie Carismy?)- nadwozie po 11 latach - bez najmniejszej plamki rdzy
Opinia o układzie jezdnym:
Trzyma się nawierzchi rewelacyjnie - pozwala na naprawdę sportową jazdę. Przy manewrach parkowania i podobnych - wspomaganie działa super. Zwinny !
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Słaby konfort resorowania. Stosunkowo niewielkie spalanie. Bardzo wygodne fotele.
Opinia o układzie napędowym:
Mam silnik GDI, który wśród fachowców nie cieszy się najlepszą opinią, ale na nie narzekam. Zrobiłem na nim blisko 100 tys km i jest ok. Samochód kupiłem przy przebiegu 110tyś, obecnie ma 201 tys. Jak na 125 KM, przyspieszenie naprawdę jest dobre. Mało precyzyjnie działąjąca skrzynia...
Opinia o komforcie:
Czuje się w środku każdą nierówność. Bardzo dobre i wygodne fotele, po 8 godziną za kółkiem bez problemu można dalej normalnie funkcjonować, w przeciwieństwie do samochodów niemieckich którymi również jeżdzę. Przy pełnym obciążeniu z kompletem bagażu i osób na pokładzie nic ...
Opinia o nadwoziu:
Wystarczająca ilość miejsca z przedu i styłu. Bagażnik jest ustawny i spory. Jakość materiałów jak na samochód z XX wieku jest super nawet w dniu dzisiejszym.
Opinia o układzie jezdnym:
Stosunkowo twarde zawieszenie, ale dzięki temu bardzo dobrze trzyma się drogi, zwłaszcza przy większych prędkościach na zakrętach jest to dobrze odczuwalne. Niestety w środku czuje się każdą nierówność pojawiającą się na drodze. Wspomaganie kierownicy mogłoby działać trochę lepi...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Auto naprawdę SUPER. Najlepszy silnik jaki do tej pory miałem. W ciągu roku przejechałem tym autem 50 tys. km. Bezawaryjne!!! Bardzo ekonomiczne!!! - jak diesel. W trasie przy delikatnej jeżdzie - do 80 km - spala nieco ponad 4l/100km. Bardzo dynamiczne!!! Znowu zaznaczam, ż miałem auto obni...
Opinia o układzie napędowym:
Chyba najlepsza jednostka benzynowa w tym modelu (1,8 GDI). Bardzo dynamiczny na każdym biegu i bardzo oszczędny. Niestety w wersji GDI czasami słychać jakieś klekotanie, bardzo delikatne, zwłąszcza jak silnik jest zimny. Jedni mówili, że popychacze inni że zawory. Podobno w tych silnikac...
Opinia o komforcie:
Zaznaczam,że miałem auto obniżone i niskoprofilowe opony co skutkowało usztywnieniem zawieszenia. W mojej wersji fotele nie były zbyt komfortowe, trochę za twarde i trzymanie boczne mogłoby być lepsze. Dobra regulacja w kilku pozycjach.
Opinia o nadwoziu:
Z karoserią nie miałem problemów, podobno jest cynkowana. Bagażnik w wersji hatchback + zdejmowana półka = super pojemność. Auto nie jest za wielkie więc przestrzni nie za dużo. Trochę męczy obsługa Climatronic\'a, a może to kwestia przyzwyczajenia.
Opinia o układzie jezdnym:
Moje auto było troszkę obniżone, na 15 calowych aluminiowych felgach z oponami 50/195R15
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10



Opinia o układzie napędowym:
Silnik to bez wątpienia najmocniejsza strona tego auta. Przyjemnie brzmi podczas przyspieszania i energicznie reaguje na każde dodanie gazu. Mile zaskoczyła mnie elastyczność silnika na każdym biegu, motor chętnie przyspiesza od niskich obrotów. W zamian za łagodne traktowanie odwzajemni si...
Opinia o komforcie:
W Carismie resorowanie jest dość twarde, nie to , co w Renault.. Auto bezproblemowo radzi sobie z kompletem 5 pasażerów i ich bagażem. Fotele zarówno z przodu jak i z tyłu są wygodne, ale bez rewelacji. Fotel kierowcy posiada dość dobre podparcie boczne, co przy pokonywaniu zakrętów jest...
Opinia o układzie jezdnym:
Precyzyjne, przyjemne prowadzenie. Układ kierowniczy dokładnie przenosi polecenia kierowcy na drogę. Parkowanie oraz cofanie to jest bardzo utrudnione przez tylną szybę zamontowaną pod bardzo małym kątem, przez co widoczność przez nią jest znikoma. Trudno ocenić odległość tyłu auta o...
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 23


ŚREDNIE OCENY MITSUBISHI CARISMA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 76.58% głosów 85
Raczej tak 20.72% głosów 23
Trudno powiedzieć 1.80% głosów 2
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.90% głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.6/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
7.9/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.2/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.8/10
Fotele przednie
8.4/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.8/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.7/10
Przestrzeń z tyłu
8.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.6/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
7.7/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
6.9/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.9/10
Elektronika
6.8/10
Naprawy
Niezawodność
7.0/10
Koszty napraw
5.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 40
Komfort jazdy 16
Spalanie 15
Napęd 9
Nadwozie 2
Układ jezdny 2
Wnętrze 2
Inne 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Widoczność 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 26
Widoczność 12
Inne 11
Spalanie 8
Komfort jazdy 6
Układ jezdny 6
Wnętrze 5
Napęd 2

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Carisma brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 626.

  Mitsubishi

  Carisma

  Mazda

  626

Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Carisma

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Wojciech

liczba głosów: 19

Mitsubishi Carisma 1600 16V 95KM 1997r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Mam 31 lat prawo jazdy.Zaczynalem od Syrenki.Miałem dużo różnych aut. Tego "Miśka" kupiłem awaryjnie (miał 8 lat - choć wyglądał super)Przedtem tylko solidne - niemieckie i najlepiej na ropę. A teraz jestem zachwycony - takiego auto jeszcze nie miałem. Eleganckie, piękne, cichutkie i ekonomiczne - a jak trzeba...

Układ napędowy
To wspaniały silnik. Elastyczny. Przy obrotach do 3-3,5 tys. to w miarę dynamiczny ale i oszczędny silnik. Jeżeli chcemy mu dać kopa - to przekraczamy 4-4,5 tys. obrotów. Proszę wierzyć - silnik to znosi bez protestów a samochód nagle z cichutkiego eleganckiego auta staje się niezłym sportowym pojazdem.Skutkuje to niestety nagłym skokiem zuzycia paliwa - do 9-10,5 litra na sto- ale to jazda 160-180 non-stop - to i tak nie tak źle

Widoczność
Normalnie - bez zarzutu

Komfort
Tym autkiem lecimy 100-120 po bardzo ciasnych zakrętach. Więc nie może być zbyt miękie. Ale uważam dobry kompromis pomiędzy komfortem a przyczepnością. Do 80-100 km/godz trzeba dobże wytężyć słuch aby usłyszeć pracę silnika. Deczko za miękkie przednie fotele co skutkuje po dłuzszej jeździe bólami w pewnej części ciała

Nadwozie
To jest kawał auta.Bardzo duży bagaznik. Deska, koło kierownicy wygląda po latach jak nowe.W moim egzemplarzu - blachy ocynk (chyba wszystkie Carismy?)- nadwozie po 11 latach - bez najmniejszej plamki rdzy

Układ jezdny
Trzyma się nawierzchi rewelacyjnie - pozwala na naprawdę sportową jazdę. Przy manewrach parkowania i podobnych - wspomaganie działa super. Zwinny !

Naprawy
Naprawdę - oprócz elementów eksploayacyjnych -nic w nim nie wymieniłem. Raz mechanik naprawil mi (wyregulował)włącznik światła w bagazniku. To auto się nie psuje !!

Wentylacja i ogrzewanie
Jest klima i ogrzewanie - w zimę jeżdżę w koszulce(ciepełko) w lato też - przyjemny chłodek

Elektryka/elektronika
Nigdy żadnych najmniejszych problemów

Pełna opinia o Mitsubishi Carisma 1600 16V 95KM 1997r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Mitsubishi Carisma: hatchback, liftback, sedan (limuzyna)

Mitsubishi Carisma: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mitsubishi Carisma: 0.6, 0.65, 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 6.0, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.0

Mitsubishi Carisma: 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1988