Mitsubishi Lancer opinie, oceny użytkowników, Mitsubishi Lancer spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Mitsubishi Lancer

Liczba ocen: 56

Średnia ocena:

8.21/10

Mitsubishi Lancer spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 10.41/9.80 6.00
trasa 7.86/8.15 5.00
cykl mieszany 9.12/8.89 8.10

Lancer

OCENY MITSUBISHI LANCER


Ogólna ocena:  

8/10


Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dzienn...
Opinia o układzie napędowym:
Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)
Opinia o komforcie:
Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą ...
Opinia o nadwoziu:
przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim m...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


+ właściwości jezdne + stylistyka + przestronność + niezawodność - jakość lakieru - słabe wyciszenie - braki w ergonomii - zużycie paliwa - wykończenie wnętrza
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jedzie dopiero od 4 tys. obr/min. Do tego jest paliwożerny. Przyspieszenia przeciętne w stosunku do mocy. Niezbyt przyjemny dźwięk. Skrzynia biegów CVT bardzo dobra, rekompensuje trochę braki silnika (pozwala na przyspieszenie przy optymalnych obrotach, długie najwyższe przełożenie ...
Opinia o komforcie:
Resorowanie b.dobre, minus za poskrzypywanie w określonych warunkach. Fotele przednie z małymi mozliwościami regulacji i słabym trzymaniem bocznym. Kanapa tylna wygodna. Wnętrze przestronne. Wyciszenie słabe.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń na nogi i na boki ok. Brak regulacji kierownicy w pionie. Źle umiejscowiony podłokietnik z przodu. Wykończenie plastikowe i raczej podatne na uszkodzenia, choć dobrze spasowane i nie hałasuje. Możliwości aranżacji praktycznie brak, poza składanymi oparciami siedzeń i rozkładan...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze w zakrętach, nieco myszkuje na prostej, podsterowność jak to w przednionapędówce, układ kierowniczy mógłby dawać więcej czucia drogi, zawieszenie zestrojone idealnie na polskie drogi - dość komfortowo ale pewnie, b.dobry promień skrętu, hamulce ok.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

5/10


Słaba jakość, drogi w eksploatacji i utrzymaniu. Słaby lakier! Trzeszczące plastiki! Nie kupił bym go ponownie!
Opinia o układzie napędowym:
Osiągi silnika 1.8 nie powalają na kolana, jest dynamicznie dopiero po 4500 obr/min. Przy wyprzedzaniu konieczna jest redukcja. Można powiedzieć że to nie diesel, ale jak na 143 konie to słabo sobie radzi na niskich obrotach.
Opinia o komforcie:
I tu znowu moje rozczarowanie. Fotele z przodu słabo trzymają na boki, bardzo słaby zakres regulacji, podłokietnik jest tylko ozdobą, nie da się z niego korzystać. Potwornie głośny, 120 km/h i jest naprawdę głośno w środku.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni w środku nie brakuje. Niestety mega minus muszę dać za lakier i blachy. Blachy bardzo miękkie, każdy odpysk to małe wgniecenie. Lakier bardzo łatwo się rysuje! Kolejny minus za jakość materiałów. Po roku "dźwięczą" mi plastiki oraz elementy w drzwiach! Kolejne ...
Opinia o układzie jezdnym:
Tarcze i klocki hamulcowe nie wytrzymały 30 tyś km.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10



Opinia o układzie napędowym:
Typowy japoński silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, więc na niższych obrotach trochę słaby, żeby jeździć dynamicznie trzeba go trzymać między 4 a 7 tyś. obrotów/min, inaczej nie czuć tych ponad 140 koni.
Opinia o komforcie:
Jak na zaiweszenie lekko "sportowe", to komfort resorowania jest więcej niż zadowalający. Jedyny makament samochodu to wyciszenie - powyżej 140 słychać nie tyle silnik i koła, co pęd powietrza - samochód ma bardzo duże lusterka i to prawdopodobnie od nich taki świst idzie.
Opinia o nadwoziu:
Nie mam tutaj zarzutów oprócz bagażnika, który jest nieprzyzwoicie wręcz mały i nieustawny - za to Lancer rekompensuje to ilością miejsca na tylnich siedzeniach, która jest niemała.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo komunikatywny i dający wyczucie układ jezdny, precyzyjny. Parkowanie oceniłem na 4 ze względu na widoczność, a nie ze względu na kierownicę.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 12


ŚREDNIE OCENY MITSUBISHI LANCER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 69.64% głosów 39
Raczej tak 23.21% głosów 13
Trudno powiedzieć 5.36% głosów 3
Raczej nie 1.79% głosów 1
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.9/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.9/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
7.4/10
Fotele przednie
8.3/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
6.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.6/10
Przestrzeń z tyłu
7.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.3/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
7.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
7.4/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.4/10
Elektronika
7.2/10
Naprawy
Niezawodność
7.8/10
Koszty napraw
5.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 18
Napęd 9
Komfort jazdy 8
Układ jezdny 4
Nadwozie 3
Spalanie 2
Wnętrze 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 13
Komfort jazdy 6
Nadwozie 5
Spalanie 4
Wnętrze 3
Inne 2
Napęd 2
Widoczność 2
Układ jezdny 1
Wentylacja i ogrzewanie 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Lancer brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota Corolla.

  Mitsubishi

  Lancer

  Toyota

  Corolla

Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Lancer

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Wiktor Szukiel jr

liczba głosów: 18

Mitsubishi Lancer Evolution IX MR 2000 286KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dziennie!, a wchodzi 55 l !

Układ napędowy
Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)

Widoczność
Perfekcyjna widoczność do przodu, Niestety do tyłu już nie jest tak świetnie, bo widok zasłania tylna lotka, ale bezpieczeństwo jest ważniejsze i lepiej mieć lepszy docisk z tyłu niż go nie mieć wcale :)

Komfort
Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą RECARO a mimo to osobom wysokim lub tęgim (taką ja jestem) źle się układa dolna część kręgosłupa co prowadzi do tego że bez poduszki ani rusz... Wyciszenie to już inna kwestia, musi być słychać rasowe brzmienie 2 litrów z turbo :) bo po to się kupuje taką zabawkę :)

Nadwozie
przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim miejscu. Karoseria w lepszych wersjach maja np. dach aluminiowy :)

Układ jezdny
Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy bardzo w tym przeszkadza. Ale powiem szczerze że zamiast tego mamy bardzo wrażliwy i mega dokładny układ kierowniczy. Hamulce seryjne mimo 4 tłoczków na każdy zacisk z przodu i 2 tłoczków na zaciski tył, trzeba zmodyfikować pod swój styl jazdy.

Naprawy
Jeżeli chcielibyśmy naprawiać w ASO to przygotujmy się na bardzo wysokie ceny, a jeżeli był wypadek to tylko i wyłącznie przez ASO bezgotówkowo. TO najlepszy sposób. pozostaje jeszcze rynek Aukcji średnio: maglownica (która padnie tylko przy wypadku) kosztuje w ASO 12.000 tys pln, ale można takową załatwić nową w opakowaniu fabrycznym i za 3000 tys.

Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć

Elektryka/elektronika
Dużo elektroniki którą bardzo łatwo zmodyfikować. Japończycy wiedzieli co robić. Można szereg wskaźników zamontować i tak naprawdę nie napocić się przy tym.

Pełna opinia o Mitsubishi Lancer Evolution IX MR 2000 286KM 2006r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Mitsubishi Lancer: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Mitsubishi Lancer: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Mitsubishi Lancer: 0.6, 0.65, 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 6.0, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.0

Mitsubishi Lancer: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2002, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1989