Mitsubishi Lancer opinie, oceny użytkowników, Mitsubishi Lancer spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Mitsubishi Lancer

Liczba ocen: 57

Średnia ocena: 8.21/10

Mitsubishi Lancer spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.41/9.80
6.00
trasa
7.87/8.15
5.00
cykl mieszany
9.13/8.89
8.10

Oceny MITSUBISHI LANCER

2008-12-12

Ogólna ocena:

8/10

Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dzienn...
Opinia o układzie napędowym:
Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)
Opinia o komforcie:
Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą ...
Opinia o nadwoziu:
przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim m...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy...

2010-07-14

Ogólna ocena:

7/10

+ właściwości jezdne + stylistyka + przestronność + niezawodność - jakość lakieru - słabe wyciszenie - braki w ergonomii - zużycie paliwa - wykończenie wnętrza
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jedzie dopiero od 4 tys. obr/min. Do tego jest paliwożerny. Przyspieszenia przeciętne w stosunku do mocy. Niezbyt przyjemny dźwięk. Skrzynia biegów CVT bardzo dobra, rekompensuje trochę braki silnika (pozwala na przyspieszenie przy optymalnych obrotach, długie najwyższe przełożenie ...
Opinia o komforcie:
Resorowanie b.dobre, minus za poskrzypywanie w określonych warunkach. Fotele przednie z małymi mozliwościami regulacji i słabym trzymaniem bocznym. Kanapa tylna wygodna. Wnętrze przestronne. Wyciszenie słabe.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń na nogi i na boki ok. Brak regulacji kierownicy w pionie. Źle umiejscowiony podłokietnik z przodu. Wykończenie plastikowe i raczej podatne na uszkodzenia, choć dobrze spasowane i nie hałasuje. Możliwości aranżacji praktycznie brak, poza składanymi oparciami siedzeń i rozkładan...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze w zakrętach, nieco myszkuje na prostej, podsterowność jak to w przednionapędówce, układ kierowniczy mógłby dawać więcej czucia drogi, zawieszenie zestrojone idealnie na polskie drogi - dość komfortowo ale pewnie, b.dobry promień skrętu, hamulce ok.

2010-08-30

Ogólna ocena:

5/10

Słaba jakość, drogi w eksploatacji i utrzymaniu. Słaby lakier! Trzeszczące plastiki! Nie kupił bym go ponownie!
Opinia o układzie napędowym:
Osiągi silnika 1.8 nie powalają na kolana, jest dynamicznie dopiero po 4500 obr/min. Przy wyprzedzaniu konieczna jest redukcja. Można powiedzieć że to nie diesel, ale jak na 143 konie to słabo sobie radzi na niskich obrotach.
Opinia o komforcie:
I tu znowu moje rozczarowanie. Fotele z przodu słabo trzymają na boki, bardzo słaby zakres regulacji, podłokietnik jest tylko ozdobą, nie da się z niego korzystać. Potwornie głośny, 120 km/h i jest naprawdę głośno w środku.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni w środku nie brakuje. Niestety mega minus muszę dać za lakier i blachy. Blachy bardzo miękkie, każdy odpysk to małe wgniecenie. Lakier bardzo łatwo się rysuje! Kolejny minus za jakość materiałów. Po roku "dźwięczą" mi plastiki oraz elementy w drzwiach! Kolejne ...
Opinia o układzie jezdnym:
Tarcze i klocki hamulcowe nie wytrzymały 30 tyś km.

2009-06-30

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
Typowy japoński silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, więc na niższych obrotach trochę słaby, żeby jeździć dynamicznie trzeba go trzymać między 4 a 7 tyś. obrotów/min, inaczej nie czuć tych ponad 140 koni.
Opinia o komforcie:
Jak na zaiweszenie lekko "sportowe", to komfort resorowania jest więcej niż zadowalający. Jedyny makament samochodu to wyciszenie - powyżej 140 słychać nie tyle silnik i koła, co pęd powietrza - samochód ma bardzo duże lusterka i to prawdopodobnie od nich taki świst idzie.
Opinia o nadwoziu:
Nie mam tutaj zarzutów oprócz bagażnika, który jest nieprzyzwoicie wręcz mały i nieustawny - za to Lancer rekompensuje to ilością miejsca na tylnich siedzeniach, która jest niemała.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo komunikatywny i dający wyczucie układ jezdny, precyzyjny. Parkowanie oceniłem na 4 ze względu na widoczność, a nie ze względu na kierownicę.

karol2010-05-13

Ogólna ocena:

8/10

Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...

Średnie oceny MITSUBISHI LANCER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
68.42%
głosów 39
Raczej tak
24.56%
głosów 14
Trudno powiedzieć
5.26%
głosów 3
Raczej nie
1.75%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.8/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.9/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
7.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
7.4/10
Fotele przednie
8.3/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.3/10
Wyciszenie
6.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
7.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.2/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
7.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
7.5/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.4/10
Elektronika
7.2/10
Naprawy
Niezawodność
7.8/10
Koszty napraw
5.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
18
Napęd
9
Komfort jazdy
8
Układ jezdny
4
Nadwozie
3
Spalanie
2
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
13
Komfort jazdy
6
Nadwozie
5
Spalanie
4
Wnętrze
3
Inne
2
Napęd
2
Widoczność
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Lancer brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 3.

Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

Mazda 3

Mazda 3

Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Lancer

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 100

Mitsubishi Lancer 1800 dohc 143KM 2007r. sedan (limuzyna)

Układ napędowy

Typowy japoński silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, więc na niższych obrotach trochę słaby, żeby jeździć dynamicznie trzeba go trzymać między 4 a 7 tyś. obrotów/min, inaczej nie czuć tych ponad 140 koni.

Widoczność

Do przodu jest ok, do tyłu już gorzej, ale za to w lusterkach jest bardzo fajnie - są duuuuże.

Komfort

Jak na zaiweszenie lekko "sportowe", to komfort resorowania jest więcej niż zadowalający. Jedyny makament samochodu to wyciszenie - powyżej 140 słychać nie tyle silnik i koła, co pęd powietrza - samochód ma bardzo duże lusterka i to prawdopodobnie od nich taki świst idzie.

Nadwozie

Nie mam tutaj zarzutów oprócz bagażnika, który jest nieprzyzwoicie wręcz mały i nieustawny - za to Lancer rekompensuje to ilością miejsca na tylnich siedzeniach, która jest niemała.

Układ jezdny

Bardzo komunikatywny i dający wyczucie układ jezdny, precyzyjny. Parkowanie oceniłem na 4 ze względu na widoczność, a nie ze względu na kierownicę.

Wentylacja i ogrzewanie

Bez zarzutów, momentalnie odparowywuje szyby, a dodatkowo plus za ogrzewane lusterka - nawet gdy są zaszronione w zimę lub zamoczone w lato, to po włączeniu bardzo szybko odparowywują.

Elektryka/elektronika

Zero problemów.

Zobacz również opinie:

Mitsubishi Lancer: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Mitsubishi Lancer: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Mitsubishi Lancer: 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.4

Mitsubishi Lancer: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2002, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1989