Mitsubishi Lancer opinie, oceny użytkowników, Mitsubishi Lancer spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Mitsubishi Lancer

Liczba ocen: 56

Średnia ocena:

8.21/10

Mitsubishi Lancer spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 10.41/9.80 6.00
trasa 7.86/8.15 5.00
cykl mieszany 9.12/8.89 8.10

Lancer

OCENY MITSUBISHI LANCER


Ogólna ocena:  

8/10


Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dzienn...
Opinia o układzie napędowym:
Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)
Opinia o komforcie:
Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą ...
Opinia o nadwoziu:
przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim m...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


+ właściwości jezdne + stylistyka + przestronność + niezawodność - jakość lakieru - słabe wyciszenie - braki w ergonomii - zużycie paliwa - wykończenie wnętrza
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jedzie dopiero od 4 tys. obr/min. Do tego jest paliwożerny. Przyspieszenia przeciętne w stosunku do mocy. Niezbyt przyjemny dźwięk. Skrzynia biegów CVT bardzo dobra, rekompensuje trochę braki silnika (pozwala na przyspieszenie przy optymalnych obrotach, długie najwyższe przełożenie ...
Opinia o komforcie:
Resorowanie b.dobre, minus za poskrzypywanie w określonych warunkach. Fotele przednie z małymi mozliwościami regulacji i słabym trzymaniem bocznym. Kanapa tylna wygodna. Wnętrze przestronne. Wyciszenie słabe.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń na nogi i na boki ok. Brak regulacji kierownicy w pionie. Źle umiejscowiony podłokietnik z przodu. Wykończenie plastikowe i raczej podatne na uszkodzenia, choć dobrze spasowane i nie hałasuje. Możliwości aranżacji praktycznie brak, poza składanymi oparciami siedzeń i rozkładan...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze w zakrętach, nieco myszkuje na prostej, podsterowność jak to w przednionapędówce, układ kierowniczy mógłby dawać więcej czucia drogi, zawieszenie zestrojone idealnie na polskie drogi - dość komfortowo ale pewnie, b.dobry promień skrętu, hamulce ok.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

5/10


Słaba jakość, drogi w eksploatacji i utrzymaniu. Słaby lakier! Trzeszczące plastiki! Nie kupił bym go ponownie!
Opinia o układzie napędowym:
Osiągi silnika 1.8 nie powalają na kolana, jest dynamicznie dopiero po 4500 obr/min. Przy wyprzedzaniu konieczna jest redukcja. Można powiedzieć że to nie diesel, ale jak na 143 konie to słabo sobie radzi na niskich obrotach.
Opinia o komforcie:
I tu znowu moje rozczarowanie. Fotele z przodu słabo trzymają na boki, bardzo słaby zakres regulacji, podłokietnik jest tylko ozdobą, nie da się z niego korzystać. Potwornie głośny, 120 km/h i jest naprawdę głośno w środku.
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni w środku nie brakuje. Niestety mega minus muszę dać za lakier i blachy. Blachy bardzo miękkie, każdy odpysk to małe wgniecenie. Lakier bardzo łatwo się rysuje! Kolejny minus za jakość materiałów. Po roku "dźwięczą" mi plastiki oraz elementy w drzwiach! Kolejne ...
Opinia o układzie jezdnym:
Tarcze i klocki hamulcowe nie wytrzymały 30 tyś km.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10



Opinia o układzie napędowym:
Typowy japoński silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, więc na niższych obrotach trochę słaby, żeby jeździć dynamicznie trzeba go trzymać między 4 a 7 tyś. obrotów/min, inaczej nie czuć tych ponad 140 koni.
Opinia o komforcie:
Jak na zaiweszenie lekko "sportowe", to komfort resorowania jest więcej niż zadowalający. Jedyny makament samochodu to wyciszenie - powyżej 140 słychać nie tyle silnik i koła, co pęd powietrza - samochód ma bardzo duże lusterka i to prawdopodobnie od nich taki świst idzie.
Opinia o nadwoziu:
Nie mam tutaj zarzutów oprócz bagażnika, który jest nieprzyzwoicie wręcz mały i nieustawny - za to Lancer rekompensuje to ilością miejsca na tylnich siedzeniach, która jest niemała.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo komunikatywny i dający wyczucie układ jezdny, precyzyjny. Parkowanie oceniłem na 4 ze względu na widoczność, a nie ze względu na kierownicę.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo fajne auto, silnik 1,5 dobra dynamika przy bardzo rozsądnym spalaniu, skrzynia biegów - ok, trochę za krótkie siedzisko kierowcy, co może męczyć przy dłuższych trasach. Przestrzeń w środku - b. dobrze. Wygląd - bezcenny. Plastiki na desce rozdzielczej mogłybybyć lepsze ale czego...
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 12


ŚREDNIE OCENY MITSUBISHI LANCER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 69.64% głosów 39
Raczej tak 23.21% głosów 13
Trudno powiedzieć 5.36% głosów 3
Raczej nie 1.79% głosów 1
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.4/10
Parkowanie
7.9/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.9/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.9/10
Resorowanie z obciążeniem
7.4/10
Fotele przednie
8.3/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
6.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.6/10
Przestrzeń z tyłu
7.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.3/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
7.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
7.4/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.4/10
Elektronika
7.2/10
Naprawy
Niezawodność
7.8/10
Koszty napraw
5.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 18
Napęd 9
Komfort jazdy 8
Układ jezdny 4
Nadwozie 3
Spalanie 2
Wnętrze 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 13
Komfort jazdy 6
Nadwozie 5
Spalanie 4
Wnętrze 3
Inne 2
Napęd 2
Widoczność 2
Wentylacja i ogrzewanie 1
Układ jezdny 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Lancer brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 3.

  Mitsubishi

  Lancer

  Mazda

  3

Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Lancer

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 61

Mitsubishi Lancer Sportback Invite CVT 1800 143KM 2008r. hatchback

Ocena ogólna
+ właściwości jezdne + stylistyka + przestronność + niezawodność - jakość lakieru - słabe wyciszenie - braki w ergonomii - zużycie paliwa - wykończenie wnętrza

Układ napędowy
Silnik jedzie dopiero od 4 tys. obr/min. Do tego jest paliwożerny. Przyspieszenia przeciętne w stosunku do mocy. Niezbyt przyjemny dźwięk. Skrzynia biegów CVT bardzo dobra, rekompensuje trochę braki silnika (pozwala na przyspieszenie przy optymalnych obrotach, długie najwyższe przełożenie pozwala na jazdę na niskich obrotach - poniżej 2 tys. obr/min przy 100 km/h)

Widoczność
Widoczność do przodu ograniczają szerokie słupki przednie. Do tyłu prawie nic nie widać, trzeba manewrowac na lusterkach - za to lusterka bardzo dobre.

Komfort
Resorowanie b.dobre, minus za poskrzypywanie w określonych warunkach. Fotele przednie z małymi mozliwościami regulacji i słabym trzymaniem bocznym. Kanapa tylna wygodna. Wnętrze przestronne. Wyciszenie słabe.

Nadwozie
Przestrzeń na nogi i na boki ok. Brak regulacji kierownicy w pionie. Źle umiejscowiony podłokietnik z przodu. Wykończenie plastikowe i raczej podatne na uszkodzenia, choć dobrze spasowane i nie hałasuje. Możliwości aranżacji praktycznie brak, poza składanymi oparciami siedzeń i rozkładanym podłokietnikiem z tyłu. Mało schowków. Bagażnik niezbyt pojemny. Fatalna odporność lakieru na uszkodzenia, co do korozji to na razie nie ma.

Układ jezdny
Bardzo dobrze w zakrętach, nieco myszkuje na prostej, podsterowność jak to w przednionapędówce, układ kierowniczy mógłby dawać więcej czucia drogi, zawieszenie zestrojone idealnie na polskie drogi - dość komfortowo ale pewnie, b.dobry promień skrętu, hamulce ok.

Naprawy
Przez 1,5 roku nic się nie zepsulo. Koszty przeglądów mogły by być niższe.

Wentylacja i ogrzewanie
Poprawnie. Duży zakres ustawień klimatronika.

Elektryka/elektronika
Bezproblemowo.

Pełna opinia o Mitsubishi Lancer Sportback Invite CVT 1800 143KM 2008r. hatchback »

Zobacz również opinie:

Mitsubishi Lancer: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Mitsubishi Lancer: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Mitsubishi Lancer: 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.4

Mitsubishi Lancer: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2002, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1989