Opinie o samochodach Mitsubishi Sigma
Liczba ocen: 10
Średnia ocena: 9.00/10
Mitsubishi Sigma spalanie (l/100km)
Oceny MITSUBISHI SIGMA
Mitsubishi Sigma 3.0 6G72 226KM 1993r. 242 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
co do silnika ?mocny, piękny dźwięk V6 - takie same montowane były w 3000 GT SL /przy dużym przebiegu zaczynają pukać regulatory zaworów co denerwuje ucho ale wewnątrz cisza/ .manualne skrzynie jak i automaty przy tym modelu to niewypał -nie wytrzymują co wiąże się z kosztem wymiany.au...
Opinia o komforcie:
resorowanie jest super .system ecs /regulacja twardości i wysokości zawieszenia / jest boski o ile działa /ale drogi w eksploatacji - amortyzator 2200zł.szt.ale na sporcie trzyma się też super tyle że trochę sztywno .fotele w pełnej elektryce z pamięcią ustawiania ,skóra + podgrzewanie i...
Opinia o nadwoziu:
karoseria odporna na rdzę - brak mimo lat .bagażnik konkretny po złożeniu tylnych siedzeń zasypiają 2 osoby . wykończenie solidne nic nie trzeszczy i nie piszczy .po prostu jak na te lata ...nowy samochód
Opinia o układzie jezdnym:
więc tak...auto ma swoje latka toteż na 10 punktów nie zasługuje .szczerze pisze prowadzie się nerwowo .każde dotkęcie pedału gazu powoduje szybkie przemieszczanie się wskazówki prędkościomierza w kierunku końcowym czego nie czuć wewnątrz auta .czuje się to tylko przy hamowaniu ,mimo...
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 177KM 1992r. 210 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Rewelacyjny układ napędowy,znakomite jak na wielkość auta osiągi,skrzynia biegów pracuje bez zarzutów,biegi przełącza sie bardzo precyzyjnie
Opinia o komforcie:
auto komfortowe, jednak na większych nierównościach zawieszenie daje znać o swoje pracy,przy komplecie pasażerów potrafi także dobić,bardzo wygodne fotele
Opinia o nadwoziu:
ilść miejsca na przednich jak i na tylnych fotelach wystarczająca,wszystkie przełaczniki na swoim miejscu,bardzo dobra jakość materiałów i spasowania elementów,nadwozie o ile nie miało za sobą napraw blacharskich odporne na korozje
Opinia o układzie jezdnym:
precyzyjny układ kierowniczy,prowadzenie bardzo dobre,dobrze zestrojone zawieszenie,komfortowe i jednocześnie zapewniające dobre trzymanie w zakrętach
Mitsubishi Sigma 3.0 v6 177KM 1993r. 300km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
ogien z dupy z przebiegiem 300 tyśków auto sprawia wrazenie salonowego stanu po wylaczeniu trybu ekologicznego spadają kołpaki ..
Opinia o komforcie:
przy 100kmh mozna zasnacwyciszenie wzorowe bez gadania prawdziwa limuzyna na 10*
Opinia o nadwoziu:
karzdy sie wpasuje od 140 do 220cm bez problemu plus w bagazniku dwa dorosłe trupy karoserja bez grama rdzy pomimo wgniecen jedynie co to zbierala sie woda w bagzniku przez wyschnieta uszczelke nad lampą z rozstawem srub 5/114,3 nie ma broblemu z doborem felg.
Opinia o układzie jezdnym:
swietnie sie nim wywija bardzo dobry skręt i hamulce tez bardzo ;)
Mitsubishi Sigma sedan 3.0 24V6 205KM 1992r. 170 000km
Ogólna ocena:
10/10
Mitsubishi Sigma 3.0 0KM 1994r. 240 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
To jest pierwszy mój samochód który przy wyprzedzaniu nie doprowadza mnie do kiwania w fotelu.
Opinia o komforcie:
Duży wygodny, przestronny robi wrażenie na pasażerach do niego wsiadających.
Opinia o nadwoziu:
Ma swój ostry styl jak jego kuzynka BMW
Opinia o układzie jezdnym:
Mógłby mieć trochę większy skręt.
Średnie oceny MITSUBISHI SIGMA
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Sigma brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Renault Safrane.
Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Sigma
użytkownik:
liczba głosów: 47
Mitsubishi Sigma 3000 6G72 226KM 1993r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
gdyby był nowy ....a tak trzba się cieszyć że jezdzi i to całkiem dobrze .mimo lat niezawodny ,komfortowy ,szybki ,ekonomiczny jak na te 3 litry .ma ponad czasową stylistykę nadwozia ...no i nietypwy i okaz na naszych drogach .wiąże się to z brakiem części ale kto szuka to znajdzie ...
Układ napędowy
co do silnika ?mocny, piękny dźwięk V6 - takie same montowane były w 3000 GT SL /przy dużym przebiegu zaczynają pukać regulatory zaworów co denerwuje ucho ale wewnątrz cisza/ .manualne skrzynie jak i automaty przy tym modelu to niewypał -nie wytrzymują co wiąże się z kosztem wymiany.auto mimo wielkości waży ok.1700 z kierowcą co daje około 7.5 sekundy do 100km dla samochodu o długości 4778 m.kolejne szybkie zmienianie biegów powoduje zamknięcie licznika przy 240 km i odcięcie paliwa. i tu ważne jest to że auto ma 15 lat i nadal jest pełne wigoru .
Widoczność
widoczność jest zadowalająca
Komfort
resorowanie jest super .system ecs /regulacja twardości i wysokości zawieszenia / jest boski o ile działa /ale drogi w eksploatacji - amortyzator 2200zł.szt.ale na sporcie trzyma się też super tyle że trochę sztywno .fotele w pełnej elektryce z pamięcią ustawiania ,skóra + podgrzewanie i td. wnętrze odporne czasowi i bardzo ciche no ale lata płyną i o uszczelki trzeba dbać
Nadwozie
karoseria odporna na rdzę - brak mimo lat .bagażnik konkretny po złożeniu tylnych siedzeń zasypiają 2 osoby . wykończenie solidne nic nie trzeszczy i nie piszczy .po prostu jak na te lata ...nowy samochód
Układ jezdny
więc tak...auto ma swoje latka toteż na 10 punktów nie zasługuje .szczerze pisze prowadzie się nerwowo .każde dotkęcie pedału gazu powoduje szybkie przemieszczanie się wskazówki prędkościomierza w kierunku końcowym czego nie czuć wewnątrz auta .czuje się to tylko przy hamowaniu ,mimo dobrej jakości hamulców jakie zmieniłem z fabrycznych auto i tak nie zatrzymuje się z dużych prędkości - w 1993 roku były inne normy ...ma niewielki skręt przednich kół toteż w ciasne parkingi nie wiedzie przodem ale tyłem .
Naprawy
koszty są niewiekie za tuleje 215 zł.z przesyłką /komplet /co do skrzyni 1100 zł.+ przekładka 5 biegu i montaż ale są niedostepne !!!!oczywiście wymieniałem też rozrząd ok.1000zł.ale to mus przy takim aucie
Wentylacja i ogrzewanie
jak ma być zimno albo gorąco to jest .klima chłodzi bardzo dobrze .szyby nie rosieją a środek nagrzewa się ...raz dwa
Elektryka/elektronika
wszystko działa jak po opuszczeniu fabryki
Zobacz również opinie:
Mitsubishi Sigma: kombi, sedan (limuzyna)
Mitsubishi Sigma: benzyna, benzyna+gaz
Mitsubishi Sigma: 3.0
Sprawdź także:
Mitsubishi Sigma - ogłoszenia , Mitsubishi - forum użytkowników, Mitsubishi Sigma - średnie ceny
Mitsubishi - tapety na pulpit, Mitsubishi - konfigurator felg, Mitsubishi - tanie opony,
Używane auto części, Mitsubishi - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie