Nissan 100NX opinie, oceny użytkowników, Nissan 100NX spalanie 2.0 (strona 1)

Opinie o samochodach Nissan 100NX

2.0

Liczba ocen: 2

Åšrednia ocena: 10.00/10

Nissan 100NX spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.50/-.--
-.--
trasa
7.75/-.--
-.--
cykl mieszany
10.00/-.--
-.--

Oceny NISSANA 100NX

Krzysztof2008-03-05

Ogólna ocena:

10/10

Z wyglądu to to auto albo pokochasz, albo znienawidzisz. Jak się zakochasz to nie szczędź grosza na wymianę części. Nie są tanie, zwłaszcza markowe, zamienniki kiepsko w czasie wychodzą. Zadowolenie ze sprawnego autka gwarantowane. Możliwości tuningu optycznego jak i mechanicznego ogromn...
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność, rewelacja 5 bieg to zakres od 50 do zamknięcia licznika, większość aut wyplułaby skrzynię. 2 nawet do 120! Biegi wchodzą precyzyjnie, ale przy sprincie należy je bardzo precyzyjnie zapinać. Występują problemy z wrzucniem 1 i/lub wstecznego. Silnik, jedne z najlepszych jedn...
Opinia o komforcie:
Resorowanie jest ok, ale przy zaÅ‚ożeniu że kupimy markowe komponenty, czyli cena 300~450pln. Wymaganie od 15latk sprawnego zawieszenia to bzdura na naszych drogach. Kupno sprowadzonego = nowe amortyzatory najczęściej z tyÅ‚u. Auto lepiej trzyma jak jest dociążone z 200kg, ale to kwestia obniÅ...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca z przodu pod dostatkiem, z tyłu dla dziecka lub na sporadyczny przejazd dorosłego. Wszystko pod ręką, na miejscu i precyzyjnie. Bagażnik, bardzo duży, w zasadzie mógłby być mniejszy na korzyść miejsca z tyłu dla pasażerów. Materiały przyzwoitej jakości nawet po 15 latach, wyg...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie, przy założeniu że auto ma markowe części zawieszenia, czyli np. KYB, SACHS, auto robi się doskonałe do jazdy codziennej. Nie jest za twardo ani za miękko. Do pełni szczęścia obniżenie o 35/35 lub 40/40 - to gwarant ogromnej frajdy z pokonywanie zakrętów. Układ kierownicz...

2010-01-19

Ogólna ocena:

10/10

genialny pojazd! nie jest zbyt ladny ale to co potrafi....
Opinia o układzie napędowym:
jest bardzo elastyczny, szybki i przyspiesza w doskonalym tepie na kazdym biegu
Opinia o komforcie:
z przodu siedzi sie bardzo wygodnie.fotele sa rozlozyste i umieszczone nisko.lecz tyl jest skromniejszy niz w powrzechnie nam znanym fiacie 126p.ogolnie uwazam iz jest to dwuosobowe auto.
Opinia o nadwoziu:
ogolnie wszystko czytelne i latwe w obsludze. problem z miejscem z tylu.karoseria trzyma sie dobrze mimo ciezkich zasolonych polskich zim
Opinia o układzie jezdnym:
autko prowadzi sie doskonale!

Åšrednie oceny NISSAN 100NX

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
8.5/10
Hamulce
7.5/10
Parkowanie
5.5/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.5/10
Przyspieszenie 60-120km
9.5/10
Przyspieszenie 80-120km
9.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
9.5/10
Fotele tylne
3.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.0/10
Wyciszenie
7.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
4.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
9.5/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
7.5/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.5/10
Elektronika
4.5/10
Naprawy
Niezawodność
4.5/10
Koszty napraw
1.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Nissan 100NX braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Honda CRX.

Nissan 100NX

Nissan 100NX

Honda CRX

Honda CRX

Najciekawsza opinia użytkownika o Nissanie 100NX

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Krzysztof

liczba głosów: 52

Nissan 100NX GTI 2000 SR20DE 16V DOHC 143KM 1992r. coupe cabrio

Ocena ogólna

Z wyglądu to to auto albo pokochasz, albo znienawidzisz. Jak się zakochasz to nie szczędź grosza na wymianę części. Nie są tanie, zwłaszcza markowe, zamienniki kiepsko w czasie wychodzą. Zadowolenie ze sprawnego autka gwarantowane. Możliwości tuningu optycznego jak i mechanicznego ogromne. Tanim kosztem można sobie potworka wystrugać.

Układ napędowy

Elastyczność, rewelacja 5 bieg to zakres od 50 do zamknięcia licznika, większość aut wyplułaby skrzynię. 2 nawet do 120! Biegi wchodzą precyzyjnie, ale przy sprincie należy je bardzo precyzyjnie zapinać. Występują problemy z wrzucniem 1 i/lub wstecznego. Silnik, jedne z najlepszych jednostek napędowych na świecie, to kultowe SR20DE. Przyśpieszenie na poszczególnych biegach to dość subiektywna sprawa, redukcja o dwa biegi i jest ok :).

Widoczność

Do tyłu trzeba uważać, zwłaszcza przy manewrach parkingowych, no jak w sportowym aucie. Nie umiesz jeździć na lusterka - nie wsiadaj do mocnego auta!

Komfort

Resorowanie jest ok, ale przy założeniu że kupimy markowe komponenty, czyli cena 300~450pln. Wymaganie od 15latk sprawnego zawieszenia to bzdura na naszych drogach. Kupno sprowadzonego = nowe amortyzatory najczęściej z tyłu. Auto lepiej trzyma jak jest dociążone z 200kg, ale to kwestia obniżenia w/w sprężyn. Fotele z przodu rewelacja, wygodne, nie męczące w długiej trasie, trzymające prawie jak kubełki, wygodna kanapa. Wyciszenie zależy od układu wydechowego :P, jak jest cichy, to słychać genialny dźwięk silniczka. Głośne opony potrafią popsuć humor.

Nadwozie

Miejsca z przodu pod dostatkiem, z tyłu dla dziecka lub na sporadyczny przejazd dorosłego. Wszystko pod ręką, na miejscu i precyzyjnie. Bagażnik, bardzo duży, w zasadzie mógłby być mniejszy na korzyść miejsca z tyłu dla pasażerów. Materiały przyzwoitej jakości nawet po 15 latach, wyglądają lepiej niż niektóre 3 letnie Koreańczyki :P. Aranżacja: zależy od fantazji właściciela. Karoseria, uderzone leci w oczach.

Układ jezdny

Prowadzenie, przy założeniu że auto ma markowe części zawieszenia, czyli np. KYB, SACHS, auto robi się doskonałe do jazdy codziennej. Nie jest za twardo ani za miękko. Do pełni szczęścia obniżenie o 35/35 lub 40/40 - to gwarant ogromnej frajdy z pokonywanie zakrętów. Układ kierowniczy mógłby mieć większy skręt. O Hamulce trzeba dbać, najtańsze klocki to samobójstwo, minimum półka Ferodo Premium, ABS z tamtych lat to zbędny gadżet.

Wentylacja i ogrzewanie

Grzeje jak diabeł. A na lato ściągany dach do bagażnika i otrzymujemy pół cabrio. Lans, wypas, cudo. Rarytasem jest klimatyzacja.

Zobacz również opinie:

Nissan 100NX: coupe, coupe cabrio, hatchback, liftback

Nissan 100NX: benzyna, benzyna+gaz

Nissan 100NX: 1.6, 2.0

Nissan 100NX: 1995, 1994, 1993, 1992, 1991