Nissan Pathfinder opinie, oceny użytkowników, Nissan Pathfinder spalanie 2008r. (strona 1)

Opinie o samochodach Nissan Pathfinder

2008r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 8.00/10

Nissan Pathfinder spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
9.40
trasa
-.--/-.--
8.60
cykl mieszany
-.--/-.--
9.00

Oceny NISSANA PATHFINDER

Grzegorz2010-03-23

Ogólna ocena:

8/10

Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możliwości samochodu w terenie są zaskakująco dobre. Pajero nie miało szans na podjazdach i jezdzie po ostrym zboczu z bocznym przechyłem (poprostu ześlizgiwało się bokiem). To czego brakuje mi w tym samochodzie to regulacja wysokości podwozia. ...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jak na tak małą pojemność sprawuje się doskonale. 190km/h bez problemów. Ciężko wchodzi 2, ale to podobno norma. Zimą skrzynia biegów rozgrzewa się po 10-15 minutach i jest ok. Co do przyspieszenia nie odbiega od Hummera H3 (3,5l benzyna, czy Pajero (3,2 l diesel) - tymi jeździł...
Opinia o komforcie:
nie jest to limuzyna ale da się rozmawiać w trakcie jazdy. Najglosniej jest przy 120-140 km/h ale to może być mankament opon Scorpion. Komfort zdecydowanie lepszy niż w H3 i trochę gorszy niż w Pajero. W porównaniu z Nawarą, praktycznie nie ma porównania, jest o niebo lepiej.
Opinia o nadwoziu:
Nawiewy na tył są raczej dla ozdoby bo klima tam nie dociera. Z przodu wnerwia mnie półka przy drążku zmiany biegów z 3 malutkimi otworami do których najwyżej wejdzie kubek kawy podczas gdy mogłyby być 2 lub 3 duże wnęki na duże flaszki koli, termos itd. schowek jest mały nie wejdzie ...
Opinia o układzie jezdnym:
Mały skręt w porównaniu np. z HUMMER H3.

Średnie oceny NISSAN PATHFINDER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
7.0/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.0/10
Wyciszenie
6.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
7.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.0/10
Elektronika
8.0/10
Naprawy
Niezawodność
7.0/10
Koszty napraw
5.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Nissan Pathfinder brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mitsubishi Pajero.

Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero

Najciekawsza opinia użytkownika o Nissanie Pathfinder

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Grzegorz

liczba głosów: 110

Nissan Pathfinder 2500 2.5 0KM 2008r. terenowy

Ocena ogólna

Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możliwości samochodu w terenie są zaskakująco dobre. Pajero nie miało szans na podjazdach i jezdzie po ostrym zboczu z bocznym przechyłem (poprostu ześlizgiwało się bokiem). To czego brakuje mi w tym samochodzie to regulacja wysokości podwozia. Wtedy dałbym 9,5 za całokształt.

Układ napędowy

Silnik jak na tak małą pojemność sprawuje się doskonale. 190km/h bez problemów. Ciężko wchodzi 2, ale to podobno norma. Zimą skrzynia biegów rozgrzewa się po 10-15 minutach i jest ok. Co do przyspieszenia nie odbiega od Hummera H3 (3,5l benzyna, czy Pajero (3,2 l diesel) - tymi jeździłem więc mogę to stwierdzić

Widoczność

Jak na terenówkę jest ok.

Komfort

nie jest to limuzyna ale da się rozmawiać w trakcie jazdy. Najglosniej jest przy 120-140 km/h ale to może być mankament opon Scorpion. Komfort zdecydowanie lepszy niż w H3 i trochę gorszy niż w Pajero. W porównaniu z Nawarą, praktycznie nie ma porównania, jest o niebo lepiej.

Nadwozie

Nawiewy na tył są raczej dla ozdoby bo klima tam nie dociera. Z przodu wnerwia mnie półka przy drążku zmiany biegów z 3 malutkimi otworami do których najwyżej wejdzie kubek kawy podczas gdy mogłyby być 2 lub 3 duże wnęki na duże flaszki koli, termos itd. schowek jest mały nie wejdzie format A4, a ja właśnie tego bym oczekiwał. Klapki nad szybą bez kieszeni ale za to z lusterkami z ledowym oświetleniem - to chyba ukłon w stronę pań. Co do aranżacji to nie da się w tym samochodzie rozłożyć tylnych foteli tak aby się przespać w długiej trasie - uważam to za duży minus. trzeci żąd foteli niezbyt wygodny ale za to chowany w podłodze - i za to duży plus (rozwiązanie z Pajero jest tragiczne)

Układ jezdny

Mały skręt w porównaniu np. z HUMMER H3.

Naprawy

Jedyna usterka do tej pory to sprzęgło. od pierwszych objawów do totalnej awarii 2000km. wymiana przy 31 tys km źle wróży na przyszłość. Do końca gwarancji mam jeszcze 2 lata więc liczę się z dwoma wymianami. Słyszałem, że to typowa awaria dla Navar i Pathfinderów. Wynika z tego, że trwałość sprzęgła jest masakrycznie słaba! a wiadomo, że po upływie gwarancji będzie to samo.

Wentylacja i ogrzewanie

Na automacie potrafi nagle zamrozić nogi albo przeziębić gardło w 5 minut. Puszczam ręczne na nogi i szybę - to chyba najlepsze rozwiązanie na lato. Z tyłu zapomnijcie o klimie.

Elektryka/elektronika

standard

Zobacz również opinie:

Nissan Pathfinder: terenowy, van

Nissan Pathfinder: benzyna, olej napędowy, turbo diesel

Nissan Pathfinder: 2.5, 2.6, 4.0

Nissan Pathfinder: 2008, 2007, 2006, 2005