Nissan Pathfinder opinie, oceny użytkowników, Nissan Pathfinder spalanie terenowy (strona 1)

Opinie o samochodach Nissan Pathfinder

terenowy

Liczba ocen: 16

Średnia ocena: 7.63/10

Nissan Pathfinder spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.00/-.--
12.55
trasa
11.00/-.--
11.30
cykl mieszany
12.50/-.--
11.75

Oceny NISSANA PATHFINDER

2009-07-11

Ogólna ocena:

7/10

Auto całkiem niezłe. Komfortowe i odporne na nasze drogi. Do małej awaryjności dodając niskie spalanie wychodzi miła kompozycja.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik to mocny argument tego auta. Jest silny, elastyczny, przełożenia skrzyni dobrane bardzo dobrze. Silnik pracuje miękko i jest w miarę cichy ale wewnątrz auta wydaje niezbyt miłe dźwięki. Ze wzgórkami radzi sobie bez konieczności zmiany biegów. Przyspieszenie jest wystarczające,(jak...
Opinia o komforcie:
Twardosć auta jest na niezłym poziomie. Fotele przednie są wygodne choć osoby z większą wagą narzekają na poprzeczkę pod fotelem uciskającą w ....O ile przednie fotele sa OK o tyle tylne niestety przy dłuższej jeździe niedomagają komfortowi. Jazda samochodem oustym czy też kompletem...
Opinia o nadwoziu:
Wykonanie jest na dość dobrym poziomie.Nieco mały bagażnik jak na ten typ auta. Wszytkie przyciski rozmieszczone są ergomnomicznie, no może poza blokadą drzwi, niefortunnie umieszcona za dźwignią zmiany biegów. Karoseria jest dobrze zabezpieczona przed korozją.
Opinia o układzie jezdnym:
Dzięki dość szerokim oponom auto dobrze trzyma się dorgi(jak na auto terenowe), na zakętach również daje sobie radę. Nie przechyla się nadmiernie. Zawieszenie jest miękkie a nawet komfortowe w porównaniu z konkurentami. Układ kierowniczy jest precyzyjny ale awaryjny. Często zaczyna dawa...

Grzegorz2010-03-23

Ogólna ocena:

8/10

Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możliwości samochodu w terenie są zaskakująco dobre. Pajero nie miało szans na podjazdach i jezdzie po ostrym zboczu z bocznym przechyłem (poprostu ześlizgiwało się bokiem). To czego brakuje mi w tym samochodzie to regulacja wysokości podwozia. ...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jak na tak małą pojemność sprawuje się doskonale. 190km/h bez problemów. Ciężko wchodzi 2, ale to podobno norma. Zimą skrzynia biegów rozgrzewa się po 10-15 minutach i jest ok. Co do przyspieszenia nie odbiega od Hummera H3 (3,5l benzyna, czy Pajero (3,2 l diesel) - tymi jeździł...
Opinia o komforcie:
nie jest to limuzyna ale da się rozmawiać w trakcie jazdy. Najglosniej jest przy 120-140 km/h ale to może być mankament opon Scorpion. Komfort zdecydowanie lepszy niż w H3 i trochę gorszy niż w Pajero. W porównaniu z Nawarą, praktycznie nie ma porównania, jest o niebo lepiej.
Opinia o nadwoziu:
Nawiewy na tył są raczej dla ozdoby bo klima tam nie dociera. Z przodu wnerwia mnie półka przy drążku zmiany biegów z 3 malutkimi otworami do których najwyżej wejdzie kubek kawy podczas gdy mogłyby być 2 lub 3 duże wnęki na duże flaszki koli, termos itd. schowek jest mały nie wejdzie ...
Opinia o układzie jezdnym:
Mały skręt w porównaniu np. z HUMMER H3.

2010-02-18

Ogólna ocena:

8/10

Duży, bezpieczny, całkiem żwawy a przy tym stosunkowo ekonomiczny samochód. Wygląda jak czołg, ale w tym jego urok.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jest bardzo elastyczny ale zmiana biegów niezbyt precyzyjna. Silnik dość głośny za to bardzo ekonomiczny a przyspieszenie przy tej masie zaskoczyło mnie in plus.
Opinia o komforcie:
Fotele przednie wygodne, z tyłu zdecydowanie za krótkie i za nisko osadzone (wyższe osoby kolana pod brodą), mało miejsca na nogi z tyłu (pełne zaskoczenie przy tych gabarytach zewnętrznych). Silnik słabo wyciszony, ale przy ruszaniu brzmi conajmniej jak V6 :-)
Opinia o nadwoziu:
Duży bagażnik z możliwością niezależnego składania 3 tylnych foteli bardzo się przydaje. Przedni fotel pasażera składany - przewoziłem blat do kuchni 2,2m z zamkniętym bagażnikiem. Składana 2-częściowa harmonijka zamiast rolety w bagażniku to trochę archaiczne i mało wygodne - nie...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się nadspodziewanie dobrze jak na te gabaryty. Nawet przy większych prędkościach. Jestem przed wymianą klocków i tarcz więc może dlatego ocena hamulców trochę niższa ale radzą sobie z tą masą. Mam kamerę cofania, bez tego parkowanie na początku może być kłopot...

Kazik2013-07-20

Ogólna ocena:

6/10

Ocena byłaby wyższa gdyby nie korozja nadwozia. Aktualnie jestem w trakcie wymiany korespondencji z Nissanem na Węgrzech - zobaczymy jaki będzie finał. Samochód generalnie fajny, ale dopiero jak dołożyłem blokadę tylnego mostu i zmieniłem zawieszenie
Opinia o układzie napędowym:
Zdecydowanie lepszy manual niz automat - automat źle zestrojony, za wysoko przełącza i znacznie większe jest spalanie. Manual 6 biegowy bardzo dobry
Opinia o komforcie:
Mam wymienione zawieszenie na Lovells i jest super. Fotele przednie mają trochę za liche boczne trzymanie
Opinia o nadwoziu:
Korozja tylnej klapy po 3 latach, po kolejnych trzech korozja ponowna tylnej klapy, tylnych błotników i tylnych drzwi (purchle na płaskich powierzchniach) - w samochodzie za ponad 200tyś zł to skandal.
Opinia o układzie jezdnym:
Przy standardowym zawieszeniu pojazd myszkował, mocno pochylał się na zakretach. Wymieniłem amortyzatory i sprezyny na off-roadowe i jest super. Samochód podniesiony o 5cm więc prowadzenie powinno byc gorsze - jest wprost przeciwnie - prowadzi się znacznie lepiej niż wcześniej, nawet przy w...

Andrzej2009-05-23

Ogólna ocena:

9/10

Każda trasa. Jeżdżę najwięcej po drogach asfaltowych ale zaliczyłem już piaskownię (kilka razy), pustynię Błędowską (2 razy), różne bezdroża a nawet schody na tamie. Ogólnie rewelacja.
Opinia o układzie napędowym:
Biorąc pod uwagę masę samochodu to jego dynamika jest wystarczająca. Wyprzedzanie nie stwarza problemów. Silnik jest bardzo elastyczny.
Opinia o komforcie:
Fotele drugiegorzędu posiadają trochę zbyt krótkie i nisko położone siedzisko dla wysokich pasażerów. Ogólnie fotele są wygodne choć przednie mogłyby być minimalnie szersze.
Opinia o nadwoziu:
Mam uwagi tylko do karoserii ponieważ we wszystkich modelach odpada farba przy listwie ozdobnej tylnej klapy. Przypuszczam, że jest to spowodowane brakiem elastycznej uszczelki dystansowej.
Opinia o układzie jezdnym:
Słaba widoczność przy parkowaniu, ale poza tym bez uwag.

Średnie oceny NISSAN PATHFINDER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
56.25%
głosów 9
Raczej tak
18.75%
głosów 3
Trudno powiedzieć
6.25%
głosów 1
Raczej nie
12.50%
głosów 2
Nie
6.25%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
7.8/10
Układ kierowniczy
7.3/10
Hamulce
7.5/10
Parkowanie
6.9/10
Napęd
Elastyczność
7.8/10
Skrzynia biegów
7.4/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.5/10
Przyspieszenie 60-120km
7.7/10
Przyspieszenie 80-120km
7.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.4/10
Resorowanie z obciążeniem
7.9/10
Fotele przednie
7.7/10
Fotele tylne
6.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.5/10
Wyciszenie
6.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.4/10
Przestrzeń z tyłu
6.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.1/10
Bagażnik
9.1/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.8/10
Możliwość aranżacji
8.1/10
Karoseria
6.9/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
7.4/10
Widoczność w lusterkach
9.1/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.2/10
Elektronika
7.3/10
Naprawy
Niezawodność
7.4/10
Koszty napraw
5.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
4
Napęd
3
Spalanie
3
Komfort jazdy
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Komfort jazdy
2
Inne
1
Napęd
1
Widoczność
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Nissan Pathfinder brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mitsubishi Pajero.

Nissan Pathfinder

Nissan Pathfinder

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero

Najciekawsza opinia użytkownika o Nissanie Pathfinder

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Grzegorz

liczba głosów: 110

Nissan Pathfinder 2500 2.5 0KM 2008r. terenowy

Ocena ogólna

Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możliwości samochodu w terenie są zaskakująco dobre. Pajero nie miało szans na podjazdach i jezdzie po ostrym zboczu z bocznym przechyłem (poprostu ześlizgiwało się bokiem). To czego brakuje mi w tym samochodzie to regulacja wysokości podwozia. Wtedy dałbym 9,5 za całokształt.

Układ napędowy

Silnik jak na tak małą pojemność sprawuje się doskonale. 190km/h bez problemów. Ciężko wchodzi 2, ale to podobno norma. Zimą skrzynia biegów rozgrzewa się po 10-15 minutach i jest ok. Co do przyspieszenia nie odbiega od Hummera H3 (3,5l benzyna, czy Pajero (3,2 l diesel) - tymi jeździłem więc mogę to stwierdzić

Widoczność

Jak na terenówkę jest ok.

Komfort

nie jest to limuzyna ale da się rozmawiać w trakcie jazdy. Najglosniej jest przy 120-140 km/h ale to może być mankament opon Scorpion. Komfort zdecydowanie lepszy niż w H3 i trochę gorszy niż w Pajero. W porównaniu z Nawarą, praktycznie nie ma porównania, jest o niebo lepiej.

Nadwozie

Nawiewy na tył są raczej dla ozdoby bo klima tam nie dociera. Z przodu wnerwia mnie półka przy drążku zmiany biegów z 3 malutkimi otworami do których najwyżej wejdzie kubek kawy podczas gdy mogłyby być 2 lub 3 duże wnęki na duże flaszki koli, termos itd. schowek jest mały nie wejdzie format A4, a ja właśnie tego bym oczekiwał. Klapki nad szybą bez kieszeni ale za to z lusterkami z ledowym oświetleniem - to chyba ukłon w stronę pań. Co do aranżacji to nie da się w tym samochodzie rozłożyć tylnych foteli tak aby się przespać w długiej trasie - uważam to za duży minus. trzeci żąd foteli niezbyt wygodny ale za to chowany w podłodze - i za to duży plus (rozwiązanie z Pajero jest tragiczne)

Układ jezdny

Mały skręt w porównaniu np. z HUMMER H3.

Naprawy

Jedyna usterka do tej pory to sprzęgło. od pierwszych objawów do totalnej awarii 2000km. wymiana przy 31 tys km źle wróży na przyszłość. Do końca gwarancji mam jeszcze 2 lata więc liczę się z dwoma wymianami. Słyszałem, że to typowa awaria dla Navar i Pathfinderów. Wynika z tego, że trwałość sprzęgła jest masakrycznie słaba! a wiadomo, że po upływie gwarancji będzie to samo.

Wentylacja i ogrzewanie

Na automacie potrafi nagle zamrozić nogi albo przeziębić gardło w 5 minut. Puszczam ręczne na nogi i szybę - to chyba najlepsze rozwiązanie na lato. Z tyłu zapomnijcie o klimie.

Elektryka/elektronika

standard

Zobacz również opinie:

Nissan Pathfinder: terenowy, van

Nissan Pathfinder: benzyna, olej napędowy, turbo diesel

Nissan Pathfinder: 2.5, 2.6, 4.0

Nissan Pathfinder: 2008, 2007, 2006, 2005