Nissan Patrol opinie, oceny użytkowników, Nissan Patrol spalanie turbo diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Nissan Patrol

turbo diesel

Liczba ocen: 6

Średnia ocena: 8.33/10

Nissan Patrol spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
11.78
trasa
-.--/-.--
9.82
cykl mieszany
-.--/-.--
10.67

Oceny NISSANA PATROL

2008-09-06

Ogólna ocena:

10/10

Nie jest to samochod do jazdy na zakupy tylko dla ludzi ktorzy potrzebują woz do zadan "specjalnych" i w tej kategorii jest perfekcyjny nie rozpatruje w ogole sytuacji zeby ktos kto mieszka w centrum duzego miasta i zadko z niego wyjezdzal mogl cos takiego kupic bo dla takiej osoby auto b...
Opinia o układzie napędowym:
Dobra ocena wynika tylko z tego powodu ze zalozyłem chipa (boxa) podnoszącego zdecydowanie moc i elastycznosc auta w wersji seryjnej jest po prostu tragedia auto jakby caly czas jechalo pod góre.
Opinia o komforcie:
Dosc dobra ocena wynika z tego powodu ze uzytkuje auto z obnizonym cisnieniem w ogumieniu dopompowuje tylko na dalszych wyjazdach jak przekrocze polską granicę.W aucie posiadam 5 miejsc poniewaz w wersji 7 osobowej jest jak dla mnie nie do przyjęcia glownie z powodu braku bagaznika.
Opinia o nadwoziu:
Moje auto uzywam jako 5 osobowe bez ostatniego zedu foteli dzieki temu w bagazniku mieszcze dwa rowery i bagaze dla 5 osob po prostu jest Gigantyczny. Można zaladowac ok 500 kg bagazu przy 5 osobach i auto zachowuje sie Bdb
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzenie jak na auto w pelni terenowe Bdb znacznie poprawione w stosunku do poprzedniego modelu sprzed 2004 roku choc zmiany w zawieszeniu są wręcz znikome.Do jazdy po polsce proponuje cisnienie w oponach od 1,7 do max 2 Bar daje znaczną poprawę jezeli chodzi o drgania karoserii.Po przejechan...

Łukasz2008-03-24

Ogólna ocena:

9/10

Doskonałe auto.

Andrzej2008-07-22

Ogólna ocena:

7/10

Średnie oceny NISSAN PATROL

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
50.00%
głosów 3
Raczej tak
50.00%
głosów 3
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
7.0/10
Parkowanie
6.5/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
7.3/10
Przyspieszenie 0-100km
5.0/10
Przyspieszenie 60-120km
6.0/10
Przyspieszenie 80-120km
6.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.8/10
Resorowanie z obciążeniem
7.3/10
Fotele przednie
7.2/10
Fotele tylne
6.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.8/10
Wyciszenie
6.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.3/10
Przestrzeń z tyłu
7.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
7.7/10
Bagażnik
6.7/10
Jakość materiałów i wykończenia
5.5/10
Możliwość aranżacji
4.7/10
Karoseria
5.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
6.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
7.5/10
Widocznośc do tyłu
6.0/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.0/10
Elektronika
3.3/10
Naprawy
Niezawodność
3.8/10
Koszty napraw
2.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
3
Napęd
2
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wentylacja i ogrzewanie
2
Komfort jazdy
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Nissan Patrol brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mitsubishi Space Gear.

Nissan Patrol

Nissan Patrol

Mitsubishi Space Gear

Mitsubishi Space Gear

Najciekawsza opinia użytkownika o Nissanie Patrol

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 89

Nissan Patrol GR 3000 di 160KM 2005r. terenowy

Ocena ogólna

Nie jest to samochod do jazdy na zakupy tylko dla ludzi ktorzy potrzebują woz do zadan "specjalnych" i w tej kategorii jest perfekcyjny nie rozpatruje w ogole sytuacji zeby ktos kto mieszka w centrum duzego miasta i zadko z niego wyjezdzal mogl cos takiego kupic bo dla takiej osoby auto bedzie mialo same wady i bedzie calkowicie bez uzyteczne.

Układ napędowy

Dobra ocena wynika tylko z tego powodu ze zalozyłem chipa (boxa) podnoszącego zdecydowanie moc i elastycznosc auta w wersji seryjnej jest po prostu tragedia auto jakby caly czas jechalo pod góre.

Widoczność

Tym autem poczatkujący kierowca po prostu porozbija wszystko dookola z przodu maska jest tak wysoka i dluga ze mozna nie zobaczyc przed sobą niskiego samochodu sportowego po prostu jak w Tirze.

Komfort

Dosc dobra ocena wynika z tego powodu ze uzytkuje auto z obnizonym cisnieniem w ogumieniu dopompowuje tylko na dalszych wyjazdach jak przekrocze polską granicę.W aucie posiadam 5 miejsc poniewaz w wersji 7 osobowej jest jak dla mnie nie do przyjęcia glownie z powodu braku bagaznika.

Nadwozie

Moje auto uzywam jako 5 osobowe bez ostatniego zedu foteli dzieki temu w bagazniku mieszcze dwa rowery i bagaze dla 5 osob po prostu jest Gigantyczny. Można zaladowac ok 500 kg bagazu przy 5 osobach i auto zachowuje sie Bdb

Układ jezdny

prowadzenie jak na auto w pelni terenowe Bdb znacznie poprawione w stosunku do poprzedniego modelu sprzed 2004 roku choc zmiany w zawieszeniu są wręcz znikome.Do jazdy po polsce proponuje cisnienie w oponach od 1,7 do max 2 Bar daje znaczną poprawę jezeli chodzi o drgania karoserii.Po przejechaniu 60 tys km nie zauwazylem szybszego niz standardowo zużycia opon jak na razie są od nowego i w tej chwili jest 90 proc bieznika rowno zuzytego

Naprawy

W aucie po prostu tak proste rozwiazania z minionej epoki typowe dla aut w pelni terenowych ze po prostu nie ma sie co psuc a remont przedniego zawieszenia polegal na wymianie 6 lożysk typowych i dostepnych w kazdym sklepie z lozyskami srednio po 20 zł za lozysko i uszczelniaczy te niestety trzeba kupic typowe dla tego auta i nie warto zakladac zamiennikow bo ceny serwisowe sa bardzo niskie za kpl za wszystkie uszczelniacze jakie są w aucie z w przednim zawieszeniu trzeba zaplacic ok 400 zł

Wentylacja i ogrzewanie

Karoseria jest jak w Vanie i po prostu przydaloby sie wiecej wylotow powietrza w tylnej czesci karoserii.

Elektryka/elektronika

Układ elektryczny jest przystosowany na pustynie wiec jest do maximum uproszczony nawet jakby się cos popsulo to poprostu wystarczy odizolowac i skrecic jakies dwa przewody ze sobą i jazda dalej. A elektroniki poza komputerem silnika po prostu w tym aucie prawie nie ma a to co jest nawet jakby sie cos zepsulo to mozna bez tego sobie zawsze poradzic praktycznie nie takiej mozliwosci zeby z powodu elektroniki np nie otworzyc auta,nie zamknac szyby itp.

Zobacz również opinie:

Nissan Patrol: terenowy

Nissan Patrol: olej napędowy, turbo diesel

Nissan Patrol: 2.8, 3.0, 3.3

Nissan Patrol: 2005, 2000, 1999, 1998, 1993, 1992, 1991, 1989