Nissan Primera opinie, oceny użytkowników, Nissan Primera spalanie sedan (strona 1)

Opinie o samochodach Nissan Primera

sedan

Liczba ocen: 99

Średnia ocena:

8.48/10

Nissan Primera spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 9.08/10.26 8.04
trasa 7.04/8.19 6.20
cykl mieszany 8.20/8.87 7.48

Primera

OCENY NISSANA PRIMERA


Ogólna ocena:  

7/10


Na 13 lat i ćwierć miliona przebiegu auto ma doskonałą kondycje. Rozrząd na łańcuch, proste zawieszenie, nieskomplikowany silnik, mało wodotrysków = niskie koszty. Primery są dobrze wyposażone i wygodne, wdzięczne jak sie wszystko robi na czas. Wielkim atutem Primer w porównaniu z autam...
Opinia o układzie napędowym:
Silniki japońskie lubią wysokie obroty, dopiero od 5000 obrotów diabeł się w nich budzi. Mimo tego nie odbija sie to na spalaniu. Skrzynia wiekowa, chodzi nieraz ciężko ale bez większych problemów
Opinia o komforcie:
Z pełną obsadą trochę prowadza ale i same auto trochę waży. Silnik daje radę, trochę go słychać powyżej 3 tyś obrotów
Opinia o nadwoziu:
W kabinie przestronnie, ergonomia - jak to u japońca, wszystko pod ręką i tam gdzie ma być - intuicyjna obsługa. Zaaranżować można sobie tylko uchwyt na telefon bądź navi...
Opinia o układzie jezdnym:
Z hamulcami jest problem z zapiekaniem się tylnych no i czasami szwankuje czujnik ABS-u - u mnie tylko zapiekły się cylinderki - koszt z robocizną -100 PLN
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


nie zamienię!!! za tą cenę nawet nie mażę o lepszym aucie. Samochód ma według mnie cofnięty licznik około 100.000km. wedle licznika ma 180.000- w co trudno uwierzyć :( ,pomimo przebiegu i wieku wszystko działa :) a silnik czyściutki.
Opinia o układzie napędowym:
diesel bez turbo- dla mnie wystarczy :)
Opinia o komforcie:
wolę wygodnie niż szybko
Opinia o nadwoziu:
miejsca sporo, w środku przyjemny welur, wszystko pod ręką, brakuje elektrycznych szyb i klimy, ale tylko w lecie :)
Opinia o układzie jezdnym:
Jeżdżę autkiem codziennie do pracy, spalanie około 6-7 l/100km, w trasie na jednym baku (50litrów) zrobiłem 1100km. Z racji wieku \\\\\\"bierze\\\\\\" go miejcami korozja. silnik extra, zero wycieków, choć można zapomnieć o paleniu gumy :), mnie to nie przeszkadza. rozpędzam go...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Dobry japończyk zmontowany w GB.Auto w miarę dynamiczne jak na potrzeby dwóch osób i okazjonalnych wyjazdów spisuje się bez zastrzeżeń.Polecam dla niezdecydowanych bo w porównaniu do niektórych europejskich wyrobów może sprawić wiele przyjemności pod warunkiem że poprzednicy uczciwie ...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik ze skrzynią b.dobrze zgrane.Razem dają dobre efekty dynamiki i elastyczności.
Opinia o komforcie:
Odczuwalne tzw. dobijanie na nierównościach.Przy szybkości pow.90 km/g.wnętrze staje się hałaśliwe.Są tacy co w tym wypadku polecają pogłośnić radio.Może to i jest sposób.
Opinia o nadwoziu:
Fotele przednie dość wygodne.Dobrze trzymają w zakrętach z tyłu dość dużo miejsca nawet dla wysokich osób.Mam 187 cm wzrostu więc wiem jak to jest kiedy pole wskaźników staje się ograniczone a głowa oparta jest o sufit.Tutaj jest wszystko O.K.
Opinia o układzie jezdnym:
Dobre wspomaganie,auto dobrze trzyma się drogi,hamulce tak na 4.Z parkowaniem przy mizernym promieniu skrętu bywa czasem uciążliwe.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


W tej klasie jest to jedno z lepszych aut dynamiczne, wygodne, dobrze wyposażone, ergonomiczne, ekonomiczne, a osobiście nie stwarza wrażenia ciężkiego czołgu i przytłoczenia plastikiem we wnętrzu. Kupując go wiedziałem, że nie będę się martwił o naprawy i koszty eksploatacji. Może k...
Opinia o układzie napędowym:
Jedyne co zauważyłem to to, że na 15 calowych seryjnych kołach porusza się bardziej dystyngowanie niż drapieżnie.
Opinia o komforcie:
Trudno mi określić dokładnie jakiej jakości są fotele z tyłu z tego względu, że zazwyczaj siedzę za kierownicą, ale pasażerowie się nie skarżą.
Opinia o nadwoziu:
Jedynym problemem jest aranżacja wnętrza, ze względu na fakt, że jest to sedan nie jest tak pakowny jak hatchback, ale w końcu ma coś w sobie z limuzyny.
Opinia o układzie jezdnym:
Jest to już moja druga Primera i coraz bardziej mnie zaskakuje. Auto jak na swoją klasę mogę zaliczyć do górnej półki wygodne, bezpieczne, choć brakuje mu zęba agresji.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Samochód nudny stylistycznie ale posiada wszelkie atuty dla samochodu rodzinnego, ekonomicznego, bezawaryjnego. Oczywiście też nie lubią tego samochodu złodzieje. Nie martwię się, że po wyjściu z marketu będę go szukał i nie znajdę. Jeszcze raz polecam.
Opinia o układzie napędowym:
Jednostka napędowa nie jest w tym modelu optymalna ale za to jakościowo bez zarzutu!
Opinia o komforcie:
W tej kategorii samochód według mnie wypada zdecydowanie dobrze a nawet bardzo dobrze.
Opinia o nadwoziu:
Samochód w tej kategorii prawie idealny gdyby nie malutka przestrzeń bagażowa po złożeniu tylnych oparć. Niestety konstruktorzy nie przewidzieli, że w Polsce auta służą nie tylko do jazdy ale również do przewożenia większych gabarytowo rzeczy. Muszę nieraz korzystać z udogodnień du...
Opinia o układzie jezdnym:
Ogólnie samochód prowadzi się pewnie, nie zaskoczy nieprzewidywalnym zachowaniem na łuku jezdni czy też podczas ostrego hamowania. Troszkę niepokojąca jest zbyt długa droga hamowania ale można wybaczyć.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 20


ŚREDNIE OCENY NISSAN PRIMERA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 73.74% głosów 73
Raczej tak 22.22% głosów 22
Trudno powiedzieć 1.01% głosów 1
Raczej nie 3.03% głosów 3
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.9/10
Układ kierowniczy
8.7/10
Hamulce
8.2/10
Parkowanie
7.4/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
8.1/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
7.4/10
Przyspieszenie 60-120km
7.6/10
Przyspieszenie 80-120km
7.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.2/10
Resorowanie z obciążeniem
7.8/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
8.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.9/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
8.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
8.4/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.2/10
Możliwość aranżacji
7.4/10
Karoseria
8.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.1/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.2/10
Elektronika
6.2/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
4.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 28
Komfort jazdy 27
Spalanie 10
Napęd 6
Nadwozie 3
Układ jezdny 3
Wnętrze 3
Wentylacja i ogrzewanie 2
Nic 1
Widoczność 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 25
Spalanie 11
Nadwozie 9
Wentylacja i ogrzewanie 8
Inne 8
Napęd 6
Komfort jazdy 4
Układ jezdny 3
Widoczność 2
Wnętrze 1
Awaryjność 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Nissan Primera brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 626.

  Nissan

  Primera

  Mazda

  626

Najciekawsza opinia użytkownika o Nissanie Primera

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: josif666

liczba głosów: 22

Nissan Primera P11 2000 131KM 1997r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Na 13 lat i ćwierć miliona przebiegu auto ma doskonałą kondycje. Rozrząd na łańcuch, proste zawieszenie, nieskomplikowany silnik, mało wodotrysków = niskie koszty. Primery są dobrze wyposażone i wygodne, wdzięczne jak sie wszystko robi na czas. Wielkim atutem Primer w porównaniu z autami z tamtych lat jest oświetlenie przednie (Valeo), jakie żarówki by nie były, świeci jasno i dokladnie

Układ napędowy
Silniki japońskie lubią wysokie obroty, dopiero od 5000 obrotów diabeł się w nich budzi. Mimo tego nie odbija sie to na spalaniu. Skrzynia wiekowa, chodzi nieraz ciężko ale bez większych problemów

Widoczność
Do przodu widzimy wszystko (chyba, że ktoś kurdupel), do tyłu już niespecjalnie(sedan) a lusterka jak by były większe to byłoby idealnie

Komfort
Z pełną obsadą trochę prowadza ale i same auto trochę waży. Silnik daje radę, trochę go słychać powyżej 3 tyś obrotów

Nadwozie
W kabinie przestronnie, ergonomia - jak to u japońca, wszystko pod ręką i tam gdzie ma być - intuicyjna obsługa. Zaaranżować można sobie tylko uchwyt na telefon bądź navi...

Układ jezdny
Z hamulcami jest problem z zapiekaniem się tylnych no i czasami szwankuje czujnik ABS-u - u mnie tylko zapiekły się cylinderki - koszt z robocizną -100 PLN

Naprawy
Ceny części zamiennych są bardzo rozpięte. Eksploatacyjne tanio, nietypowe już potrafią zaskoczyć. Naprawy są proste bo i konstrukcja nieskomplikowana. Każdy mechanik da radę. Na szczęście jest dużo zamienników. Napewno Primera nie jest częstym gościem warsztatów

Wentylacja i ogrzewanie
Chociaż słyszalem opinie o problemach z parowaniem szyb to u mnie tego tematu nie ma. Auto się bardzo szybko nagrzewa (przy -10 po ok 2-3 km mam co najmniej 40 stopni na silniku). Ładnie trzyma temp - nie grzeje sie w korkach i nie schladza w jeździe pod wiatr. Wentylator mógłby być bardziej wydajny

Elektryka/elektronika
Wszystko działa, no oprócz silniczka krokowego w obrotomierzu i prędkościomierzu bo potrafi sie zepsuć (naprawa samemu w 3h)

Pełna opinia o Nissan Primera P11 2000 131KM 1997r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Nissan Primera: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Nissan Primera: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Nissan Primera: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2

Nissan Primera: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991