Opel Frontera opinie, oceny użytkowników, Opel Frontera spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Opel Frontera

benzyna+gaz

Liczba ocen: 22

Åšrednia ocena: 7.59/10

Opel Frontera spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.19/16.30
-.--
trasa
11.77/13.06
-.--
cykl mieszany
12.85/14.73
-.--

Oceny OPLA FRONTERA

Paulina2012-11-06

Ogólna ocena:

10/10

Uwielbiam ten samochodzik. Jazda daje mi dużo frajdy zarówno w mieście jak i w terenie. Sprawdza się na pięknych, polskich podziurawionych drogach - nie trzeba martwić się o zawieszenie.
Opinia o układzie napędowym:
115 KM przy 2100 kg masy własnej... ehhhh Z pewnością nie jest to bolid wyścigowy. Czekając na przyśpieszenie do 100 km/h trzeba uzbroić się w cierpliwość. Silnik jest mało elastyczny - trzeba się namachać dźwignią zmiany biegów, zwłaszcza w przypadku jazdy po mieście;D
Opinia o komforcie:
Fotele są bardzo wygodne, mają dwie możliwości regulacji (przód-tył, pochylenie oparcia). Tylna kanapa jest szeroka i wygodna, niestety położona jest dość wysoko, przez co mam problem z przewożeniem pasażerów o wzroście 180 cm, głową ocierają o dach... Problem też stanowi wejście ...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeni jest niesamowicie dużo!!!:) To mnie urzekło w tym samochodzie. Wszędzie przestrzeń i swoboda ruchów. Na temat przestrzeni z tyłu najlepiej wyraził się ostatnio mój kolega - "O kurcze!Ile miejsca!Jak w magazynie!" Materiały użyte we wnętrzu pojazdu są bardzo wytrzym...
Opinia o układzie jezdnym:
Posiadam FrotkÄ™ już ponad rok. Samochodzik zostaÅ‚ przetestowany w każdej porze roku:) Åšwietnie trzyma siÄ™ jezdni, po prostu gryzie asfalt.Zima nie stanowi najmniejszego problemu, na pewno zaskoczy drogowców, a wÅ‚aÅ›cicieli Frotek - NIE. Niestety ma dość wysoko poÅ‚ożony Å›rodek ciężkoÅ...

2008-06-17

Ogólna ocena:

6/10

KupowaÅ‚em jako 2 auto. Dla żony w mieÅ›cie, dla mnie do lasu. Przy tym byÅ‚em Å›wiadom wad i zalet. Typowy pojazd rekreacyjny. Idealny na nasze drogi. Nie zawiodÅ‚em siÄ™. Niskie koszty eksploatacji, Å‚atwość i taniość napraw (popularne zamienniki) nie podwyższajÄ… kosztów. Teraz przyszedÅ...
Opinia o układzie napędowym:
Za słaby silnik, a za duża masa. Elastyczność kiepska, ale da się jeździć. Na 5-ym biegu można przyspieszać od 60 km/h. Słabe przyspieszenie do 100. Do miasta wystarczy, ale na sprint spod świateł nie ma się co nastawiać.
Opinia o komforcie:
Komfort na asfalcie wystarczający, pomimo resorów z tyłu, za to w lekkim terenie OK. Można bez obaw o trakcję ciągnąć ciężką przyczepę. Głośny na asfalcie ze względu na opony (MT/R).
Opinia o nadwoziu:
Miejsca wystarczajÄ…co dużo. Na nogi i na wysokoÅ›ci barków jak w dobrej klasie Å›redniej. Do obsÅ‚ugi nietypowej deski rozdzielczej Å‚atwo siÄ™ można przyzwyczaić. Bagażnika po zinstalowaniu butli z gazem praktycznie brak. ZmieÅ›ci siÄ™ zgrzewka piwa (24 szt.). No, chyba, że ukÅ‚adać w górÄ...
Opinia o układzie jezdnym:
jak na tak krótkie auto, za duży promień skrętu (może wina opon 31x10,50x15). Przy tym trochę "myszkuje". Dobrze dobrane wspomaganie, pracuje lepiej niż w niejednej osobówce. przy parkowaniu tyłem przeszkadza koło zawieszone na klapie.

Mariusz2008-02-09

Ogólna ocena:

6/10

Dobre autko do śmigania lokalnego po naszych dziurawych drogach i czasami terenie - daje radę, choć nie pali mało, nie ma tragedii bo jest na gaz. Szkoda, ze nie ma klimatyzacji...
Opinia o układzie napędowym:
niestety wsadzenie starej konstrukcji oplowskiej nie było najlepszym pomysłem - 2,4 litra a trzeba go, żyłować. Skrzynia słabo zestopniowana miedzy 2 a 3 - 1 i 2 to takie ciężarowe biegi. Generalnie jednak przy rozssądnej jeździe silnik nie pali tak jak inne konstrukcje. Osprzęt elektrycz...
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy jak na auto mogące jeździć po terenie, to raczej super, sporo miejsca i elegancko się jeździ. Gorzej z pełnym obciążeniem, trzeba uważać na zakrętach bo czuć to obciążenie.
Opinia o nadwoziu:
przestrzeń ok. nie ma co narzekać jest super.
Opinia o układzie jezdnym:
Układ jezdny typowy dla samochodów terenowych z resorami z tyłu, nie jest to auto typowo na szosę ma więc swoje niedogodności, ale nie ma co narzekać. W terenie sprawdza się całkiem nieźle, wbrew niektórym opiniom - to nie do końca jest tak, ze tylko auto się liczy ważne są jeszcze um...

2008-02-16

Ogólna ocena:

6/10

Spalanie było \\\"na oko\\\". Chodzi o LPG, zwykła wtryskowa instalacja, na benzynie miasto/trasa/mieszany 11/8,5/9,5
Opinia o układzie napędowym:
Elasyczność? Nie przy takiej masie, Calibra ma ten sam silniczek i wszystko pięknie, w Frotce brakowało mocy. Biegi ok, niekiedy problem ze wstecznym (chyba większość urzytkowników ma taki problem - skrzynia dla cierpliwych). Brak przyspieszenia w porównaniu z Fronterą B Sport z 2.2.
Opinia o komforcie:
To jest terenówka a nie limuzyna czy jakiś SUV, to musi tak jeździć. Trzeba mieć głośne głośniki jeżeli chce się czegoś posłuchać w czasie jazdy po polnych drogach.
Opinia o nadwoziu:
Bagażnika przez prawie rok nie znalazłem (może z przodu jak maluch?). Aranżacja? Halogeny + orurowanie + opony 255 + halogeny (dach) - dobrze było :), zawieszenia nie wiem czemu nie obniżyłem tak jak robią to np właściciele BMW
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze jeździło mi sie tym samochodem. Układ kierowniczy dobry. Hamulce nie najlepiej, tzn same ich działanie OK, ale masa nie skracała drogi hamowania. Z parkowaniem nie było problemu, wszędzie tam gdzie inni nie mogli :)

2008-02-10

Ogólna ocena:

4/10

Auto można kupić w dobrym stanie za niezbyt wygórowaną cenę. Trzeba pamiętać , że jest drogie w ekspoloatacji ( paliwo,części, płyny) ale fajnie zachowuje się w terernie. W końcu to jest PRAWIE terenówka a nie jakiś tam SUV. Uwaga! Spalanie podałem dla LPG.Dla etyliny jest około 3...
Opinia o układzie napędowym:
Zbyt mała moc silnika w stosunku do masy pojazdu .
Opinia o komforcie:
Silnik słabo wyciszony.
Opinia o nadwoziu:
Widoczne wykwity korozji.Słaba odporność powłoki lakierniczej na zadrapania.Głośna praca tapicerki ( szczególnie klapa tylna i bagażnik)
Opinia o układzie jezdnym:
WADY:Słaby skręt kół przednich, Utrudnione parkowanie ( słaba widocznośc od tyłu) Duże przechyły na zakrętach ( wysoko podniesiony środek ciężkości )

Åšrednie oceny OPEL FRONTERA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
77.27%
głosów 17
Raczej tak
13.64%
głosów 3
Trudno powiedzieć
4.55%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
4.55%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
7.6/10
Układ kierowniczy
7.9/10
Hamulce
7.4/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
7.3/10
Skrzynia biegów
7.7/10
Silnik
7.4/10
Przyspieszenie 0-100km
6.2/10
Przyspieszenie 60-120km
6.3/10
Przyspieszenie 80-120km
6.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.6/10
Fotele przednie
8.4/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.9/10
Wyciszenie
6.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.2/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
6.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.9/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
7.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
6.9/10
Widoczność w lusterkach
9.1/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.2/10
Elektronika
5.9/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
4.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
3
Niezawodność
3
Napęd
3
Komfort jazdy
2
Widoczność
2
Wnętrze
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
7
Spalanie
2
Awaryjność
2
Wnętrze
2
Inne
1
Widoczność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Opel Frontera braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Mitsubishi Space Gear.

Opel Frontera

Opel Frontera

Mitsubishi Space Gear

Mitsubishi Space Gear

Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Frontera

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Paulina

liczba głosów: 151

Opel Frontera Sport 2000 115KM 1994r. terenowy

Ocena ogólna

Uwielbiam ten samochodzik. Jazda daje mi dużo frajdy zarówno w mieście jak i w terenie. Sprawdza się na pięknych, polskich podziurawionych drogach - nie trzeba martwić się o zawieszenie.

Układ napędowy

115 KM przy 2100 kg masy własnej... ehhhh Z pewnością nie jest to bolid wyścigowy. Czekając na przyśpieszenie do 100 km/h trzeba uzbroić się w cierpliwość. Silnik jest mało elastyczny - trzeba się namachać dźwignią zmiany biegów, zwłaszcza w przypadku jazdy po mieście;D

Widoczność

Z przodu widać wszystko rewelacyjnie - jak w autobusie. Delikatnie przeszkadzają słupki, ale można się do tego przyzwyczaić. Widoczność z tyłu była by idealna - gdyby nie tylne koło, które trochę ogranicza widoczność. Przez to ograniczenie udało mi się zbić tylną szybę o wystający pręt na parkingu (aaa i tu uwaga - tylne szyby do tego modelu są praktycznie niedostępne w Polsce, a jak już ktoś coś sprowadzi i sprzedaje to cena waha się od 600 do 1000 zł). Lusterka są MEEEGAAA - wielkie, z możliwością manualnej i elektrycznej regulacji, zapewniające rewelacyjną widoczność.

Komfort

Fotele są bardzo wygodne, mają dwie możliwości regulacji (przód-tył, pochylenie oparcia). Tylna kanapa jest szeroka i wygodna, niestety położona jest dość wysoko, przez co mam problem z przewożeniem pasażerów o wzroście 180 cm, głową ocierają o dach... Problem też stanowi wejście do tyłu - mało komfortowe. Jazda z kompletem pasażerów nie należy do najprzyjemniejszych. Wyciszenie w autku jest kiepskie, co sprawia, że niestety podczas jazdy wewnątrz jest głośno.

Nadwozie

Przestrzeni jest niesamowicie dużo!!!:) To mnie urzekło w tym samochodzie. Wszędzie przestrzeń i swoboda ruchów. Na temat przestrzeni z tyłu najlepiej wyraził się ostatnio mój kolega - "O kurcze!Ile miejsca!Jak w magazynie!" Materiały użyte we wnętrzu pojazdu są bardzo wytrzymałe. Mój samochód ma już ponad 18 lat i nadal kokpit wystarczy przetrzeć żeby wyglądał jak nowy:)Do karoserii mam trochę zastrzeżeń, szybko łapie rdzę. U mnie problemem była prawa strona - przedni błotnik, nadkole i tył.

Układ jezdny

Posiadam Frotkę już ponad rok. Samochodzik został przetestowany w każdej porze roku:) Świetnie trzyma się jezdni, po prostu gryzie asfalt.Zima nie stanowi najmniejszego problemu, na pewno zaskoczy drogowców, a właścicieli Frotek - NIE. Niestety ma dość wysoko położony środek ciężkości, co sprawia pewien dyskomfort przy szybkim wchodzeniu w zakręty...Wspomaganie - rewelacja, jazda tym autkiem to sama przyjemność, zero wysiłku. Hamulce raczej są za słabe do masy samochodu, długa droga hamowania na początku przygody z Fronterą potrafiła mnie zaskoczyć ;/

Naprawy

Hamulce były wymieniane po poprzednim właścicielu, może trochę na siłę, ponieważ oddałam samochód na przegląd i wymianę części, którym mechanik nie wróżył dalekiej przyszłości.... Reszta wymienionych części nie wymagała również szybkiej naprawy - raczej profilaktyka po jakiś niewielkich, dyskretnych objawach chlapania olejem lub mniej komfortowej jazdy.

Wentylacja i ogrzewanie

Nawiew kiepski. Niestety również nie ma klimy. Ale pocieszająca jest możliwość zdjęcia dachu, oraz szyb z tyłu. Ogrzewanie - trzeba poczekać aż silnik się nagrzeje, ale jak już to nastąpi to grzeje... ojj grzeje;) Minusem jest hałas jaki dodatkowo jest generowany przy maksymalnie włączonym ogrzewaniu/nawiewie.

Elektryka/elektronika

Ogólnie nie mam zastrzeżeń do elektroniki, można wiele zrobić samemu, schematy elektryczne są do zdobycia w internecie.

Zobacz również opinie:

Opel Frontera: cabrio, kombi, terenowy

Opel Frontera: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Opel Frontera: 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.8, 3.2

Opel Frontera: 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992