Opel Omega opinie, oceny użytkowników, Opel Omega spalanie turbo diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Opel Omega

turbo diesel

Liczba ocen: 26

Średnia ocena: 8.38/10

Opel Omega spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
9.34
trasa
-.--/-.--
6.89
cykl mieszany
-.--/-.--
8.17

Oceny OPLA OMEGA

Grzegorz2008-02-08

Ogólna ocena:

8/10

Najdrozsze bylo kolko napedowe paska wieloklinowego - 400 pln uzywane, nowe w BMW - 1300 pln. Stacyjka byla upierdliwa naprawa. Reszta to zwykle czesci zuzywajace sie podczas jazdy. Popsulo mi sie oplowskie radio, ale i tak bylo do wymiany. Raz mi przepalila sie zarowka z przedu i 2 razy z tylu. Gen...
Opinia o układzie napędowym:
2.5 TDS - podobno nieudana konstrukcja BMW - moze mialem szczescie, moze konstrukcja nie jest taka zla. Bardzo elastyczny, przyspieszal dobrze juz od 1,7 na obrotomierzu... Lepiej oczywiscie przy 2.5 - 3 tys. obr. Silnik gorzej radzil sobie z przyspieszaniem od 0 - 60 np. na swiatlach, bo auto jest ...
Opinia o komforcie:
Komfort w omedze to rzeccz oczywista. Jedno z najwygodnieszych aut jakie mozna kupic za 10.000 pln. Wyciszenie przy 6 cylindrach w leciwym turbo dieslu - tu bylo gorzej, przy malych predkosciach, kiedy szum powietrza nie jest jeszcze taki duzy bylo slychac silnik, przy wiekszych - identycznie jak np...
Opinia o nadwoziu:
Miesca w omedze jest duzo - ja mam 1,92 wzrostu. Jakosc - super, welury sie nie wycieraja, miekkie materialy wykonczeniowe, dobre plastiki. Bagaznik - niby duzy, ale tylny naped powoduje, ze schwek na kolo z boku auta zabiera troche miejsca, a ze byl to sedan to zmywarka sie nie zmiesci, a do 206 we...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzilo sie dobrze, swietnie trzymalo sie drogi - niskie i ciezkie. Nic nie robilem z ukladem jezdym ani hamulcami przez 3 lata, jakie kupielem takie sprzedalem doliczajac przejechane 50.000 km. Jedyne co wymienialem nawet 2 razy to stabilizatory - 1 szt. ok. 90 pln. Hamulce uratowaly mnie k...

Zbyszek2008-02-11

Ogólna ocena:

9/10

Ogólnie super limuzyna dla ludzi o spokojnym trybie jazdy. Jeżeli potrzebujesz ,,depnąć,, to jest czym, jeżeli jedziesz w trasę to bez zmęczenia pokonujesz każdą odległość, doskonałe wyciszenie i oryginalny sprzęt nagłaśniający powoduje że prowadzenie auta to sama przyjemność. Do...
Opinia o układzie napędowym:
Wszystko w normie, nie jest to Porsche.
Opinia o komforcie:
Tylna kanapa podobno nie za bardzo wygodna.
Opinia o nadwoziu:
No właśnie, powinna być lepiej zabezpieczona antykorozyjnie(doły drzwi i progi pod uszczelkami)
Opinia o układzie jezdnym:
Parkowanie trochę mniej, musiałem przerabiać garaż.

Krzysztof2009-07-12

Ogólna ocena:

8/10

Samochód pracuje jak wół roboczy jako taksówka. Przestrzeganie terminów wymiany części i akcesorii eksploatacyjnych sprawi,że samochód nie będzie obciążeniem dla domowego budżetu.
Opinia o układzie napędowym:
Duża elastyczność silnika pozwala na jazdę po mieście sposobem ECO DRIVE
Opinia o komforcie:
Jest autem wygodnym, jedynym mankamentem jest utudnione wyjsiadanie z przednich foteli/kubełkowe/.
Opinia o nadwoziu:
Duża przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, skomplikowane i męczące zwiększanie przestzeni bagażowej.
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na swoje gabaryty i wagę spełnia swoją rolę.

Jim2017-05-10

Ogólna ocena:

9/10

Gdyby były takie nowe, kupiłbym ponownie.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo wygodny i duży pojazd, pozwalający na bardzo komfortowe podróżowanie. Nie brakuje mu mocy, świetnie radzi sobie zarówno na zwykłych drogach jak i na autostradach. Jego gabaryty pozwalają na przewiezienie nawet dużych i ciężkich przedmiotów. Jedynym powodem dla którego zakończył...

2008-11-19

Ogólna ocena:

9/10

bardzo tanie i wygodne auto.
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia bardzo elastyczna ale w niskim zakresie prędkości okazuje się że pierwsze 3 biegi są zbyt krótkie, potem jest ok.
Opinia o komforcie:
Dzięki swojej masie jest to sportowa wersja czołgu wygodna choć hałaśliwa.
Opinia o nadwoziu:
Wszystko ok tylko te blachy....
Opinia o układzie jezdnym:
Rewelacyjne prowadzenie dzięki swojej masie nie wspominając o zwrotności.

Średnie oceny OPEL OMEGA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
61.54%
głosów 16
Raczej tak
23.08%
głosów 6
Trudno powiedzieć
11.54%
głosów 3
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
3.85%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.9/10
Parkowanie
7.3/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.2/10
Przyspieszenie 0-100km
7.7/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
8.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.9/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.5/10
Fotele tylne
9.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.2/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
9.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
8.1/10
Karoseria
7.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.4/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
9.1/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.5/10
Elektronika
6.7/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
4.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
12
Spalanie
4
Wnętrze
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Spalanie
5
Nadwozie
4
Awaryjność
1
Widoczność
1
Inne
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Opel Omega brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Opel Vectra.

Opel Omega

Opel Omega

Opel Vectra

Opel Vectra

Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Omega

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Grzegorz

liczba głosów: 92

Opel Omega 2500 TDS 136KM 1994r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Najdrozsze bylo kolko napedowe paska wieloklinowego - 400 pln uzywane, nowe w BMW - 1300 pln. Stacyjka byla upierdliwa naprawa. Reszta to zwykle czesci zuzywajace sie podczas jazdy. Popsulo mi sie oplowskie radio, ale i tak bylo do wymiany. Raz mi przepalila sie zarowka z przedu i 2 razy z tylu. Generalnie jak na 200.000 przebiegu przy zakupie (tyle przynajmnie bylo na liczniku) to nic sie nie dzialo.

Układ napędowy

2.5 TDS - podobno nieudana konstrukcja BMW - moze mialem szczescie, moze konstrukcja nie jest taka zla. Bardzo elastyczny, przyspieszal dobrze juz od 1,7 na obrotomierzu... Lepiej oczywiscie przy 2.5 - 3 tys. obr. Silnik gorzej radzil sobie z przyspieszaniem od 0 - 60 np. na swiatlach, bo auto jest ciezkie, ale przy wiekszych predkosciach np. wyprzedzanie tira, czaynalo sie od 90 a konczylo na 160km/h - jak sie przesiadlem z paska 1.9 d (bez turbiny, 70KM) to bylem mile zaskoczony. Spalanie na 100km: trasa 7l, miasto 9.5l, cykl miesany 8.3l

Widoczność

Do przodu widac super, duze lustra - super, do tylu tez w miare dobrze.

Komfort

Komfort w omedze to rzeccz oczywista. Jedno z najwygodnieszych aut jakie mozna kupic za 10.000 pln. Wyciszenie przy 6 cylindrach w leciwym turbo dieslu - tu bylo gorzej, przy malych predkosciach, kiedy szum powietrza nie jest jeszcze taki duzy bylo slychac silnik, przy wiekszych - identycznie jak np. w astrze 2 - czyli ok, ale bez rewelacji.

Nadwozie

Miesca w omedze jest duzo - ja mam 1,92 wzrostu. Jakosc - super, welury sie nie wycieraja, miekkie materialy wykonczeniowe, dobre plastiki. Bagaznik - niby duzy, ale tylny naped powoduje, ze schwek na kolo z boku auta zabiera troche miejsca, a ze byl to sedan to zmywarka sie nie zmiesci, a do 206 wejdzie...

Układ jezdny

Auto prowadzilo sie dobrze, swietnie trzymalo sie drogi - niskie i ciezkie. Nic nie robilem z ukladem jezdym ani hamulcami przez 3 lata, jakie kupielem takie sprzedalem doliczajac przejechane 50.000 km. Jedyne co wymienialem nawet 2 razy to stabilizatory - 1 szt. ok. 90 pln. Hamulce uratowaly mnie kilka razy i dzialaly swietnie pomimo wieku auta. ABS - oni razu nie zawiodl (w passacie ´91 potrafil wylaczyc sie podczas hamowania), wspomagie - jak w nowym aucie.

Wentylacja i ogrzewanie

Troche za slaba jak na tak duze wnetrze. Przy -25 grzala slabo, w astrze 2 dla porownanie duzo lepiej. Klima ok, ale przy +40 st. temperatura silnika przy wlaczonej klimie potrafila skoczyc prawie do czerwonej kreski czyli do 105-107 st. - wiec srednio.

Zobacz również opinie:

Opel Omega: kombi, oldtimer, sedan (limuzyna)

Opel Omega: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Opel Omega: 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 3.0, 3.2

Opel Omega: 2011, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987