Opel Signum opinie, oceny użytkowników, Opel Signum spalanie 3.2 (strona 1)

Opinie o samochodach Opel Signum

3.2

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Opel Signum spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
15.00/15.00
-.--
trasa
9.00/9.00
-.--
cykl mieszany
12.00/12.00
-.--

Oceny OPLA SIGNUM

Jarek2008-02-08

Ogólna ocena:

10/10

Ogolna moja ocena, to pelna dycha pomimo kilku szczegulow, ktore mozn by poprawic. Auto jest z pewnoscia niebanalne i daje sporo frajdy z jego uzytkowania. Gdyby tylko drogi byly lepsze, to fakt ze na rodzinne wakacje trzeba zamontowac bagaznik dachowy nie stanowi az tak wielkiego powodu do narzekan...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik o pjemnosci 3,2 L w ukladzie V6 zapewnia wystarczajaca moc i dynamike dla tego w sumie nie lekkiego samochodu ( 1613 kg masa wlasna).211 KM, 300 Nm/4000 o/min, to mowi samo za siebie. Trzeba sie natomiast przyzwyczaic do specyfiki pracy automatycznej 5-biegowej skrzyni, ktora wykonujac tzw. k...
Opinia o komforcie:
Fotele przednie sa twarde i mozna je regulowac. Z tylu dwoje pasazerow ma wiecej niz wystarczajaco miesca.Wyciszenie bardzo dobre zarowno co do izolacji od odglosow pracy silnika jak i pracy zawieszenia.
Opinia o nadwoziu:
Tu w zasadzie ocena srednia. Jakosc materialow i montazu mogla by byc zdecydowanie wyzsza.W tej klasie samochodow bagaznik jest za maly, a na tylnej kanapie po srodku to wlasciwie powinno siedziec wylacznie dziecko i to niezbyt wyrosniete. Producent umiescil tam skladany podlokietnik dla dwojki pasa...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto wykazuje b. dobre wlasciwosci trakcyjne. Zawieszenie przyjemnie sprezyste, niewielkie przechyly na zakretach.Lekka nadsterownosc.Zadowalajaca precyzja ukladu kierowniczego oraz promien skretu.Slabe wyczucie szczegolnie prawej strony podczas parkowania przy wysokich kraweznikach.Pozycja za kiero...

Średnie oceny OPEL SIGNUM

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
9.0/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
10.0/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
8.0/10
Fotele tylne
9.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.0/10
Wyciszenie
10.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
7.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.0/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
10.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
9.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
0.0/10
Elektronika
0.0/10
Naprawy
Niezawodność
0.0/10
Koszty napraw
0.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Opel Signum brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 6.

Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Signum

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Jarek

liczba głosów: 146

Opel Signum Comfort 3200 V6 211KM 2003r. hatchback

Ocena ogólna

Ogolna moja ocena, to pelna dycha pomimo kilku szczegulow, ktore mozn by poprawic. Auto jest z pewnoscia niebanalne i daje sporo frajdy z jego uzytkowania. Gdyby tylko drogi byly lepsze, to fakt ze na rodzinne wakacje trzeba zamontowac bagaznik dachowy nie stanowi az tak wielkiego powodu do narzekan. W tej klasie mozna znalezc samochody oferujace lepszy komfort i ergonomie np Audi A6 lub Mercedes E ale wszystko jest kwestia srodkow finansowych jakie mozemy przeznaczyc na zakup auta z tego samego rocznika.

Układ napędowy

Silnik o pjemnosci 3,2 L w ukladzie V6 zapewnia wystarczajaca moc i dynamike dla tego w sumie nie lekkiego samochodu ( 1613 kg masa wlasna).211 KM, 300 Nm/4000 o/min, to mowi samo za siebie. Trzeba sie natomiast przyzwyczaic do specyfiki pracy automatycznej 5-biegowej skrzyni, ktora wykonujac tzw. kick down przy wyzszych predkosciach potrzebuje ok. 1 sek czasu na redukcje przelozenia.Jest, to troche denerwujace kiedy przy 130-150 km/h gwaltownie wcisniemy pedal gazu i przez moment nic sie nie dzieje, a potem samochod doslownie wyrywa do przodu. Skrzynia ma jednak mozliwosc recznej zmiany biegow i to troche pomaga np. na autostradzie. W miescie natomiast automat dziala rewelacyjnie i nie ma sensu kombinowac z funkcja recznego wybierania przelozen.

Widoczność

Do przodu jak i w lusterkach widocznosc bardzo dobra. Lusterka boczne maja dzieki czesciowo sferycznej plaszczyznie bardzo dobry zakres pola widzenia. Z tylu pole widzenia ograniczaja slupki boczne ale i tak jest calkiem dobrze. Generalnie jak na design karoserii a la coupe jest super.

Komfort

Fotele przednie sa twarde i mozna je regulowac. Z tylu dwoje pasazerow ma wiecej niz wystarczajaco miesca.Wyciszenie bardzo dobre zarowno co do izolacji od odglosow pracy silnika jak i pracy zawieszenia.

Nadwozie

Tu w zasadzie ocena srednia. Jakosc materialow i montazu mogla by byc zdecydowanie wyzsza.W tej klasie samochodow bagaznik jest za maly, a na tylnej kanapie po srodku to wlasciwie powinno siedziec wylacznie dziecko i to niezbyt wyrosniete. Producent umiescil tam skladany podlokietnik dla dwojki pasazerow i gdy jest ich troje, to po zlozeniu wlasnie na nim siedzi pasazer po srodku.Zegary calkiem czytelne, tzw. duzy komputer podaje zbiorczo wszystkie parametry. Dziwi brak kontrolki swiatel mijania, za to w przypadku przepalenia zarowki w jakiejs lampie komputer nas o tym powiadomi i wskaze , ktore swiatlo nie dziala. Ostrzega rowniez przed zlymi warunkami meteo , itp.Fotele przednie i przestrzen zadowalajace. Duzo schowkow pod sufitem - 5 na drobne przedmioty, okulary, itp., 2 w podlokietniku przednim, kieszenie w drzwiach, maly schowek na bilon i wystarczajacy, schladzany schowek przed pasazerem z przodu.

Układ jezdny

Auto wykazuje b. dobre wlasciwosci trakcyjne. Zawieszenie przyjemnie sprezyste, niewielkie przechyly na zakretach.Lekka nadsterownosc.Zadowalajaca precyzja ukladu kierowniczego oraz promien skretu.Slabe wyczucie szczegolnie prawej strony podczas parkowania przy wysokich kraweznikach.Pozycja za kierownica i sama kierownica regulowana ale jak ktos lubi \\"nisko\\" siedziec, to powinien zachowac szczegolna ostroznosc parkujac przy wysokich kraweznikach. Inny problem, to plastikowy pas ochronny pod przednim zderzakiem, ktory wydatnie zmniejsza przeswit z przodu auta, zdarza sie go naderwac, a wlasciwie wypiac spod zderzaka.Czasem lepiej parkowac tylem gdy istnieje ryzyko zaczepienia przodem o kraweznik lub np. trawink, ktore znajduja sie wyzej niz ok. 15 cm od poziomu jezdni.

Wentylacja i ogrzewanie

Klima automatyczna.

Zobacz również opinie:

Opel Signum: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Opel Signum: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Opel Signum: 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 3.0, 3.2

Opel Signum: 2007, 2006, 2005, 2004, 2003