Opinie o samochodach Opel Sintra
Liczba ocen: 22
Średnia ocena: 8.64/10
Opel Sintra spalanie (l/100km)
Oceny OPLA SINTRA
Opel Sintra 2.2 126KM 1999r. 270 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo oszczędny. Nigdy nie zawiódł pomimo przejechanych 120.000 km przeze mnie i 150.000 km przejechanych przez poprzednika.
Opinia o komforcie:
Nikt nigdy nie był zmęczony jazdą tym samochodem niezależnie ile godzin się jechało. Właściwie to Sintra płynie po naszych dziurawych drogach. Jazda autostradą to bajka.
Opinia o nadwoziu:
Wykończenie trąci myszką, to w końcu lata 90-e, niemniej wszystko jest na swoim miejscu i łatwo dostępne. Brak jedynie schowków, mogłoby być więcej. Warto wspomnieć o kapitalnym nagłośnieniu - dobre radio i dobre głośniki i mamy salę koncertową na kółkach [w granicach rozsądku]. ...
Opinia o układzie jezdnym:
Świetne prowadzenie, nigdy nie byłem zmęczony. Zawsze, niezależnie od warunków atmosferycznych, miałem wrażenie że panuję nad autem. Czułem się bezpiecznie. Parkowanie wymagało skupienia.
Opel Sintra 3.0 201KM 1998r. 188 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
201KM robi wrażenie. Wyprzedzanie to przyjemność z tym przyspieszeniem
Opinia o komforcie:
Auto jakby trochę zbyt miękkie, lecz dzięki automatycznej regulacji tylnego zawieszenia (nivo) przy obciążeniu sprawuje się nad wyraz dobrze.
Opinia o nadwoziu:
Wszystkie przyciski pod ręką, a obsługa radia w kierownicy. Wszystkie fotele demontowane i wtedy z tyłu prawdziwe "lotnisko". Karoseria ocynkowana.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się dobrze jak na te gabaryty. parkowanie przy pomomcy lusterek jak w autobusie nie sprawia żadnych trudności, cho potrzeba więcej miejsca do parkowania
Opel Sintra 2.2 140KM 1997r. 262 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Na drugim biegu moża rozpędzić się legalnie do 100km/h. Piąty bieg używa się dopiero przy 100km/h a prędkość maksymalna nigdy nie sprawdzałem bo 170 mi w zupełności wystarczy ! W końcu to van !
Opinia o komforcie:
W zakrętach nie ma tendencji do przechylania się.
Opinia o nadwoziu:
po wyjęciu tylnych foteli mamy 2m przestrzeń ładunkową. Wotele wyjmuje się w kilka chwil ! Rewelacja. Przednie fotele można obrócić o 180st! Szefe babci przewiżc można bez problemu.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto przednio napędowe wiec jeżdzi jak po sznurku. W górach na nartach nie musiałem nawet zakładac łańcuchów.
Opel Sintra 2.2 115KM 1999r. 365 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
25 lat za kierownica i niedam slowa powiedziec na to auto komfort 200km/h terz jechalem
Opinia o komforcie:
to niejest auto sportowe stworzone dla ludzi z charakterem dla spokojnego faceta z klasa a i na trasie jest czyp pocis
Opinia o nadwoziu:
blacha ocynk srodek poprostu prosty
Opinia o układzie jezdnym:
trafic na zadbane autko i satyswakcja gwarantowana auto nie dla idiotow
Opel Sintra 2.2 116KM 1998r. 230 000km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
Jak na Vana jest na 5, jestem osobiście zadowolony z przyspieszenia.
Opinia o komforcie:
Jest naprawdę dobrze, miękki jak na Vana.
Opinia o nadwoziu:
z karoserii tylko progi są słabe.
Opinia o układzie jezdnym:
Rewelacja układ jezdny.
Średnie oceny OPEL SINTRA
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Opel Sintra brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Renault Espace.
Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Sintra
użytkownik: Marcin St.
liczba głosów: 38
Opel Sintra 2200 126KM 1999r. van
Ocena ogólna
Cała rodzinka ma sentyment do tego auta i szkoda, że nie ma następcy. Zafira to jakaś pomyłka. Ciekawe jest to, że to było pierwsze moje tak duże auto i obecnie nie ma mowy bym przesiadł się na mniejsze. Kupiłem podobne.
Układ napędowy
Silnik bardzo oszczędny. Nigdy nie zawiódł pomimo przejechanych 120.000 km przeze mnie i 150.000 km przejechanych przez poprzednika.
Widoczność
Ogromne lusterka, teraz kupując nowe auto zwracam uwagę czy ma tak duże jak Sintra. Takie lusterka teraz są ważną dla mnie sprawą bo się przekonałem co to znaczy dla bezpieczeństwa.
Komfort
Nikt nigdy nie był zmęczony jazdą tym samochodem niezależnie ile godzin się jechało. Właściwie to Sintra płynie po naszych dziurawych drogach. Jazda autostradą to bajka.
Nadwozie
Wykończenie trąci myszką, to w końcu lata 90-e, niemniej wszystko jest na swoim miejscu i łatwo dostępne. Brak jedynie schowków, mogłoby być więcej. Warto wspomnieć o kapitalnym nagłośnieniu - dobre radio i dobre głośniki i mamy salę koncertową na kółkach [w granicach rozsądku]. Siedem niezależnie ustawianych foteli jest praktycznym pomysłem, przednie jeszcze są obrotowe. 5 tylnych można całkowicie zdemontować i wtedy Sintra zamienia się w furgon dostawczy, jak jest to przydatne miałem okazję przekonać się podczas przeprowadzki - zupełnie nie wynajmowałem bagażówki. Warto wspomnieć, że bardzo przydatne są odsuwane tylne drzwi i odchylane tylne okna. Mając małe dzieci, cieszyłem się że są bezpieczne i przy wychodzeniu z auta nie walną drzwiami o inne obok ani nie przytrzasną sobie rąk podczas zabawy w opuszczanie i podnoszenie szyby.
Układ jezdny
Świetne prowadzenie, nigdy nie byłem zmęczony. Zawsze, niezależnie od warunków atmosferycznych, miałem wrażenie że panuję nad autem. Czułem się bezpiecznie. Parkowanie wymagało skupienia.
Naprawy
Koszty napraw do ogarnięcia przez rodzinę na dorobku na poziomie 500 zł średniorocznie.
Wentylacja i ogrzewanie
Klima była jedną z lepszych - zawsze działała bez problemów. Zimą trochę trzeba było czekać [5-7 minut], aż się auto nagrzało - w końcu miało swoje gabaryty.
Elektryka/elektronika
Z elektryką właściwie nic się nie działo, nawet żarówki nie chciały się przepalać. Natomiast problemem było zawsze poranne ruszanie w trakcie mrozów, musiałem prosić znajomych by użyczyli mi prądu bo mój akumulator był niedoładowany. Gdzieś prąd uciekał [kompresja i świece były OK!]. Tu dygresja - fatalnym rozwiązaniem było ukrycie akumulatora z lewej strony pod skrzynką bezpieczników zamontowaną dodatkowo nad rurze wzmacniającej. Jego wymiana to parę godzin roboty dla warsztatu. Nie było szans by go wyjąć na noc i doładować. Samo podczepienie się pod 'plusa' było problemem bo to mała śrubka wystająca ze skrzynk. Problemem był też brak dobrego podłączenia do komputera, nawet w serwisie Opla nie zawsze potrafili wszystko odcztać. Stąd często jeździłem z 'check engine' i nic się nie działo. Co jakiś czas siada piasta przednia prawa lub lewa i jest się bez ABS-u lub/i prędkościomierza. Na szczęście są zamienne i stosunkowo tanie na All-gro.
Zobacz również opinie:
Opel Sintra: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz, napęd elektryczny
Sprawdź także:
Opel Sintra - ogłoszenia , Opel - forum użytkowników, Opel Sintra - średnie ceny
Opel - tapety na pulpit, Opel - konfigurator felg, Opel - tanie opony,
Używane auto części, Opel - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie