Opel Vivaro opinie, oceny użytkowników, Opel Vivaro spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Opel Vivaro

Liczba ocen: 14

Średnia ocena: 8.36/10

Opel Vivaro spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
9.00
trasa
-.--/-.--
7.25
cykl mieszany
-.--/-.--
8.10

Oceny OPLA VIVARO

bogi2015-12-05

Ogólna ocena:

8/10

WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o układzie napędowym:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o komforcie:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o nadwoziu:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o układzie jezdnym:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...

2010-10-04

Ogólna ocena:

9/10

Jedynym mankamentem jest brak schowków - strasznie mało miejsc, żeby pochować drobiazgi - do apteczki dokupiłem plastikową walizkę, żebym mógł schować ją pod kanapą. Gaśnica podróżuje w bocznej kieszeni, podobnie jak trójkąt. No i kolor plastiku na desce rozdzielczej nie jest rewel...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik 1,9 - rewelacja! No i te 6 biegów - pozwala nie męczyć auta i kierowcy. Jedyną awarią było zsunięcie się rury powietrza od doładowania - silnik natychmiast stracił moc, a ja 160 EUR, bo było to w Niemczech i nie zauważyłem tego sam! ADAC wziął na autostradzie kupę siana, a wys...
Opinia o komforcie:
Do zawieszenia nie mam uwag (trzeba tylko dbać, drążki, stabilizatory itp. lepiej wymieniać - ale to wszędzie przecież). Komplet pasażerów jest odczuwalny i dynamika zasadniczo inna - w końcu to kilkaset kilogramów.
Opinia o nadwoziu:
W wersji 9 osobowej obok kierowcy kanapa raczej dla jednej osoby, dwie tylko na krótsze trasy, bo ciasno się robi. Podgrzewane siedzenie kierowcy to rewelacja zimą! Na tylnych kanapach jest lepiej z miejscem. Oba rzędy siedzeń można wyjąć - trochę są ciężkie! - i wtedy zamieniamy busa w ...
Opinia o układzie jezdnym:
Mam koła 215, więc trzymanie OK, ale nie szaleję na drodze. Hamulce ok, tarcze przednie wymieniłem przy 170 tys. Przy zawracaniu trochę mały promień skrętu - dobijam kierownicą do końca, ale widoczność w lusterkach bardzo dobra, więc zwinnie to idzie.

2009-07-10

Ogólna ocena:

10/10

Naprawdę muszę dać tutaj pełną 10. Wcześniej przez 14 lat 'latałem' Polonezem Truck, różnica kosmiczna. Tego Opelka przywiozłem z Niemiec (78 tys.km) wybrałem go z kilkunastu sztuk. Moim priorytetem była tylko klima, bez bajerów,(niższa cena). Wygoda w załadunku, ekonomiczny i 'żywy'...
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów dobra, jednak zawsze wrzucanie jedynki to powtórna próba lub szczęście (za pierwszym razem).
Opinia o komforcie:
Trochę jest tutaj skromnie, na miejscu kierowcy raczej mało miejsca, rząd foteli obok to raczej taka miękka ławka, bez regulacji, dla dwóch osób szczupłych.
Opinia o nadwoziu:
Niskopodwoziowy samochód docenią ci, którzy często muszą załadowywać i wyładowywać towary. Duże boczne drzwi, ułatwiają te czynności. Wymiary przestrzeni załadunkowej pozwalają na dużą wygodę w załadunku. Bardzo duży plus.
Opinia o układzie jezdnym:
Jestem pod dużym wrażeniem tych cech. Wg. mnie zasłużona opinia.

ADAM2013-11-13

Ogólna ocena:

8/10

Samochód bardzo dobrze funkcjonuje i jest bardzo dobry w swojej klasie .Ale elektronika bardzo dużo zostawia do życzenia silnik optymalny to 2,0
Opinia o układzie napędowym:
Uważam że ten silnik jest za słaby do tego auta ale mimo to daj sobie rade przy normalnym obciążeniu .
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy oceniam na bardzo dobry ja miałem fotele tzw lotnicze to i pasażerowie wygodę chwalili.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria pierwsze ogniska rdzy pojawiły się w siódmym roku eksploatacji od wewnątrz przy progach i kratownicy i tylnych nadkolach w tych miejscach najbardziej narażonych na uderzenia kamieni.
Opinia o układzie jezdnym:
Parkowanie lepsze tyłem niż przodem lepsza manewrowość.

2011-03-28

Ogólna ocena:

8/10

Wady to hałas wewnątrz i hałas silnika przy zbyt wysokim biegu. Przydałby się czujnik otwarcia drzwi.
Opinia o układzie napędowym:
Biegi wchodzą dość opornie. Zwłaszcza przy zmianie z 1 na 2. Słabo przyspiesza przy kilkudziesięciu km/h ale powyżej setki gna jak szalony. Silnik pracuje głośno i co gorsza klekocze. Wyraźnie słychać młotkowanie, zwłaszcza gdy zbyt szybko wrzucimy kolejny bieg.
Opinia o komforcie:
Pewnie lepiej zachowywałby się pod obciążeniem ale ja najczęściej jeżdżę na pusto. W kabinie nie jest za cicho niestety. Fotele pasażerów to raczej foteliki dla chudzielców.
Opinia o nadwoziu:
Jeden schowek i to bardzo mały. Nie ma gdzie czego schować. Zmiotkę do śniegu i rękawice muszę trzymać w bocznych drzwiach. W schowku nie zmieszczą się nawet większe dokumenty.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo przydatne czujniki parkowania.

Średnie oceny OPEL VIVARO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
64.29%
głosów 9
Raczej tak
28.57%
głosów 4
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
7.14%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
8.4/10
Napęd
Elastyczność
8.1/10
Skrzynia biegów
7.8/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.5/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
8.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
8.4/10
Fotele tylne
5.1/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.1/10
Wyciszenie
7.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.3/10
Przestrzeń z tyłu
7.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
8.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.2/10
Możliwość aranżacji
7.9/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.6/10
Widocznośc do tyłu
7.9/10
Widoczność w lusterkach
9.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.1/10
Elektronika
8.0/10
Naprawy
Niezawodność
8.3/10
Koszty napraw
6.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
5
Spalanie
5
Niezawodność
2
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
6
Awaryjność
2
Inne
2
Układ jezdny
1
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Opel Vivaro brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Renault Trafic.

Opel Vivaro

Opel Vivaro

Renault Trafic

Renault Trafic

Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Vivaro

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 111

Opel Vivaro 9-osob 1900 CDTI 101KM 2004r. bus

Ocena ogólna

Jedynym mankamentem jest brak schowków - strasznie mało miejsc, żeby pochować drobiazgi - do apteczki dokupiłem plastikową walizkę, żebym mógł schować ją pod kanapą. Gaśnica podróżuje w bocznej kieszeni, podobnie jak trójkąt. No i kolor plastiku na desce rozdzielczej nie jest rewelacyjny. Poza tym

Układ napędowy

Silnik 1,9 - rewelacja! No i te 6 biegów - pozwala nie męczyć auta i kierowcy. Jedyną awarią było zsunięcie się rury powietrza od doładowania - silnik natychmiast stracił moc, a ja 160 EUR, bo było to w Niemczech i nie zauważyłem tego sam! ADAC wziął na autostradzie kupę siana, a wystarczyło zacisnąć nową obrączkę na rurze.....

Widoczność

Mam wersję z dzielonymi drzwiami z tyłu - środkowy słupek przeszkadza w obserwacji ale boczne lusterka są duże i dwustrefowe, więc nie ma problemu.

Komfort

Do zawieszenia nie mam uwag (trzeba tylko dbać, drążki, stabilizatory itp. lepiej wymieniać - ale to wszędzie przecież). Komplet pasażerów jest odczuwalny i dynamika zasadniczo inna - w końcu to kilkaset kilogramów.

Nadwozie

W wersji 9 osobowej obok kierowcy kanapa raczej dla jednej osoby, dwie tylko na krótsze trasy, bo ciasno się robi. Podgrzewane siedzenie kierowcy to rewelacja zimą! Na tylnych kanapach jest lepiej z miejscem. Oba rzędy siedzeń można wyjąć - trochę są ciężkie! - i wtedy zamieniamy busa w furgonetę. Ja najczęściej zamieniam auto w 6-osobowe: ostatni rząd foteli jest składany do pionu więc ładuję go w miejsce drugiego i w razie czego szybko mam dostawczaka. Przy składaniu ostatniego rzędu zwrócić uwagę na mocowanie ramy kanapy w podłodze - wystaje z niej i może zahaczać o ładunek. Zalecam auta wyłącznie z oryginalnymi, fabrycznymi mocowaniami siedzeń - solidnymi, bezpiecznymi i łatwo demontowalnymi. Nie kupujcie ani nie dajcie się namówić na dorabianie foteli - na ogół marnie wykonane z cienkich rurek i mocowane wkrętami do podłogi - lepiej nie myśleć, co się może stać w razie kolizji! Tak samo zresztą jak z pasami bezpieczeństwa przy mich.

Układ jezdny

Mam koła 215, więc trzymanie OK, ale nie szaleję na drodze. Hamulce ok, tarcze przednie wymieniłem przy 170 tys. Przy zawracaniu trochę mały promień skrętu - dobijam kierownicą do końca, ale widoczność w lusterkach bardzo dobra, więc zwinnie to idzie.

Naprawy

Rozrząd wymieniłem od razu po sprowadzeniu auta z Niemiec. W autoryzowanym serwisie Opla zapłaciłem 1.100 zł brutto (z wpisem do książki serwisowej)i przynajmniej mam świadomość jego nowości, a i tak było tanio jak na takie samochody.

Wentylacja i ogrzewanie

Szybko się nagrzewa w miejscu kierowcy - latem od słońca, zimą od nagrzewnicy. Mam zresztą ogrzewanie postojowe Eberspacher - rewelacja na zimne dni.Do tylnych rzędów ciepło dociera wolniej - nie zastawiać dolnej kratki! Klimatyzacja szybka i wydolna.

Elektryka/elektronika

Żadnych zastrzeżeń! Raz tylko - w mrozy - postojowe ogrzewanie wydoiło mi akumulator - (bo za późno przyszedłem) - ale odpalił po dwóch godzinach w słońcu. No i wtedy na wszelki wypadek wymieniłem stary akumulator i od tej pory żadnych problemów.

Zobacz również opinie:

Opel Vivaro: bus, kombi, mini-van

Opel Vivaro: olej napędowy, turbo diesel

Opel Vivaro: 1.9, 2.0

Opel Vivaro: 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001