Opel Vivaro opinie, oceny użytkowników, Opel Vivaro spalanie diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Opel Vivaro

diesel

Liczba ocen: 12

Średnia ocena: 8.33/10

Opel Vivaro spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
8.54
trasa
-.--/-.--
7.22
cykl mieszany
-.--/-.--
7.97

Oceny OPLA VIVARO

bogi2015-12-05

Ogólna ocena:

8/10

WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o układzie napędowym:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o komforcie:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o nadwoziu:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...
Opinia o układzie jezdnym:
WYCIĄGAMY WTRYSKIWACZE ZE WSZYSTKICH MODELI AUT I STATKÓW Cena dotyczy usługi wyjęcia jednego wtryskiwacza , który się nie urwie oraz w którym gwinty nie są uszkodzone. Jeśli wtrysk się urwie lub gwinty będą już uszkodzone, koszt wyjęcia wynosi 600 zł. WARSZAWA I OKO...

2009-07-10

Ogólna ocena:

10/10

Naprawdę muszę dać tutaj pełną 10. Wcześniej przez 14 lat 'latałem' Polonezem Truck, różnica kosmiczna. Tego Opelka przywiozłem z Niemiec (78 tys.km) wybrałem go z kilkunastu sztuk. Moim priorytetem była tylko klima, bez bajerów,(niższa cena). Wygoda w załadunku, ekonomiczny i 'żywy'...
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów dobra, jednak zawsze wrzucanie jedynki to powtórna próba lub szczęście (za pierwszym razem).
Opinia o komforcie:
Trochę jest tutaj skromnie, na miejscu kierowcy raczej mało miejsca, rząd foteli obok to raczej taka miękka ławka, bez regulacji, dla dwóch osób szczupłych.
Opinia o nadwoziu:
Niskopodwoziowy samochód docenią ci, którzy często muszą załadowywać i wyładowywać towary. Duże boczne drzwi, ułatwiają te czynności. Wymiary przestrzeni załadunkowej pozwalają na dużą wygodę w załadunku. Bardzo duży plus.
Opinia o układzie jezdnym:
Jestem pod dużym wrażeniem tych cech. Wg. mnie zasłużona opinia.

2011-03-28

Ogólna ocena:

8/10

Wady to hałas wewnątrz i hałas silnika przy zbyt wysokim biegu. Przydałby się czujnik otwarcia drzwi.
Opinia o układzie napędowym:
Biegi wchodzą dość opornie. Zwłaszcza przy zmianie z 1 na 2. Słabo przyspiesza przy kilkudziesięciu km/h ale powyżej setki gna jak szalony. Silnik pracuje głośno i co gorsza klekocze. Wyraźnie słychać młotkowanie, zwłaszcza gdy zbyt szybko wrzucimy kolejny bieg.
Opinia o komforcie:
Pewnie lepiej zachowywałby się pod obciążeniem ale ja najczęściej jeżdżę na pusto. W kabinie nie jest za cicho niestety. Fotele pasażerów to raczej foteliki dla chudzielców.
Opinia o nadwoziu:
Jeden schowek i to bardzo mały. Nie ma gdzie czego schować. Zmiotkę do śniegu i rękawice muszę trzymać w bocznych drzwiach. W schowku nie zmieszczą się nawet większe dokumenty.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo przydatne czujniki parkowania.

2010-02-17

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
bardzo krótki pierwszy bieg na pusto denerwuje,lepiej z drugiego ruszać inaczej gdy mamy załadowany.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód wygodny,bardzo dobra widoczność,mało pali ok.7l/100km przy jeździe mieszanej,dobry do firmy jak i dla rodziny na zakupy i dalsze wycieczki.Minusy promień zawracania bardzo duży (potrzebuje miejsca jak tankowiec)lepszy byłby w wersji krótkiej (H1L1)ale lepiej prezentuje się długi(...

2011-07-05

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
Ze wzgledu na mala moc silnika tylko 90 KM przyspieszanie nie jest jego mocna strona ale w ruchu miejskim wystarczajace.
Opinia o komforcie:
Ogolnie komfort jet dobry dochodzacy do oceny bardzo dobrej.
Opinia o nadwoziu:
Mala ilosc schowkow .To jest mankamentem.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochod jest super a w szczegolnosci do podruzowania na dalekie odleglosci z rodzina.Jestem zadowolony z zakupu.

Średnie oceny OPEL VIVARO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
58.33%
głosów 7
Raczej tak
33.33%
głosów 4
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
8.33%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
8.6/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
7.6/10
Silnik
8.4/10
Przyspieszenie 0-100km
7.5/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
8.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.4/10
Resorowanie z obciążeniem
8.6/10
Fotele przednie
8.5/10
Fotele tylne
4.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.2/10
Wyciszenie
7.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.2/10
Przestrzeń z tyłu
6.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.8/10
Bagażnik
8.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.0/10
Możliwość aranżacji
7.8/10
Karoseria
8.7/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.8/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
9.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.4/10
Elektronika
8.0/10
Naprawy
Niezawodność
8.2/10
Koszty napraw
6.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
4
Spalanie
4
Niezawodność
2
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
6
Awaryjność
2
Układ jezdny
1
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Opel Vivaro brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Renault Trafic.

Opel Vivaro

Opel Vivaro

Renault Trafic

Renault Trafic

Najciekawsza opinia użytkownika o Oplu Vivaro

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 67

Opel Vivaro L1H1 1900 DI 82KM 2003r. bus

Ocena ogólna

Naprawdę muszę dać tutaj pełną 10. Wcześniej przez 14 lat 'latałem' Polonezem Truck, różnica kosmiczna. Tego Opelka przywiozłem z Niemiec (78 tys.km) wybrałem go z kilkunastu sztuk. Moim priorytetem była tylko klima, bez bajerów,(niższa cena). Wygoda w załadunku, ekonomiczny i 'żywy' silnik, dobra widoczność.

Układ napędowy

Skrzynia biegów dobra, jednak zawsze wrzucanie jedynki to powtórna próba lub szczęście (za pierwszym razem).

Widoczność

Dziesiątki same mówią za siebie. Lusterka wsteczne są naprawdę na poziomie.

Komfort

Trochę jest tutaj skromnie, na miejscu kierowcy raczej mało miejsca, rząd foteli obok to raczej taka miękka ławka, bez regulacji, dla dwóch osób szczupłych.

Nadwozie

Niskopodwoziowy samochód docenią ci, którzy często muszą załadowywać i wyładowywać towary. Duże boczne drzwi, ułatwiają te czynności. Wymiary przestrzeni załadunkowej pozwalają na dużą wygodę w załadunku. Bardzo duży plus.

Układ jezdny

Jestem pod dużym wrażeniem tych cech. Wg. mnie zasłużona opinia.

Naprawy

Na razie miałem przez ten rok tylko jedną naprawę, zepsuło się ''turbo''. Musiałem udać się do serwisu. Na pięć serwisów OPLA/Sląsk(do których dzwoniłem), tylko jeden w Chorzowie przyjął moje auto do zdiagnozowania i naprawy. Obsługa żenująca, diagnostyka i naprawa trwała max.15 min, a czekania (chociaż był naprawdę luz) ok.2,5 godz. Całkowity koszt wyniósł 834,75 zł. Teraz najlepsze, odkręcenie i zakręcenie 2 śrubek, wtyczka elektryczna - czujnik pociśnienia, zatrzask i wtyczka elektryczna - zawór podciśnienia, max.15 min.(byłem przy tym) --186 zł, diagnostyka - podpięcie miernika(ok.5 min)- 103,70 zł. Pożniej dopiero dowiedziałem się, że te same części w RENAULT są o 40% tańsze.

Wentylacja i ogrzewanie

Na razie objeździłem nim jedną zimę. Szybko robi się ciepło w środku. Przy jeździe w trzy osoby, podczas parowania szyb trzeba puszczać mocną wentylację. W lecie klimatyzacja jest zbawieniem w takiej kabinie o dużym oszkleniu.

Elektryka/elektronika

Jest to nowocześnie nowy/prosty samochód, bez zbędnych bajerów a więc i elektroniki nie za dużo. To co jest, wystarczy i na razie się nie psuje.

Zobacz również opinie:

Opel Vivaro: bus, kombi, mini-van

Opel Vivaro: olej napędowy, turbo diesel

Opel Vivaro: 1.9, 2.0

Opel Vivaro: 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001