Opinie o samochodach Peugeot 3008
technologia hybrydowa
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 9.00/10
Peugeot 3008 spalanie (l/100km)
Oceny PEUGEOTA 3008
Peugeot 3008 HYBRID 2.0 HDI 163KM 2013r. 123 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Napęd rewelacja. Przy normalnej jeździe prawie nie czuć zmiany biegów (działanie wspomagające silnika elektrycznego). Jak każdy automat ma chwilę zastanowienia przy próbie szybszego wyprzedzania. W trybie "Sport" rakieta nie samochód. No i napęd na 4 koła. Ciekawostka - jak pad...
Opinia o komforcie:
Coś za coś - jest wysoki i żeby nie za bardzo się przechylał jest trochę twardy - prawie jak niemiec :/ Siedzenia kierowcy nie mogę za bardzo dopasować - potrafi zdrętwieć noga. Tylne podobno bardzo wygodne i dobrze się wsiada. Diesel wchodzi do pracy cichutko i podczas jazdy prawie go ni...
Opinia o nadwoziu:
Ogólnie nie jest źle - zawsze można się czepiać. Nie ma gdzie położyć czegoś co akurat ma się w ręce - jedynie do zagłębienia na kubek. Z tyłu zagłębienia na kubki - porażka. Bagażnik - narty, buty i 2 walizki.
Opinia o układzie jezdnym:
Nie ma porównania do Citroena C5 - taki bardziej Japończyk. Ale plomby nie wypadają. Świetnie trzyma się drogi nawet w ostrych zakrętach. Trochę nerwowy przy próbie wytrącenia go z prostego toru jazdy, potem bez uwag.
Średnie oceny PEUGEOT 3008
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Peugeot 3008 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Nissan Qashqai.
Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 3008
użytkownik: Adrian
liczba głosów: 28
Peugeot 3008 HYBRID 2000 HDI 163KM 2013r. inne
Ocena ogólna
Trochę czuły na boczne podmuchy wiatru. Jakby trochę za duży promień zawracania. Ogólnie ekstra wóz.
Układ napędowy
Napęd rewelacja. Przy normalnej jeździe prawie nie czuć zmiany biegów (działanie wspomagające silnika elektrycznego). Jak każdy automat ma chwilę zastanowienia przy próbie szybszego wyprzedzania. W trybie "Sport" rakieta nie samochód. No i napęd na 4 koła. Ciekawostka - jak padną akumulatory jedzie się jak samochodem konwencjonalnym.
Widoczność
Większość samochodów ma szerokie słupki - ma i ten. Na przejściach dla pieszych trzeba uważać. Lusterka trochę za bardzo z tyłu - trzeba obracać głowę. Bardzo pomocne czujniki cofania przód i tył.
Komfort
Coś za coś - jest wysoki i żeby nie za bardzo się przechylał jest trochę twardy - prawie jak niemiec :/ Siedzenia kierowcy nie mogę za bardzo dopasować - potrafi zdrętwieć noga. Tylne podobno bardzo wygodne i dobrze się wsiada. Diesel wchodzi do pracy cichutko i podczas jazdy prawie go nie słychać. Ogólnie bardzo dobrze wyciszony.
Nadwozie
Ogólnie nie jest źle - zawsze można się czepiać. Nie ma gdzie położyć czegoś co akurat ma się w ręce - jedynie do zagłębienia na kubek. Z tyłu zagłębienia na kubki - porażka. Bagażnik - narty, buty i 2 walizki.
Układ jezdny
Nie ma porównania do Citroena C5 - taki bardziej Japończyk. Ale plomby nie wypadają. Świetnie trzyma się drogi nawet w ostrych zakrętach. Trochę nerwowy przy próbie wytrącenia go z prostego toru jazdy, potem bez uwag.
Naprawy
Odpukać - wszystko ok.
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok.
Elektryka/elektronika
Jak na razie bez uwag - wszystko działa.
Zobacz również opinie:
Peugeot 3008: coupe, hatchback, inne, mini-van, terenowy
Peugeot 3008: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, technologia hybrydowa
Sprawdź także:
Peugeot 3008 - ogłoszenia , Peugeot - forum użytkowników, Peugeot 3008 - średnie ceny
Peugeot - tapety na pulpit, Peugeot - konfigurator felg, Peugeot - tanie opony,
Używane auto części, Peugeot - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie