Peugeot 405 opinie, oceny użytkowników, Peugeot 405 spalanie 1.8 (strona 1)

Opinie o samochodach Peugeot 405

1.8

Liczba ocen: 3

Średnia ocena: 8.00/10

Peugeot 405 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.30/-.--
7.50
trasa
6.80/-.--
5.50
cykl mieszany
8.20/-.--
6.75

Oceny PEUGEOTA 405

2008-08-18

Ogólna ocena:

7/10

Bardzo wygodne auto rodzinne. Świetne i trwałe zawieszenie. Trwały i dość ekonomiczny silnik, gorzej z osprzętem - tu zdarzają się awarie.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik jak na turbodiesla przystało bardzo elastyczny, ale dość głośny. Bardzo dynamiczny. Często zdarzały się kłopoty ze sterowaniem pompy wtryskowej, co bardzo pogarszało osiągi. Częste wycieki oleju. Biegi wchodzą pewnie, ale z lekkimi "chrupnięciami"
Opinia o komforcie:
Bez obciążenia resorowanie, jak dla mnie idealne. Przy pięciu osobach i pełnym bagażniku tył okazuje się minimalnie za miękki. Przednie fotele najwygodniejsze jakie spotkałem. Idealne trzymanie boczne, jakiego nie powstydziłyby się sportowe kubełki. Regulacja wysokości i odcinka lędź...
Opinia o nadwoziu:
Bardzo dużo miejsca, tak z przodu jak i z tyłu. Za kierownicą wszystko jest "na miejscu", z wyjątkiem klaksonu w dźwigni kierunkowskazów/świateł, co wymaga przyzwyczajenia, ale potem okazuje się bardzo wygodne. Bagażnik bardzo duży i "ustawny", niestety do liftingu be...
Opinia o układzie jezdnym:
Tylna oś samoskrętna daje rewelacyjne prowadzenie w zakrętach. Auto jedzie jak po szynach, choć na początku wymaga przyzwyczajenia, bo auto wydaje się obracać wokół środka nadwozia a nie tylnej osi jak inne. Na ostrych zakrętach i bardzo nierównej nawierzchni tył lekko uskakuje na zewn...

artur2008-02-09

Ogólna ocena:

8/10

bylem bardzo zadowolony z tego auta- bylo duze , wygodne, tanie czesci, latwe naprawy a i calkiem ciekawie sie prezentowalo! tylne zawieszenie nie wytrzymalo- kola sie pochylaly, ale to wina polskich drog! a naprawa ok 1000zl, co jakis czas trzeba bylo czyscic bebny tylne bo nierowno dzialaly, ale 3...
Opinia o układzie napędowym:
elastycznosc dobra- auto lubi niskie obroty a 153Nm przy 3000obrotow to potwierdzaja! na 4biegu mozna jechac od 1500obr/min (tj ok 50km/h) i jak sie chce przyspieszyc bez redukcji! bardzo krotki pierwszy bieg, ale w trakcie jazdy jest to do zniesienia:) ja przy spokojnej jezdzie na trasie na wakacj...
Opinia o komforcie:
jak na "francuza" zawieszenie jest milo sprezyste. wyjazd na wakacje-przy 4osobach na trasie nr1 (za lodzia w str wloclawka i dalej) na koleinach ocieralem tlumikiem o grzbiet koleiny co strasznie mnie denerwowalo i powodowalo wyrzucanie z siebie setek przeklenst:) ale to wina drogi a nie ...
Opinia o nadwoziu:
wnetrze bardzo duze i wygodne. aranzacja? sedan bez mozliwosci zlozenia foteli niech bedzie odpowiedzia:) karoseria! fajna blacha!- golf III nie mial zadnych szans !!! i tyle, tak zakonczylem znajomosc z 405
Opinia o układzie jezdnym:
jak dla mnie zwrocilo moja uwage bardzo odpowiadajace mi wspomaganie- nie jest zbyt mocne, a jednak jest!

Łukasz2008-05-25

Ogólna ocena:

9/10

Wada tego auta jest nie do końća przemyślane tylne zawieszenie, które po około 200000 przebiegu nadaje się do regenaracji. Syf po czasie dostaje się do łożysk na wachaczach-ulegają ona zniszczeniu uszkadzajac jego bierznie. Wymiana czopów juz nie jest taka łatwa a do tego kosztowna
Opinia o układzie napędowym:
bardzo cenie te jednostki napędowe. Wysoka kultura pracy, trwałość i oszczęność. To chyba jeden z najlepszych diesli tamtych lat. 12,5s do setki po przebeigu 200000. czyli katalogowo się zgadza. Jest wyczuwalna turbo dziura, powyżej 2200 obrotów dostaje kopa
Opinia o komforcie:
Ciuchutki diesel, tym bardziej we wnętrzu. Po prostu nie słychac że to diesel:). Auto lubi dobijjać na dziurach jeżeli jest obciążone
Opinia o nadwoziu:
Nadwozie - świetna konserwacja o rdze nie można się martwić po prostu jej nie ma. Wnętrze ma swój klimat mi osbiście się bardzo podoba. Czytelne i dokładne zegary
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie miękkie,ale za to bardzo komfortowe. Polecam na dalekie trasy. jednak mimo miekkości zawieszenia auto pewnie sie prowadzi

Średnie oceny PEUGEOT 405

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 3
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.3/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
7.3/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
7.7/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.7/10
Przyspieszenie 80-120km
8.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
6.3/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
9.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.3/10
Wyciszenie
7.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.3/10
Możliwość aranżacji
5.3/10
Karoseria
8.7/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.7/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
3.7/10
Elektronika
3.7/10
Naprawy
Niezawodność
4.0/10
Koszty napraw
3.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
3
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Peugeot 405 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A3.

Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 405

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Łukasz

liczba głosów: 125

Peugeot 405 GRDturbo 1800 TD 90KM 1992r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Wada tego auta jest nie do końća przemyślane tylne zawieszenie, które po około 200000 przebiegu nadaje się do regenaracji. Syf po czasie dostaje się do łożysk na wachaczach-ulegają ona zniszczeniu uszkadzajac jego bierznie. Wymiana czopów juz nie jest taka łatwa a do tego kosztowna

Układ napędowy

bardzo cenie te jednostki napędowe. Wysoka kultura pracy, trwałość i oszczęność. To chyba jeden z najlepszych diesli tamtych lat. 12,5s do setki po przebeigu 200000. czyli katalogowo się zgadza. Jest wyczuwalna turbo dziura, powyżej 2200 obrotów dostaje kopa

Widoczność

Jeżel jest tylny spojler to parkowanie do tyłu jest bardzo ułatwione. reszta bardzo dobrze

Komfort

Ciuchutki diesel, tym bardziej we wnętrzu. Po prostu nie słychac że to diesel:). Auto lubi dobijjać na dziurach jeżeli jest obciążone

Nadwozie

Nadwozie - świetna konserwacja o rdze nie można się martwić po prostu jej nie ma. Wnętrze ma swój klimat mi osbiście się bardzo podoba. Czytelne i dokładne zegary

Układ jezdny

Zawieszenie miękkie,ale za to bardzo komfortowe. Polecam na dalekie trasy. jednak mimo miekkości zawieszenia auto pewnie sie prowadzi

Naprawy

Auto posiada wysokiej jakości osprżęt, psują sie drobiazki(zamki, wężyki, kabelki, nieszczelności itp.)-francuskie rozwiazania, najważniejsze że brak jest poważnych problemów

Wentylacja i ogrzewanie

Według mnie jest bardzo dobrze. Ciekawie rozwiążany jest nawiew na boczne szyby.

Elektryka/elektronika

Zamki lubią szwankować centralka również. reszta ok może dlatego że to diesel jest nieco uboższy w okablowanie.

Zobacz również opinie:

Peugeot 405: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Peugeot 405: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Peugeot 405: 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0

Peugeot 405: 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987