Opinie o samochodach Peugeot 407
3.0
Liczba ocen: 2
Åšrednia ocena: 8.50/10
Peugeot 407 spalanie (l/100km)
Oceny PEUGEOTA 407
Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2006r. 47 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przys...
Opinia o komforcie:
Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają...
Opinia o nadwoziu:
PrzestrzeÅ„ z przodu b. dobra. Z tyÅ‚u wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za maÅ‚o miejsca na nogi. Wygoda obsÅ‚ugi - trzeba siÄ™ nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokÅ‚adowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny ksztaÅ...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego
Åšrednie oceny PEUGEOT 407
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Peugeot 407 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Citroen DS5.
Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 407
użytkownik:
liczba głosów: 97
Peugeot 407 3000 V6 211KM 2006r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Samochód dla osoby ceniącej wygląd samochodu i doskonałe właściwości jezdne. Nie jest tak sztampowy jak większość samochodów japońskich, koreańskich czy niektórych niemieckich. Nie ma oczywiście samochodów idealnych ale ten gdy jeżdżą zazwyczaj 2 osoby razem z kierowcą, nieraz 3, a b. rzadko 4 jest naprawdę świetnym wyborem. Tylko bagażnik mógłby być większy.
Układ napędowy
Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przyspieszenia jak to w automacie przy pierwszych kilkunastu metrach jazdy są trochę wątłe ale później automat przyspiesza świetnie. Znamienne, że przy tej skrzyni biegów można jechać w ruchu miejskim z prędkościami 50-70 km/h, a silnik V6 ma tylko 1400-1500 obr./min
Widoczność
Widoczność do przodu przez dużą pochyloną przednią szybę b. dobra ale trzeba przyzwyczaić się do dość grubych przednich słupków, które trochę utrudniają widoczność np przy manewrowaniu na ciasnym parkingu. Widoczność do tyłu przez lusterko wewnętrzne dość ograniczona ze względu na kształt tylnej częci nadwozia. Trzeba patrzeć do tyłu raczej przez boczne lusterka, które można doskonale ustawić dzięki elektrycznej regulacji
Komfort
Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają stuki z bagażnika, luźno wrzuconego w zagłębienie koła zapasowego.
Nadwozie
Przestrzeń z przodu b. dobra. Z tyłu wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za mało miejsca na nogi. Wygoda obsługi - trzeba się nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokładowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny kształt sześcianu. Materiały wykończeniowe b. dobre i brak jakichkolwiek śladów zużycia mimo 3-letniej eksploatacji ale skórzana tapicerka jeśli dobrze utrzymana jest zdecydowanie trwalsza niż jakakolwiek tekstylna. Rdza nie występuje ale to jest normalne przy współczesnych Pegeotach
Układ jezdny
Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego
Naprawy
Awaryjność praktycznie żadna. Wymieniono tylko czujnik ciśnienia powietrza w jednym z kół. Można z tym było jeździć dalej ale denerwujące jest ciągłe sygnalizowanie tego na wyświetlaczu komputera.
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa b. skutecznie i cicho, trzeba tylko w polskich warunkach wymieniać corocznie wkład filtrujący powietrze i koniecznie z warstwą węgla aktywowanego.
Elektryka/elektronika
Mimo obiegowych opinii o zawodnej elektryce we francuskich samochodach, uważam że jest ona w chwili obecnej b. pewna. Zasada jest prosta przy każdym samochodzie. Należy kupować dany model samochodu (niezależnie od marki) po co najmniej 3 latach od wprowadzenia do produkcji danego modelu. Wówczas każdy producent wyeliminuje powtarzające się wcześniej awarie.
Zobacz również opinie:
Peugeot 407: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Peugeot 407: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Peugeot 407: 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 3.0
Peugeot 407: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 1996
Sprawdź także:
Peugeot 407 - ogłoszenia , Peugeot - forum użytkowników, Peugeot 407 - średnie ceny
Peugeot - tapety na pulpit, Peugeot - konfigurator felg, Peugeot - tanie opony,
Używane auto części, Peugeot - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie