Peugeot 407 opinie, oceny użytkowników, Peugeot 407 spalanie 3.0 (strona 1)

Opinie o samochodach Peugeot 407

3.0

Liczba ocen: 2

Åšrednia ocena: 8.50/10

Peugeot 407 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.25/-.--
-.--
trasa
8.75/-.--
-.--
cykl mieszany
12.00/-.--
-.--

Oceny PEUGEOTA 407

2010-01-09

Ogólna ocena:

9/10

Samochód dla osoby ceniącej wygląd samochodu i doskonałe właściwości jezdne. Nie jest tak sztampowy jak większość samochodów japońskich, koreańskich czy niektórych niemieckich. Nie ma oczywiście samochodów idealnych ale ten gdy jeżdżą zazwyczaj 2 osoby razem z kierowcą, nieraz 3,...
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przys...
Opinia o komforcie:
Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają...
Opinia o nadwoziu:
PrzestrzeÅ„ z przodu b. dobra. Z tyÅ‚u wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za maÅ‚o miejsca na nogi. Wygoda obsÅ‚ugi - trzeba siÄ™ nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokÅ‚adowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny ksztaÅ...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego

Åšrednie oceny PEUGEOT 407

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
50.00%
głosów 1
Raczej tak
50.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
6.0/10
Napęd
Elastyczność
9.5/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
9.5/10
Przyspieszenie 0-100km
9.5/10
Przyspieszenie 60-120km
9.5/10
Przyspieszenie 80-120km
9.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
5.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.5/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
4.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
7.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
6.0/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
8.5/10
Naprawy
Niezawodność
8.5/10
Koszty napraw
5.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wentylacja i ogrzewanie
1
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Peugeot 407 braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Citroen DS5.

Peugeot 407

Peugeot 407

Citroen DS5

Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 407

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 97

Peugeot 407 3000 V6 211KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Samochód dla osoby ceniącej wygląd samochodu i doskonałe właściwości jezdne. Nie jest tak sztampowy jak większość samochodów japońskich, koreańskich czy niektórych niemieckich. Nie ma oczywiście samochodów idealnych ale ten gdy jeżdżą zazwyczaj 2 osoby razem z kierowcą, nieraz 3, a b. rzadko 4 jest naprawdę świetnym wyborem. Tylko bagażnik mógłby być większy.

Układ napędowy

Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przyspieszenia jak to w automacie przy pierwszych kilkunastu metrach jazdy są trochę wątłe ale później automat przyspiesza świetnie. Znamienne, że przy tej skrzyni biegów można jechać w ruchu miejskim z prędkościami 50-70 km/h, a silnik V6 ma tylko 1400-1500 obr./min

Widoczność

Widoczność do przodu przez dużą pochyloną przednią szybę b. dobra ale trzeba przyzwyczaić się do dość grubych przednich słupków, które trochę utrudniają widoczność np przy manewrowaniu na ciasnym parkingu. Widoczność do tyłu przez lusterko wewnętrzne dość ograniczona ze względu na kształt tylnej częci nadwozia. Trzeba patrzeć do tyłu raczej przez boczne lusterka, które można doskonale ustawić dzięki elektrycznej regulacji

Komfort

Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają stuki z bagażnika, luźno wrzuconego w zagłębienie koła zapasowego.

Nadwozie

Przestrzeń z przodu b. dobra. Z tyłu wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za mało miejsca na nogi. Wygoda obsługi - trzeba się nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokładowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny kształt sześcianu. Materiały wykończeniowe b. dobre i brak jakichkolwiek śladów zużycia mimo 3-letniej eksploatacji ale skórzana tapicerka jeśli dobrze utrzymana jest zdecydowanie trwalsza niż jakakolwiek tekstylna. Rdza nie występuje ale to jest normalne przy współczesnych Pegeotach

Układ jezdny

Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego

Naprawy

Awaryjność praktycznie żadna. Wymieniono tylko czujnik ciśnienia powietrza w jednym z kół. Można z tym było jeździć dalej ale denerwujące jest ciągłe sygnalizowanie tego na wyświetlaczu komputera.

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja działa b. skutecznie i cicho, trzeba tylko w polskich warunkach wymieniać corocznie wkład filtrujący powietrze i koniecznie z warstwą węgla aktywowanego.

Elektryka/elektronika

Mimo obiegowych opinii o zawodnej elektryce we francuskich samochodach, uważam że jest ona w chwili obecnej b. pewna. Zasada jest prosta przy każdym samochodzie. Należy kupować dany model samochodu (niezależnie od marki) po co najmniej 3 latach od wprowadzenia do produkcji danego modelu. Wówczas każdy producent wyeliminuje powtarzające się wcześniej awarie.

Zobacz również opinie:

Peugeot 407: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Peugeot 407: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Peugeot 407: 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 3.0

Peugeot 407: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 1996