Peugeot 505 opinie, oceny użytkowników, Peugeot 505 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Peugeot 505

Liczba ocen: 3

Średnia ocena:

9.00/10

Peugeot 505 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 12.00/19.00 9.20
trasa 8.50/16.50 7.80
cykl mieszany 10.00/18.20 8.40

505

OCENY PEUGEOTA 505


Ogólna ocena:  

9/10


Spróbuje w kilku zdaniach podsumować wszystko. Pierwszy rzut oka, na groźne spojrzenie tego 24-letniego Peugeota 505 GTi z silnikiem 2164 cm3 może niejednego przestraszyć. Równa i piękna dźwiękiem praca silnika wzbudza szacunek. Automatyczna skrzynia biegów znacznie ułatwia komfort pracy...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik pracuje bardzo ładnie. Skrzynia biegów też płynnie dobiera bieg do prędkości. Jednak na postoju na pozycji D autko ma bardzo małe obroty i czuje, że się dusi. Podejrzewam o to skrzynie. No ale po 24 latach ma prawo coś się psuć ;) Tym bardziej, że reszta jest w porządku. Od 0 do...
Opinia o komforcie:
Ten Peugeocik wręcz płynie po dziurach =) Ma bardzo dobre resory. Jazda z kompletem pasażerów jest przyjemna. Wszyscy mają bardzo wygodnie o czym za chwilę chociaż z tak licznym obciążeniem, ciężko się rozpędzić ;) Wyciszenie?? Było lepsze, mogłoby być ciszej, ale na szczęście te...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu i z tyłu jest bardzo duża. Spokojnie zmieszczą się 3 osoby z tyłu i nie będą musiały podkurczać nóg. Bagażnik jest ogromny. Mimo, że jest w nim 50l butla na gaz to zmieści się tam z dwoje ludzi ;)
Opinia o układzie jezdnym:
Układ jezdny jest bez zarzutu. Wspomaganie fantastycznie pomaga w parkowaniu i w innych manewrach. Jest OK.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10



Opinia o układzie napędowym:
Skrzynka automat - wiadomo
Opinia o komforcie:
Bez komentarza - nie da się
Opinia o nadwoziu:
Same superlatywy
Opinia o układzie jezdnym:
Super prowadzenie , zawieszenie OK , bardzo miękki
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


 
1 z 1
 


ŚREDNIE OCENY PEUGEOT 505

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 100.00% głosów 3
Raczej tak 0.00% głosów 0
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.3/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
9.3/10
Napęd
Elastyczność
9.3/10
Skrzynia biegów
8.7/10
Silnik
8.3/10
Przyspieszenie 0-100km
6.0/10
Przyspieszenie 60-120km
7.7/10
Przyspieszenie 80-120km
8.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.7/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
8.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
7.7/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.7/10
Możliwość aranżacji
7.7/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.7/10
Widocznośc do tyłu
9.7/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.7/10
Elektronika
3.7/10
Naprawy
Niezawodność
5.7/10
Koszty napraw
4.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 2
Niezawodność 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie 2
Nic 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Peugeot 505 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 107.

  Peugeot

  505

  Peugeot

  107

Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 505

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 26

Peugeot 505 GTi 2200 130KM 1984r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Spróbuje w kilku zdaniach podsumować wszystko. Pierwszy rzut oka, na groźne spojrzenie tego 24-letniego Peugeota 505 GTi z silnikiem 2164 cm3 może niejednego przestraszyć. Równa i piękna dźwiękiem praca silnika wzbudza szacunek. Automatyczna skrzynia biegów znacznie ułatwia komfort pracy. Dodatkowe wyposażenie: radio, szyberdach, elektrycznie otwierane szyby czy econoscope uprzyjemniają długą podróż. Czytając to można pewnie odnieść wrażenie, że to auto jest nieźle ukoloryzowane w liczne epitety, a tak naprawdę to kupa złomu. Ale zapewniam każdego - to wyjątkowy pojazd bez grama korozji z alufelgami i metalicznym lakierem. No ale na koniec kilka minusów: trochę nierówno pracuje na pozycji D, dość dużo pali i troszkę zacina się elektryka. Wszystkich zapraszam na stronkę: http://polskajazda.pl/Wasze,sesje/Galeria/Peugeot,505,GTi/65 gdzie można zobaczyć ten samochód :) Pozdrawiam :)

Układ napędowy
Silnik pracuje bardzo ładnie. Skrzynia biegów też płynnie dobiera bieg do prędkości. Jednak na postoju na pozycji D autko ma bardzo małe obroty i czuje, że się dusi. Podejrzewam o to skrzynie. No ale po 24 latach ma prawo coś się psuć ;) Tym bardziej, że reszta jest w porządku. Od 0 do 100km/h trochę ciężko mu idzie, ale gdy już się rozpędzi nie ma problemu, by osiągnął 120km/h =)

Widoczność
Napiszę tak: widoczność jest idealna. Cofając dojeżdzam na 2cm do bramy, bo idealnie widzę koniec auta. Podobnie jest z początkiem. W obecnie produkowanych autach nie widzę początku pojazdu. W tym samochodzie widzę całą maskę i dokładnie wiem, jak daleko mogę podjechać. I to jest jego duży plus.

Komfort
Ten Peugeocik wręcz płynie po dziurach =) Ma bardzo dobre resory. Jazda z kompletem pasażerów jest przyjemna. Wszyscy mają bardzo wygodnie o czym za chwilę chociaż z tak licznym obciążeniem, ciężko się rozpędzić ;) Wyciszenie?? Było lepsze, mogłoby być ciszej, ale na szczęście ten dźwięk z silnika jest baaardzo przyjemny ;)

Nadwozie
Przestrzeń z przodu i z tyłu jest bardzo duża. Spokojnie zmieszczą się 3 osoby z tyłu i nie będą musiały podkurczać nóg. Bagażnik jest ogromny. Mimo, że jest w nim 50l butla na gaz to zmieści się tam z dwoje ludzi ;)

Układ jezdny
Układ jezdny jest bez zarzutu. Wspomaganie fantastycznie pomaga w parkowaniu i w innych manewrach. Jest OK.

Wentylacja i ogrzewanie
Gdy jest zimno - można się solidnie ogrzać. Gdy jest gorąco - dobrze schłodzić. Bez zarzutu, chociaż latem mogłoby być zimniej po włączeniu tej "klimy" :D

Pełna opinia o Peugeot 505 GTi 2200 130KM 1984r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Peugeot 505: kombi, sedan (limuzyna)

Peugeot 505: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Peugeot 505: 2.2, 2.3

Peugeot 505: 1985, 1984, 1982