Peugeot 605 opinie, oceny użytkowników, Peugeot 605 spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Peugeot 605

benzyna+gaz

Liczba ocen: 5

Średnia ocena: 8.80/10

Peugeot 605 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
11.50/12.40
-.--
trasa
9.68/9.92
-.--
cykl mieszany
10.26/11.16
-.--

Oceny PEUGEOTA 605

2008-03-15

Ogólna ocena:

8/10

Ogólnie - auto komfortowe jak na swój wiek. Nie sprawia większych problemów. Jest w stanie pokonywać nawet trudne warunki terenowe (dosyć wysokie zawieszenie), a moc silnika dobrana jest prawidłowo. Koszty napraw niewygórowane.
Opinia o układzie napędowym:
Jak wspomniałem, masa samochodu jest znaczna co oczywiście przekłada się na jego dynamikę jazdy. Jednak pomimo tego, silnik 2.0-turbo jest całkiem niezłą jednostką dla tego modelu i nawet przy pełnym obciążeniu (5-osób), przy obrotach ok. 3500-4000/min można wyprzedzać na całkiem n...
Opinia o komforcie:
Samochó ten zasłużył na miano LIMUZYNY. Jest bardzo dobrze wyciszony, fotele przednie i tylne dają pełny komfort jazdy, chociaż piąty pasażer czuje się już trochę nieswojo kiedy (prawie jak aresztant w asyście policji), ale tak jest w każdym, 5-osobowym aucie. Amortyzatory są nawet n...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu i z tyłu jest zadawalająca. Z tyłu można by rzec - wręcz komfortowa.Bagażnik jest obszerny, ale pozamontowaniu butli z gazem, staje się nieproporcjonalnie mały. Wielkim atutem jest ocynkowana karoseria. Pomimo licznych zadrapań, a nawet paru wgnieceń, przez trzy lata n...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód trzyma się na jezdni dobrze. Układ kierowniczy ma wspomaganie trochę sztywne, ale dzięki temu samochód nie ucieka na boki przy byle koleinie. Hamulce nawet bez ABS-u potrafią zatrzymać tą masę (nawet z pasażerami) dosłownie w miejscu (oczywiście nie trzeba dusić ich do końca...

Bernard2010-02-18

Ogólna ocena:

9/10

Zalety: komfort jazdy, bezawaryjnosc, sylwetka, wyciszenie wnetrza. Wady: czesta(coroczna, naprzemian przod,tyl) potrzeba wymiana lacznika stabilizatora, dosc ograniczona manewrowosc,
Opinia o układzie napędowym:
Silnik nigdy nie naprawiany, poza wymianą elementów podlegających zużciu(wymienione sprzęgło, rozrzad).
Opinia o komforcie:
Prawdziwa limuzyna!!
Opinia o nadwoziu:
Auto obszerne, wystarczajaca ilosc miejsca dla 5 doroslych osob). Wnetrze bez zastrzezen.
Opinia o układzie jezdnym:
Z tymi elementami nigdy nie miałem żadnych problemów. Mankamentem jest zbyt duży promień skrętu.

Łukasz2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

Średnie oceny PEUGEOT 605

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
80.00%
głosów 4
Raczej tak
20.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
6.8/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
9.2/10
Przyspieszenie 0-100km
8.4/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
7.4/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.2/10
Resorowanie z obciążeniem
9.6/10
Fotele przednie
8.6/10
Fotele tylne
8.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
8.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.6/10
Bagażnik
9.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
7.4/10
Karoseria
9.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.4/10
Widocznośc do tyłu
7.8/10
Widoczność w lusterkach
8.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
3.4/10
Elektronika
3.2/10
Naprawy
Niezawodność
3.6/10
Koszty napraw
2.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
4
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Peugeot 605 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 605

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 125

Peugeot 605 2000 SRTi 142KM 1993r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Ogólnie - auto komfortowe jak na swój wiek. Nie sprawia większych problemów. Jest w stanie pokonywać nawet trudne warunki terenowe (dosyć wysokie zawieszenie), a moc silnika dobrana jest prawidłowo. Koszty napraw niewygórowane.

Układ napędowy

Jak wspomniałem, masa samochodu jest znaczna co oczywiście przekłada się na jego dynamikę jazdy. Jednak pomimo tego, silnik 2.0-turbo jest całkiem niezłą jednostką dla tego modelu i nawet przy pełnym obciążeniu (5-osób), przy obrotach ok. 3500-4000/min można wyprzedzać na całkiem niedużych odcinkach drogi.

Widoczność

Kiedy jedziemy, nie ma problemów z widocznością do przodu, jednak przy wyprzedzaniu trzeba się poruszać na fotelu do przodu i tyłu, aby mieć pewność, że nikomu nie zajedziemy drogi. Największą wadą tego modelu jest widoczność do tyłu. Nawet po trzech latach jeżdżenia, nie potrafię zaparkować tyłem na "styk".

Komfort

Samochó ten zasłużył na miano LIMUZYNY. Jest bardzo dobrze wyciszony, fotele przednie i tylne dają pełny komfort jazdy, chociaż piąty pasażer czuje się już trochę nieswojo kiedy (prawie jak aresztant w asyście policji), ale tak jest w każdym, 5-osobowym aucie. Amortyzatory są nawet na nasze polskie warunki dosyć dobrze dobrane. Potrafią tłumić drgania przy pełnum obciążeniu. Przez trzy lata eksploatacji nie miałem ani razu problemu z nimi.

Nadwozie

Przestrzeń z przodu i z tyłu jest zadawalająca. Z tyłu można by rzec - wręcz komfortowa.Bagażnik jest obszerny, ale pozamontowaniu butli z gazem, staje się nieproporcjonalnie mały. Wielkim atutem jest ocynkowana karoseria. Pomimo licznych zadrapań, a nawet paru wgnieceń, przez trzy lata nie widać odrobiny rdzy. Tapicerka jest trwała, ale plstiki (obudowa przednich siedzeń)- do kitu, pęka przy wsiadaniu i wysiadaniu, a nawet przy nieopatrznym oparciu gogą. Może to wina wieku (15-lat) i może kolejne roczniki miały tworzywa o lepszej jakości.

Układ jezdny

Samochód trzyma się na jezdni dobrze. Układ kierowniczy ma wspomaganie trochę sztywne, ale dzięki temu samochód nie ucieka na boki przy byle koleinie. Hamulce nawet bez ABS-u potrafią zatrzymać tą masę (nawet z pasażerami) dosłownie w miejscu (oczywiście nie trzeba dusić ich do końca, a jedynie z wyczuciem). Jeśli chodzi o parkowanie to przydałyby się "czujniki parkowania", ponieważ nawet regulowane elektrycznie lusterka nie precyzują położenia auta w stosunku do przeszkody za nim.

Wentylacja i ogrzewanie

Nagrzewnica (oczywiście jeśli jest sprawna) działa bardzo dobrze. W zimie jednak (przy częstym wchodzeniu i wychodzeniu z samochodu) gromadzi się dużo wilgoci, która pozostaje we wnątrz samochodu. Aby ję wypędzić, trzeba po rozgrzaniu samochodu, uchylić okna i dmuchać letnie powietrze.

Zobacz również opinie:

Peugeot 605: sedan (limuzyna)

Peugeot 605: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Peugeot 605: 2.0, 2.1, 3.0

Peugeot 605: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991