Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport
Liczba ocen: 20
Średnia ocena: 7.95/10
Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)
Oceny PONTIACA TRANS SPORT
Pontiac Trans Sport 3.8 175KM 1993r. 140 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie d...
Opinia o komforcie:
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowa...
Opinia o nadwoziu:
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo sc...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju ...
Pontiac Trans Sport USA/Kanada 3.1 v 6 0KM 1995r. 188 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich z...
Opinia o komforcie:
Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.
Opinia o nadwoziu:
Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie
Opinia o układzie jezdnym:
musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych
Pontiac Trans Sport SE 3.8 V6 0KM 1993r. 260 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Opinia o komforcie:
Drogie amortyzatory pompowane.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupe...
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 175KM 1994r. 250 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
Fajny silnik V6 - miły dżwięk dla ucha. Jak na tak duży samochód bardzo elastyczny i silny. Skrzynia biegów automatycza hydrauliczna - dzwignia w kolumnie kierownicy.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy bardzo wysoki.
Opinia o nadwoziu:
Jakość wykonania wnetrza doskonała. Lotnicze fotele na przodzie, welur, pełna elektryka. Prestrzeń. Wada to karoseria z plastiku. Rdza nie ma szans ale wszelkie uszkodzenia trudne do naprawy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo niestabilne w zakrętach. Zbyt miękkie zawieszenie. Częste awarie przedniego zawieszenia.
Pontiac Trans Sport 2.3 147KM 1993r. 250 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie jezdnym:
To auto nie jest dla wszystkich,jezdzac tym autem trzeba miec cierpliwosc,chodz auto ma prawie 150KM jezdzi jakby mialo polowe miej.Przod auta jest strasznie dlugi co moze niektorym przeszkadzac.Parkowanie jest bardzo kiepskie ze wzgledu na bardzo maly promien skretu.Na plus zasluguje za to komfort,...
Średnie oceny PONTIAC TRANS SPORT
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chrysler Voyager.
Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport
użytkownik:
liczba głosów: 110
Pontiac Trans Sport USA/Kanada 3100 v 6 0KM 1995r. van
Ocena ogólna
Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty
Układ napędowy
zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich zaworowy i autko spalało 40 l gazu. Remont silnika bo okazało się, że pękł blok zaworowy wyniósł mnie 3000 zł i szybko poszedł do sprzedania.
Widoczność
na początku trudność sprawia "kaczy dziób" ale po kilku tygodniach jest bezproblemowo. Skrętność wozu jest nadspodziewana jak dla vana. Szczególną przyjemność sprawiało mi parkowanie tyłem "na lusterka"
Komfort
Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.
Nadwozie
Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie
Układ jezdny
musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych
Naprawy
Części tylko oryginalne do wersji USA/Kanada, regenerowanie czasochłonne a zamienników w kraju brak
Wentylacja i ogrzewanie
po załączeniu klimy spalanie rośnie niewyobrażalnie stąd jazda na krótkich trasach z załączoną klimą daje spalanie między 16 a 20 l. gazu
Elektryka/elektronika
O sterowaniu wtryskiem pisałem wcześniej a jeszcze trzeba przesterować radio w modelach z USA lub Kanady. Miałem też kłopoty z przełącznikiem wycieraczki szyby, która przy wstrząsach sama się załączała i za nic nie dało się jej wyłączyć. Trzeba się było zatrzymać, wyłączyć wszystko i po kilku minutach było OK.
Zobacz również opinie:
Pontiac Trans Sport: mini-van, van
Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Pontiac Trans Sport - ogłoszenia , Pontiac - forum użytkowników, Pontiac Trans Sport - średnie ceny
Pontiac - tapety na pulpit, Pontiac - konfigurator felg, Pontiac - tanie opony,