Pontiac Trans Sport opinie, oceny użytkowników, Pontiac Trans Sport spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport

Liczba ocen: 20

Średnia ocena:

7.95/10

Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 12.75/16.56 -.--
trasa 9.23/12.28 -.--
cykl mieszany 10.88/12.87 -.--

Trans Sport

OCENY PONTIACA TRANS SPORT


Ogólna ocena:  

10/10


przez 4 lata i 50 tys.km uzytkowania nie znalazlem znaczacych wad,w zasadzie nie znalazlem zadnych. zalet za to jest mnostwo: wygoda,komfort,bezpieczenstwo,bezawaryjnosc,ekonomika,styl,"nierdzewnosc",zerowe zainteresowanie zlodziei,mozliwosci aranzacyjno-przewozowe,prostota konstrukcji,dos...
Opinia o układzie napędowym:
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie d...
Opinia o komforcie:
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowa...
Opinia o nadwoziu:
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo sc...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju ...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty
Opinia o układzie napędowym:
zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich z...
Opinia o komforcie:
Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.
Opinia o nadwoziu:
Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie
Opinia o układzie jezdnym:
musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.
Opinia o układzie napędowym:
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Opinia o komforcie:
Drogie amortyzatory pompowane.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupe...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

5/10


Ogólnie: Komfort doskonały. Spalanie jak w aucie amerykańskim. Bardzo awaryjne ale to chyba przez to że produkowane w Meksyku. Cięzko z częściami. Fajny silnik. Częsne naprawy zawieszenia i Hamulców.
Opinia o układzie napędowym:
Fajny silnik V6 - miły dżwięk dla ucha. Jak na tak duży samochód bardzo elastyczny i silny. Skrzynia biegów automatycza hydrauliczna - dzwignia w kolumnie kierownicy.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy bardzo wysoki.
Opinia o nadwoziu:
Jakość wykonania wnetrza doskonała. Lotnicze fotele na przodzie, welur, pełna elektryka. Prestrzeń. Wada to karoseria z plastiku. Rdza nie ma szans ale wszelkie uszkodzenia trudne do naprawy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo niestabilne w zakrętach. Zbyt miękkie zawieszenie. Częste awarie przedniego zawieszenia.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

5/10



Opinia o układzie jezdnym:
To auto nie jest dla wszystkich,jezdzac tym autem trzeba miec cierpliwosc,chodz auto ma prawie 150KM jezdzi jakby mialo polowe miej.Przod auta jest strasznie dlugi co moze niektorym przeszkadzac.Parkowanie jest bardzo kiepskie ze wzgledu na bardzo maly promien skretu.Na plus zasluguje za to komfort,...
» pełna opinia
 
1 2 3 4 z 4


ŚREDNIE OCENY PONTIAC TRANS SPORT

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 50.00% głosów 10
Raczej tak 25.00% głosów 5
Trudno powiedzieć 10.00% głosów 2
Raczej nie 5.00% głosów 1
Nie 10.00% głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.7/10
Układ kierowniczy
8.1/10
Hamulce
8.1/10
Parkowanie
5.8/10
Napęd
Elastyczność
8.0/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
8.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.6/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
7.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.1/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
8.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.7/10
Wyciszenie
8.7/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.8/10
Przestrzeń z tyłu
9.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
7.7/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.6/10
Możliwość aranżacji
7.6/10
Karoseria
9.2/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.6/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
9.4/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.2/10
Elektronika
6.2/10
Naprawy
Niezawodność
4.8/10
Koszty napraw
4.1/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 11
Inne 2
Niezawodność 1
Spalanie 1
Wnętrze 1
Nadwozie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 4
Spalanie 4
Awaryjność 2
Układ jezdny 2
Inne 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Chrysler Voyager.

  Pontiac

  Trans Sport

  Chrysler

  Voyager

Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 25

Pontiac Trans Sport 3800 175KM 1993r. van

Ocena ogólna
przez 4 lata i 50 tys.km uzytkowania nie znalazlem znaczacych wad,w zasadzie nie znalazlem zadnych. zalet za to jest mnostwo: wygoda,komfort,bezpieczenstwo,bezawaryjnosc,ekonomika,styl,"nierdzewnosc",zerowe zainteresowanie zlodziei,mozliwosci aranzacyjno-przewozowe,prostota konstrukcji,dostepnosc czesci-mat.ekspoatacyjnych.

Układ napędowy
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie dokonuje przypadkowych przelaczen,jest bardzo szybka.mialem okazje porownywac ja z alternatywnymi skrzyniami np. chryslera. roznica jest kolosalna!!!

Widoczność
ogromna,panoramiczna przednia szyba wyposazona w filtr uv oraz technologie fotochromowa. do tego dwie boczne szybki z cienkimi slupkami. duza powierzchnia czyszczona przez wycieraczki.widocznosc do tylu bardzo dobra przy pustym samochodzie. duze lusterka wsteczne ( jedno sferyczne) zapewniaja dobra widocznosc.

Komfort
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowane amortyzatory,niwomat).

Nadwozie
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo schowkow. bagaznik przy maksymalnie odsunietych fotelach porownywalny z samochodem miejskim. po wyjeciu 2 ostatnich foteli wiekszy niz w jakimkolwiek europejskim kombi.fotele z welurem(w porownaniu z europejskim welurem to jest futro)wytrzymuja probe czasu. wiekszosc tapicerki wnetrza wylozona welurem i grubymi dywanami. niestety czesc plastikow twarda ,a spasowanie dalekie od idealu.wszytkie fotele zmozliwoscia wyjmowania i przesuwania,skladane oparcia oraz cale fotele-nieskonczona mozliwosc aranzacji wnetrza.karoseria wykoana w calosci z tworzywa. zero problemow z korozja,lakierem itp. po stluczce wymienia sie najczesciej elementprzy pomocy wkretaka:)czesciej jednak nic nie trzeba robic gdyz tworzywo jest niesamowicie elastyczne i rzadko peka.

Układ jezdny
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju pojazdu.

Naprawy
czesci do tego samochodu sa nierzadko tansze niz do aut typu fiat cc. sa o niebo tansze od czesci do aut niemieckich. dostepnosc czesci wzorowa. nowe,uzywane,zamienniki,oryginaly-wszytko jest od reki i na miejscu.

Wentylacja i ogrzewanie
wydajna klimatyzacja i ogrzewanie. dodatkowa dmuchawa dla tylnej czesci auta.

Elektryka/elektronika
elektryka i elektronika nie stwarzaja zadnych problemow

Pełna opinia o Pontiac Trans Sport 3800 175KM 1993r. van »

Zobacz również opinie:

Pontiac Trans Sport: mini-van, van

Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz

Pontiac Trans Sport: 2.3, 3.1, 3.4, 3.8

Pontiac Trans Sport: 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992