Pontiac Trans Sport opinie, oceny użytkowników, Pontiac Trans Sport spalanie 1995r. (strona 1)

Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport

1995r.

Liczba ocen: 3

Średnia ocena: 8.00/10

Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
15.00/16.05
-.--
trasa
10.00/10.50
-.--
cykl mieszany
12.50/12.45
-.--

Oceny PONTIACA TRANS SPORT

2010-02-17

Ogólna ocena:

8/10

Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty
Opinia o układzie napędowym:
zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich z...
Opinia o komforcie:
Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.
Opinia o nadwoziu:
Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie
Opinia o układzie jezdnym:
musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych

Piotr2008-09-01

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
Autko ma 175KM ale tego odczuwa się dużo mniej.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo mały promień skrętu, co powoduje częste łamanie się na 3 razy i problemowe parkowanie.

Średnie oceny PONTIAC TRANS SPORT

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
66.67%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
33.33%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.3/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
6.7/10
Napęd
Elastyczność
7.3/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
6.7/10
Przyspieszenie 0-100km
7.0/10
Przyspieszenie 60-120km
7.3/10
Przyspieszenie 80-120km
7.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.3/10
Resorowanie z obciążeniem
8.7/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
8.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.7/10
Przestrzeń z tyłu
8.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
7.7/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.7/10
Możliwość aranżacji
7.3/10
Karoseria
8.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.3/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.0/10
Elektronika
5.0/10
Naprawy
Niezawodność
4.3/10
Koszty napraw
3.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
2
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Asia Rocsta.

Pontiac Trans Sport

Pontiac Trans Sport

Kia Asia Rocsta

Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 111

Pontiac Trans Sport USA/Kanada 3100 v 6 0KM 1995r. van

Ocena ogólna

Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty

Układ napędowy

zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich zaworowy i autko spalało 40 l gazu. Remont silnika bo okazało się, że pękł blok zaworowy wyniósł mnie 3000 zł i szybko poszedł do sprzedania.

Widoczność

na początku trudność sprawia "kaczy dziób" ale po kilku tygodniach jest bezproblemowo. Skrętność wozu jest nadspodziewana jak dla vana. Szczególną przyjemność sprawiało mi parkowanie tyłem "na lusterka"

Komfort

Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.

Nadwozie

Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie

Układ jezdny

musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych

Naprawy

Części tylko oryginalne do wersji USA/Kanada, regenerowanie czasochłonne a zamienników w kraju brak

Wentylacja i ogrzewanie

po załączeniu klimy spalanie rośnie niewyobrażalnie stąd jazda na krótkich trasach z załączoną klimą daje spalanie między 16 a 20 l. gazu

Elektryka/elektronika

O sterowaniu wtryskiem pisałem wcześniej a jeszcze trzeba przesterować radio w modelach z USA lub Kanady. Miałem też kłopoty z przełącznikiem wycieraczki szyby, która przy wstrząsach sama się załączała i za nic nie dało się jej wyłączyć. Trzeba się było zatrzymać, wyłączyć wszystko i po kilku minutach było OK.

Zobacz również opinie:

Pontiac Trans Sport: mini-van, van

Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz

Pontiac Trans Sport: 2.3, 3.1, 3.4, 3.8

Pontiac Trans Sport: 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992