Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport
3.8
Liczba ocen: 5
Średnia ocena: 8.60/10
Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)
Oceny PONTIACA TRANS SPORT
Pontiac Trans Sport 3.8 175KM 1993r. 140 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie d...
Opinia o komforcie:
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowa...
Opinia o nadwoziu:
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo sc...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju ...
Pontiac Trans Sport SE 3.8 V6 0KM 1993r. 260 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Opinia o komforcie:
Drogie amortyzatory pompowane.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupe...
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 175KM 1994r. 250 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
Fajny silnik V6 - miły dżwięk dla ucha. Jak na tak duży samochód bardzo elastyczny i silny. Skrzynia biegów automatycza hydrauliczna - dzwignia w kolumnie kierownicy.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy bardzo wysoki.
Opinia o nadwoziu:
Jakość wykonania wnetrza doskonała. Lotnicze fotele na przodzie, welur, pełna elektryka. Prestrzeń. Wada to karoseria z plastiku. Rdza nie ma szans ale wszelkie uszkodzenia trudne do naprawy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo niestabilne w zakrętach. Zbyt miękkie zawieszenie. Częste awarie przedniego zawieszenia.
Pontiac Trans Sport GT 3.8 170KM 1992r. 300 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
jak na wana !
Opinia o komforcie:
lepiej jak w samolocie !
Opinia o układzie jezdnym:
autko po 300000 km.praktycznie bezawaryjne
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 175KM 1995r. 220 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Autko ma 175KM ale tego odczuwa się dużo mniej.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo mały promień skrętu, co powoduje częste łamanie się na 3 razy i problemowe parkowanie.
Średnie oceny PONTIAC TRANS SPORT
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Asia Rocsta.
Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport
użytkownik:
liczba głosów: 90
Pontiac Trans Sport SE 3800 V6 0KM 1993r. van
Ocena ogólna
Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.
Układ napędowy
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Widoczność
Trochę za długi przód (trzeba się postarać wyjeżdżając z ruchliwej ulicy)
Komfort
Drogie amortyzatory pompowane.
Nadwozie
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Układ jezdny
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupem warto sprawdzić czy działa hamulec pomocniczy (ręczny), ponieważ jego naprawa to na prawdę wysokie koszty i czasochłonna naprawa.
Naprawy
Zamienniki są dostępne i tanie, ale wystarczają na krótko, lepiej dołożyć kilka złotych i kupić oryginalne części. Części można śmiało kupować do chevroleta luminy,poza wnętrzem i znaczkiem na masce i tylnej klapie wszystkie części są identyczne.
Wentylacja i ogrzewanie
Poza napełnianiem klimatyzacji praktycznie cały układ bezawaryjny.
Elektryka/elektronika
Układ elektryczny silnika jak już wcześniej wspomniałem, poza tym ok, warto sprawdzić czy jest przeciwmgielne bo może nie przejść przeglądu.
Zobacz również opinie:
Pontiac Trans Sport: mini-van, van
Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Pontiac Trans Sport - ogłoszenia , Pontiac - forum użytkowników, Pontiac Trans Sport - średnie ceny
Pontiac - tapety na pulpit, Pontiac - konfigurator felg, Pontiac - tanie opony,