Pontiac Trans Sport opinie, oceny użytkowników, Pontiac Trans Sport spalanie 3.8 (strona 1)

Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport

3.8

Liczba ocen: 5

Średnia ocena: 8.60/10

Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
15.00/18.65
-.--
trasa
10.00/14.05
-.--
cykl mieszany
12.50/17.20
-.--

Oceny PONTIACA TRANS SPORT

2010-02-17

Ogólna ocena:

10/10

przez 4 lata i 50 tys.km uzytkowania nie znalazlem znaczacych wad,w zasadzie nie znalazlem zadnych. zalet za to jest mnostwo: wygoda,komfort,bezpieczenstwo,bezawaryjnosc,ekonomika,styl,"nierdzewnosc",zerowe zainteresowanie zlodziei,mozliwosci aranzacyjno-przewozowe,prostota konstrukcji,dos...
Opinia o układzie napędowym:
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie d...
Opinia o komforcie:
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowa...
Opinia o nadwoziu:
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo sc...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju ...

2008-06-16

Ogólna ocena:

10/10

Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.
Opinia o układzie napędowym:
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Opinia o komforcie:
Drogie amortyzatory pompowane.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupe...

tomek2011-02-12

Ogólna ocena:

5/10

Ogólnie: Komfort doskonały. Spalanie jak w aucie amerykańskim. Bardzo awaryjne ale to chyba przez to że produkowane w Meksyku. Cięzko z częściami. Fajny silnik. Częsne naprawy zawieszenia i Hamulców.
Opinia o układzie napędowym:
Fajny silnik V6 - miły dżwięk dla ucha. Jak na tak duży samochód bardzo elastyczny i silny. Skrzynia biegów automatycza hydrauliczna - dzwignia w kolumnie kierownicy.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy bardzo wysoki.
Opinia o nadwoziu:
Jakość wykonania wnetrza doskonała. Lotnicze fotele na przodzie, welur, pełna elektryka. Prestrzeń. Wada to karoseria z plastiku. Rdza nie ma szans ale wszelkie uszkodzenia trudne do naprawy.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo niestabilne w zakrętach. Zbyt miękkie zawieszenie. Częste awarie przedniego zawieszenia.

Marek2008-02-10

Ogólna ocena:

10/10

nie mam nic do tego auta ! jestem mechanikiem i miałem kilkadziesiąt aut ale to jest de best tak jak honda bo mam prelude i CRX a
Opinia o układzie napędowym:
jak na wana !
Opinia o komforcie:
lepiej jak w samolocie !
Opinia o układzie jezdnym:
autko po 300000 km.praktycznie bezawaryjne

Piotr2008-09-01

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
Autko ma 175KM ale tego odczuwa się dużo mniej.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo mały promień skrętu, co powoduje częste łamanie się na 3 razy i problemowe parkowanie.

Średnie oceny PONTIAC TRANS SPORT

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
60.00%
głosów 3
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
20.00%
głosów 1
Nie
20.00%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.6/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
6.2/10
Napęd
Elastyczność
8.8/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.8/10
Przyspieszenie 80-120km
8.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.6/10
Resorowanie z obciążeniem
9.4/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.2/10
Wyciszenie
8.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
9.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.6/10
Bagażnik
9.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.6/10
Możliwość aranżacji
8.8/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.6/10
Widocznośc do tyłu
8.6/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.0/10
Elektronika
7.0/10
Naprawy
Niezawodność
5.8/10
Koszty napraw
4.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
3
Niezawodność
1
Wnętrze
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
2
Nic
1
Awaryjność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Asia Rocsta.

Pontiac Trans Sport

Pontiac Trans Sport

Kia Asia Rocsta

Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 90

Pontiac Trans Sport SE 3800 V6 0KM 1993r. van

Ocena ogólna

Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.

Układ napędowy

Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.

Widoczność

Trochę za długi przód (trzeba się postarać wyjeżdżając z ruchliwej ulicy)

Komfort

Drogie amortyzatory pompowane.

Nadwozie

Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.

Układ jezdny

Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupem warto sprawdzić czy działa hamulec pomocniczy (ręczny), ponieważ jego naprawa to na prawdę wysokie koszty i czasochłonna naprawa.

Naprawy

Zamienniki są dostępne i tanie, ale wystarczają na krótko, lepiej dołożyć kilka złotych i kupić oryginalne części. Części można śmiało kupować do chevroleta luminy,poza wnętrzem i znaczkiem na masce i tylnej klapie wszystkie części są identyczne.

Wentylacja i ogrzewanie

Poza napełnianiem klimatyzacji praktycznie cały układ bezawaryjny.

Elektryka/elektronika

Układ elektryczny silnika jak już wcześniej wspomniałem, poza tym ok, warto sprawdzić czy jest przeciwmgielne bo może nie przejść przeglądu.

Zobacz również opinie:

Pontiac Trans Sport: mini-van, van

Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz

Pontiac Trans Sport: 2.3, 3.1, 3.4, 3.8

Pontiac Trans Sport: 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992