Pontiac Trans Sport opinie, oceny użytkowników, Pontiac Trans Sport spalanie van (strona 1)

Opinie o samochodach Pontiac Trans Sport

van

Liczba ocen: 16

Średnia ocena: 8.13/10

Pontiac Trans Sport spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.75/16.33
-.--
trasa
9.23/12.21
-.--
cykl mieszany
10.88/13.47
-.--

Oceny PONTIACA TRANS SPORT

2010-02-17

Ogólna ocena:

10/10

przez 4 lata i 50 tys.km uzytkowania nie znalazlem znaczacych wad,w zasadzie nie znalazlem zadnych. zalet za to jest mnostwo: wygoda,komfort,bezpieczenstwo,bezawaryjnosc,ekonomika,styl,"nierdzewnosc",zerowe zainteresowanie zlodziei,mozliwosci aranzacyjno-przewozowe,prostota konstrukcji,dos...
Opinia o układzie napędowym:
tu same superlatywy-siedzac w samochodzie nie slyszymy i nie czujemy pracy mechanizmu napedowego. mamy wrazenie jazdy autem elektrycznym. silnik jest dynamiczny,cichy i...ekonomiczny ,a przy tym bezawaryjny.skrzynia przelacza biegi niezauwazalnie,redukuje kiedy trzeba. nie "wariuje" ,nie d...
Opinia o komforcie:
mamy do czyninia z vanem z usa-to synonim komfortu. miekkie i ciche zawieszenie,opony o wysokim profilu, ogrome kapitanskie fotele daja poczucie komfortu nieznane podrozujacym vanami produkcji europejskiej ,a zwlaczcza niemieckiej. bardzo czesto znajdziemy wersje z samopoziomowaniem nadwozia(pompowa...
Opinia o nadwoziu:
7 doroslych osob,niekoniecznie drobnej postury ,zmiesci sie wygodnie. nikt nie bedzie nikogo tracal lokciem,nikt nie dotknie glowa sufitu czy tez oparcia fotela kolanem.wszystkie przelaczniki znajduja sie w zasiegu reki.czeste wersje z fotelem kierowcy sterowanym elektrycznie w 7 kierunkach. duzo sc...
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie miekkie ale nie do przesady.znakomity komfort jazdy dzieki duzemu rozstawowi osi. moc wspomaganie jak w wiekszosci aut z usa-mamy wrazenie,ze krecimy kierownica,ktora z niczym nie jest polaczona:)idealna sprawa podczas parkowania mimo wielkosci i masy auta.hamulce dostosowane do rodzaju ...

2010-02-17

Ogólna ocena:

8/10

Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty
Opinia o układzie napędowym:
zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich z...
Opinia o komforcie:
Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.
Opinia o nadwoziu:
Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie
Opinia o układzie jezdnym:
musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych

2008-06-16

Ogólna ocena:

10/10

Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.
Opinia o układzie napędowym:
Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.
Opinia o komforcie:
Drogie amortyzatory pompowane.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.
Opinia o układzie jezdnym:
Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupe...

Adrian2012-12-23

Ogólna ocena:

10/10

Wady to tylko to że parę cześci powala cenami natomiast większośc to cena jak za malucha
Opinia o układzie napędowym:
W tej wersji silnikowej (najsłabszej) przyśpieszenie nie powala. Ale po co tym rwać ile wlezie to auto ma jechać .
Opinia o komforcie:
Fabrycznie naprawdę dobrze wyciszony. Jednak ja z okazji że wszystko zostało wyciągnięte zrobiłem dodatkowe wygłuszenie. Co spowodowało że w aucie nawet przy 120 km/h można rozmawiać szeptem
Opinia o układzie jezdnym:
Nic dodać nic ująć to prawdziwy lotniskowiec wśród vanów.

2008-03-22

Ogólna ocena:

10/10

bardzo eleganckie i wygodne auto nie tanie w użytkowaniu ale coś za coś
Opinia o układzie napędowym:
ciężko chodzi skrzynia biegów manualna i masa auta robi swoje
Opinia o komforcie:
auto naprawde rewelacyjne nie chce się wysiadac
Opinia o nadwoziu:
bez zarzutu
Opinia o układzie jezdnym:
słaby skręt co niedoświadczonemu kierowcy może sprawiac problemy podczas parkowania

Średnie oceny PONTIAC TRANS SPORT

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
50.00%
głosów 8
Raczej tak
31.25%
głosów 5
Trudno powiedzieć
6.25%
głosów 1
Raczej nie
6.25%
głosów 1
Nie
6.25%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.1/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
8.5/10
Parkowanie
6.2/10
Napęd
Elastyczność
8.1/10
Skrzynia biegów
8.6/10
Silnik
7.9/10
Przyspieszenie 0-100km
7.6/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.1/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
8.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.8/10
Przestrzeń z tyłu
8.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.8/10
Bagażnik
7.1/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.3/10
Możliwość aranżacji
7.1/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.3/10
Elektronika
6.3/10
Naprawy
Niezawodność
4.8/10
Koszty napraw
4.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
9
Inne
2
Niezawodność
1
Spalanie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
4
Nic
3
Awaryjność
1
Układ jezdny
1
Inne
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Pontiac Trans Sport brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Asia Rocsta.

Pontiac Trans Sport

Pontiac Trans Sport

Kia Asia Rocsta

Najciekawsza opinia użytkownika o Pontiacu Trans Sport

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 110

Pontiac Trans Sport USA/Kanada 3100 v 6 0KM 1995r. van

Ocena ogólna

Łatwo wyjmowane wszystkie foteliki pozwalają wozić wózki, narzędzia, opakowania, instrumenty

Układ napędowy

zamontowany gaz puszczony przez układ jednopunktowego wtrysku paliwa spowodował dwukrotne upalenie przewodu zasilającego sterowanie wtryskiem. Gaz z parownikiem w tym modelu to nieporozumienie i profanacja. W końcu podczas jazdy A-4 nastąpił wybuch w jednym cylindrze, podwiesił się kielich zaworowy i autko spalało 40 l gazu. Remont silnika bo okazało się, że pękł blok zaworowy wyniósł mnie 3000 zł i szybko poszedł do sprzedania.

Widoczność

na początku trudność sprawia "kaczy dziób" ale po kilku tygodniach jest bezproblemowo. Skrętność wozu jest nadspodziewana jak dla vana. Szczególną przyjemność sprawiało mi parkowanie tyłem "na lusterka"

Komfort

Piękna bordowa tapicerka z dobrego materiału nie wycierała się, siedzenia wyprofilowane i tylko jeździć szczególnie z dziećmi, babciami i lachonami. Jest miejsce na położenie nart, duży bagażnik doskonała widoczność itp.

Nadwozie

Dopieszczony, wygodny, aż do przesady model. Karoseria z włókien węglowych nie koroduje ale w razie pęknięć po "kraszu" wymaga dobrego szkutnika lub modelarza. Rama na której zamontowano karoserię wymaga przeglądu i zabezpieczenia po zimie

Układ jezdny

musiałem wymienić listwę zębatą wspomagania i końcówki drążków kierowniczych

Naprawy

Części tylko oryginalne do wersji USA/Kanada, regenerowanie czasochłonne a zamienników w kraju brak

Wentylacja i ogrzewanie

po załączeniu klimy spalanie rośnie niewyobrażalnie stąd jazda na krótkich trasach z załączoną klimą daje spalanie między 16 a 20 l. gazu

Elektryka/elektronika

O sterowaniu wtryskiem pisałem wcześniej a jeszcze trzeba przesterować radio w modelach z USA lub Kanady. Miałem też kłopoty z przełącznikiem wycieraczki szyby, która przy wstrząsach sama się załączała i za nic nie dało się jej wyłączyć. Trzeba się było zatrzymać, wyłączyć wszystko i po kilku minutach było OK.

Zobacz również opinie:

Pontiac Trans Sport: mini-van, van

Pontiac Trans Sport: benzyna, benzyna+gaz

Pontiac Trans Sport: 2.3, 3.1, 3.4, 3.8

Pontiac Trans Sport: 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992