Opinie o samochodach Renault Clio
2000r.
Liczba ocen: 20
Średnia ocena: 8.15/10
Renault Clio spalanie (l/100km)
Oceny RENAULTA CLIO
Renault Clio [RS] SPORT ph1 2.0 CB0M, F4R 172KM 2000r. 135 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana ...
Opinia o komforcie:
Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii...
Opinia o nadwoziu:
Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewna...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na kolein...
Renault Clio RT 1.4 16V 98KM 2000r. 126 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Mały, ale byk. Niepozorne autka, potrafiące na autostradzie spokojnie dobić do 170km/h (oczywiście kosztem dużego hałasu w środku, większego spalania i trochę kiepskiego prowadzenia, zwłaszcza przy bocznych porywach wiatru).
Opinia o komforcie:
Najlepiej się jeździ w dwie osoby na przednich fotelach :) Ale komplet osób z bagażem też daje radę.
Opinia o nadwoziu:
Co tu pisać. Auto nie jest limuzyną, więc nie można za dużo oczekiwać. Dla mnie ok jak na tę klasę auta.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo szybko go wyczułem. Ma lekko sportowy charakterek :)
Renault Clio RTE 1.9 dTi 90KM 2000r. 131 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Oj bez komentarza proszę państwa :D
Opinia o komforcie:
komfort jest super i wygodniejszy
Opinia o nadwoziu:
wygodne siedzenia z przodu i z tyłu zajmuje troche miejsca, Bagażnik dość wystarczy jak na zakupy lub z psem do weterynarza lub na odpoczynek :D
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie super ponieważ można kierownice można regulować, Hamulce są bardzo dobre choć mocniej można za hamować oj parkowanie tyłem to troszkę problem jak się chowa do garażu ale przodem bez problemowo i wyjeżdżanie z parkingu.
Renault Clio RT 1.2 1,2 0KM 2000r. 240 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Przyspieszenie jak na tak małą pojemność jest wystarczające od startu niestety trzeba go troszkę przycisnąć ale po przekroczeniu 60 km/h chodzi bardzo ładnie
Opinia o komforcie:
auto przystosowane raczej dla dwojga gdy jest więcej osób niestety jest bardzo sztywny, niski i podskakuje na nierównościach
Opinia o nadwoziu:
Bagażnik jak i miejsca do wsiadania z tyłu nie jest za wiele
Opinia o układzie jezdnym:
Polecam Wszystkim autko. Moje przejechało 240000km bez wkładu finansowego w silnik niestety częstymi naprawami jest układ zawieszenia ale to nie wina samochodu lecz polskich dróg
Renault Clio 2 1.2 58KM 2000r. 135 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto od 0 do 100 kilometrów na godzinę, rozpędza się milion lat.
Opinia o komforcie:
dość miękko resoruje, jednak po wjechaniu w kilka dziur, zawieszenie nadaje się do wymiany...
Opinia o nadwoziu:
Plastiki trzeszczą, zwłaszcza zimą, a także wpadają w rezonans podczas słuchania muzyki.
Opinia o układzie jezdnym:
Elektryczne wspomaganie jest zbyt "twarde" parkowanie więc wymaga użycia sporej siły.
Średnie oceny RENAULT CLIO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Renault Clio brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota Yaris.
Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Clio
użytkownik:
liczba głosów: 64
Renault Clio [RS] SPORT ph1 2000 CB0M, F4R 172KM 2000r. hatchback
Ocena ogólna
ogolnie bardzo fajne auto, dosc szybkie, zwrotne, ale za razem male, ciasne i srednio wygodne... jakby byla turbosprezarka to juz by bylo znacznie ciekawiej.
Układ napędowy
Auto ma charekterystyke podobna bardzo do silnikow Hondy, zaczyna jechac dopiero gora a prawdziwa moc pokazuje sie przy 5500obr i do samego odciecia nie ma zadyszki. Wyprzedzanie to zaden problem pod warunkiem ze zredukujemy sobie o bieg lub dwa nizej. Skrzynia jest precyzyjna, dobrze zestopniowana poza 5tym biegiem, powyzej 160km/h samochod wykazuje juz znacznie mniej checi na przyspieszanie na 5tym biegu niz na pozostalych. Skrzynia ogolnie jest ok, niektorym zdarza sie "popsuc" drugi bieg, przy obrotach bliskich maxymalnym drugi bieg wchodzi zawsze z charakterystycznym zgrzytem.
Komfort
Na temat seryjnego egzemplarza ciezko mi cos powiedziec, u mnie na sportowym zawieszeniu jest twardo, szczegolnie osobom z tylu ktore skacza jak pileczki. Ogolnie fotele wygodne, chociaz moglby byc troche glebsze. Twarde zawieszenie niestety daje o sobie znac na Polskich drogach. W Niemczech/Austrii ideal...
Nadwozie
Ogolnie wnetrze proste i dosc plastikowe, sytuacje ratuje pol skora z alcantara, klimatyzacja i zegary. Reszta zupelnie tak samo plastikowa jak w innych tanich modelach, trzeszczy tak samo szybko. dopiero ph2 dostalo zupelnie innego wymiaru we wnatrz, ale znowu nie wszystkim moze odpowiadac na zewnatrz.
Układ jezdny
Auto prowadzi sie bardzo dobrze juz na seryjnym zawieszeniu, w szybkich i ciasnych zakretach nie wynosi go, lekka korekta hamulcem powoduje delikatna, latwa do opanowania nadsterownosc. Na sportowym zawieszeniu auto prowadzi sie jeszcze lepiej, lecz z racji malego rozstawu kol jest podatne na koleiny i nierownosci. Uklad kierowniczy jest trwaly i precyzyjny, lecz auto jest malo zwrotne w manewrach typu nawracanie z racji duzego promienia skretu. Hamulce to jedna z nejlepszych cech tego auta, sa bardzo ostre, delikatne nacisniecie powoduje juz dosc mocne hamowanie - niespotykane w innych autach.
Naprawy
Ogoline psuja sie duperele, mechaniczne rzeczy sa ok, oryginaly sa bardzo kosztowne, a jak jest z zamiennikami... kto to wie co to warte... Niektore rzeczy nie wystepuje w zamiennikach do RS, niektore moga pasowac z 1.6 ale jak to bedzie dzialac??
Wentylacja i ogrzewanie
jesli chodzi o klimatyzacje to jest OK, brakuje climatronica, ktory niestety nie byl dostepny dla ph1.
Elektryka/elektronika
ogolnie jak narazie wszystko sprawuje sie nad wyraz dobrze, jedyna bolaczka jest wtyczka od airbagu pod fotelem pasazera, i cos mi sie wydaje ze po malu masa nie jest w najszczesliwszym miejscu
Zobacz również opinie:
Renault Clio: coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Renault Clio: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Renault Clio: 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2
Renault Clio: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991
Sprawdź także:
Renault Clio - ogłoszenia , Renault - forum użytkowników, Renault Clio - średnie ceny
Renault - tapety na pulpit, Renault - konfigurator felg, Renault - tanie opony,
Używane auto części, Renault - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie