Opinie o samochodach Renault Clio
1.9
Liczba ocen: 12
Średnia ocena: 8.00/10
Renault Clio spalanie (l/100km)
Oceny RENAULTA CLIO
Renault Clio II faza 1 1.9 1.9 D 65KM 1999r. 245 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
No cóż przy masie 1100 kg i tej mocy rewelacji nie można się spodziewać. Jednak silnik jest bardzo elastyczny ma bardzo dobry moment obrotowy. Brakuje kilku koników na autostradzie max 140 Km /h. Licznik powyżej 100 na godzinę zawyża prędkość o jakieś 10-15 %. No ale człowiek się cie...
Opinia o komforcie:
Tak jak już pisałem resorowanie jest bardzo dobre na klasę samochodu o jeden półkę wyżej. Problem zaczyna się przy pełnym obciążeniu. Problem jest z sprężynami na tylnej belce. Bardzo często pękają jednak na szczęście łamią się skrajne zwoje co umożliwia spokojną jazdę do war...
Opinia o nadwoziu:
Mam prawie 2 metry wzrostu a fotel nigdy nie ustawiałem do końca bo mi brakowała rąk. :) Z tyłu może być ciasno ale da się przeżyć. Miejsca pod sufitem jest dużo. Regulowana kierownica i fotel w 2 płaszczyznach zapewniają komfort. Dostęp do przełączników i sterowania ogrzewaniem dob...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobrze oceniam układ jezdny. Jak na samochód w swojej klasie rewelacyjnie wychwytuje wszystkie nierówności. Także trwałość zawieszenia jest zaskakująco dobra. Przejechałem nim 40 tys km po wrocławskich dziurach i po za wymianą gumek jednej tulejki na wahaczu nie trzeba było nic r...
Renault Clio RTE 1.9 dTi 90KM 2000r. 131 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Oj bez komentarza proszę państwa :D
Opinia o komforcie:
komfort jest super i wygodniejszy
Opinia o nadwoziu:
wygodne siedzenia z przodu i z tyłu zajmuje troche miejsca, Bagażnik dość wystarczy jak na zakupy lub z psem do weterynarza lub na odpoczynek :D
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie super ponieważ można kierownice można regulować, Hamulce są bardzo dobre choć mocniej można za hamować oj parkowanie tyłem to troszkę problem jak się chowa do garażu ale przodem bez problemowo i wyjeżdżanie z parkingu.
Renault Clio I 1.9 d 65KM 1994r. 260 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
bardzo elastyczny slinik oczywisie w dieslu:)
Opinia o komforcie:
troszke słychac zawieszenie słąbo wyciszynoe
Opinia o nadwoziu:
dosc przestrzenny samochodzik jak przy takich gabarytach:P
Opinia o układzie jezdnym:
troszke słąbe hamulce ale to standart moj tata ma to samo w clio I 1,2 benzyna:)
Renault Clio 1.9 DTI 80KM 2000r. 220 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik Super jak na takie małe autko 1,9 w TDI to całkowicie wystarcza. Silnik bardzo elastyczny np jadę na 4 biegu od 40-60kmh pow wrzucam 5 bardzo oszczędny bowiem pali 4,5l ropy na 100km po mieście.
Opinia o komforcie:
mo cóż to clio nie audi czy vw. Ale jak na auto miejskie jest naprawde dobre.
Opinia o układzie jezdnym:
W związku z tym, że autko jest małe super się prowadzi, łatwo parkuje a chamulce brzytwa.Pozatym pompa wskomagania siadła okazało się że szczotki sie starły.
Renault Clio DTI 1.9 80KM 2000r. 172 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
gdyby ktoś chciał bardziej szczegółowa opinię o autku, to proszę pisać na numer gg: 2268966
Opinia o układzie jezdnym:
Ze względu na niewielkie rozmiary, świetny rozstaw kół, dynamiczną sylwetkę autko jest niezwykle przyczepne, zwrotne, ogólnie doskonale zarówno do ruchu miejskiego jak i trasę na wczasy:)
Średnie oceny RENAULT CLIO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Renault Clio brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai ix20.
Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Clio
użytkownik:
liczba głosów: 135
Renault Clio II faza 1 1900 1.9 D 65KM 1999r. hatchback
Ocena ogólna
Problemem jest instalacja elektryczna tzn np tylne światła w których często gubi się masa. Styk masy jest pojedynczy nie jak np w Astrze podwójny i bardzo wąski. Problemem jest też rozwiązanie świec żarowych w których prąd doprowadzany jest tylko do jednej świecy a później rozdzielany właśnie od niej. Powoduje to że praktycznie co roku trzeba je wymieniać w zimie. Da się co prawda zapalić auto przy uszkodzonych 2 świecach do tem ok -10 C ale nie jest to łatwe i przyjemne. koszt świec ok 120 za komplet. Problemy są też z zawieszeniem z tyłu. Przy jeździe z dużym obciążeniem łatwo jest zostawić kawałki sprężyn na asfalcie. Ja wymieniałem je praktycznie co 2 lata.
Układ napędowy
No cóż przy masie 1100 kg i tej mocy rewelacji nie można się spodziewać. Jednak silnik jest bardzo elastyczny ma bardzo dobry moment obrotowy. Brakuje kilku koników na autostradzie max 140 Km /h. Licznik powyżej 100 na godzinę zawyża prędkość o jakieś 10-15 %. No ale człowiek się cieszy że jedzie 155.
Widoczność
Bardzo dobra widoczność z przodu. z tyłem jest ciut gorzej. Lusterka asferyczne praktycznie wyeliminowały martwe pole.
Komfort
Tak jak już pisałem resorowanie jest bardzo dobre na klasę samochodu o jeden półkę wyżej. Problem zaczyna się przy pełnym obciążeniu. Problem jest z sprężynami na tylnej belce. Bardzo często pękają jednak na szczęście łamią się skrajne zwoje co umożliwia spokojną jazdę do warsztatu nie spiesząc sie specjalnie. Cena ok 150 za sztukę. Fotele przednie są dobrze wyprofilowane i ładnie trzymają na zakrętach. Co do wyciszenia to mogło być ciut lepiej.
Nadwozie
Mam prawie 2 metry wzrostu a fotel nigdy nie ustawiałem do końca bo mi brakowała rąk. :) Z tyłu może być ciasno ale da się przeżyć. Miejsca pod sufitem jest dużo. Regulowana kierownica i fotel w 2 płaszczyznach zapewniają komfort. Dostęp do przełączników i sterowania ogrzewaniem dobry. Bagażnik jest całkiem spory, po złożeniu kanapy tylnej przewiozłem 3 materace 200x90 cm 7 lamp i regał z wieszakiem + 2 osoby z przodu. Wykończenie : plastik który nie jest zbyt przyjemny szczególnie w zimie gdy z twardnieje. Aranżacja - nie rozumiem pytania , można powiesić choinkę zapachową, lampkę pod sufitem itp ;)Plastikowe błotniki są bardzo fajnym pomysłem, po 7 latach pojawiły się male zalążki rdzy przy mocowaniu drzwi z przodu.
Układ jezdny
Bardzo dobrze oceniam układ jezdny. Jak na samochód w swojej klasie rewelacyjnie wychwytuje wszystkie nierówności. Także trwałość zawieszenia jest zaskakująco dobra. Przejechałem nim 40 tys km po wrocławskich dziurach i po za wymianą gumek jednej tulejki na wahaczu nie trzeba było nic robić. Hamulce w tym modelu z ABSem są rewelacyjne, działają jak brzytwa. Problemów z parkowaniem nie miałem po zamontowaniu czujnika cofania. Polecam wszystkim szczególnie tym co pożyczają samochód żoną.
Wentylacja i ogrzewanie
Nie paruje, nagrzewa się może nie zbyt szybko ale w samochodzie jest ciepło zimą a temperatura jest stabilna i łatwa do regulacji.
Zobacz również opinie:
Renault Clio: coupe, hatchback, kombi, sedan (limuzyna)
Renault Clio: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Renault Clio: 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2
Renault Clio: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991
Sprawdź także:
Renault Clio - ogłoszenia , Renault - forum użytkowników, Renault Clio - średnie ceny
Renault - tapety na pulpit, Renault - konfigurator felg, Renault - tanie opony,
Używane auto części, Renault - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie