Renault Kangoo opinie, oceny użytkowników, Renault Kangoo spalanie diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Renault Kangoo

diesel

Liczba ocen: 23

Średnia ocena: 7.78/10

Renault Kangoo spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
6.40
trasa
-.--/-.--
5.51
cykl mieszany
-.--/-.--
6.04

Oceny RENAULTA KANGOO

SEBASTIAN BIAŁKOWSKI2008-02-06

Ogólna ocena:

6/10

Renault Kangoo to samochód o który trzeba rzeczywiście dbać i to solidnie mam na mysli regularne wymiany oleju a filtrów paliwa i powietrza gdyż zaniedbanie głownie tego pierwszego stwarza nam pózniej problemy zwiazane z dynamiką jazdy,a także może doprowadzić do poważniejszych usterek....
Opinia o układzie napędowym:
W tym modelu akurat niestety trzeba trochę tą gałką biegów dość sporo namieszać aczkolwiek jak już wejdziemy w odpowiednie obroty jest ok.Jeśli chodzi o przyspieszenia nie jest to wyścigówka ale nie ukrywam fajne auto do nawet dość dynamicznej jazdy.Daję 4
Opinia o komforcie:
Jeśli chodzi o komfort jazdy jak na francuza przystało przy tej klasie auta nie ma co wybrzydzać jeżdżę głownie z rodziną 3 osbową oprócz niestety skrzypiacych trochę plastików można spokojne robić długie trasy.
Opinia o nadwoziu:
Jak już wspomniałem porzednio nie ma co narzekać.Jeśli chodzi o przód miejsca jest dośc przyzwoicie pasażer z przodu też nie ma co narzekać,tył w zależności jakiej postury są pasażerowie.Bagażnik pierwsz klasa włożysz co tylko zechcesz nawet średniej wilkości szafkę po złożeniu...
Opinia o układzie jezdnym:
W związku z tym,że jest to dośc wysoki samochóda na zakrętach trzeba uważać aby nie przesadzić gdyż nie ma co ukrywać przechyły są dośc mocne.Układ kierowniczy ok dość precyzyjny nie sprawia większego problemu w spomaganie działa dośc dobrze lecz po 18000 tys pompa wspomagania zaw...

2010-02-17

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
połączenie dźwigni zmiany biegów ze skrzynia za pomocą cieniutkiej rureczki - wystarczy nieduży pieniek w trawie, żeby się wygięła i biegi przestały działać (brak odpowiedniego zabezpieczenia); dynamika tego silnika może zadziwić największych niedowiarków ;) Z 2-3 osobami i pełn...
Opinia o komforcie:
Cicho nie jest ;) ale jak na tego typu samochód radia można posłuchać. Gdyby fotele były wygodniejsze (gł. lędźwiowy odcinek) podróż kilkunastogodzinna nie byłaby żadnym problemem.
Opinia o nadwoziu:
Kontrolka długich świateł razi w oczy nocą, a poza tym brak zastrzeżeń - wszystko pod ręką, delikatne bursztynowe podswietlenie nie męczy. Do bagażnika może wejść baaardo dużo, a po złożeniu tylnej kanapy (u mnie dzielona)mam klasycznego dostawczaka. Welury i platiki nie ustępują...
Opinia o układzie jezdnym:
dobre trzymanie w zakrętach pomimo swojej wysokości, układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny

2013-07-15

Ogólna ocena:

8/10

całkiem przyzwoicie,a motor rewlacyjny.
Opinia o układzie napędowym:
silnik jest najprostszą wersją bez doładowania,więc stąd trochę małe przyśpieszenia w porównaniu z wersją turbo,ale jest całkiem przyzwoicie.Po prostu trzeba uważać przy wyprzedzaniu.
Opinia o komforcie:
całkiem przyzwoicie jak na pojazd z silnikiem diesla,oraz dolny pułap kl.średniej.
Opinia o nadwoziu:
wszystko o.k.
Opinia o układzie jezdnym:
parkowanie po zamontowaniu czujników podwyższam na 9.ponieważ samochód jest dość wysoki,więc jest czuły na boczne podmuchy wiatru,co maleje przy pełnym obciążeniu.

2009-07-11

Ogólna ocena:

4/10

Moc elestycznośc silnika OK Awaryjnośc wtrysków tragedia Funkcjnalnośc OK Parkowanie OK
Opinia o układzie napędowym:
Moc silnika OK. Ale wtryski do wymiany po 30 tys. Podobno z pompy dostają się opiłki ,nasze cyganione paliwo jest za chude. Rada 0,5 l miksolu na bak , co z katalizatorem? No to bądź ekologiem i płac 1,6 tys za jeden wtrysk co 30 tys
Opinia o układzie jezdnym:
Szczotki w silniku od wspomagania zawiesiły się po 50tys km silnik "jednorazowy" ,chcesz oszczedzc potrzebna "złota rączka"

robert2009-05-05

Ogólna ocena:

8/10

dobra jakość i wyposażenie, jedyne zastrzeżenia to przednie fotele i wyciszenie dla prędkości autostradowych.
Opinia o układzie napędowym:
układ napędowy dobrze zestrojony z skrzynią biegów, warto zdecydować się na skrzynie 6-biegową, wystarczająco elastyczny.
Opinia o komforcie:
zbyt miękkie fotele przednie, dostateczna ilość miejsca do jazdy rodzinnej, kiepskie wyciszenie powyżej 100 km/h
Opinia o nadwoziu:
dobra ergonomia
Opinia o układzie jezdnym:
bardzo pewny układ jezdny,doskonale trzymie sie drogi, hamulce tarczowe o wysokiej skuteczności

Średnie oceny RENAULT KANGOO

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
56.52%
głosów 13
Raczej tak
30.43%
głosów 7
Trudno powiedzieć
4.35%
głosów 1
Raczej nie
4.35%
głosów 1
Nie
4.35%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
7.6/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
7.7/10
Skrzynia biegów
8.1/10
Silnik
8.2/10
Przyspieszenie 0-100km
6.3/10
Przyspieszenie 60-120km
6.5/10
Przyspieszenie 80-120km
6.4/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.4/10
Resorowanie z obciążeniem
7.9/10
Fotele przednie
6.8/10
Fotele tylne
6.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
5.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.4/10
Przestrzeń z tyłu
8.2/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.2/10
Bagażnik
9.4/10
Jakość materiałów i wykończenia
6.1/10
Możliwość aranżacji
8.1/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.9/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
9.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.7/10
Elektronika
4.8/10
Naprawy
Niezawodność
4.8/10
Koszty napraw
4.1/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
8
Komfort jazdy
3
Niezawodność
2
Widoczność
1
Wnętrze
1
Nadwozie
1
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
3
Napęd
3
Nic
2
Awaryjność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Renault Kangoo brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen Jetta.

Renault Kangoo

Renault Kangoo

Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta

Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Kangoo

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 114

Renault Kangoo Kaleido 1500 dCi 82KM 2004r. van

Układ napędowy

połączenie dźwigni zmiany biegów ze skrzynia za pomocą cieniutkiej rureczki - wystarczy nieduży pieniek w trawie, żeby się wygięła i biegi przestały działać (brak odpowiedniego zabezpieczenia); dynamika tego silnika może zadziwić największych niedowiarków ;) Z 2-3 osobami i pełnym bagażnikiem, na 5 biegu wyprzedzanie jest bezpieczne (90-120, na autostradzie 120-160 autko śmiga jak po szynach przyspieszając bardzo dynamicznie.

Widoczność

Szerokie słupki potrafią zasłonić cały zakręt... do tyłu, duże boczne lustra pozwolą nam zaparkować na milimetry; wyczucie długości auta wymaga jednak sporej wyobraźni. Przy parkowaniu tyłem warto pamietać o pozostawieniu miejsca na otwarcie bagażnika (wersja z podnoszoną klapą)

Komfort

Cicho nie jest ;) ale jak na tego typu samochód radia można posłuchać. Gdyby fotele były wygodniejsze (gł. lędźwiowy odcinek) podróż kilkunastogodzinna nie byłaby żadnym problemem.

Nadwozie

Kontrolka długich świateł razi w oczy nocą, a poza tym brak zastrzeżeń - wszystko pod ręką, delikatne bursztynowe podswietlenie nie męczy. Do bagażnika może wejść baaardo dużo, a po złożeniu tylnej kanapy (u mnie dzielona)mam klasycznego dostawczaka. Welury i platiki nie ustępują wielu osobowym modelom.

Układ jezdny

dobre trzymanie w zakrętach pomimo swojej wysokości, układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny

Naprawy

W przypadku korzystania z zamienników koszty do wytrzymania

Wentylacja i ogrzewanie

Klima rozwiązuje parowanie, nagrzewa się też w miarę szybko, cyrkulacja ok - sporo możliwości kombinacji nawiewu.

Elektryka/elektronika

Nic poważnego się nie działo (odpukać)

Zobacz również opinie:

Renault Kangoo: bus, camping, hatchback, kombi, mini-van, pick-up, van

Renault Kangoo: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Renault Kangoo: 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.9, 2.0

Renault Kangoo: 2009, 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996