Renault Trafic opinie, oceny użytkowników, Renault Trafic spalanie benzyna (strona 1)

Opinie o samochodach Renault Trafic

benzyna

Liczba ocen: 2

Åšrednia ocena: 9.50/10

Renault Trafic spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.80/-.--
-.--
trasa
8.50/-.--
-.--
cykl mieszany
10.25/-.--
-.--

Oceny RENAULTA TRAFIC

Majas2018-08-26

Ogólna ocena:

9/10

Udany bus. KupiÅ‚em wÅ‚aÅ›nie nowego wiÄ™c liczÄ™ na powtórkÄ™ historii eksploatacyjnej. W Å›rodku troszkÄ™ prosty (w nowym niewiele zmienili!) ale przyjemny. Trafic w wersji osobowej jest caÅ‚kiem wygony. Cena zakupu wyższej wersji osobowej w stosunku do innych nie jest strasznie przesadzona choÄ...
Opinia o układzie napędowym:
Już pisaÅ‚em, silnik jest dzielny i elastyczny. Skrzynia biegów chyba troszkÄ™ nieudana. ByÅ‚a w pieszym roku 3 razy w serwisie, zawsze jednak to samo. Trzeba polubić albo znienawidzić i tak jeździć. Mimo, że jej toporność mnie na poczÄ…tku denerwowaÅ‚a, chwile dziwnych odgÅ‚osów stresowaÅ...
Opinia o komforcie:
Resorowanie jak to we Francuzach świetne. Siedzenia kierowcy w wersji osobowej są zbyt miękkie. Można zamienić od wersji towarowej (twardsze) co osobiście polecam. Siedzenie z tyłu standardowe, nic specjalnego. Nigdy nikt się nie skarżył. W wersji osobowej z plastikami, a nie wszędzie t...
Opinia o nadwoziu:
Z jakością plastików bym dyskutował. Można było ładniej, estetyczniej, lepiej, z lepszych jakościowo materiałów. Przestrzeń chyba najlepsza ze wszystkich busów jakie widziałem. Super ustawny i pakowny bus! Trafik i Vivaro świetnie nadają się do zabudowy indywidualnej, na kampera czy...
Opinia o układzie jezdnym:
Bus ma jedną istotną zaletę. Jest maksymalnie pakowny, a przy ogromnym przeciążeniu świetnie się trzyma drogi. Jest jak pudełko sześcienne. Zapakować można wszystko i w każdej konfiguracji. Silnik benzynowy jest niezły, trzyma moc nawet po prawie półmilionowym przebiegu. Tankowany p...

Åšrednie oceny RENAULT TRAFIC

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
10.0/10
Parkowanie
10.0/10
Napęd
Elastyczność
9.5/10
Skrzynia biegów
7.5/10
Silnik
9.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.5/10
Resorowanie z obciążeniem
10.0/10
Fotele przednie
7.5/10
Fotele tylne
7.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
5.5/10
Możliwość aranżacji
8.5/10
Karoseria
6.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
10.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.5/10
Elektronika
6.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.5/10
Koszty napraw
7.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Nadwozie
1
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Renault Trafic braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Opel Vivaro.

Renault Trafic

Renault Trafic

Opel Vivaro

Opel Vivaro

Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Trafic

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Majas

liczba głosów: 37

Renault Trafic 2000 KM 2004r. van

Ocena ogólna

Udany bus. Kupiłem właśnie nowego więc liczę na powtórkę historii eksploatacyjnej. W środku troszkę prosty (w nowym niewiele zmienili!) ale przyjemny. Trafic w wersji osobowej jest całkiem wygony. Cena zakupu wyższej wersji osobowej w stosunku do innych nie jest strasznie przesadzona choć mogła by być niższa (nasze zarobki). Polecił bym Renault Trafic z 2004r, w benzynie. Moja opinia o Trafic pozytywna, zasłużona.

Układ napędowy

Już pisałem, silnik jest dzielny i elastyczny. Skrzynia biegów chyba troszkę nieudana. Była w pieszym roku 3 razy w serwisie, zawsze jednak to samo. Trzeba polubić albo znienawidzić i tak jeździć. Mimo, że jej toporność mnie na początku denerwowała, chwile dziwnych odgłosów stresowały szybko się oswoiłem. Skrzynia dzielnie działa już parę lat. I dalej potrafi być czasami głośna. Nikt dokładnie nie wie co jest grane. Żeby pocieszyć napiszę że w nowym Trafiku zaczyna też świrować. Już się nie przejmuje bo bym zakwitł w ASO. Tak pomykam. Zresztą ASO nie widzi żadnej wady. Skrzynia to jedyny dziwny temat w Trafiku, Vivaro, Master i Movano. Trzeba przyznać że mimo dziwactw wciąż długo działa, paść jakoś nie chce.

Widoczność

Jedne z najlepszych lusterek jakie widziałem. Nie wiem jak w wersji blaszka ale w osobowym widoczność jest super (oszklony)

Komfort

Resorowanie jak to we Francuzach świetne. Siedzenia kierowcy w wersji osobowej są zbyt miękkie. Można zamienić od wersji towarowej (twardsze) co osobiście polecam. Siedzenie z tyłu standardowe, nic specjalnego. Nigdy nikt się nie skarżył. W wersji osobowej z plastikami, a nie wszędzie tekturą wyciszenie dość dobre. Słyszałem że w blaszakach tektura działa jak pudło rezonansowe i potrafi przy 100km/h głucho huczeć. W wersji z tapicerką normalną jest w porządku.

Nadwozie

Z jakością plastików bym dyskutował. Można było ładniej, estetyczniej, lepiej, z lepszych jakościowo materiałów. Przestrzeń chyba najlepsza ze wszystkich busów jakie widziałem. Super ustawny i pakowny bus! Trafik i Vivaro świetnie nadają się do zabudowy indywidualnej, na kampera czy busika turystycznego.

Układ jezdny

Bus ma jedną istotną zaletę. Jest maksymalnie pakowny, a przy ogromnym przeciążeniu świetnie się trzyma drogi. Jest jak pudełko sześcienne. Zapakować można wszystko i w każdej konfiguracji. Silnik benzynowy jest niezły, trzyma moc nawet po prawie półmilionowym przebiegu. Tankowany przeważnie na BP, mają dobre paliwo trzymające standardy i są mili, pomocni. Unikam Orlen i Ukoil. Paskudne paliwo, a obsługa wiecznie z muchami w nosie. Trafik osobówka to udanym bus, mam już nowy, zobaczymy różnice.

Naprawy

To tani bus w eksploatacji. Nie ma jakiś zabójczych cen części czy usług w serwisie. Bardzo duży wybór części. Do zawieszenie kupuję w kompletach ze wzmocnionymi łącznikami. Komplet lepszych części do zwieszenia starcza na 100tys.km. Na olejach nie oszczędzać choć pewnie znajdą się kutwy. Różnica w cenie z dedykowanym mineralnym mała 30-40zł, a jednak pełny syntetyk jest lepszy! Także nie oszczędzać na filtrach. Sędziszów jest w/g mnie najlepszy.

Wentylacja i ogrzewanie

Dobra mocna dmuchawa. Co do klimy to różnie. Potrafi dość długo się rozkręcać. Nawet i 15 minut w bardzo upalne dni. Nie wiem od czego to zależy. Inni też mają podobnie.

Elektryka/elektronika

Elektryka nie należy do mocnej strony francuzów. Kable są słabe, cienkie, szybko pękają złącza i trzeba poprawiać. Po zakupie polecam przeinstalować kable od radia. Oryginalne są tandetne, cienkie. Za to głośniki oryginalne w poszyciu mają naprawdę świetną, wysoką klasę. W połączeniu z dobrym sprzętem brzmią pierwsza klasa.

Zobacz również opinie:

Renault Trafic: bus, inne, kombi, mini-van, van

Renault Trafic: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Renault Trafic: 1.6, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.5

Renault Trafic: 2022, 2016, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 1995, 1990