Opinie o samochodach Renault Twingo
2009r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 8.00/10
Renault Twingo spalanie (l/100km)
Oceny RENAULTA TWINGO
Renault Twingo II 1.2 16V 75km 75KM 2009r. 67 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Francuz lubi precyzję, trzeba dobrze nakierowywać biegi bo inaczej nie wchodzą, jednak przełożenia są dobrze dobrane, choć przy jeździe pow.110km/h przydałaby się 6. Silnik do miasta ekstra w tej klasie to mistrzostwo, jeździłem yariskami, pandami ale tak fajnego silnika nie miały. Od 0...
Opinia o komforcie:
Tu jest jednak największa wada auta, wyciszenie wnętrza jest kiepskie, zimówki+mokra nawierzchnia+trochę piasku/ żwirku= szum niespotykany nawet w gorszej klasy akutach, hałas dochodzi z tylnych nadkoli.
Opinia o nadwoziu:
Rozplanowanie przestrzeni w aucie jest idealne jak na miejskie auto. Wiele miejsca z przodu, mniej z tyłu(mimo to jest tam wiele miejsca jak na ten segment) i spory/ogromny(po idioto-odpornym składaniu siedzeń)bagażnik(też jak na ten segment)
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na autko miejskie dobrze trzyma się drogi, trudno go porównywać z usportowionymi modelami.
Średnie oceny RENAULT TWINGO
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Renault Twingo brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi Q5.
Najciekawsza opinia użytkownika o Renaulcie Twingo
użytkownik: Arkadiusz
liczba głosów: 32
Renault Twingo II 1200 16V 75km 75KM 2009r. hatchback
Ocena ogólna
Samochód rewelacja dla singla/pary/pary z 1 małym dzieckiem, mieszkającego/-cych w mieście. Autko w miarę ekonomiczne, ergonomiczne na przedstawiony powyżej układ osób. Zaparkujemy wszędzie, nie zadzierając o nic dzięki znakomitej widoczności. Jest dość zrywny więc jak trzeba się szybko kajś włączyć do ruchu to damy radę. Plastiki trwałe może średnio przyjemne w estetyce, ale łatwe w czyszczeniu. Denerwujący jest za to brak obrotomierza i reszty zegarów prócz cyfrowego prędkościomierza i tablicy kontrolek widać, że autko dla kobiet(obsługa łącznie z wymianą żarówek jest banalna nie wymaga nawet podstaw wiedzy technicznej.) Nie psuje się za często (miałem ino jakąś pierdołę w układzie i pasek, rozrząd zrobiłem profilaktycznie). Przy deszczu i lekkim brudzie na drodze jest WYJĄTKOWO głośny. Trzyma się nawet dobrze drogi, można(oczywiście z wyobraźnią) wejść trochę szybciej w zakręt niż konkurencją. Zawieszenie pod względem tłumienia wybojów super nie jest(jednak francuz), tragedii jednak nie ma. Problemy może sprawiać pedantyczna w naprowadzaniu drążka skrzynia biegów, mimo regulacji trzeba ją po prostu dobrze wyczuć, a jak się to zrobi to jej współpraca z silnikiem układa się świetnie. Powracając jeszcze do wnętrza warto ponownie podkreślić idioto-odporność wszystko jest proste do bólu, na wszystko prócz świateł(pasy, ręczny, światła na zgaszonym silniku i otwartych drzwiach)uruchamia się sygnał dźwiękowy. Ergonomia obsługi jest jednak przystosowana dla ludzi o wzroście ok 165-180cm. wyżsi będą narzekać, np. na otwieranie okien, wygodny dostęp do kierownicy bez haczenia nogami(znam z reakcji znajomego). Ogółem polecam autko.
Układ napędowy
Francuz lubi precyzję, trzeba dobrze nakierowywać biegi bo inaczej nie wchodzą, jednak przełożenia są dobrze dobrane, choć przy jeździe pow.110km/h przydałaby się 6. Silnik do miasta ekstra w tej klasie to mistrzostwo, jeździłem yariskami, pandami ale tak fajnego silnika nie miały. Od 0 do 60 to bolid powyżej już gorzej, ale tragedii nie ma.
Widoczność
Widoczność jest w tym aucie świetna, to chyba największa zaleta.
Komfort
Tu jest jednak największa wada auta, wyciszenie wnętrza jest kiepskie, zimówki+mokra nawierzchnia+trochę piasku/ żwirku= szum niespotykany nawet w gorszej klasy akutach, hałas dochodzi z tylnych nadkoli.
Nadwozie
Rozplanowanie przestrzeni w aucie jest idealne jak na miejskie auto. Wiele miejsca z przodu, mniej z tyłu(mimo to jest tam wiele miejsca jak na ten segment) i spory/ogromny(po idioto-odpornym składaniu siedzeń)bagażnik(też jak na ten segment)
Układ jezdny
Jak na autko miejskie dobrze trzyma się drogi, trudno go porównywać z usportowionymi modelami.
Naprawy
Auto mam używkę, wymianę rozrządu zrobiłem profilaktycznie, pasek alternatora piszczał to wymieniony został i nie piszczy. W takiej eksploatacji jak wymiana żarówek a nawet całych lamp(tylna) to jest idioto-odporny, można tego dokonać w dosłownie 5 min.
Wentylacja i ogrzewanie
średnio/dobrze
Elektryka/elektronika
nie miałem jeszcze z niczym na tym polu problemów mimo, że to Reno.
Zobacz również opinie:
Renault Twingo: coupe, hatchback, inne, pick-up
Renault Twingo: benzyna, benzyna+gaz
Renault Twingo: 2009, 2008, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993
Sprawdź także:
Renault Twingo - ogłoszenia , Renault - forum użytkowników, Renault Twingo - średnie ceny
Renault - tapety na pulpit, Renault - konfigurator felg, Renault - tanie opony,
Używane auto części, Renault - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie