Rover 75 opinie, oceny użytkowników, Rover 75 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Rover 75

Liczba ocen: 48

Średnia ocena:

8.65/10

Rover 75 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 12.38/9.84 7.26
trasa 8.01/7.70 5.74
cykl mieszany 10.22/10.80 6.96

75

OCENY ROVERA 75


Ogólna ocena:  

9/10


uwielbiam ten samochod, jezdzi sie bardzo przyjemnie, silnik daje komfort jazdy (np wyprzedzanie), skrzynia biegow swietnie zestrojona, no i ten wyglad - brytyjscki klasyk
Opinia o układzie napędowym:
przydaloby sie ze 20-30 koni wiecej (silnik 2.5V6 ma 170KM - pewnie jest troche lepiej), bo samochod wazy 1500kg i 150 koni jest troche przez te mase pochlanianych; nie mniej jednak elastycznosci skrzyni biegow zasluguje na najwyzsza ocene - na 3 i 4 biegu jedzie sie jak automatem (tak duzy jest zak...
Opinia o komforcie:
komfort jazdy jest bardzo wysoki, a V6 radzi sobie swietnie z kompletem pasazerow, posiadam skorzane fotele, ktorych trwalosc i wygoda uzytkowania jest bardzo wysoka, dalem mniejsza note na wyciszenie, ale po 190 000 km slychac juz szum przy 160km/h ;)
Opinia o nadwoziu:
tylna kanapa jest zdecydowanie dla mnie za mala, dziecko siedzace w foteliku (male dziecko, nieduzo ponad rok) bez problemu kopie w przednie siedzenia, a osoby dorosle siedzace z tylu nie maja miejsca na nogi, kosztem ogromnego bagaznika mozna bylo zwiekszyc przestrzen z tylu (chociaz zdazylo mi sie...
Opinia o układzie jezdnym:
po opanowaniu sztuki patrzenia przez nieduza tylna szybe parkowanie staje sie proste; nie mniej jednak zdaje sobie sprawe, ze mniej doswiadczonym kierowcom mniejsza widocznisc do tylu i okraglosci moga sprawiac problem
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10



Opinia o układzie napędowym:
Przy zimnym silniku słychać głośny klekot.po rozgrzaniu uspokaja się. we wnętrzu silnik mało słyszalny. Pierwszy bieg dość krótki. Przyspiesza dynamicznie 1,8-2tyś do 3,5 tyś obrotów. Bardzo elastyczny na trasie -głownie 4 do wyprzedzania i 5 do spokojnej jazdy i w mieście 3-4 bieg w...
Opinia o nadwoziu:
Samochód duży i wygodny. Na tylnych siedzeniach może zabraknąć miejsca na nogi dla wyższych pasażerów jeśli z przodu również siądzie osoba wysoka = 175-185cm. większość przełączników jest ustawionych poprawnie. Problemem może być trafienie we włączniki świateł przeciwmgielnyc...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochodem jeździ się bardzo dobrze i wygodnie. Wspomaganie na postoju działa bardzo dobrze, spokojnie można obracać kierownicę jednym palcem.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Auto, które można kochać lub nienawidzić. :-) Zadbany R75 odwdzięczy się bezawaryjną i przyjemną jazdą, a stylistyka wnętrza i komfort sprawią, że z żalem będziesz wychodzić zza kółka u celu podróży. :-)
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny, w wersji CDT wydaje się trochę słaby, ale można bez problemu "przeprogramować", ponieważ od silniejszego CDTi różni się przede wszystkim oprogramowaniem sterownika silnika.
Opinia o komforcie:
Na ogół jeżdżę sam, idealnie niweluje nierówności. Z pasażerami różnica jest wyczuwalna, ale wygoda podróżowania na tym mocno nie cierpi. :) Tapicerka - jasna skóra, przednie fotele ogrzewane, bardzo wygodne, bezkonkurencyjne na długie trasy.
Opinia o nadwoziu:
Przód bardzo ergonomiczny i wygodny. Z tyłu trochę mało miejsca na nogi, szczególnie gdy kierowca jest wysoki :) Piękna stylistyka kokpitu, we wcześniejszych modelach (a taki posiadam) użyto prawdziwego drewna, nie elementów drewnopodobnych. Karoseria odporna na rdzę, przez 2 lata u...
Opinia o układzie jezdnym:
Trzyma się drogi jak przyklejony, dobrze zachowuje się na zakrętach. Zawieszenie zdecydowanie miękkie, co mi osobiście bardzo odpowiada. Na początku trochę przeraża perspektywa parkowania z dość małą widocznością przez tylną szybę, ale można do tego szybko przywyknąć i nabrać w...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Komfort jazdy, jak w mało którym aucie.Wystarczająca ilość miejsca dl 5-ciu dorosłych osób, duży bagażnik otwierany elektrycznie.Doskonale wyposażone auto za małe pieniądze, taki tańszy Jaguar.Ma oczywiście swoje chimery. Jeśli się kupi egzemplarz nie zajeżdżony to nie ma problemó...
Opinia o układzie napędowym:
Przy tej masie pojazdu moc silnika niewystarczająca. Przyśpieszenie do 100-tki niesatysfakcjonujące.Powyżej już lepiej
Opinia o komforcie:
Auto dobrze wyciszone, to był sztandarowy model Rover,a, fotele wygodne, z przodu podgrzewane, ale latem - jasna skóra- lepiej nie mówić.
Opinia o nadwoziu:
Toż to limuzyna, to tyle, albo aż tyle.
Opinia o układzie jezdnym:
Układ kierowniczy bez zastrzeżeń, wspomaganie b. dobre, średnica zawracania zbyt duża, ale to długie auto. Zawieszenie miękkie, auto "płynie niczym łódka", jednak nie zawsze to jest dobre na "polskich drogach", oczywiście kto, co lubi.Przy pełnym obciążeniu może do...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Jestem zadowolony z samochodu. ma 2 wady wiatrak od klimatyzacji ale po wymianie 5 lat temu do dzisiaj mi służy i wysprzeglik wymieniłem 2 w ciągu 5 lat i to używanie. Reszta bez zarzutu wysoki komfort ładna linia dobre materiały niewielkie spalanie
Opinia o układzie napędowym:
Silnik niezawodny moc wystarczająca ale mogło by być więcej koni. Wadliwy wysprzeglik ale można po regeneracji założyć za nieduże pieniądze i gwarantujący większe przebiegi.
Opinia o komforcie:
Perfekcja w kazdym calu. Nowe samochody w klasie średniej nie proponują takiego komfortu.
Opinia o nadwoziu:
Po prostu piękny. Mam go 5 lat i nadal mi się bardzo podoba. Za te pieniądze co teraz jest wart nie kupi sie tak luksusowego i wygodnego samochodu innej marki. Klasyka nie przemija.
Opinia o układzie jezdnym:
Jeżeli nie posiada samochód systemu parkowania to koniecznie trzeba zamontować.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 10


ŚREDNIE OCENY ROVER 75

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 72.92% głosów 35
Raczej tak 16.67% głosów 8
Trudno powiedzieć 2.08% głosów 1
Raczej nie 4.17% głosów 2
Nie 4.17% głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.2/10
Hamulce
8.9/10
Parkowanie
7.3/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.6/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.4/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.4/10
Resorowanie z obciążeniem
9.1/10
Fotele przednie
9.2/10
Fotele tylne
8.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
9.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
8.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.1/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
9.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
7.0/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.0/10
Elektronika
7.0/10
Naprawy
Niezawodność
6.5/10
Koszty napraw
5.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 32
Nadwozie 2
Wnętrze 2
Spalanie 2
Niezawodność 2
Układ jezdny 1
Napęd 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 12
Spalanie 8
Widoczność 4
Awaryjność 4
Inne 3
Układ jezdny 1
Nadwozie 1
Napęd 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Rover 75 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot 607.

  Rover

  75

  Peugeot

  607

Najciekawsza opinia użytkownika o Roverze 75

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Szymon Murawiecki

liczba głosów: 39

Rover 75 2000 V6 150KM 2000r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
uwielbiam ten samochod, jezdzi sie bardzo przyjemnie, silnik daje komfort jazdy (np wyprzedzanie), skrzynia biegow swietnie zestrojona, no i ten wyglad - brytyjscki klasyk

Układ napędowy
przydaloby sie ze 20-30 koni wiecej (silnik 2.5V6 ma 170KM - pewnie jest troche lepiej), bo samochod wazy 1500kg i 150 koni jest troche przez te mase pochlanianych; nie mniej jednak elastycznosci skrzyni biegow zasluguje na najwyzsza ocene - na 3 i 4 biegu jedzie sie jak automatem (tak duzy jest zakres obrotow, w ktorych te biegi zachowuja elastycznosci);

Widoczność
fotele posiadaja elektryczna regulacje w pionie wiec kazda osoba bedzie mogla tak usiasc, zeby widziec ile jej bedzie potrzeba; o tylnej szybie juz pisalem - trzeba sie bedzie przyzwyczaic

Komfort
komfort jazdy jest bardzo wysoki, a V6 radzi sobie swietnie z kompletem pasazerow, posiadam skorzane fotele, ktorych trwalosc i wygoda uzytkowania jest bardzo wysoka, dalem mniejsza note na wyciszenie, ale po 190 000 km slychac juz szum przy 160km/h ;)

Nadwozie
tylna kanapa jest zdecydowanie dla mnie za mala, dziecko siedzace w foteliku (male dziecko, nieduzo ponad rok) bez problemu kopie w przednie siedzenia, a osoby dorosle siedzace z tylu nie maja miejsca na nogi, kosztem ogromnego bagaznika mozna bylo zwiekszyc przestrzen z tylu (chociaz zdazylo mi sie kilka razy wiezc tym samochodem mloda pare do slubu i z tylu miescily sie 3 osoby w tym panna mloda w sukni); poza tym wnetrze wykonane jest bardzo dokaldnie, mimo juz dosc duzego przebiegu nic nie skrzypi i nie puka w czasie jazdy

Układ jezdny
po opanowaniu sztuki patrzenia przez nieduza tylna szybe parkowanie staje sie proste; nie mniej jednak zdaje sobie sprawe, ze mniej doswiadczonym kierowcom mniejsza widocznisc do tylu i okraglosci moga sprawiac problem

Naprawy
poza zarowkami, czujnikiem ABS i ciegnem do zmiany biegow nie psuje sie (odpukac :)) nic; nalezy jednak zaznaczyc, ze bardzo dbam o samochod, regularnie go kontroluje, serwisuje, wymieniam wszystko co jest do wymiany itd czesci eksplotacyjne nie sa drogie (klocki hamulcowe - okolo 100 przod, filtry 20-40 zl w zaleznosci czego ten filtr itp), natomiast cena innych czesci zamiennych zalezy w duzej mierze od humoru sprzedawcow na allegro (ciegno zmiany biegow - 400 pln, nowy czujnik ABS Siemensa - 150 PLN), chyba, ze chce sie kupic nowe a ASO - tam ceny przelicza sie z funtow...

Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie dziala swietnie, klimatyzacja rowniez, jedynym problemem jest tendencja do parowania szyb w srodku

Elektryka/elektronika
elektronika - super, elektryka - dosc czesto przepalaja sie jakies zarowki (moze to tylko u mnie), na szczescie jest informacja o przepalonej zarowce na desce rozdzielczej wiec nie grozi nam nieswiadoma jazda z nieswiecacymi lampami

Pełna opinia o Rover 75 2000 V6 150KM 2000r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Rover 75: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Rover 75: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Rover 75: 1.8, 2.0, 2.5

Rover 75: 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999