Rover seria 800 opinie, oceny użytkowników, Rover seria 800 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Rover seria 800

Liczba ocen: 6

Średnia ocena:

8.50/10

Rover seria 800 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 11.15/12.75 9.00
trasa 8.30/10.25 7.20
cykl mieszany 9.60/11.50 8.30

seria 800

OCENY ROVERA SERIA 800


Ogólna ocena:  

8/10


samochód genialny za genialnie niskie pieniądze a to przez strach ludzi że drogi serwis i brak części , a to nie prawda , takie rzeczy jak rozrząd , filtry, klocki , swiece - wszystko jest i w normalnych przystępnych cenach ... amory to już inna bajka 2 szt.do tyłu to wydatek ok 800 zł.
Opinia o układzie napędowym:
zmiany biegów nie martwią bo to automat i to bardzo inteligentny Mniej punktów za skrzynię tylko dlatego że brak piątego biegu który by się wbijał przy przekroczeniu 120km/h, Mimo że to automat to doskonałe przyspieszenie w wysokich przedziałach prędkości co daje pełną kontrolę nad...
Opinia o komforcie:
gdy jeżdzę sam jest idealnie , problemy się pojawiają gdy samochód jest obciążony kompletem pasazerów , chyba lekko za miękkie sprężyny . Przednie fotele full wypas elektronicznie sterowane i podgrzewane . Z tyłu nieźle ale już tak nie wygodnie , na plus z tyłu składany połokietnik ...
Opinia o nadwoziu:
jak pisałem masa miejsca to przecież limuzyna , bagażnik przy maly ale tylko z powodu instalacji gazowej zamiast koła. A koło przecież trzeba gdzieś wozić ;)
Opinia o układzie jezdnym:
to limuzyna i jak na taką przystało konfort teraz za przystępną cenę , parkowanie daje max może ze względu na umiejętności a może na doskonałe rozmieszczenie lusterek i widoczność z tym zwiazaną wkażdym razie nigdy problemów nie miałem z tym manewrem. Auto prowadzi się słusznie do...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


z mojego punktu widzenia autko jest super mam taki od 2 lat i nie narzekam wrecz przeciwnie bardzo se go chwale a zwlaszcza komfort jadzy jest fenomenalny
Opinia o układzie napędowym:
silniczek dobrze współpracuje z 5 biegowa skrzynia przyspieszenie jest dosc imponujace jak na ten motorek
Opinia o komforcie:
zawieszenie jest fenomenalne bardzo konfortowe nie warzne ile osób sie wiezie dziala bez zarzutow
Opinia o nadwoziu:
przednia przestrzen jest durza i przestronna z tylu tez nie brakuje miejsca bez problemu zmieszcza sie trzy dorosle osoby bagarznik bardzo durzy a po zlorzeniu tylnej kanapy robi sie jeszcz wieksza bez problemu mozna przewozic dlugie elementy. jesli chodzi o jakosc materialow wykonczeniowych to mogl...
Opinia o układzie jezdnym:
autko prowadzi sie bardzo dobrze abs działa bez zarzutów zatrzymuje ta duza mase bardzo szybko gorzej z parkowaniem nie widac konca bagarznika co bardziej utrudnia ocenienie odległości do przeszkody
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10



Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny dobrze dobrane przełożenia w 5-cio biegowym automacie, lekki minus za lekkie szarpnięcia przy zmianach (300 000 przebiegu. Swoją klasę pokazuje przy przyspieszaniu powyżej 120 pod górę gdy innym użytkownikom dróg zaczyna się zadyszka.
Opinia o komforcie:
Jedyne minusy za słyszalny przy większych prędkościach szum wiatru.
Opinia o nadwoziu:
Wszystkie przełączniki na swoich miejscach ,jedynie zegar czasowy umieszczony na środkowej konsoli zbyt nisko, trzeba za bardzo opuszczać wzrok.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód o bardzo dobrym wyważeniu, świetnie trzyma się drogi, wspomaganie działa z właściwą siłą, trochę za mało zwrotny przy manewrach parkowania w ciasnych garażach.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Samochod mialem okolo roku,w tym czasie wymienilem filtry I plyny nietuzinkowy samochod rzadko spotykany czujesz cie w nim jak w czolgu mimo gabarytow parkowanie jest dosc przyjemne,sprzedalem po zapinanie fotelika na tylnim siedzeniu to koszmar ale jak dziecko sobie poradzi z pasem to jestok.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10



Opinia o układzie napędowym:
Przy niskich biegach jest tak sobie nawet mimo turbiny ale tak od setki do 160 zbiera się bardzo ładnie
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się naprawdę pięknie.Lecz przy parkowaniu jest dość niezgrabny bo "nos" jest daleko od przednich kół...
» pełna opinia
 
1 2 z 2


ŚREDNIE OCENY ROVER SERIA 800

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 66.67% głosów 4
Raczej tak 33.33% głosów 2
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.3/10
Układ kierowniczy
8.5/10
Hamulce
8.2/10
Parkowanie
6.7/10
Napęd
Elastyczność
8.7/10
Skrzynia biegów
8.2/10
Silnik
9.2/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.2/10
Przyspieszenie 80-120km
8.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.5/10
Resorowanie z obciążeniem
9.2/10
Fotele przednie
9.8/10
Fotele tylne
9.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.7/10
Przestrzeń z tyłu
9.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.2/10
Możliwość aranżacji
7.3/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.2/10
Widocznośc do tyłu
7.7/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.5/10
Elektronika
4.0/10
Naprawy
Niezawodność
4.5/10
Koszty napraw
3.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 2
Niezawodność 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Spalanie 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wentylacja i ogrzewanie 1
Nic 1
Spalanie 1
Układ jezdny 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Rover seria 800 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Rover seria 600.

  Rover

  seria 800

  Rover

  seria 600

Najciekawsza opinia użytkownika o Roverze seria 800

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 92

Rover seria 800 820si 2000 135KM 1995r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
samochód genialny za genialnie niskie pieniądze a to przez strach ludzi że drogi serwis i brak części , a to nie prawda , takie rzeczy jak rozrząd , filtry, klocki , swiece - wszystko jest i w normalnych przystępnych cenach ... amory to już inna bajka 2 szt.do tyłu to wydatek ok 800 zł.

Układ napędowy
zmiany biegów nie martwią bo to automat i to bardzo inteligentny Mniej punktów za skrzynię tylko dlatego że brak piątego biegu który by się wbijał przy przekroczeniu 120km/h, Mimo że to automat to doskonałe przyspieszenie w wysokich przedziałach prędkości co daje pełną kontrolę nad wyprzedzaniem. Wystarczy gwałtowniej wdepnąć pedał gazu do oporu a skrzynia "inteligentnie" zredukuje bieg na niższy co da wyższy moment obrotowy i gwałtowne przyspieszenie.

Komfort
gdy jeżdzę sam jest idealnie , problemy się pojawiają gdy samochód jest obciążony kompletem pasazerów , chyba lekko za miękkie sprężyny . Przednie fotele full wypas elektronicznie sterowane i podgrzewane . Z tyłu nieźle ale już tak nie wygodnie , na plus z tyłu składany połokietnik i masa miejsca na nogi.

Nadwozie
jak pisałem masa miejsca to przecież limuzyna , bagażnik przy maly ale tylko z powodu instalacji gazowej zamiast koła. A koło przecież trzeba gdzieś wozić ;)

Układ jezdny
to limuzyna i jak na taką przystało konfort teraz za przystępną cenę , parkowanie daje max może ze względu na umiejętności a może na doskonałe rozmieszczenie lusterek i widoczność z tym zwiazaną wkażdym razie nigdy problemów nie miałem z tym manewrem. Auto prowadzi się słusznie dostojnie układ wspomagania idealnie dopasowany do prędkości jazdy , kierownice własciwie się muska a nie ściska . Hamowanie raczej mogłoby byc lepsze, lepiej zachować słuszny odstęp, masa samochodu budzi respekt.

Naprawy
głównie zawieszenie- polskie dziury , i raz awaria jakiejś cewki , nie palił jak padało / ogólnie przez dwa lata kosztował za wizyty w serwisach dodatkowo jakieś 3 tyś . ale to głownie przez te pieprzone drogi w Polsce ... aaa jest jedna wredna wada wiecznie pękający zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego , wymieniłem ze 3 razy .

Wentylacja i ogrzewanie
13 lat i klima działa jak nowa , konfortowo dla kierowcy i pasarzera obok , gorzej dla osób siedzących z tyłu , bo nawiew tylko od stóp to trochę za mało i z tyłu może być gorąco np. przy 32 stopniach na zewnątrz .

Elektryka/elektronika
nie wiem dlaczego ale czasami zimą , otwieranie szyb moze odmówić posłuszeństwa ... wielu elektryków to analizowało i poddało się .

Pełna opinia o Rover seria 800 820si 2000 135KM 1995r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Rover seria 800: coupe, sedan (limuzyna)

Rover seria 800: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Rover seria 800: 2.0, 2.5, 2.7

Rover seria 800: 1998, 1996, 1995, 1994