Opinie o samochodach Rover seria 800
sedan
Liczba ocen: 5
Średnia ocena: 8.40/10
Rover seria 800 spalanie (l/100km)
Oceny ROVERA SERIA 800
Rover seria 800 820si 2.0 135KM 1995r. 200 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
zmiany biegów nie martwią bo to automat i to bardzo inteligentny Mniej punktów za skrzynię tylko dlatego że brak piątego biegu który by się wbijał przy przekroczeniu 120km/h, Mimo że to automat to doskonałe przyspieszenie w wysokich przedziałach prędkości co daje pełną kontrolę nad...
Opinia o komforcie:
gdy jeżdzę sam jest idealnie , problemy się pojawiają gdy samochód jest obciążony kompletem pasazerów , chyba lekko za miękkie sprężyny . Przednie fotele full wypas elektronicznie sterowane i podgrzewane . Z tyłu nieźle ale już tak nie wygodnie , na plus z tyłu składany połokietnik ...
Opinia o nadwoziu:
jak pisałem masa miejsca to przecież limuzyna , bagażnik przy maly ale tylko z powodu instalacji gazowej zamiast koła. A koło przecież trzeba gdzieś wozić ;)
Opinia o układzie jezdnym:
to limuzyna i jak na taką przystało konfort teraz za przystępną cenę , parkowanie daje max może ze względu na umiejętności a może na doskonałe rozmieszczenie lusterek i widoczność z tym zwiazaną wkażdym razie nigdy problemów nie miałem z tym manewrem. Auto prowadzi się słusznie do...
Rover seria 800 2.5 sd 119KM 1995r. 193km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
silniczek dobrze współpracuje z 5 biegowa skrzynia przyspieszenie jest dosc imponujace jak na ten motorek
Opinia o komforcie:
zawieszenie jest fenomenalne bardzo konfortowe nie warzne ile osób sie wiezie dziala bez zarzutow
Opinia o nadwoziu:
przednia przestrzen jest durza i przestronna z tylu tez nie brakuje miejsca bez problemu zmieszcza sie trzy dorosle osoby bagarznik bardzo durzy a po zlorzeniu tylnej kanapy robi sie jeszcz wieksza bez problemu mozna przewozic dlugie elementy. jesli chodzi o jakosc materialow wykonczeniowych to mogl...
Opinia o układzie jezdnym:
autko prowadzi sie bardzo dobrze abs działa bez zarzutów zatrzymuje ta duza mase bardzo szybko gorzej z parkowaniem nie widac konca bagarznika co bardziej utrudnia ocenienie odległości do przeszkody
Rover seria 800 827SI 2.7 wolnossący 170KM 1994r. 300 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny dobrze dobrane przełożenia w 5-cio biegowym automacie, lekki minus za lekkie szarpnięcia przy zmianach (300 000 przebiegu. Swoją klasę pokazuje przy przyspieszaniu powyżej 120 pod górę gdy innym użytkownikom dróg zaczyna się zadyszka.
Opinia o komforcie:
Jedyne minusy za słyszalny przy większych prędkościach szum wiatru.
Opinia o nadwoziu:
Wszystkie przełączniki na swoich miejscach ,jedynie zegar czasowy umieszczony na środkowej konsoli zbyt nisko, trzeba za bardzo opuszczać wzrok.
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód o bardzo dobrym wyważeniu, świetnie trzyma się drogi, wspomaganie działa z właściwą siłą, trochę za mało zwrotny przy manewrach parkowania w ciasnych garażach.
Rover seria 800 2.5 119KM 1996r. 190 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Przy niskich biegach jest tak sobie nawet mimo turbiny ale tak od setki do 160 zbiera się bardzo ładnie
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się naprawdę pięknie.Lecz przy parkowaniu jest dość niezgrabny bo "nos" jest daleko od przednich kół...
Średnie oceny ROVER SERIA 800
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Rover seria 800 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda Accord.
Najciekawsza opinia użytkownika o Roverze seria 800
użytkownik:
liczba głosów: 109
Rover seria 800 820si 2000 135KM 1995r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
samochód genialny za genialnie niskie pieniądze a to przez strach ludzi że drogi serwis i brak części , a to nie prawda , takie rzeczy jak rozrząd , filtry, klocki , swiece - wszystko jest i w normalnych przystępnych cenach ... amory to już inna bajka 2 szt.do tyłu to wydatek ok 800 zł.
Układ napędowy
zmiany biegów nie martwią bo to automat i to bardzo inteligentny Mniej punktów za skrzynię tylko dlatego że brak piątego biegu który by się wbijał przy przekroczeniu 120km/h, Mimo że to automat to doskonałe przyspieszenie w wysokich przedziałach prędkości co daje pełną kontrolę nad wyprzedzaniem. Wystarczy gwałtowniej wdepnąć pedał gazu do oporu a skrzynia "inteligentnie" zredukuje bieg na niższy co da wyższy moment obrotowy i gwałtowne przyspieszenie.
Komfort
gdy jeżdzę sam jest idealnie , problemy się pojawiają gdy samochód jest obciążony kompletem pasazerów , chyba lekko za miękkie sprężyny . Przednie fotele full wypas elektronicznie sterowane i podgrzewane . Z tyłu nieźle ale już tak nie wygodnie , na plus z tyłu składany połokietnik i masa miejsca na nogi.
Nadwozie
jak pisałem masa miejsca to przecież limuzyna , bagażnik przy maly ale tylko z powodu instalacji gazowej zamiast koła. A koło przecież trzeba gdzieś wozić ;)
Układ jezdny
to limuzyna i jak na taką przystało konfort teraz za przystępną cenę , parkowanie daje max może ze względu na umiejętności a może na doskonałe rozmieszczenie lusterek i widoczność z tym zwiazaną wkażdym razie nigdy problemów nie miałem z tym manewrem. Auto prowadzi się słusznie dostojnie układ wspomagania idealnie dopasowany do prędkości jazdy , kierownice własciwie się muska a nie ściska . Hamowanie raczej mogłoby byc lepsze, lepiej zachować słuszny odstęp, masa samochodu budzi respekt.
Naprawy
głównie zawieszenie- polskie dziury , i raz awaria jakiejś cewki , nie palił jak padało / ogólnie przez dwa lata kosztował za wizyty w serwisach dodatkowo jakieś 3 tyś . ale to głownie przez te pieprzone drogi w Polsce ... aaa jest jedna wredna wada wiecznie pękający zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego , wymieniłem ze 3 razy .
Wentylacja i ogrzewanie
13 lat i klima działa jak nowa , konfortowo dla kierowcy i pasarzera obok , gorzej dla osób siedzących z tyłu , bo nawiew tylko od stóp to trochę za mało i z tyłu może być gorąco np. przy 32 stopniach na zewnątrz .
Elektryka/elektronika
nie wiem dlaczego ale czasami zimą , otwieranie szyb moze odmówić posłuszeństwa ... wielu elektryków to analizowało i poddało się .
Zobacz również opinie:
Rover seria 800: coupe, sedan (limuzyna)
Rover seria 800: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Rover seria 800 - ogłoszenia , Rover - forum użytkowników, Rover seria 800 - średnie ceny
Rover - tapety na pulpit, Rover - konfigurator felg, Rover - tanie opony,
Używane auto części, Rover - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie