Saab 9-3 opinie, oceny użytkowników, Saab 9-3 spalanie 2.2 (strona 1)

Opinie o samochodach Saab 9-3

2.2

Liczba ocen: 13

Średnia ocena: 9.31/10

Saab 9-3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
7.10
trasa
-.--/-.--
6.60
cykl mieszany
-.--/-.--
6.90

Oceny SAABA 9-3

Maciej2010-07-15

Ogólna ocena:

9/10

- frajda z jazy i piekno samochodu rekompensuje drogi serwis i czesci.
Opinia o układzie napędowym:
- elastyczny, 5tka od 60km daje rade juz, - dobrze przyspiesza na wysokich predkosciach, - lekko odczuwalna turbo dziura, ale da sie to zniwelowac odpiednia zmiana biegow, - mocniejszy silnik mile widziany szczegolnie z 2.2 TiD lub 1.9TDI przy tej masie, - bardzo odczuwalny spadek mocy przy obci...
Opinia o komforcie:
- zawieszeni ogolnie ok, ladnie trzyma samochod na zakretach, - nisko zawieszony, przy obciazeniu sprawia wrazenie, jakby bardzo "siedzial na kolach", - fotele ekstra kubelkowe, - cichy, stabilny, - jedzie sie wygodnie nawet w 4 osoby, choc mocy wtedy lekko brak,
Opinia o nadwoziu:
- przestrzeni w "kokpicie" sporo, nawet na tylnych kanapach, - bagaznik duzy, choc nieregularne ksztalty, szczegolnie zwezenia widoczne pod zlozeniu tylnej kanapy ograniczaja zaladownosc, - prog bagaznika delikatny, latwo uszkodzic lakier na tylnym zderzaku, - srodek wykonczony swietnie...
Opinia o układzie jezdnym:
- swietnie trzyma sie na zakretach, - stabilny przy duzych predkosciach, - dobrze reaguje na powiewy na autostradzie (jesli zawieszenie i gumy sprawne), - szanuje opony, - nie na polskie drogi (wroclawskie), padaja gumy w tylnym zawieszeniu,

2010-02-20

Ogólna ocena:

10/10

Świetne autko.
Opinia o układzie napędowym:
Jeszcze nie jeździłem elastyczniejszym stąd moje oceny. Skrzynia trochę haczy ale te typy tak mają. Silnik starej konstrukcji - trochę głośny.
Opinia o komforcie:
Z tyłu jeszcze nie jeździłem...
Opinia o nadwoziu:
Co tu aranżować, skoro wszystko jest na swoim miejscu. Ogromny bagażnik, piękna linia...
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie mogłoby być ciut sztywniejsze. Wspomaganie kierownicy trochę większe. Hamulce trochę mocniejsze ;)

2010-07-16

Ogólna ocena:

10/10

dla mnie auto jest genialne a przy tym dość stylowe... jest trochę inne od reszty i nie chodzi tylko o stacyjkę w podłodze:-) Polecam - jedynie słusznie w kolorze czarnym:-)
Opinia o układzie napędowym:
nie liczyłem ze stoperem ale ten samochód uwielbia wysokie obroty i wspina się do 100 około 7 s ... podczas wyprzedzania jest bezpieczny, przy 120km/h przyspiesza bez redukcji bardzo zwinnie i szybko.
Opinia o komforcie:
cupe mówi tu wszysko.
Opinia o nadwoziu:
ok.
Opinia o układzie jezdnym:
czasem traci pewność prowadzenia, ale to subiektywne odczucie, trzyma sie dobrze drogi, zakręty 90km/h bez problemów.

Matyz2008-02-05

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
Przy kupnie auta nalezy zwrocic uwage na moc. Jednostki 115KM sa duzo tansze w eksploatacji niz te 125KM!! Np. pompa paliwa do wersji 125KM kosztuje 16tys. zł!! a do 115KM tylko 1tys. :)
Opinia o komforcie:
Wszystko na najwyzszym poziomie, w koncu to limuzyna :)
Opinia o nadwoziu:
Stylowe wnetrze przykuwa uwage, kazdy prowadzacy saaba czuje sie jakby siedział w kabinie pilota w samolocie :)

2011-02-19

Ogólna ocena:

10/10

Trudno powiedzieć może zaletą jest niepowtarzalny wygląd nadwozia
Opinia o układzie napędowym:
Auto dobrze jeżdzi mimo że ma tylko 115 KM
Opinia o komforcie:
Auto jest wygodne całość psuje dżwięk diesla
Opinia o nadwoziu:
Jeśli chodzi o przestrzeń i materiały to auto jest niczego sobie
Opinia o układzie jezdnym:
Ogólnie rzecz biorąc to samochód sprawuje się dobrze w trasie i na krótkich odcinkach

Średnie oceny SAAB 9-3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
76.92%
głosów 10
Raczej tak
15.38%
głosów 2
Trudno powiedzieć
7.69%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.5/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
9.0/10
Skrzynia biegów
8.8/10
Silnik
9.2/10
Przyspieszenie 0-100km
8.6/10
Przyspieszenie 60-120km
8.8/10
Przyspieszenie 80-120km
9.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.8/10
Resorowanie z obciążeniem
8.8/10
Fotele przednie
9.2/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
8.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.2/10
Przestrzeń z tyłu
7.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.6/10
Bagażnik
9.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.5/10
Możliwość aranżacji
8.4/10
Karoseria
9.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.4/10
Widocznośc do tyłu
8.2/10
Widoczność w lusterkach
9.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
5.2/10
Elektronika
4.9/10
Naprawy
Niezawodność
4.6/10
Koszty napraw
2.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
2
Układ jezdny
2
Niezawodność
2
Inne
1
Spalanie
1
Nadwozie
1
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
2
Komfort jazdy
1
Inne
1
Widoczność
1
Wnętrze
1
Awaryjność
1
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Saab 9-3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Saab 9-5.

Najciekawsza opinia użytkownika o Saabie 9-3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Maciej

liczba głosów: 66

Saab 9-3 9-3 SS Vector 2200 TiD 125KM 2002r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

- frajda z jazy i piekno samochodu rekompensuje drogi serwis i czesci.

Układ napędowy

- elastyczny, 5tka od 60km daje rade juz, - dobrze przyspiesza na wysokich predkosciach, - lekko odczuwalna turbo dziura, ale da sie to zniwelowac odpiednia zmiana biegow, - mocniejszy silnik mile widziany szczegolnie z 2.2 TiD lub 1.9TDI przy tej masie, - bardzo odczuwalny spadek mocy przy obciazeniu,

Widoczność

- wszytko ok, - gdy zamontowany asystent parkowania to w ogole bez zarzutu,

Komfort

- zawieszeni ogolnie ok, ladnie trzyma samochod na zakretach, - nisko zawieszony, przy obciazeniu sprawia wrazenie, jakby bardzo "siedzial na kolach", - fotele ekstra kubelkowe, - cichy, stabilny, - jedzie sie wygodnie nawet w 4 osoby, choc mocy wtedy lekko brak,

Nadwozie

- przestrzeni w "kokpicie" sporo, nawet na tylnych kanapach, - bagaznik duzy, choc nieregularne ksztalty, szczegolnie zwezenia widoczne pod zlozeniu tylnej kanapy ograniczaja zaladownosc, - prog bagaznika delikatny, latwo uszkodzic lakier na tylnym zderzaku, - srodek wykonczony swietnie, choc czasem na dziurach niektore plastiki (pod szyba) trzeszcza, - sztuczna skora na kierownicy moze powodowac alergie (u mnie tak bylo), - kokpit piekny, jak samolot, wyswietlacze przejrzyste, dobrze widoczne pod slonce, sporo schowkow, - nie rdzewieje, ale podatna na zadrapania na myjniach, schodzi farba z emlementow Saab(logo) na przedniej i tylnej pokrywie od szczotek myjni aytomatycznej, - karoseria i jej ksztalt jest piekny!

Układ jezdny

- swietnie trzyma sie na zakretach, - stabilny przy duzych predkosciach, - dobrze reaguje na powiewy na autostradzie (jesli zawieszenie i gumy sprawne), - szanuje opony, - nie na polskie drogi (wroclawskie), padaja gumy w tylnym zawieszeniu,

Naprawy

- drogi serwis i czesci, nawet zamienniki,

Wentylacja i ogrzewanie

- chlodzi i grzeje, choc zatarl sie silnik dmuchawy/wentylatora wnetrza, koszt 400-500zl za zamiennik, oryginal 2,5x tyle.

Elektryka/elektronika

- mam model produkowany od 2003, data produkcji 2002 i sprawia troche problemow: - czasem bledy na wyswietlaczu CID (prawodpoobnie przez wilgoc, po deszczach) *ze, zepsute zatrowki, *ze niedomknieta tylna kanapa, *zamek tylnych drzwi czasem nie reaguje na pilota, - czasem pojedyncze bledy "check engine" *znikaja po 2-3 zapaleniu, *serwis nie stwierdza usterek, - drogie czesci elektryczne/elektroniczne *wentylator wnetrza ok 500zl, *ulkad CIM (wycieraczki, stacyjka, ESP, ABS, tempmat) ok 3200zl

Zobacz również opinie:

Saab 9-3: cabrio, coupe, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Saab 9-3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Saab 9-3: 1.8, 1.9, 2.0, 2.2

Saab 9-3: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998