Saab 9-3 opinie, oceny użytkowników, Saab 9-3 spalanie benzyna (strona 1)

Opinie o samochodach Saab 9-3

benzyna

Liczba ocen: 15

Średnia ocena: 9.20/10

Saab 9-3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.61/-.--
-.--
trasa
7.98/-.--
-.--
cykl mieszany
9.35/-.--
-.--

Oceny SAABA 9-3

tomek2011-03-01

Ogólna ocena:

10/10

Ten samochód to dusza i nie podlega skali ocen. Jego się poprostu nie da nie kochać.
Opinia o układzie napędowym:
Dynamit w pełnym tego słowa znaczeniu.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy super tylko trzeba pamiętać, że to dalej jest auto bez sztywnego dachu i są możliwe jakieś dolegliwości w postaci ruchu lub skrzypienia ale myślę, że to zasługa bardziej naszych dróg. Jeżeli chodzi o wycisznie to prędkości powyżej 200 na dłuższą mete mogą przeszkadz...
Opinia o nadwoziu:
Auto jest czteromiejscowe, aczkolwiek należy pamiętać że przy osobach większego wzrostu tj powyżej 180 cm należało by tratować raczej jako dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci.
Opinia o układzie jezdnym:
bez uwag

2010-02-17

Ogólna ocena:

8/10

auto robi duże wrażenie całościowo, jedyne co, to może się nie podobać stylistyka wnętrza - rzecz gustu, jeśli ktoś lubi duże konstrukcje, to polecam, dla miłośników małych, miejskich autek - będzie kłopotliwy
Opinia o układzie napędowym:
silnik 16v turbo - na niskich obrotach i przy małych prędkościach jest przeciętny, ale powyżej 3000 obr zaczyna się dobra zabawa, na dłuższych trasach idealny
Opinia o komforcie:
co do resorowania - trudno powiedzieć, bo amortyzatory już mają swój naturalny czas na wymianę, po zrobieniu można obiektywnie stwierdzić
Opinia o nadwoziu:
szwedzka stylistyka i ergonomia - wszystko pod ręką, nie ma sensu nic przestawiać, oszczędnie i konkretnie, nie polecam miłośnikom koreańskich światełek, błyskotek i wodotrysków w samochodzie
Opinia o układzie jezdnym:
parktronic z przodu i z tyłu sprawia, że parkowanie tak dużego auta jest dziecinnie proste, bez tego było by trudniej

Sławek2011-07-25

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Silnik Renault. Pracuje rewelacyjnie. Jedynie turbina mogłaby nieco lepiej ciągnąć od 4 biegu.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie nieco twarde ale pomimo tego wygodne. Przedni fotel kierowcy nieco zbyt pochylony na siedzisku do tyłu co powoduje lekki ucisk na poudzia więc nogi czasem szybko się męczą. Wyciszenie rewelacyjne. Czasem zastanawiam się, czy silnik wogóle pracuje podczas jazdy.
Opinia o nadwoziu:
Z przodu wszystko ok. Tylna kanapa jedynie zabiera nico miejsca pasażerom ale to na kożyść bagażnika, który jak na sedana jest ogromny i niesamowicie pakowny. Niektóre plastiki pozostawiją wiele do życzenia.
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie nie jest miękkie, jest nieco twarde ale komfortowe. Na zakrętach trzyma się idealnie.

2008-08-18

Ogólna ocena:

9/10

SAAB jest poprostu super i ja osobiście następnym razem też przy zakupie kolejnego samochodu będę się skłaniał w stronę tej marki.
Opinia o układzie napędowym:
Przy tym silniku i tej mocy rewelacja.
Opinia o komforcie:
Dla mnie poprostu bomba.
Opinia o nadwoziu:
W przypadku nadwozia i wnętrza to chyba nie ma drugiego takiego samochodu jeżeli brac pod uwagę konstrukje z tego samego okresu podwzględem stylistyki i wygody itd i itp.
Opinia o układzie jezdnym:
Wszystko poprostu nienaganne jedynie do czego można sie doczepic to hamulce przy wiekszych prędkościa mogłyby byc troche lepsze.

2010-02-05

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
silnik ok
Opinia o układzie jezdnym:
W aucie czuje się drogę jak by się było jej częścią,prowadzić należy z wyczuciem gdyz kierownica odbiera i przekazuje każdy nasz ruch na koła, fajna sprawa,takie wrażenie to może stajnia ferrari jeszcze przekazuje.Hamulce przy przekroczeniu 200 nie są za dobre,podobno wersja aero ma wi...

Średnie oceny SAAB 9-3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
93.33%
głosów 14
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
6.67%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.8/10
Układ kierowniczy
9.7/10
Hamulce
9.3/10
Parkowanie
8.7/10
Napęd
Elastyczność
9.3/10
Skrzynia biegów
9.6/10
Silnik
9.9/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.3/10
Przyspieszenie 80-120km
9.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.9/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
9.7/10
Fotele tylne
8.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.7/10
Wyciszenie
9.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
8.1/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.7/10
Bagażnik
9.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.2/10
Możliwość aranżacji
8.6/10
Karoseria
9.5/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.7/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.4/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.6/10
Elektronika
9.3/10
Naprawy
Niezawodność
9.1/10
Koszty napraw
6.9/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
3
Napęd
3
Komfort jazdy
3
Inne
2
Spalanie
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Inne
2
Układ jezdny
2
Nadwozie
1
Widoczność
1
Spalanie
1
Wnętrze
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Saab 9-3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Saab 9-5.

Najciekawsza opinia użytkownika o Saabie 9-3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 62

Saab 9-3 1,8t 2000 150KM 2003r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

auto robi duże wrażenie całościowo, jedyne co, to może się nie podobać stylistyka wnętrza - rzecz gustu, jeśli ktoś lubi duże konstrukcje, to polecam, dla miłośników małych, miejskich autek - będzie kłopotliwy

Układ napędowy

silnik 16v turbo - na niskich obrotach i przy małych prędkościach jest przeciętny, ale powyżej 3000 obr zaczyna się dobra zabawa, na dłuższych trasach idealny

Widoczność

jak na całkiem sporego sedana, na drodze jest przyzwoicie, ale do manewrów wybawieniem jest parktronic z przodu i z tyłu

Komfort

co do resorowania - trudno powiedzieć, bo amortyzatory już mają swój naturalny czas na wymianę, po zrobieniu można obiektywnie stwierdzić

Nadwozie

szwedzka stylistyka i ergonomia - wszystko pod ręką, nie ma sensu nic przestawiać, oszczędnie i konkretnie, nie polecam miłośnikom koreańskich światełek, błyskotek i wodotrysków w samochodzie

Układ jezdny

parktronic z przodu i z tyłu sprawia, że parkowanie tak dużego auta jest dziecinnie proste, bez tego było by trudniej

Naprawy

wbrew obiegowej opinii, koszty obsługi nie są wysokie, duża trwałość silników i prosta obsługa sprawiają, że auto nie jest drogie w utrzymaniu sprawności technicznej

Wentylacja i ogrzewanie

2 strefowy climatronic - działa idealnie, pomimo swoich 7 lat

Elektryka/elektronika

szwedzka robota. to się po prostu nie psuje.

Zobacz również opinie:

Saab 9-3: cabrio, coupe, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Saab 9-3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Saab 9-3: 1.8, 1.9, 2.0, 2.2

Saab 9-3: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998