Opinie o samochodach Saab 9-5
2.0
Liczba ocen: 13
Średnia ocena: 8.31/10
Saab 9-5 spalanie (l/100km)
Oceny SAABA 9-5
Saab 9-5 2.0 150KM 1999r. 170 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Super silnik, elastyczny z dobrym przyśpieszeniem. Wyprzedzanie to przyjemność. Przy tym cichy i mało paliwożerny.
Opinia o komforcie:
Miękie resorowanie to super komfort jazdy. Przejechałem nim 1000 kilometrów z małą jedną przerwą i wysiadłem bez bólu pleców, bez zmęczenia i znużenia, wygodne fotele, cichy samochód nawet przy wyższych prędkościach, kabina dobrze wyciszona!
Opinia o nadwoziu:
Duża ilość miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu oraz dla pasażerów z tyłu to jego duża zaleta. Dobrze wyposażony, wszytsko pod reka choć do stacyjki trzeba się przyzwyczaic ale to jego urok a nie wada. Materiały przyjemne w dotyku i dla oka, nic nie skrzypi i nic sie nie wyciera.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo pewne prowadzenie, pełna kontrola nad autem, dobre hamulce. Do parkowania trzeba się przyzwyczaić bo to duże autko i trochę ma ograniczoną widoczność.
Saab 9-5 sedan 2.0 tb 185KM 1999r. 2 350 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
bardzo dobry silnik -rowniutka praca jak na 4 cyl w dodatku jest bardzo elastyczny zbiera sie od 1500 obr|min jedynie to zuzycie paliwa pozostawia troche do zyczenia ale jak na auto z ta masa i moca to wynik do zaakceptowania sr 11l\100 gazu sekw
Opinia o komforcie:
jedyny mankament to biala tapicerka
Opinia o nadwoziu:
wszystko jest na swoim miejscu choc do samej deski trzeba sie przyzwyczaic
Opinia o układzie jezdnym:
precyzyjny uklad kierowniczy jedyna wada jest szybkie pokonywanie zakretow - traci przytrzepnosc na to trzeba uwazac
Saab 9-5 sedan 2.0 150KM 1998r. 208 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
jak na dużą limuzynke to silniczek 2 litrowy w turbo bardzo dobrze sobie radzi
Opinia o komforcie:
bardzo wygodne autko, komfort jazdy niesamowity
Opinia o nadwoziu:
jeżeli chodzi o wnętrze radzę wybierać te z imitacją drewna, ładniej wygląda niż taka szarość. Karoseria nie ma lepszej.
Opinia o układzie jezdnym:
ostatecznie kieruje się całkiem nieźle, bardzo wygodny w dłuższe trasy
Saab 9-5 2.0 150KM 1998r. 230 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
bez zastrzezeń
Opinia o komforcie:
niemieckie auta moga sie uczyc o komforcie
Opinia o nadwoziu:
wszystko b dobrze
Opinia o układzie jezdnym:
przy normalnej jezdzie super na sportowo pomyłka hamulec przydal by sie mocniejszy ale do normalnej jazdy moze byc
Saab 9-5 2.0 16V 150KM 1999r. 188 000km
Ogólna ocena:
10/10
Średnie oceny SAAB 9-5
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Saab 9-5 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Saab 9-3.
Najciekawsza opinia użytkownika o Saabie 9-5
użytkownik:
liczba głosów: 120
Saab 9-5 2000 150KM 1999r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Od dawna marzyłem o tym aucie i teraz go mam. Na trasie z Belgii zaskoczyło mnie to, że jest w nim bardzo cicho, wygodnie. Fotele to bajka, zawieszenie bardzo wygodne i sprężyste, człowiek sie nie męczy za kierownicą. Prowadzenie tego auta to przyjemność i mam nadzieję, że tak już zostanie. Jak na silnik dwulitrowy to na trasie jest bardzo ekonomiczny (7,4 litra przy automacie to bardzo dobry wynik przy 130-140 km/h)choć w mieście trochę żłopie i dlatego przerabiam na gaz firmy BRC. Polecam ale tylko dobrze utrzymane egzemplarze.
Układ napędowy
Super silnik, elastyczny z dobrym przyśpieszeniem. Wyprzedzanie to przyjemność. Przy tym cichy i mało paliwożerny.
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki jest dobra natomiast do tyłu juz jest troche gorzej, trzeba trochę czasu i praktyki by się przyzwyczaić do prawidłowego parkowania. Lusterka dobre i do tego podgrzewane.
Komfort
Miękie resorowanie to super komfort jazdy. Przejechałem nim 1000 kilometrów z małą jedną przerwą i wysiadłem bez bólu pleców, bez zmęczenia i znużenia, wygodne fotele, cichy samochód nawet przy wyższych prędkościach, kabina dobrze wyciszona!
Nadwozie
Duża ilość miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu oraz dla pasażerów z tyłu to jego duża zaleta. Dobrze wyposażony, wszytsko pod reka choć do stacyjki trzeba się przyzwyczaic ale to jego urok a nie wada. Materiały przyjemne w dotyku i dla oka, nic nie skrzypi i nic sie nie wyciera.
Układ jezdny
Bardzo pewne prowadzenie, pełna kontrola nad autem, dobre hamulce. Do parkowania trzeba się przyzwyczaić bo to duże autko i trochę ma ograniczoną widoczność.
Naprawy
Na razie standardowo wymieniłem olej i filtry oraz uszczelkę pod pokrywę zaworów no i filtr kabinowy bo był masakrycznie zaniedbany. Ceny trochę wyższe niż w Golfie III ale do zaakceptowania.
Wentylacja i ogrzewanie
Super klimatyzacja dopełnia bardzo pozytywny wizerunek tego auta. Trzeba tylko dbać o filtr kabinowy (wymiana raz do roku) bo ludzie bardzo często o nim zapominają a potem narzekają, że szyby parują i coś w aucie śmierdzi.
Elektryka/elektronika
na razie nie mam zdania bo za krótko go posiadam ale wierzę, że będzie dobrze.
Zobacz również opinie:
Saab 9-5: coupe, kombi, sedan (limuzyna)
Saab 9-5: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz